۱۳۹۰ بهمن ۱, شنبه

قتل بانو گلاره باقرزاده سیاسی بوده است

یاران و مبارزان
طبق اعلام  رسمی FBI دفتر « هیوستون» در ایالت تگزاس؛ قتل زنده یاد بانو « گلاره باقرزاده» یک قتل سیاسی بوده است که توسط مزدوران رژیم کثیف جمهوری اسلامی انجام گرفته است.
FBI از شخصی که در آن تظاهرات که ویدیوی آنرا در زیر مشاهده میکنید؛ به بانو گلاره باقرزاده حمله نموده بود خواسته است که خود را تسلیم نماید. همچنین تصویری که در دست زنده یاد گلاره باقرزاده ( ثانیهٔ ۴۵ به بعد) تصویر مهدی اسلامیان از هواداران انجمن پادشاهی ایران ( تندر) میباشد که در سال ۸۸ به همراه چهار تن از پیشمرگان دلیر« پژاک» در زندانهای رژیم به قتل رسید ( اینجا) که پلیس در جستجوی نام ایشان نیز میباشد. از تمامی یاران و مبارزان؛ درخواست میشود که هرگونه اطلاعی از آن شخصی که به بانو گلاره باقرزاده حمله نموده بود؛ دارند در اختیار FBI قرار دهند.


دستگیری جنایتکاران مزدور رژیم جمهوری اسلامی؛ امنیت مبارزان را در خارج از کشور تضمین میکند.
رژیم کثیف اسلامی در پی از دست دادن ثبات خود و احساس استیصال؛ در پی گسترش تحریمها میخواهد در میان مبارزان رعب و وحشت ایجاد نموده تا نتوانند تشکلهای « آلترناتیو» برای جانشینی رژیم اسلامی را سازمان دهند. از سوی دیگر بعد از دو عملیات شکست خوردهٔ برون مرزی؛ که یکی در آمریکا و برای کشتن سفیر عربستان سعودی بود و دیگری که در چند روز اخیر با دستگیر شدن « عطار حسین» عامل حزب الله لبنان؛ در بانکوک لو رفت؛ دست به عملیاتهایی با « اهداف نرم» یازیده اند که قتل بانو گلاره باقرزاده آغاز این پروژهٔ کثیف ضد میهنی از طرف رژیم تازی پرستان است. این توطئه باید با جمع آوری اطلاعات در مورد عوامل رژیم کثیف اسلامی-شیعی و قرار دادن آن در اختیار پلیس کشورهایی که در آن زندگی میکنید؛ در نطفه خفه شود. یاران و مبارزان به جای اینکه در حالت تدافعی قرار گیرند؛ باید به حالت تهاجمی روی آورده و ریشهٔ این مزدوران را در خارج از کشور خشک نمایند

پیروز و پاینده باشید
کژدم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر