۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۷, سه‌شنبه

خاتمی شيّاد دوباره به میدان آمد

خاتمی « شیّاد» که یکبار با براه انداختن « گفتگوی تمدنها» خامنه ای جلاد و رفسنجانی کثیف را از دام « دادگاه میکونوس» رهانید؛ اینبار به میدان آمده است تا « سبز مذهبی» را برای دفاع از باند « ولایت فقیه» و حفظ « نقش رهبری روحانیت» دوباره به میدان بکشاند. ( اینجا )
رفسنجانی کثیف نیز که به همراه خامنه ای و نظارت توام با سکوت « اصلاح طلبان» حمامهای خون « قتلهای زنجیره ای» را براه انداختند و با انتخاب خاتمی نیز از رای نهایی « دادگاه میکونوس» رستند؛ از پای ننشسته و برای تشکیل جبههٔ متحد علیه « صفوی نوین» دلالان خود را به قم فرستاده است ( اینجا ) . اما سوال این است که « سبز مذهبی» آیا شرف دارد و یا نه؟ حرکت بعدی مدعیان اصلاحات میزان شرافت آنها است.
همانگونه که « انجمن پادشاهی ایران - تندر» پیش بینی میکرد و من نیز شخصاً در نوشته های قبلی ام از « اصلاح طلبان سبز مذهبی» به عنوان « مسیر عقب نشینی ولایت فقیه» و « اسب تروای ولایت فقیه در درون جنبش دموکراسی» یاد کرده بودم؛ اکنون میخواهد به آغوش پدر معنوی شان که در نماز جمعهٔ بعد از انتخابات  ۸۸ دستور کشتار و شکنجه و تجاوز را صادر کرد برگردند و روی زانوهای « پدر مهربانشان» بنشینند.
آیا کثیفتر از « خاتمی» را که در تمامی دوران زندگی اش نقش « دلال محبت» را بازی کرده است سراغ دارید؟ 

کژدم

۵ نظر:

  1. راه انداختن گفتگوی تمدنها از طرف خاتمی چه ربطی به دادگاه خامنه‌ای و هاشمی می‌تواند داشته باشد که بتواند آنها را نجات دهد؟
    ~~

    پاسخحذف
  2. در آن زمان؛ بزرگترین مهره های هدایت کنندهٔ رژیم از نظر بین المللی زیر سوال رفته بودند و از سوی دیگر؛ شبکهٔ « قدیر خان» در حال انتقال تکنولوژی هسته ای به ایران بود. لذا مهمترین استراتژی رژیم بر پایهٔ « آرام کردن اوضاع بین المللی» قرار گرفت؛ تا هر دو مسئله را از انظار بین المللی دور سازد و خاتمی برای ایفای این نقش برگزیده شد.

    پاسخحذف
  3. یعنی آرام کردن اوضاع بین‌المللی و یک شعار گفتگوی تمدنها می‌تواند در نتیجه یک دادگاه که بر اساس شواهد و مدارک می‌باشد تاثیر بگذارد؟

    پاسخحذف
  4. پاسخ خودم را از این پست گرفتم ممنونم.
    http://kajdoum1.blogspot.com/2011/06/blog-post_27.html

    پاسخحذف
  5. یار گرامی؛ دادگاه میکونوس یک تله بود. و به اهداف خود نیز رسید. میتوانید این مباحث را در صفحهٔ جدیدی که باز کرده ام ( برای مباحث آزاد) مطرح کنید تا عمومی شود.
    سپاس

    پاسخحذف