۱۳۹۰ تیر ۱۱, شنبه

سخنی با هواداران « صفوی نوین» و « سبزهای مذهبی»

سخن را از اینجا آغاز میکنم که سرچشمهٔ آن وقایعی است که در این ۳۲ سال بر این سرزمین رفته است. از اسلام و اقتصاد اسلامی و منابعی که حاکمیت اسلامی به عنوان منابع و پایه های قدرت بر آن استوار است. به مبادی اسلام به عنوان دینی که بر اساس افسانه های قوم یهود استوار است و هیچیک از این افسانه های یهود پایه های استوار تاریخی ندارند؛ کاری ندارم. به اینکه اساساً فردی به نام موسی هرگز وجود نداشته است و یا حتی اگر وجود داشته است؛ در یک کوره ده زندگی میکرده است و هیچگاه در دربار تمدن مصریان نبوده است نیز کاری ندارم. به داستان یوسف نیز کاری ندارم که سرتا پا افسانهٔ برساختهٔ یهودیان است و هرگز نه تنها در دربار مصر نبوده است نیز کاری ندارم. به آن ۱۲۴۰۰۰ پیغمبری هم که همگیشان آخوندهای یهودیها بوده اند و آنها را به اسم پیغمبر به مردم چپانیده اند نیز کاری ندارم. به مسیح نیز که تنها یک خاخام تندرو مسیحی بود و از حواریون یحیی تعمید دهنده بود و بعد برای خودش مفسر « تورات» شد و یک فرقهٔ یهودی درست کرد که خاخام های یهودی هم او را جریان انحرافی نامیدند و بعدها او را پیامبر نامیدند و با زور و ضرب امپراطوری روم به عنوان پسر خدا به مردم قالب شد و بعد از گذشت ۲۰۰۰ سال اکنون همگان فکر میکنند که حد اقل پیامبر بودن او یک واقعیت است نیز کاری ندارم.  حتی به اینکه محمد چگونه آدمی بوده است نیز کاری ندارم.آنچه که به آن کار دارم این است که اگر حد اقل سواد خواندن و نوشتن دارید و فکر میکنید که از گاو بیشتر میفهمید؛ آن قرآنتان را روی زانوهایتان بگذارید و فقط یک آیه ( دو آیه نمیخواهم)؛ بلکه فقط یک آیه پیدا کنید که در رابطه با « تولید» و اقتصاد در آن صحبتی شده باشد. حتی یک آیه هم در این کتاب که خیلی هم آسمانی است و پیغمبرش هم عقل کل است و کتابش برای تمامی زمانها آمده است؛ فقط و فقط یک آیه نشان دهید که در رایطه با تشویق به تولید چه در رابطه با کشاورزی و یا صنعت و یا دامداری ؛ باشد. حد اقل با خودتان صادق باشید و از تعبیر و تفسیر که بگوید منظور از این آیه این است و یا آن است؛ بپرهیزید. اگر عربی هم بلد نیستید ترجمه های فارسی اش را بخوانید.
حال شاید فکر کنید که منظور من این است که در اسلام اقتصاد وجود ندارد؟! نه منظورم این نیست؛ در اسلام اقتصاد وجود دارد؛ اما اقتصاد اسلام بر اساس آن چیزهایی است که در زیر میشمارم و اتفاقاً  آیه های زیادی در رابطه با آنها میتوانید پیدا کنید :
۱- ساختن و پرداختن گروههای مسلح برای راهزنی و چاپیدن کاروانها و پیش از هر چیز برداشتن ۱۰ درصد به عنوان زکات  یا آنچه که بیت المال نامیده میشود که برای ادارهٔ مخارج شغل شریفشان خرج میشد و سپس ۲۰ در صد از اموال مسروقه برای شخص محمد‌ به عنوان سردستهٔ دزدها که خمس نامیده میشود و سپس تقسیم عادلانهٔ ما بقی اموال مسروقه میان دزدها که به آن عدل اسلامی گفته میشود.
۲- دستگیر و اسیر کردن مردم بیچاره و تجاوز به آنها و فروختن آنها در بازار برده فروشان و رسمیت بخشیدن به برده داری و تجاوز به اسیران بخش دیگری از اقتصاد اسلامی است که از همان اول انقلاب کثیف اسلامی برقرار بوده است و اگر از برده داری حرفی نمیزنند تنها به این خاطر است که رسوایی بزرگی است ولی گام به گام با برپا کردن اردوگاههای کار اجباری برای مشرکین و ملحدین به آنجا هم خواهند رسید.
۳- گرفتن باج و خراج از اقوام شکست خورده در جنگ.
۴- تجارت که اساساً بدون تولید یک اقتصاد انگلی است.
اینها تمامی منابع تولید ثروت در اقتصاد اسلامی بوده است؛ یعنی یک اقتصاد انگلی که بر پایهٔ فروش انسان در بازار و سرقت و یا بالا کشیدن ثمرهٔ تلاشهای انسانهای دیگر بنا شده است. این آن چیزی است که آنرا اقتصاد اسلامی مینامند و حتی رسیدگی به افراد درماندهٔ قبایل خودشان نیز از راه همین اموال مسروقه تامین میشده است که آخوندها آنرا به جای دستگیری از بینوایان به حلقوم شما میریزند و شما را به عدالت اسلامی دعوت میکنند.
در این ۳۲ سال نیز اقتصاد جمهوری اسلامی تنها بر اساس فروش نفت در آغاز و سپس وارد شدن به بازار مواد مخدر از دورهٔ هاشمی رفسنجانی که به همراه و همکاری حزب الله لبنان در آن بازار وارد شدند و توسط لبنانیهای شیعه در کشورهای غربی شبکه های سرقت اوتوموبیل و لوازم منزل را راه اندازی کردند ( مافیا در قامت حکومت را بخوانید) و سپس در بازار فروش دختران و پسران ایرانی و افغانی و آسیای میانه به روسپی خانه های آسیای جنوبی و دایر کردن قمارخانه ها برای پولشویی؛ دست آورد دیگر اقتصاد اسلامی جمهوری ننگین اسلامی است که خودتان را برای آن پاره میکنید. سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات خواهران و برادران و هموطنان شما را در دبی و امارات  و روسپی خانه های تایلند به حراج میگذارند و ۲۰ در صد در آمد آنها هم به ولی فقیه فرزانه میرسد (خمس). آیا این است نهایت شرف شما؟ آیا نگاهی به اطرافتان میکنید تا ببینید که مواد مخدر مثل نقل و نبات فروخته میشود و این بازار را خامنه ای و سپاه اداره میکنند؟ آیا به اطرافتان نگاه میکنید تا ببینید که چرخهٔ تولید در ایران خوابیده است؟ و به خاطر ماهیت دلالی اقتصاد اسلامی؛ سرمایه داران فقط به واردات مشغولند؟ آیا کور هستید و یا اینکه شرف ندارید؟ آیا میدانید که حقوق ماهیانهٔ شما از طریق فروش مواد مخدر و روسپی خانه های احداث شده در کشورهای خارجی و روسپی خانه های مخفی درون میهن توسط سپاه قدس و سپاه پاسداران و سرداران تامین میشود؟  آیا میفهمید که در فرداهای دورتر نوبت به خانواده های شما خواهد رسید و چه بسا دختران و یا پسران و نوه های شما در این اقتصاد کثیف اسلامی بلعیده خواهند شد و به شماها تف خواهند کرد؟ چرا خودتان را با تعبیر و تفسیرهای دروغینی که مثلا خمینی اگر به مردم وعدهٔ خوشبختی داد و بعد از به حکومت رسیدن گفت که ما برای خربزه انقلاب نکرده ایم را به عنوان « تقیه» توی مغز مفلوکتان فرو میکنند و اورا آدمی باهوش و با درک سیاسی به شما معرفی میکنند؛ خود را فریب ندهید.
اگر شما بر علیه رفسنجانی شورش کردید و او را فاسد نامیدید؛ که درست هم بود؛ بدانید که خامنه ای و سپاه و خانوادهٔ لاریجانی و عسگر اولادیها  و تمامی ارازل و اوباشی که برایشان سینه چاک میکنید؛ از او هم فاسدتر و بیشرف تر هستند. اگر فکر میکنید که آخوندهایی مانند کروبی و صانعی و موسوی اردبیلی و موسوی که نوکر بی جیره و مواجب آنهاست؛ آدمهای کثیف و بی شرفی هستند؛ راست میگویید؛ اما بدانید که راهی که در پیش گرفته اید و فکر میکنید که مشائی و احمدی نژاد برای مردم عدالت خواهد آورد سخت در اشتباه هستید. تقسیم کردن پول نقد در میان فقرا احمقانه ترین کاری است که یک دولت میتواند انجام دهد ولی ایراد کار اینجاست که در اسلام راهی به غیر از « تقسیم بیت المال» میان فقرا راه دیگری وجود ندارد. اگر اینهمه پول صرف دایر کردن کارگاهها و کارخانه ها و مدرنیزه کردن صنایع و کشاورزی و دامداری میشد برای مردم محل کار دائمی و شغل با ثبات ایجاد میگردید که بتوانند در آن مشغول به کار شوند و در آمدی پایدار و شرافتمندانه داشته باشند؛ بهترین راه بود اما متاسفانه در اسلام اهریمنی هیچ مبحثی به نام تولید وجود ندارد و تنها سرقت اموال دیگران و دلالی ( تجارت ) معنی دارد. اکنون همهٔ مراکزی را که مردم میتوانند در آن فعالیت اقتصادی داشته باشند؛ به کمک و همدستی خامنه ای و سپاه و احمدی نژاد به تصرف سپاه پاسداران در آورده اند و در آینده همهٔ مردم باید مثل برده برای سپاه و خامنه ای کار کنند و اگر هم اظهار نارضایتی کنند به عنوان نوکر آمریکا و صهیونیست و کافر و مشرک و دهها اسمی که با آن آشنا هستید؛ از گردونهٔ زندگی خارج شوند. من به شما قول میدهم که اگر کار به دست صفوی نوین بیفتد و یا خامنه ای بر سر کار بماند برای آیندهٔ مردم هیچ تفاوتی نخواهد داشت. در آینده اینها اردوگاههای کار اجباری درست خواهند کرد و آنهایی را که به بهانه های گوناگون دستگیر و محکوم کنند به اردوگاهها خواهند فرستاد و اگر شما نیز جزء معترضین باشید؛ به شما هم رحم نخواهند نمود ( برده داری اسلامی). اساسا انسانها از نظر اسلام یا کافر هستند و یا مؤمن و مؤمن تنها به کسی اطلاق میشود که به سردستهٔ دزدها ارادت داشته باشد و به قول شما « ولائی» باشد و اگر پایش را از خط خارج کند؛ دیده اید که چه بلایی به سرش می آید؛ و برای اجرای نیت کثیفشان نیز از شماها استفاده میکنند. همانگونه که کروبی و موسوی برای بازگشت به سر سفرهٔ غارت اسلامی؛ از سبزهای مذهبی استفادهٔ ابزاری مینمایند.
اگر به ساخته شدن موشکهای سپاه پاسداران افتخار میکنید باید بدانید که این موشکها برای مردم نان شب نمیشود و برای دفاع از میهن نیز ساخته نمیشوند؛ بلکه به این خاطر ساخته میشوند که اگر در دنیا اگر کسی بخواهد به این شیوهٔ رفتار حکومت با مردم ایران اعتراض کند با موشک آنها را تهدید نمایند. شعار اسرائیل باید نابود شود هم برای سرگرمی شماهاست و ۳۲ سال است که از زمان خمینی این شعار را میدهند و کروبی و موسوی هم این شعار را میدادند. اسرائیل همچنان پابر جا است و حزب الله لبنان هم ساخته شد تا در تجارت جهانی مواد مخدر و اسلحه یار و یاورولی فقیه باشند و گرنه از همان آغاز روابط پشت پرده میان آمریکا و خمینی و سایر سردمداران همیشه در جریان بوده است و دعوا تنها بر سر سهم خواهی باندها است و حکومت اسلامی این سهم را برای ایران نمیخواهد بلکه برای حفظ باندهای گوناگون حاکمیت میخواهد. اکنون بعد از اینهمه جنگ و جدالی که میبینید باید حد اقل مغزتان تکان خورده باشد. اگر هنوز مغزتان معیوب است؛ مگر خدا شفایتان بدهد. امیدوارم که در میان شما انسانهای شرافتمندی که خود را به یک مدرک قلابی سهمیه ای ( مانند دوختور خزعلی) و یا به چند ده هزار تومان پول به دست آمده از روسپی خانه ها و مواد مخدر؛ نفروخته باشند.

کژدم


۱ نظر:

  1. کژدم جان مرخصی هستید؟
    این خبر هم برای تئوری صفوی نوین شما حکم طلا رو داره:
    http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1808797&Lang=P

    پاسخحذف