۱۳۹۰ آذر ۲۳, چهارشنبه

خفت و خواری « حسینیان» و « عاشورائیان»



بنابر تاریخ شیعه نوشتهٔ واقعهٔ کربلا؛ زمانی که سپاه یزید پسر معاویه؛ « حرّ » را به عنوان سفیر خود برای ترغیب حسین به تسلیم شدن فرستاد؛ « حرّ» شرایط ناگوار را برای حسین ترسیم نمود و آن سرور دلاوران و شجاع ترین مرد تاریخ تشیع؛ که در این ۵۰۰ سالهٔ صفوی به عنوان مردی از تبار « فولاد » ترسیم شده است؛ با صدایی اندوهناک (عجز و لابه) به حرّ گفت که برای عقب نشستن از خواستهای خود ۳ خواسته دارد.

۱- بگذارید که با خانواده ام ؛ به یکی از سرحدات دور افتاده و گمنام روم و دیگر از من صدایی و نشانی نیابید.
۲- یا بگذارید که به پیش « پسر عمویم یزید بن معاویه» بروم. و بیعت کنم. زیرا که او از همهٔ شما نسبت به من « مهربانتر» است.
۳- و یا بگذارید که به مدینه بازگردم و تمامی عمر خویش  بدون هیچ ادعایی سپری سازم.

میگویند که حرّ این سه خواستهٔ حسین را به فرمانده سپاه یزید برد. اما فرمانده سپاه یزید که خود با « تقیّه» آشنا بود. شرطی را مطرح نمود و آن اینکه؛ اگر حسین میخواهد به حضور پسر عمویش برود باید با « قلاده» برگردن به بارگاه او رود. حسین نپذیرفت و دستور داد که آب و « واجبی» بیاورند تا خود را تمیز کند و به پیش حوری ها بشتابد.
اکنون ۵۰۰ سال است که برای این تقاضای حسین که نشان از خفت و خواری دارد؛ نوحه خوانی میکنند و او را شجاعترین مرد تاریخ تشیع مینامند و باور کنید که پسران « سرهنگ قذافی» از حسین شیعیان بسیار شجاع تر بودند و تنها به آخرین خواسته های این سرور آزادگان نگاه کنید تا آنرا بوضوح ببینید.
« آخرین ولی فقیه فرزانه» که برای کودکان دبستانی سخنرانی نمود و آنها را دلگرم ساخت که بیش از « یکصد سند» دارد که میتواند تمامی حقوق بشری ها را رسوا کند و حتی « اتاقهای فکر بیت رهبری» نیز بر خرفتی او خندیدند. اینک مردی خرفت تر از خویش را به عنوان سفیر صلح به دیدار گرگی همچون وزیر اطلاعات عربستان سعودی فرستاده است. اما این سفیر عالیمقام چه هدایایی در صندوق خود به پیشگاه رهبر « وهابیها» برده است؟
بنا بر منابع اطلاعاتی غربی؛ وزیر خرفت اطلاعات رژیم اسلامی شیعی مسلک حاکم بر ایران پیشنهادات زیرین را عرضه داشته اند :
۱- قول میدهیم که « اپوزیسیون سوریه» را در درون حکومت سوریه بپذیریم.
۲- قول میدهیم که در لبنان حاکمیت را به عدالت میان حزب الله و ۱۴ مارسی ها تقسیم کنیم.
۳- قول میدهیم که شما را در دست آوردهای اتمی خود شریک سازیم.
۴- اگر ما و شما درکنار هم بایستیم؛ میتوانیم زیاده خواهی های ترکیه را مهار کنیم.
در قبال این حاتم بخشیهایی که از طرف حکومت عربستان سعودی به پشیزی هم خریده نخواهد شد؛ یک تقاضای اساسی داشته اند :
خواهش میکنیم که نگذارید نفت ما را تحریم کنند و جای تولیدات ما را پر نکنید.

به تصویر بالا یکبار دیگر نگاه کنید؛ اینها در برابر « الله» ادعاییشان نیز اینچنین رکوع نمیکنند. هر چند که تصویر وزیر اطلاعات او را از نیمرخ نشان میدهد؛ اما همچنان میتوان لبخند چاپلوسی را بر چهرهٔ او دید.

این است آنچه که آنرا « شکست استراتژیک» نامیدم. و این است آنچه که آنرا « آغاز هزیمت همه جانبهٔ رژیم» نام نهادم.

کژدم

۵ نظر:

  1. عربستان متعهد شد در صورت تحريم نفت ايران ميزان توليد خود را افزايش ندهد.(صدای آمریکا)
    در قبال این حاتم بخشیهایی که از طرف حکومت عربستان سعودی به پشیزی هم خریده نخواهد شد؛ یک تقاضای اساسی داشته اند :
    خواهش میکنیم که نگذارید نفت ما را تحریم کنند و جای تولیدات ما را پر نکنید.(کژدم)

    علت را در چه میبینی؟

    پاسخحذف
  2. دوست گرامی؛ اگر عربستان سعودی چنین اظهاراتی داشته است. علت را در لینک زیرین بجویید. زیرا با خواندن لینک پایین؛ و تحریم بانک مرکزی ایران؛ در شرایط کنونی هیچ لزومی به اظهارات تحریک کننده از طرف عربستان وجود ندارد.http://www.radiofarda.com/content/o2_iran_opec/24423400.html

    پاسخحذف
  3. آنچه که در صدای آمریکا مطرح شده است ربطی به عدم قبول حاتم بخشیهای خامنه ای ندارد.عربستان سعودی پیش از نشست اوپک سقف تولید خود را از ۶ میلیون به ۱۰ میلیون رساند و این خبر خوبی برای رژیم نیست. اظهارات صدای آمریکا تنها در جهت کاهش دادن لفاضی های تنش زا؛ ابراز شده است ولی عربستان حتی اگر چنین سخنی را به طور رسمی هم بگوید در عمل به گونه ای دیگر عمل خواهد کرد.http://www.bbc.co.uk/blogs/persian/reporters/2011/12/post-55.html

    پاسخحذف
  4. با تشکر بسیار مفید بود.و کژدم مرسی که همیشه با حوصله کامنت ها رو پاسخ میدی.

    پاسخحذف
  5. دوست گرامی؛ من برای همین اینجا هستم. مطرح کردن یک مسئله و فرار کردن از پاسخ به سوالاتی که بوجود می آیند نیست که در این صورت مقاله تبدیل به « تف سربالا» شده و برپیشانی من خواهد نشست. نظرات شما بر دانش من می افزاید و پاسخ گویی به آنها؛ دانش مرا دوچندان میسازد و این آنچیزی است که به دنبال آن هستم.

    پاسخحذف