۱۳۹۰ اردیبهشت ۹, جمعه

بعد از یک هفتهٔ خونین؛ اینک جمعه ای دیگر

یک هفته پس از سرکوبهای خونین جنبش مردم سوریه به دست خاندان اسد؛ یکی از کثیفترین خانواده های حاکم بر سوریه؛ اکنون روزی دیگر برای به چالش کشیدن حکومت خونخواران سر رسیده است. هفتهٔ گذشته انسان را به یاد نمایشنامهٔ تراژدی « آنتیگونه» اثر «سوفوکلس» می اندازد که به دستور حاکم «خونخوار» مردم حق دست زدن به اجساد کشته شدگان را نیز نداشتند و این آن چیزی است که در عصر حاضر و نه در یک «نمایشنامه» بلکه در شهر « درعا» اتفاق افتاد.
تظاهرات امروز در سوریهٔ خونین بعد از اینکه رژیم اسد که دست به آخرین «برگهای بازی» برده است؛ حکایتی دیگر خواهد بود. همانگونه که در آخرین مقالهٔ کوتاهم گفتم؛ اگر اسد نتواند جنبش مردم را با استفاده از نیروهای نظامی در زمان بسیار کوتاه سرکوب کند؛ ارتش دچار تنش و بحران درونی خواهد شد و بر گردن زرافه ای بشار اسد فرود خواهد آمد. هر چند که در هفته های پیشین علایمی از نافرمانی سربازان در شلیک به سوی مردم  و تیربارانهای نظامیان دیده شد؛ اما آخرین اخبار از درگیری واحدهای ارتش با یکدیگر حکایت دارند. امروز روزی است که اگر مردم سوریه شکست را نپذیرند و به خیابانها بریزند؛ روند « از دست دادنها» برای خاندان کثیف اسد کلید خواهد خورد.
رژیم کثیف اسلامی ایران که افسران اطلاعاتی خود را برای دادن مشاوره های امنیتی در جهت سرکوب جنبش مردم سوریه؛ در اختیار « حزب بعث» و به قول خمینی ملعون « بعث عفلقی» گذاشته است؛ اگر گامی فراتر از آن بردارد و از نیروهای سرکوب خود نیز یاری جوید؛ گور خود را پیش از زمان پیش بینی شدهٔ طبیعی خواهد کند.
نزدیک شدن حماس به گروه فتح که تحت رایزنیهای مصر اتفاق افتاد؛ نتیجهٔ آشکار ترس حماس از سرنگونی رژیم اسد است؛ نزدیک شدن حماس و گروه فتح؛ طلیعهٔ اتفاق بزرگتری است که در آینده شاهد آن خواهیم بود و آن عقب نشینی ارازل « حزب الله لبنان » از مواضع قبلی خود در آغاز و سپس فرار سرکردگان آن از لبنان خواهیم بود و مضاعف آنکه با اعلام عمومی پیگرد قضایی خانوادهٔ اسد و سران « حزب الله لبنان»  در رابطه با ترور « رفیق حریری» مانند شمشیر « داموکلس» بر فراز سر این جنایتکاران آویخته است و در آیندهٔ نه چندان دور؛ و در بهترین زمان ممکن از نظر آرایش نهایی نیروهای متقابل؛ فرود خواهد آمد.
سرنگونی رژیم اسد یعنی فروپاشی دژ «هلال شیعی»؛ «هلال شیعی» یعنی تمامی آنچه که رژیم کثیف اسلامی تاکنون ساخته است و فروپاشی این دژ استراتژیک یعنی « نصف راه» به سوی سرنگونی رژیم ارازل اسلامی حاکم بر ایران.

کژدم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر