۱۳۹۰ فروردین ۵, جمعه

در این روزها؛ خامنه ای و حسن نصرالله نگران تر از «بشار اسد» سر به بالین مینهند

فردا روز فراخوان برای تظاهرات سراسری در سوریه است؛ کشوری که حکومتش مردمش را فراموش کرده است و از سال ۱۹۶۷ تا کنون؛ در پی شکستی مفتضحانه از « مشتی یهودی سرگردان» و به قول رهبر مسلمین جهان «امام خامنه ای تار زن» از مشتی «گداهای خیابانهای لندن»؛  اجباراً از «خایه های اسلام پناه»  خروشچف و برژنف آویزان شدند و آخر الامر نیز به جز «پشم» چیزی حاصلشان نشد و هم اکنون نیز میراث دوران جنگ سرد را به یدک میکشند.
اکنون بعد از شکست مفتضحانهٔ سیاستهای «سپاه قدس» در بحرین؛ که در محافل خبری ایران با سکوت سنگین رفع و رجوع میشود؛ نوبت به «ستون فقرات» استراتژی «هلال شیعی» و یا به قول آقای محمد علی رامین «اتحاد جماهیرکشورهای اسلامی» رسیده است. شکسته شدن این «ستون استراتژیک» سپاه قدس را وادار خواهد نمود تا به یک عقب نشینی عاجل از مواضع خود در خارج از کشور دست زده و نیروهای پیدا و پنهان خویش را از زیر تیغ دستگیریها بیرون آورد.  سکوت سنگین خبری چه از طرف «امیر بحرین» و چه از طرف رژیم «نکاح زادگان» حاکم بر ایران؛ نمیتواند این امر را پنهان دارد که اکنون دستگیریها و بازجوییهای وحشیانه ای در بحرین در حال اجرا است که نتیجهٔ آن لو رفتن بسیاری از اطلاعات فعالیتهای سپاه قدس در «امیر نشینها»ی حوزهٔ خلیج فارس و عربستان است. همانگونه که پیش تر گفته بودم شجاعت و دلیری «سپاهیان سلحشور اسلام» تنها در برابر مردم بی سلاح و جوانان و زنان و دختران بیدفاع است که نمایان میشود و گرنه در عرصهٔ بین المللی به غیر از «عربده کشی»های دیپلماتیک؛ کاری از دستشان بر نمی آید. ( اولین نشانه های آغاز شکست)
با شدت گرفتن تظاهرات مردم سوریه و ظاهر شدن علایم  شکسته شدن «ستون فقرات» هلال شیعی؛ باید منتظر تبعات آن در لبنان نیز باشیم؛ افرادی چون «میشل سلیمان» و سردمداران «امل اسلامی» و «جنبلاط» در مخمصه ای تاریک گیر خواهند کرد و «حزب الله لبنان» یتیم خواهد شد و دو راه بیشتر در فرا روی آن نخواهد ماند؛ که یا باید لبنان را به «جنگ داخلی» بکشاند و شیعیان جیره خوار جنوب لبنان را به دم تیغ بسپارد و یا اینکه سلاحهای خویش را بر زمین گذاشته و از آن سرزمین رخت بر بندد.
این است آنچه که اکنون در حال «رقم خوردن» است و به راه انداختن «انتفاضهٔ فلسطینی» نیز نمیتواند راه «خروج از بحران» باشد. در ادامهٔ این هزیمت و شکست «استراتژیک»؛  جهاد اسلامی فلسطین و رهبران کنونی «حماس» نیز به زباله دان «شکست مفتضحانه» انداخته خواهند شد و تمامی سرمایه گزاریهای بی حد و حصر رژیم؛ بر باد خواهد رفت.
 نتیجه اینکه : دوران ظهور بحرانهای عظیم در درون رژیم «اوباشان مقدس» کلید خواهد خورد.

کژدم      

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر