۱۳۹۰ خرداد ۳, سه‌شنبه

آن ۳۶۰ نفر

روزنامهٔ جوان که ارگان سخن پراکنی «سپاه پاسداران معلوم نیست چی؟» اخیراً بعد از دستگیری فردی به نام « عباس غفاری» که میگویند رمال و جن گیر است؛ اعلام نموده است فرد نامبرده به ۳۶۰ نفر تجاوز کرده است که تعدادی زن و دختر نیز در میان آنان میباشند. ( اینجا )؛ بنابراین خبر؛ تحلیلگران نتیجه گرفته اند که بقیه « پسران و مردان» بوده اند و با توجه به اینکه این شخص به حکومتی ها سرویس میداده است؛ تمامی این ۳۶۰ تن باید از « حکومتی ها» باشند چه زن و چه مرد.
یک منبع موثق که متل همیشه و مانند بقیهٔ منابع موثق خواست که نامش فاش نشود اظهار داشت :
اولا ۳۶۰ نفر نبوده است بلکه ۳۶۱ نفر بوده است که نام یک تن را یواشکی از لیست اعترافات « عباس غفاری» لیز داده اند تا آبروی « رهبر فرزانه» دچار آسیب مضاعف نگردد. از طرف دیگر تمامی افراد مورد تجاوز قرار نگرفته اند بلکه هر اتفاقی که افتاده است بنا بر میل طرف بوده است. به عنوان مثال یکی از خواهران زینب که در دربار ولایت تشریف دارند؛ در حین عمل و در اوج « اورگاسم» گفته است که  احمدی نژاد «معجزهٔ هزارهٔ سوم» است و بعد از اینکه پدرش گفته « دست از این سلیته بازی بردار» برای دفاع از خود و ماستمالی کردن قضیه گفته است که به او تجاوز شده است. شوهرش هم که زمانی ۲۵ پست و مقام داشت اکنون از شدت خجالت و بی آبرویی در هیچ جمعی ظاهر نمیشود و احتمالاً « غیبت صغری» فرموده اند. منبع موثق افزود که ماجرای « آیت الله جنتی» و « مصباح یزدی» نیز از افراط در « عشق پیری» سرچشمه گرفته است و مصداق « تجاوز» نمیباشد؛ اما با پیگیری علایم بالینی بعد از « عمل» ؛ مشاهده شده است که هر دو نفر در زمان خواب دچار هذیان شده و مرتب میگفته اند « کمتر فشار بده.... آخه مُردم». منبع موثق افزود که : مشکل پروستات مقام معظم رهبری بعد از این «عمل» که در زمان « نئشگی» انجام گرفته است و تقریبا غافلگیرانه بوده؛ عود کرده است و در این مدت نیز برای ظاهر شدن در جمع از « سرخاب و سفیداب» استفاده میکنند تا پریدگی رنگشان موجبات ناراحتی و نگرانی « امّت» را فراهم نیاورد.
منبع موثق افزود: آنکه به او واقعاً تجاوز شده است « آیت الله رفسنجانی» است و با اینکه ایشان « تجربیات مکرر حوزوی» دارند با اینهمه متحمل پارگی شدید شده اند و به همین دلیل هم « نوچهٔ اطلاعاتی امنیتی» خودشان (عبدالله شهبازی) را که با « پیک نت» نیز سر و سری دارد به میدان فرستاده است تا مقاله ای نوشته و به این نتیجه برسد که این قوم میخواسته اند که به تمامی انس و جنّ تجاوز کنند ( اینجا ). البته مقالهٔ آقای شهبازی از همان شدت جراحات اربابش تبعیت میکند و میخواهد به مردم بگوید که جنگ بر سر قدرت نیست؛ بلکه بر سر جلوگیری از « پارگی همگانی» میباشد و ایشان ( شهبازی) که از زمینداران و توده ایهای سابق استان فارس تشریف دارند و اکنون نیز به « تئوری توطئه» و کتابهای مربوط به « پروتوکل قوم یهود» و « فراماسونری» و امثالهم علاقه مند هستند و تمامی سوادشان هم از اینگونه کتابها به عاریت گرفته اند که بیش از ۸۰ در صد آنها « تخیلی» و در سطح داستانهای « پوارو» و « خانم مارپل» میباشد نیز اکنون نقش « مسیح ناجی» را بازی میکنند و در واقع برای خاک پاشیدن به چشم مردم به میدان آمده اند و با سر هم کردن داستان « جلوگیری از پارگی عمومی» میخواهند منزلت سابق خود را ( زمان قبل از تجاوز به رفسنجانی) باز یابند.
منبع موثق ادامه داد : در این ایام که سریال « مختار نامه» که « قیام توابین» نیز نامیده میشود از تلویزیون پخش میگردد و موجبات خیزش جدیدی از « مختارها» گردیده است و « قیام توابین» آغاز شده است.  ایشان افزودند : متاسفانه در رابطه با مسئلهٔ پیوستن به قیام توابین نیز خلط مبحث شده است و آنهایی که مورد تجاوز قرار گرفته اند نمیتوانند توبه کنند چون موردی برای توبه کردن ندارند؛ اما چون اکنون وضعیت « خر تو آخوند» است؛ به جمع « توابین» پیوسته اند. قرار است رهبری قیام توابین را خانم « فاطمه فاطمه است» بر عهده بگیرد ولی داستان بسیار پیچیده شده است و با اینکه همه میدانند که « فاطمه فاطمه است و اکبر نیست» با اینهمه سوالی که برای تحلیلگران مطرح است این است که « فاطمهٔ الهام» و یا « فاطمهٔ غفاری»؟
ایشان ادامه دادند : اخیراً داماد آقای احمدی نژاد نیز دچار هذیان شده است و میگوید « به من هم فشار میدهد»؛ ( اینجا )  و گویا مسئلهٔ فشار تبدیل به یک « اپیدمی » در میان « حکومت مردان» و « حکومت زنان » گردیده است.

کژدم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر