۱۳۹۰ اسفند ۳, چهارشنبه

اخبار مهم جهان در چند سطر

ژنرال ماکاروف در مصاحبه با خبرگزاری Russia Today گفته است که بین آپریل تا ژوئن به ایران حملهٔ نظامی خواهد شد. همچنین روسها برای کنترل بحران جنگ در منطقه آماده میشوند. نمایندهٔ روسها در ایران این خبر را با آب و تاب منتشر نموده است. ( اینجا)
رئیس جمهور آبخازیا که بخشی از گرجستان است؛ مورد حملهٔ نظامی قرار گرفت ولی جان سالم به در برد. ( اینجا)

شاید منظور روسها این باشد که : آبخازیا رو به ما بدین و ماهم دربارهٔ ایران؛ شتر دیدی ندیدی. یا اینکه در این هیر و ویر روسها هم آبخازیا رو میگیرند.( مثل داستان اوستیای جنوبی)

میگویند که میرحسین موسوی در گفتگوی تلفنی با فرزندانش گفته است که بر مواضع پیشین خود ایستاده است.

شاید آقای میر حسین موسوی منظورشان این است که: همچنان میخواهند رای مردم را پس بگیرند. شاید هم منظورشان این است که احمدی نژاد خیلی بد و بی تربیت است. شاید هم منظورشان این باشد که « دوران طلایی خمینی» خیلی خوب بود و همگی با هم میخوردند و میکشتند ولی حالا « لوف لوف» یکی از دار و دسته ها کمتر شده. به هر حال گذشته از اینکه ایشان روی کدامین مواضع روشن و مشخصی ایستاده اند؛ یک پیام روشن برای « سبزهای مذهبی» دارند و آن اینکه : اینقدر بایستید تا زیر پاتون علف « سبز» بشه. منهم گاهگاهی از عطسه و سرفه و کمردرد براتون پیغام میدم.

معاون پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح؛ ( محمد حجازی) گفته است که دیگر نمیتوانند و نمیخواهند منتظر باشند که کسی به آنها حمله کند و پیش از او نیز چند نفر گفته اند که ما حساب همه رو میرسیم ( میگویند که همهٔ این گویندگان چادرهاشونو بسته بودند دور کمرشون). بازهم  میگویند که فرمانده ناوگان پنجم آمریکا مستقر در خلیج فارس نیز چند روز پیش گفته بود که مرد میخوام «جوم بوخوره».

شاید راستی راستی خبرهائیه و ما نمیدونیم؟!

اون دوربینو بده ببینم چه خبره؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر