۱۳۹۰ خرداد ۲۳, دوشنبه

« صفوی نوین» و گام هایی برای جذب آرای مردم





خامنه ای میداند که چقدر محبوبیت دارد. محبوبیت او آنچنان است که حتی اگر سگی بخواهد جایی برای «ریدن» پیدا کند؛ او آخرین جایی است که انتخاب خواهد شد. نه تنها او اینچنین محبوب است؛ بلکه جنتی و مصباح یزدی نیز دست کمی از او ندارند.  امام فرزانه و قبلهٔ مسلمانان عالم چنان تنگدست و ذلیل شده است که برای پر کردن جای رفسنجانی؛ از یک آخوند دم مرگ دیگر ( مهدوی کنی) استفاده نمود و اینها همه بزرگترین نقطهٔ قوت « صفوی نوین » را تشکیل میدهند. اما مشکل « صفوی نوین» این است که در میان مردم محبوبیتی ندارد و هرچند که بعد از مقابلهٔ آشکار با ولی فرزانه؛ اندکی از توجهات را به خود جلب نموده است؛ اما اکثریت جامعه به این نبرد؛ به دیدهٔ جنگ زرگری مینگرند و هیچ امیدی ندارند که اگر صفوی نوین پیروز شود؛ نفعی به حال مردم داشته باشد. لذا با احتیاط تمام میخواهند از کنار این نبرد بگذرند و به قول معروف میگویند : ما را به خیر تو امیدی نیست؛ شرّ مرسان. بنابر این آیا این امکان وجود دارد که « صفوی نوین» بتواند بین خود و مردم « پل » بزند؟ به طور یقین آنها بهتر از من و شما میدانند که این یک مشکل اساسی است.همچنین میدانند که دست آنها برای « پل » زدن بسیار بازتر از « ولی وقیح» است. در ضمن شیوه های مبارزاتی جدیدی را به میدان کشیده اند که نشان از مهارتهای خاص آنها دارد. به عنوان مثال در چند روز اخیر « رحیم مشائی» ناگهان به مدت ۱۴ روز غیبت « صغری» نمود و گدا گودولهای الدنگ ولایت فقیه را وادار به شایعه سازی و حدس و گمانهای زیادی نمود؛ و ناگهان احمدی نژاد تمامی به اصطلاح خبرنگاران ولایت فقیهی را به دفتر ریاست جمهوری فراخوانده و آنها را به مدت ۳ ساعت در راهروها « کاشت» و نفری یک ساندویچ سنگک و سیب زمینی هم داد که « گاز بزنند». این نمایش با ظهور رحیم مشائی در کنار احمدی نژاد به پایان رسید و « نئاندرتالهای روزنامه نگار رهبری» با همهٔ سوالهایشان که در رابطه با غیبت مشائی بود؛ نیمهٔ ماندهٔ ساندویچ شان را توی جیبشان گذاشته و رفته بودند. گذشته از اینکه صفوی نوین کیست و چیست؟ این نوع از بازیهای سیاسی نشان از طراحیهای بدیع و هوشمندانه ای دارد.
در شرایط کنونی که « مبارزه با بد حجابی» با تجاوز به زنان در اصفهان از طرف اراذل بسیجی دوباره کلید خورده است و اراذل و اوباش ولایت فقیه بار دیگر مزاحمتهای خود را افزایش خواهند داد. یکی از بهترین موقعیتها را برای هواداران « صفوی نوین» بوجود خواهد آورد که به شکل « رابین هود» ظاهر شده و از دختران و پسران در برابر نیروهای سرکوب که به بهانهٔ « امر به معروف و نهی از منکر» مزاحم مردم خواهند شد؛ دفاع نمایند و این دفاع را به حد درگیری فیزیکی با مامورین بکشانند و سایر جوانان را نیز تشجیع نموده و بدینوسیله آن پل ارتباطی بین « صفوی نوین» و مردم را ایجاد کنند. و گرنه دم زدن از مکتب ایرانی و تاریخ ایران باستان و یا هویت ایرانی؛ به تنهایی کار ساز نخواهد بود و تا زمانی که مردم آنها را برای مقابله با اراذل بسیجی در کنار خود نبینند؛ به وعده ها و حرفهای صفوی نوین باور نخواهند نمود. من فکر میکنم که هواداران « صفوی نوین» که خود را احمدی نژادی مینامند؛ این فرصت طلایی را از دست نخواهند داد و به طور فعال به شکل « رابین هود» ظاهر خواهند شد. باور نمیکنید؟ پس بنشینید و ببینید. تابستان داغی در پیش است.

کژدم


۳ نظر:

  1. دمت گرم کژدم جان با قدرت به کارت ادامه بده و روشنگری کن

    پاسخحذف
  2. تعدادی از بچه های دانشگاه در آستین تگزاس در آمریکا هستیم و شما و انجمن پادشاهی را قبول داریم.Keep up the good work

    پاسخحذف
  3. یاران
    تنها دوست داشتن استاد فرود فولادوند و انجمن پادشاهی ایران- تندر کافی نیست. در شرایط کنونی اگر بتوانید کاری کنید ( کمک مالی) که انجمن پادشاهی بتواند برنامه های رادیوی تندر را از طریق ماهواره به سوی ایران پخش کند. قادر خواهیم بود که جلوی بسیار از مسائل را بگیریم و یا به روند مبارزه شدت بخشیم و یا حد اقل بر آن تاثیر بگذاریم.

    پاسخحذف