۱۳۹۰ آبان ۱۳, جمعه

آغاز هزیمت همه جانبهٔ رژیم تازی پرستان حاکم بر ایران

خامنه ای که میگویند بسیار « فرزانه» است در جمع دانش آموزان گرد آوری شده برای گوش دادن به مزخرفات او؛ نمونهٔ آشکاری از درایت و تیزهوشی خود را به نمایش گذاشت. او به دانش آموزان گفت که « یکصد سند بدون خدشه در اختیار دارد که آبروی تمامی حقوق بشری ها و آمریکا را خواهد برد». تمامی دانش آموزانی که در آن سخنرانی غرّا شرکت داشتند؛ همگی « کارشناسان امنیتی و نظامی و اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی» بودند و با بانگ الله اکبر تمامی این یکصد سند را بدون دیدن؛ مورد تایید قرار دادند. ( ببینید این مردک مخبّط به چه روزی افتاده است) یکی از نمونه های خدشه ناپذیر؛ سی دی اعترافات « عبدالمالک ریگی» است که میگوید حتی با تروریست پرورهای گالاکسی « اندرو مدا» نیز ارتباط داشته است ( اینجا ). این سخنرانی خامنه ای را باید آغاز یک هزیمت همه جانبه به شمار آورد. ستون فقرات « هلال شیعی» چنان در حال شکستن است که صدای گوش خراش آن؛ خواب خامنه ای مخبط و سپاه قدس را به کابوسی سهمگین تبدیل کرده است. اما موضوع تنها به برچیده شدن رژیم اسد و درهم ریختن اوضاع لبنان و چه بسا نسل کشی شیعیان در لبنان و علوی ها در سوریه ختم نخواهد شد؛ آنچه که در یکی از مقالات چند ماه قبل در مورد مسئلهٔ بحرین و عقب نشینی خفت بار رژیم از آن به عنوان « آغاز شکست استراتژیک رژیم» نام بردم؛ اکنون اولین طلایه های آشکار آن نمودار میشوند. سخنرانی خامنه ای در جمع « بچّه ها» و سپس پی گرفتن آن « مخبط گوییها» در مراسم ۱۳ آبان؛ نشان از وحشت عمیقی است که تا مغز استخوان « سرداران دلیر اسلام» نفوذ کرده است. من کاری به آن اسناد ندارم؛ من به آنچه که در پشت این ادعا خوابیده است کار دارم. من به این حرکت سخیف کار دارم که نشان از « یوتیوبی شدن» سپاه قدس دارد. زمانی که در یکی از مقالات نه چندان کهنه؛ گفتم که اظهارات ژنرال مایک مولن؛ در رابطه با داشتن « خط ارتباطی مستقیم» ( تلفن قرمز)؛ را باید به عنوان تهدید نظامی سربسته تلقی نمود؛ شاید به نظر برخی از خوانندگان؛ دور از ذهن مینمود؛ اما بعد از آن هر روز خبرهای جدیدی در رابطه با مانورهای نظامی گوناگون میشنویم. کار چنان بالا گرفته است که رژیم اسلامی؛ مامور مخفی خود یعنی اکبر گنجی را هم به میدان مقاله نویسی و دفاع از رژیم به میدان آورده است تا در یک مقالهٔ مقایسه ای و یکی به نعل و یکی به میخ؛ حقانیت رژیم « جانیان اسلامی» را به کرسی بنشاند ( اینجا).  این مقاله که از استدلال مسخرهٔ « مقایسه» بهره میجوید همان شیوهٔ استدلال آخوندی و احمدی نژادی است که در ایران رواج دارد. زمانی که به یکی میگویی تو دزد هستی؛ عوض اینکه ثابت کند که دزد نیست؛ در جواب میگوید که میدانی چقدر پرونده و سند از شماها دارم که همگی تان دزد هستید؟ اگر از این کثافت بپرسی که چرا در ایران فقر بیداد میکند؛ با استدلال مقایسه ای خود خواهد گفت؛ اینکه چیزی نیست؛ ببینید که در آمریکا که مهد دموکراسی است ۴۰ میلیون نفر زیر خط فقر زندگی میکنند!!! و کسی هم نخواهد پرسید که گوز چه ربطی به شقیقه دارد؟ مگر ما میخواهیم مشکلات آمریکا را حل کنیم؟ آیا هنوز هم باور ندارید که اکبر گنجی ستون پنجم وزارت اطلاعات در میان جنبش است؟؟ بگذریم.....
گویا زمان به طور بسیار بدی برعلیه رژیم تازی پرستان؛ مشغول به کار شده است و عقربه های آن با سرعتی بالا حرکت میکنند.
موضوع گزارش آزانس بین المللی که چین و روسیه را نیز به تکاپو انداخته است و داستان عملیات شکست خوردهٔ قتل سفیر عربستان سعودی به دست کارتل مواد مخدر مکزیکی؛ و جابجایی های نظامی در منطقه؛ همگی چنان عرصه را بر رژیم احمقهای اسلامی؛ تنگ کرده است که در آینده شاید راهی به جز یک حرکت انتحاری برایشان به جای نماند و ناچار به مثل « آب که از سر گذشت چه یک وجب و چه چهار وجب» روی بیاورند و مرگ پیشرس خود را رقم بزنند. آنچه که در گفتارهای دیپلماتهای غربی از آن به « حرکتهای تهاجمی روز افزون رژیم» نام برده میشود؛ گویای این است که رژیم اسلامی شدیداً در مخمصه قرار گرفته است و کشورهای غربی در کمین اولین حرکت احمقانهٔ جدی رژیم هستند.
اینکه میگویم خامنه ای فرزانه؛ دارد « یوتیوبی» میشود؛ یک شوخی نیست. من اکنون خامنه ای را در شرایطی میبینم که « ژنرال سازگارا» و « دیپلمات مخملباف» بودند و از مردم میخواستند که فیلم و عکس بگیرند و توی یوتیوب بگذارند و افکار عمومی بین المللی را از ظلمی که بر ما میرود آگاه کنند. من چندین بار به این دوقلوهای احمق و یا شارلاتان گفتم که سیاستهای حکومتها نه در خیابانها بلکه در پشت درهای بسته پی ریزی میشوند و فیلمهای یوتیوبی شماها تنها به در « سوروس» میخورد که فعالیتهایش را به رخ موسسات آمریکایی بکشد و پولی بدست بیاورد و چند صد هزار دلاری هم به این دوقلوی شارلاتان بدهد.( تمامی این مسائل بعدها به طور مستند رو خواهند شد و مسئله تنها مسئلهٔ زمان است). اکنون همان حرف را به « ولی فرزانه» میگویم که : ای احمق فرتوت؛ این اسنادی که از آن صحبت میکنید؛ حتی به درد مصرف در مستراح هم نمیخورد و سیاستها در مستراح پی ریزی نمیشوند. شماها زمانی که تمامی تخم مرغهایتان را در سبد « دژ هلال شیعی» گذاشتید باید میفهمیدید که در حال پی ریزی احمقانه ترین « استراتژی حفظ نظام» هستید. رژیمی که از درون تهی است و تمامی هم و غمّش گردانیدن اقتصاد « دلّالی» است؛ مگر میتواند به غیر از عده ای مزدور و ریزه خوار را به میدان بیاورد؟ جنبشی که به نام جنبش سبز مشهور شد؛ تنها به خاطر وجود عوامل کثیفی همچون قم نشینها ی جلاد اصلاح طلب شده و سخنگویان کثیفتر از خودشان یعنی کروبی و موسوی؛ نتوانست همه گیر شود. آنها حرفهای بسیار زیبایی نشخوار کردند اما به خاطر اینکه در تمامی جنایات رژیم دست داشتند؛ جنبش را با لجن وجود خود؛ به تباهی کشیدند. حال شماها که جای خود دارید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر