۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

سخنان بی پرده: هنر جنگیدن (بخش دوّم)

در سال ۸۸ تعدادی فایلهای صوتی از جلسات آموزشی فرماندهان نیروهای انتظامی توسط یکی از مأمورین وزارت اطلاعات به بیرون درز کرد. لازم دیدم که این فایلهای صوتی آموزشی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهم. در این گفتگو نخست تفسیر مهمترین اخبار را به سمع یاران و مبارزان راه آزادی میرسانم و سپس به تحلیل کاربردی بخشی از فایلهای آموزشی وزارت اطلاعات در رابطه با سرکوب جنبش سال ۸۸ خواهم پرداخت.




پاینده ایران؛برقرار باد آیین ریشه ای؛ کوبنده جنبش تندر

کژدم

۸ نظر:

  1. Aryan Azadeh


    سران و دوستان انجمن پادشاهی فوری توجه!:
    انجن پادشاهی ایران موضع خود را باید سریع مشخص کند!

    انجمن پادشاهی ایران باید به زودی باره دیگر اساسا و علنا تشکیل شود و بر شرایط پادشاهی و آینده ایران و سرنگونی حکومت تسلط کند
    روی سخنم با هواداران نزدیک فرود فولادوند، دردانه فولادوند، بچه های رادیو تندر، جمشید شارمهد گرامی، و یاران ، جناب کجدوم ، و جمشید رادخو که دم از این انجمن میزنند بیاییند و بر شرایط مسلط شوند که زمانش رسیده است!
    نگذارید این انجمن هم همانند دیگر گروه های اپوزیسیون نام شود!
    تنها امید اینده ایران و ایرانیت دباره هستید!
    شرایط را بر دست گیرید و اینده را رقم بزنید!

    برپایی شما و پیوستن شما به یک دیگر منجرب به پایان جمهوری اسلامی و ایرانیتی دگرباره خواهد شد!
    جامعه ایرانی پشت شما خواهد بود!!
    یا دست کم این مسائل را علنا مشخص کنید در یک رسانه، که نیاز به دانستن شرایط داریم!
    — with Jafar Balazadeh and 28 others.

    پاسخحذف
  2. انجمن پادشاهی ایران وجود ندارد و تنها یک نام است. بنابر این سرانی نیز وجود ندارند که همانا انجمن پادشاهی مرکزی باشد. این انجمن باید تشکیل شود و تنها کسانی میتوانند آنرا تشکیل دهند که پاکباخته ترین و فرهیخته ترینها باشند. آنچه که من اکنون به آن نیاز دارم؛ یارانی هستند که مطالب را به درون میهن بفرستند.
    یارانی را که ادعاهای بزرگی داشتند؛ برای آموزش فرخواندم. پاسخ این بود که مگر آموزشکدهٔ گروهبانی باز کرده اید؟ با چنین افراد پیزوری نمیتوان کاری کرد. مدعیانی که دو روی سکه را نیز تشخیص نمیدهند و ادعاهایشان کون زمین و آسمان را پاره میکند اما حتی از ایمیل فرستادن نیز میترسند. از آموزش فرار میکنند....

    پاسخحذف
  3. اخوان المسلمین تشکیلات مطرحی نبود بلکه از طریق امریکا و وغرب با برنامه ریزی مطرح شد و پیروز هم شد. البته اخوان المسلمین یک قدرت «قلابی» است. وجود و «کنترل» ارتش هم همین را ثابت می کند. مهره ای لازم برای پیش برد نقشه جدید برای خاور میانه . غرب برای ایران هم از این دست مهره های قلابی داشت. قصد انها این بود که مجاهدین را قدرت و تشکلی نشان دهند که جای ملا را می گیرد. خیلی هم کمک کردند. با اینکه انها را به ظاهر از لیست تروریستها در نیاورد اما پشت درهای بسته و زیر میزی کارهای «پر خرج» و کاملا «تخصصی» برای بزرگ کردن انها شد که اگر لازم باشد همه با سند قابل طرح و گفتگوست. ولی جریان انتخابات و برخورد مردم با کل رژیم و دین و مذهب تمام برنامه های غرب را بهم زد و دیدیم که غرب در شوک و سکوت فرو رفت و مجاهدین هم به مهره سوخته غرب تبدیل شدند. در حال حاضر غرب با علم به اینکه ایرانی به هوییت و گذشته قبل از حمله تازیان خود هم اشنایی دارد و هم خواست بازگشت به اقتدار کورش و داریوش و انوشیروان را دارد٬ سناریوی ساخت تشکل های قلابی ایرانی را برای سر در گم کردن مردم دارد. پس دوست گرامی نقش کشورهای بزرگ را نمی توان نادیده گرفت بلکه باید با اشنایی با بازی غرب انجمن پادشاهی ایران هم به عنوان تنها الترناتیو بازی خود را برای خنثی کردن بازی غرب اغاز کند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یار گرامی
      من فکر نمیکنم که آمریکا نظر لطف خاصی به اخوان داشته است و یا در سوریه نیز نظر خاصی به اخوان دارد. اخوان المسلمین تنها جریان سیاسی اسلاگرا است که با پیشرفت تکنولوژیک میانهٔ خوبی دارد؛ اما این امر اخوان را یک گزینهٔ برتر نمیسازد. بلکه آنچه که اخوان را در شرایط کنونی مطرح میکند؛این است که اولاً بزرگترین نیروی سیاسی مصر است. ثانیاً تاکنون درگیر کشورداری نبوده است و حد اکثر اینکه نمایندگانی در مجلس داشته است. ثالثاً یک جریان یکپارچه نیست و در تجربهٔ کشورداری تضادهای درونی جناحهای گوناگون آن رشد خواهد کرد و بخشهایی از نیروهای نسبتاً روشنفکر تر خود را از دست خواهد داد. اما اگر اخوان عزیز دردانهٔ آمریکا بود؛ تقابل ارتش با اینهمه درایت در کنترل بحران بی معنی میشد. در رابطه با مجاهدین هم من فکر نمیکنم که آمریکاییها قصدشان پروردن این گروه برای جانشینی رژیم اسلامی بوده باشد. مجاهدین بعد از سال ۶۱ و مهاجرت به عراق؛ تبدیل به نیروی فشار شدند و اکنون نیز همین نقش را برای غرب انجام میدهند و مدتهای زیادی نیز در رابطه با مسائل اطلاعاتی و جاسوسی فعال بوده اند. اما نظر شما را در این رابطه قبول دارم که جنبش در حال گرفتن سمت و سوی ضد اسلامی و بازگشت به هویت ملی است و این امر سازمان مجاهدین را هر چه بیشتر ایزوله میکند به همان نسبت نیز جریان سبز مذهبی هر روز بیش از روز پیش بی آبرو تر میشود و ظهور افرالدی مانند نوریزاد نیز به همین دلیل است؛ تا بتوانند گونی پاره پارهٔ سبز مذهبی را وصله پیله کنند. این نظر شما بیش از هر چیزی درست است که اکنون کشورهای غربی بر روی ناسیونالیستهای قلابی بویژه سید رضا دیبا حساب باز کرده اند حتی جمهوریخواهان کلیشه ای وطنی نیز مجبور شده اند خود را ناسیونالیست جلوه دهند؛ اما یک خط در میان دم خروس از زیر قبایشان بیرون میزند. باند «صفوی نوین» نیز در این زمینه تلاش میکرد و وبسایت «فرزندان کوروش» را که پر از لاطایلات است را بوجود آوردند. اکنون بازار ناسیونالیسم هر روز داغتر میشود. وظیفهٔ ناسیونالیسم قلابی به شکست کشاندن جنبش و فراهم آوردن زمینهٔ فکری در مردم برای دخالت بیگانگان است و سید رضا دیبا نقش اول را در این ماجرا بازی میکند. بقیه رقمی نیستند.

      حذف
    2. در ضمن تئوری توطئه ناضر بر امور جاری سیاسی نیست و مسائلی که مطرح میکند؛ برنامه های حد اقل ۵۰ تا ۱۰۰ ساله را در بر میگیرد. مانند پرورش خمینی در نجف برای بر اندازی حکومت سلطنتی سابق. یا دیدن مارکسیسم به عنوان یک اندیشهٔ صهیونیستی و ربط دادن انقلاب اکتبر بلشویکها به فراماسونری و رابطهٔ خونی ملک عبدالله و ملکهٔ انگلیس و جورج بوش و اینگونه مزخرفات. که برای پای منقل خوب است.

      حذف
  4. کژدم جان اگه ممکنه این ویدئوها را به صورت فایل صوتی هم یه جا اپلود کن.
    برای ما بچه های داخل کشور،به خصوص با پروکسی دانلود ویدئو از یوتوب یک مقدار سخته.
    ساسان

    پاسخحذف
  5. با درورد به شما
    لطفا فایلهای صوتی هم قرار دهید ما مشکل دیدن تصویر حجم بالا داریم
    مرسی موفق باشید

    پاسخحذف