۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

توجه؛ توجه....مانورهای خیابانی اراذل رژیم

یاران و مبارزان درون میهن:
طبق اخباری که از درون کشور میرسد؛ اراذل رژیم امروز با حضور امنیتی پر رنگ در خیابانها ظاهر شده اند. علت این حرکات میتواند به دلایل زیر باشد :
۱- یا اتفاق خاصی از قبیل مرگ کفتار پیر (خامنه ای) در شرف اتفاق افتادن است و یا رژیم احتمالا در تدارک انجام کاری است ( دستگیری رسمی موسوی و یا کروبی) که میتواند باعث بوجود آمدن شوک سیاسی و یا اجتماعی شده و به همین دلیل میخواهد نیروهای سرکوبش را قبل از اینکه مردم به خیابانها بریزند؛ برای جلوگیری از تجمعات ناگهانی در خیابانها به صورت آماده باش نگهدارد.
۲- نیروهای رژیم برای مقابله با تظاهرات احتمالی مردم در حال اتخاذ تاکتیکهای جدیدی است و میخواهد قبل از عملیاتی شدن؛ نیروهای سرکوب آنرا تمرین کنند.
۳-ایجاد رعب و وحشت برای جلوگیری از بیرون آمدن مردم برای تظاهرات به خاطر ترس از نمایش قدرت اراذل و حضور نیروهای سرکوب در خیابانها.
وظیفهٔ یاران برای خنثی سازی تاکتیکهای دشمن :
۱- شناسایی مراکز تجمع جدید و مسیرهای خروج نیروهای دشمن و اهدافی که در مانورمورد نظر آنهاست. تا در زمان تظاهرات در مسیرهای آنان راهبندان ایجاد نمود و یا اینکه در محلهای مورد نظر دشمن ظاهر نشد و در نقاطی دور از ذهن نیروهای سرکوب اقدام به تظاهرات نمود.
۲-شمارش نیروهای سرکوب در میادین و خیابانها و اینکه آرایش نظامی آنها به چه ترتیب است و از چه رسته هایی استفاده میکنند؟ ( از قبیل رسته های موتور سوار؛ نیروهای مسلح؛ نیروهای پیادهٔ لباس شخصی و بسیجی و .....).
۳- شناسایی خیابانها و محلات ومراکزی که دشمن در مانورهای خود در آنها حضور پیدا نکرده است. چون میتوانید بدون اعلام قبلی در این مکانها تظاهرات نمایید و تمامی بازیهای نیروهای سرکوب را بی اثر سازید. همچنین در این مکانها از یک روز پیش از تظاهرات میتوانید ادوات مبارزه از قبیل سنگ و چوب دستی و بمبهای آتش زا مخفی نمایید و دشمن را مجبور سازید که در نقاطی که شما تعیین میکنید به طرف شما بیاید.
۴- اقدام به تظاهرات در نقاطی که دشمن در آن مکانها تجمع میکند ضریب شکست مبارزان را بالا میبرد؛ ولی تظاهرات در نقاطی که دشمن در طرح و تاکتیکهای جدیدش منظور نکرده است ضریب شکست دشمن را بالا میبرد و آنها را ناچار میسازد که از مناطق مورد نظرشان که برایش برنامه ریزی کرده و خود را سازمان داده اند بیرون بیایند و در جایی با مبارزان در گیر شوند که نیروهای مبارز خود را سازماندهی کرده اند.
پیروزی از آن کسی است که حساب شده تر مبارزه میکند.
پیروز باشید
یاران تا آنجا که میتوانید به نیروهای مبارز درون میهن اطلاع رسانی فرمایید
با سپاس
کژدم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر