۱۳۹۰ خرداد ۲۷, جمعه

از جندالله چه خبر؟

دیر زمانی است که از جندالله خبری نیست؛ اگر به وبسایتشان نگاهی بیندازید خواهید دید که مدت ۳ ماه است در آن باد میوزد ( اینجا ) . اگر یک گروه به اصطلاح سیاسی به مدت ۳ ماه هیچ حرفی نزند یعنی اینکه یا مرده است و یا اینکه « حرفدانش» پاره شده است و بخیه ور نمیدارد؟! اصلاً مزخرف بافی که مهارت نمیخواهد؛ اگه یکی دو روز به برنامه های ژنرال سازگارا و سخنان حکیمانه و اخبار درون بیت رهبری از برنامه های نوری زاده ( من بیشتر میخوام ) گوش کنند کافی است که فنون مزخرف بافی را یاد بگیرند. اما گویا جندالله دوست ندارد از « رافضی » ها کسب افاضات بکند  و ترجیح میدهند که به فضلهٔ شتر سرخ موی عایشه بچسبند؛ شاید بیشتر حال میده. باور ندارید؟ کژدم میگزد ولی دروغ نمیگوید. ( اینجا ) را بخوانید تا محمد ظاهر خان بلوچ و کیفور شدنش از بوی بهشت فضلهٔ شتر را ببینید. شاید هنوز هم باور نمیکنید (اینجا ) را هم نگاه کنید. این آن چیزی است که اکنون جند الله به آن افتخار میکند : « فدائیان همسران پیامبر اسلام » ؛ وقتی که میگوییم  « تازی پرستان»؛ شاخ و دم ندارد. نوع شیعی اش هم دست کمی از نوع سلفی اش ندارد. اگر باور ندارید یک سری به حسینیه ها بزنید تا « تازی پرستی شیعی» را به طور زنده تماشا کنید.
خاک بر سر ملتی که اسطوره اش خمینی و خاتمی و موسوی و محمد ظاهر خان بلوچ باشد. راستی « شریعتی» یادم رفت؛ با آن مزخرف گویی هایش در « فاطمه فاطمه است ».

کژدم

۲ نظر:

  1. فقط گم شو کثافت

    پاسخحذف
  2. نه اينکه بخواهم توهين کنم. فقط به واقع مي گويم خيلي خيلي بيشعور هستي. يعني با شناخت حرف نمي زني. عقل درست و حسابي نداري. نتيجه اينگه ارزش يک گاو از تو که ندانسته حرف مي زني، خيلي بيشتر است. از همه گاوهاي طويله پوزش مي خواهم.
    دست بردار از اين کينه شتري. منطقي باش. خودت را درمان کن

    پاسخحذف