۱۳۹۱ خرداد ۲, سه‌شنبه

چشمهای کور؛ گوشهای کر؛ حماقت؛ نهایت اینکه شکست = پیروزی است


حتماً آن شعر ایرج میرزا را در بارهٔ آن زن محجبهٔ مسلمان خوانده اید که در نهایت میگوید: هرکاری میکنی بکن ولی موهایم را نبین. داستان « سیّدهٔ محجّبه علی خامنه ای» همان داستان ایرج میرزاست با او؛ تنها با این تفاوت که ایرج میرزا دیگر یک نفر نیست بلکه  (۶= ۵+۱) نفر هستند و چشم آبی و سیّده علی خامنه ای دیگر تنها به فکر « مو و چفیه» مانده است. مؤمنین حزب اللهی همچنان در ولایتش ذوب هستند و از خود نیز نمیپرسند که چه اتفاقاتی در « دور و برشان» دارد می افتد؟ گویی که اصلاً « دور و بری» وجود ندارد. برای اندازه گیری مغز این مومنین بهتر است «این مقاله» را بار دیگر بخوانید که خواندنش « واجب عینی» است؛ تا بقیهٔ نوشته را کاملاً لمس کنید.
اما آیا فکر میکنید که «داستان اتمی» با همین خندهٔ آقای آمانو و نشست بغداد در چهارچوب « پیروزی اتمی» از نوع اسلامی آن خواهد ماند؟......... من میگویم: نه. داستان بسیار عمیقتر و فراتر از یک پیروزی «اتمی- شیعی» است و با فروپاشی رژیم اسد و  خلع سلاح حزب الله لبنان و نهایتاً فروپاشی هلال شیعی؛ به طور کامل ادامه خواهد یافت.
شاید اکنون تعدادی از گاوهای ذوب شده در سرگین شتر سرخ عایشه بیدار شوند و عده ای دیگر نیز در فرداهای نه چندان دور به آنها بپیوندند. البته اینرا دیگر بیداری نمیتوان نامید و در واقع بر سر و ری کوفتن خواهد بود. عرق سرد شرم بر پیشانی نشستن خواهد بود.
راویان اخبار میگویند که آمانو برای سیّده علی خامنه یک عدد Dildo مردانه سوغات برده است تا با یک عروج عرفانی یا حقّ گویان؛ « حق خود» را بپذیرد. سیّده علی خامنه ای نیز گفته است که زیر ابروهایش را طوری بردارند که کسی از ذوب شدگان نفهمد که بر او چه میگذرد. احمدی نژاد برای گرفتن عکس یادگاری به ابوموسی میرود و محسن رضایی میگوید که باید در مقابل عربستان سعودی  کاری کرد و گرنه آنها هم با «Dildoی» عربی خواهند آمد. اتاقهای فکری نیز میگویند که نباید به دام عربستان افتاد و چند آخوند زپرتی هم ماجرای « شاهین نجفی» را عَلَم میکنند و چنان وضعیت را برای مومنین ذوب شده شلوغ مینمایند که بالاخره نفهمند که حق مسلّم به کجا رفت؟ و راه قدس چطور شد؟ هر چند که بدون این ترفندها هم آنها هرگز نخواهند فهمید.
فکر میکنم که بوی گند چنان هوا را پر کرده است که تنها روسپی پیری همچون خامنه ای و روسپی زادگان ذوب شده در ولایت او میتوانند در آن تنفس کنند.

کژدم

۱ نظر:

  1. خوندن کس شعرهای این مادر جنده هم خالی از لطف نیست در کنار اشعار ایرج میرزا
    سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه اردبیل امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اردبیل که به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد، با بیان اینکه در سال 91 دشمن با همه توان خود وارد عرصه شد تا انتخاباتی آزاد را زیر سوال ببرد اما مردم ما به رهبر خود لبیک گفته و آمدند و دشمن را مأیوس کردند، اظهار کرد: ما به 5 تن آل عبا متوسل می‌شویم چون گروه 5+1 را به هر حال به رسمیت نمی‌شناسیم و ان‌شاءالله با توسل به ائمه اطهار(ع) و با استعانت از درگاه حق تعالی به پیروزی خواهیم رسید، به شرطی که در کنار هم باشیم.
    http://isna.ir/fa/news/91030302402/%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D9%87-5-%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%84-%D8%B9%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D9%88%D8%B3%D9%84

    پاسخحذف