۱۳۹۰ خرداد ۱۶, دوشنبه

اندکی هم بخندیم

..........  این کارشناس امور معنوی در ادامه صحبت های خود افزود، حفص بن غياث از امام صادق (ع) روايت مى كند:
(انّ سليمان بن داود (ع) خرج ذات يوم ليستسقى فوجد نملة قد رفعت قائمة من قوائمها الى السماء و هى تقول: اللهم انا خلق من خلقك لاغنى بنا عن رزقك فلاتهلكنا بذنوب بنى آدم! فقال سليمان(ع) لاصحابه: ارجعوا فقد سقيتم بغيركم.)
روزى سليمان بن داود (ع) براى طلب باران از شهر بيرون رفت. در راه به مورچه اى برخورد كه دست به آسمان بلند كرده و مى گفت: پروردگارا! ما آفريده اى از آفريدگان تو و نيازمند روزى توييم، به خاطر گناهان انسانها ما را هلاك مفرما!
سليمان باشنيدن اين نجوا به ياران خود گفت: برگرديد كه خدا بر شما باران مى باراند و سيرابتان مى سازد؛ به دعاى غير شما......
( لینک کامل مطلب) . و اگر دیدید که حذف شده است ( اینجا ). با تصویر ( اینجا).

این بخشی از اعتقادات شیعی است. امام جعفر صادق بعد از نوشتن یک کتاب صد صفحه ای از تجربیات خود و پدرانش در رابطه با « جماء» ؛ که روی مجلّه های  « پورنوگرافی» در پیش آن سفید است؛ به نوشتن آثاری بدیع در رابطه با انواع روشهای دفع جنّ هم پرداخته است که بسیاری از آنها توسط علمای اعلام و آیات عظام؛ که نور علمشان کائنات را روشن فرموده است؛ در «حلیة المتقین» جمع آوری شده است و هم اکنون در « پنتاگون»  از آنها استفاده میشود؛ کتاب «وزین» و علمی « طب الصادق» نیز که توسط امام جعفر صادق ( ملهم به الهامات الهی) نوشته شده است و امروزه تمامی آزمایشگاههای « مایکرو بایولوجی» و بیمارستانهای معتبر دنیا نیز بر اساس آن علوم « الهی» بنا نهاده شده اند از دیگر کتابهای « بخوانید و بخندید» دنیای فکاهی به شمار میروند.
آنهایی که در علوم اسلامی کمربند سیاه دان ۸ ( اجتهاد) میگیرند؛ و رساله مینویسند و آداب تجاوز به مرغ و گربه و احشام را یاد میگیرند و به مردم نیز می آموزند ( خدا قوّت)  و هم چنین مقدار کفارّه ( رشوهٔ الله) را نیز میتوانند معین کنند. چنین کتابهایی میخوانند. و اینگونه مطالب تمامی علم آنهاست. عده ای هم میگویند که به اینگونه اعتقادات افتخار میکنند. ( قسمت نظرات - اینجا) .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر