۱۳۹۰ خرداد ۲۹, یکشنبه

هی...قاسم سلیمانی...فرمانده سپاه قدس...با تو ام....میخواهی بشنوی؟

میدانم که وقتی به سربازات دستور میدی بپرند؛ میپرسند چند متر؟ و نمی پرسند چرا؟ رسمش هم همین است. تو که بهتر ازهمه میدانی که سرباز از تصویر بزرگی که تو میبینی؛ هیچ اطلاعی ندارد. خودت بهتر از همه میدانی که ساختن دژ « هلال شیعی » همه اش به عهدهٔ سپاه قدس بوده است. کسی هم نمیتواند بگوید که شما فرمانده خوبی نیستی! هرکی هم بگه ؛ من میگم خوب؛ اگر قاسم سلیمانی را قبول نداری... خودت بفرما ببینینیم چکار میکنی؟ کاری به کار بحثهای آکادمیک هم ندارم که من بگم  ساختن دژ« هلال شیعی» استراتژی غلطی بوده است و تو هم هزارتا دلیل بیاری که درست بوده است؟! کار از این کارها گذشته؛ الآن کارهای فوری تری مورد نیاز است. بیا با هم مرور کنیم :
۱- رژیم سوریه به هر صورت رفتنی است. نتیجه اینکه روی خر لنگ سرمایه گذاری نکن. خودت هم بهتر از همه میدانی که « عماد مغنیه » را بشار اسد سر به نیست کرد. کارش هم بر اساس پروتوکول « ضرورت » درست بود؛ چونکه نمیشد وقتی اسمش در دادگاه لاهه علنی بشه؛ حذفش کرد؛ چون یا شما نمیگذاشتین و یاخیلی بودار میشد. اونا گفتند اسرائیل کشتش ؛ توهم گفتی بذار ما هم تحقیق بکنیم؛ اسد هم گفت برو ماستتو بخور؛ بذار همینجوری گردن اسرائیل بیفته بهتره. درست میگم یانه؟
۲- ترکیه عثمانی؛ داره خیلی شلتاق میکنه و نقش بزرگتری به عهده میگیره و وقتی که « خر لنگ» سرنگون بشه؛ دیگه جایی برای شما نمیمونه و همه چی رو باهم میبازید. دولت حزب الله لبنان هم بعد از اسد به یک « گوز» بند خواهد شد. اخوان المسلمین سوریه و مصر هم دیگه بهتون اصلاً رو نخواهند داد و دستتون از غزه هم کوتاه خواهد شد. درست میگم یا نه؟
اما حالا باز هم کارتهایی دارید که میتوانید با آن بازی کنید. میپرسی کدوم کارد؟ کاردهاتون توی جیب منه؛ ایناهاش :
۱- دولت جدید لبنان که حزب الله بزرگترین قدرت آن است.
۲- عراق که مرزهای طولانی با عراق دارد.
۳- گروههای جوّ ساز داخل کشور مثل « حسین شریعتمداری» هم ما شاءالله کم ندارید.

شیوهٔ بازی

۱- مرزهای عراق را به سوی پناهنده های سوری باز کنید؛ بخشی از نیرو هایشان را مسلح کنید و بفرستید داخل سوریه و از بقیه هم حفاظت کنید و اگر توانستید نیروهای تحت فرمان خود را در کنار سوری ها به داخل سوریه بفرستید و به سوری ها نشان دهید که هرچی تا حالا گفته اند شایعات « ترکیه» و « سلفی ها» و « آمریکا» بوده است.
۲- حسن نصر الله هم در یک نطق اعلام کند که دولت بشار اسد چنین است و چنان و آبرویش را ببرد و از سوی دیگر به « سعد حریری» هم چراغ سبز نشان دهید و درهای لبنان را نه تنها به سوی آوارگان سوری باز نمایید بلکه حزب الله لبنان هم « پذیرایی» خوبی از آنها بکنند.
۳- در صورت لزوم سوریهای پناه گرفته در لبنان را از طریق حزب الله مسلح کنید و دهن بشار اسد را صاف کنید.
میپرسید که پس « روسها» و « چینی ها» چه میشوند؟ نترسید نه تنها آنها آچمز میشوند؛ بلکه حتی عربستان سعودی و امیر نشینها هم آچمز میشوند. یعنی همه آچمز میشوند و باز هم زمین و فضا برای بازیهای بعدی باز میشود.

کژدم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر