۱۳۹۱ تیر ۱۹, دوشنبه

بیانیهٔ شخصی در رابطه با گروه موسوم به « تندر»

چندی است که عناصر تشکل تندر؛ که تحت نام انجمن پادشاهی ایران  فعالیت میکند؛ افراد خود را با « آی پی» های گوناگون در فیسبوک روانهٔ میدان کرده است و برای مبارزان و آنهایی که دل در گرو مهر آریابوم دارند میفرستند؛ مبنی بر اینکه مطالب وبلاگ مرا نخوانند و پستهای مرا در فیسبوک و سایر امکانات اینترنتی باز نکنند؛ زیرا دارای ویروس است. از سوی دیگر آقای جمشید شارمهد در یک حرکت سخیف نام مرا از عنوان نویسندهٔ مقالاتی که توسط من نوشته شده اند و در زمانی که هموند تندر بودم در آن وبسایت منتشر گردیده اند برداشته است. گویی که این نوشته ها نویسنده ای ندارد. آنهایی که نوشته های مرا میشناسند و با وبسایت tondar.org نیز آشنایی دارند؛ نیک میدانند که ۹۰ در صد مقالات منتشره در آن وبسایت متعلق به من بود و به قول یکی از یاران وبسایت تندر را باید « کژدم نامه» نامید. اما در پی درخواستهای مکرر من از جمشید شارمهد که این مقالات را حذف کنند؛ ایشان دست به شارلاتانیسم جدیدی زده و نه تنها عوامل مشکوک خود را با آی پی های گوناگون به سمت لجن پراکنی سوق داده است؛ تلاش میکند که نام مرا از روی نوشته ها نیز حذف کند که البته اینکار را انجام داده است اما پرسش این است که گویا کسی از خودش و یا آنها نخواهد پرسید که این نوشته ها وحی آسمانی است و یا بالاخره نویسنده ای دارد و اگر تا دیروز نامش کژدم بود؛ امروز نامش چیست؟ و فردا چه میتواند باشد؟ اما این ژنرال مخبط نمیفهمد که گیرم که نام مرا حذف نمایند؛ بعد از مدتی دیگر در وبسایت تندر هیچ یک از مراجعه کنندگان با اندیشه ها و مقالات سیاسی روبرو نخواهند شد و هر چه در آن است به لاطایلات های بی محتوی و شعارگونه تبدیل خواهند گردید و دقیقاً به همین دلیل است که ژنرال شارمهد؛ نعل وارونه به خودش زده است و به جای حذف مقاله ها که درخواست اصلی من بودند و هستند؛ میداند که با حذف آنها دیگر چیزی در این وبسایت وزین نخواهد ماند.
مطلب دیگر آنکه در چند روز آینده فایل ویدیویی و صوتی را منتشر خواهم نمود که فساد تا مغز استخوان نفوذ کرده در گره تندر را به سمع تمامی مبارزان خواهم رسانید؛ تا برای یک بار و همیشه نام انجمن پادشاهی ایران و اندیشه های آریابان استاد فرود فولادوند را از گروه فاسد و منحط « تندر» پاک نمایم. لازم به یاد آوری است که انجمن پادشاهی ایران (انجمن مرکزی) با تواناییهای بسیار بالای سیاسی دوباره تشکیل خواهد شد و یاران و همسنگران و تمامی مبارزان راه آزادی ایران و دموکراسی همانگونه که در زمان استاد که با دانش تاریخی و فرهنگی و بویژه تلاشهای سترگ و دانشمندانهٔ ایشان در زمینهٔ  شکستن تقدس قلابی آیین تباهی اسلام و تدوین « آیین ریشه ای» آشنا شدند و موج عظیم بازگشت به هویت ملی را به چشم خود دیدند و همچنان آن تخم دانش و بینش ملی و بازگشت به هویت ملی؛ در حال ثمر دهی است. اینبار با انجمن پادشاهی ایران در عرصهٔ مبارزات سیاسی آشنا خواهند شد و فرق یک سازمان سیاسی و گروههای شارلاتان و شبه سیاسی را درک خواهند نمود. نخستین گام در جهت تشکیل انجمن پادشاهی؛ از میان بردن علفهای هرزی مانند تشکل «تندر» است که تلاش دارند نام انجمن پادشاهی ایران را به لجن بکشند.  در پردیسی که با نام سترگ انجمن پادشاهی ایران تشکیل خواهد شد؛ پیش از هر چیز زدودن علفهای هرز و داشتن زمینی بکر لازم است. من به تشکل آقای «هوشنگ رادخو» و یا تشکل بی محتوای لندن متعلق به خانم رزیتا منطقی کاری ندارم زیرا بیش از آن سخیف هستند که بتوان نام انجمن پادشاهی ایران را به آنان اطلاق نمود. اما آنچه که اکنون به طور وسیع به لجن مال کردن نام انجمن پادشاهی ایران مشغول است گروه تندر است که تحت رهبریهای داهیانهٔ ژنرال جمشید شارمهد؛ هر چه بیشتر به این امر اهتمام میورزد. در برنامه ای که منتشر خواهد شد؛ سخنان امروز من از حد ادّعا خارج شده و به طور ملموس در خدمت تمامی ایرانیاران قرار خواهد گرفت.

پاینده ایران؛ برقرار باد آیین ریشه ای؛ کوبنده جنبش تندر

کژدم

۴ نظر:

  1. من متعجبم اصلا در همان مدت زمان فعالیتتان چگونه توانستید با این گروه کنار بیایید.این گروهک،با این حرکات فاشیستی که هنوز نه قدرتی دارد و نه اصلا عددی میباشد وقتی اینجوری سعی در لجن مال کردن یکی از اعضای سابقش دارد، معلوم نیست اگه فرض محال فردا پس فردا قدرتی در کشور داشته باشد چه حمام خونی راه خواهد انداخت.
    ساسان

    پاسخحذف
  2. ساسان گرامی
    زمانی که من آغاز به فعالیت با تشکل تندر نمودم؛ آنرا به عنوان انجمن پادشاهی ایران میشناختم و تمامی تلاشم برای در اختیار گذاشتن تمامی تجربیات و آموخته هایم در اختیار ایرانیاران و تمامی مبارزان راه رهایی میهن و دموکراسی خواهان بود؛ اما در سال دوم به این نتیجه رسیدم که کارها هیچ پیشرفتی ندارند؛ در آن زمان پرسش این بود که آیا هیچکس پیدا نمیشود که به مسائل جدی سیاسی (به جز مسائل هیجانی) بپردازد؟ یا ایراد از کجاست؟ سپس تلاش خود را جهت ارتقای سطح یاران انجمن صرف مینمودم و برنامه های رادیویی ساختار شناسی در این راستا بودند. اما این هم نتیجه ای نداشت. اما در طول مدت یکسال اخیر دیگر داستان برای من شکل دیگری پیدا کرده بود و تنها میخواستم بدانم که انچه که اکنون فساد در اندیشه و انگیزه ها مینامم تا چه عمقی در تشکل تندر بوجود آمده است و آیا قابل اصلاح هست و یا نیست؟ نهایتاً به این نتیجه رسیدم که این فساد قابلیت تصحیح ندارد و لذا از تشکل تندر خارج شدم. اگر اکنون در جهت علنی کردن بر آمده ام به خاطر مسائلی که در بالا ذکر نموده ام و همچنین انگیزه های دیگری است که در برنامه ای که در حال تهیهٔ آن هیتم (به صورت فایل صوتی و فایل صوتی تصویری) در اختیار تمامی هم میهنان و مبارزان خواهم گذاشت تا برای یک بار و برای همیشه؛ با ذکر خطرات بزرگی که چه اینک و چه در آینده؛ جنبش میتواند ضربات سنگینی بخورد جلوگیری نمایم. البته سخنان من در اینجا در حد ادعا است. اما با انتشار برنامه ای که وعده اش را داده ام از حالت ادعا در خواهد آمد.

    پاسخحذف
  3. من نمیفهمم. اگر شما اینچنین به گروه تندر حمله میکنید چرا آخر این نوشته و دیگر نوشته هایتان مینویسید کوبنده تندر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست گرامی؛ پرسش بسیار خوبی است. جنبش تندر و گروه تندر با هم یکی نیستند. جنبش تندر ادامهٔ حرکت فرهنگی و روشنگری استاد فرود فولادوند و آغاز آشنایی با هویت ملی و بازگشت به هویت خویش و شکستن تقدس قلابی آیین اهریمنی اسلامی و تازی پرستی شیعی بود. جنبش تندر وظیفهٔ مبارزاتی برای سرنگونی رژیم اسلامی حاکم بر ایران که بر اساس گذار از طریق مبارزهٔ مسلحانه به عنوان شیوهٔ اصلی مبارزه در کنار سایر شیوه های مبارزاتی ترسیم شده است. اما آنچه که به نام گروه تندر نامیده میشود و نام انجمن پادشاهی ایران را به یدک میکشد؛ یک جریان انحرافی در جنبش تندر است و با نهادینه کردن اندیشه های فساد مالی و سیاسی در تشکل تندر و دادن وعده هایی بر اساس برداشت انحرافی از مبارزه و دادن وعده های مالی و رانت خواری به هواداران خود؛ اجیر کردن مزدور را به جای مبارزه نشانده است. در نخستین بخش فایل صوتی و ویدیویی که در ۲ روز آینده منتشر خواهم نمود؛ شما شاهد این ادعاهای من نه با صدای خودم بلکه با صدای اعضای تشکل تندر خواهید بود. بنا بر این زمانی که از جنبش تندر سخن میگوییم؛ منظور تشکل تندر نیست.

      حذف