۱۳۹۱ مرداد ۲, دوشنبه

پاسخ به یک الاغ + (فایل صوتی کم حجم برای اینترنت کم سرعت)

پاسخ به یک الاغ

گاهی افرادی پیدا میشوند که شاید نامی محترمانه تر از الاغ نتوان برایشان پیدا کرد؛ آدمهایی که  هر رطب و یابسی را به هم میبافند تا حقیقت را بپوشانند و آنچنان نیز در دروغگویی استاد نیستند و چپ و راست بند را آب میدهند. حال به این فایل صوتی که با گذاشتن تصویر تنها خواستم در یو تیوب به اشتراک بگذارم؛ گوش کنید و سخنان سر تا پا تناقض و دروغهای آشکار جمشید شارمهد رهبر تشکل «طلاق مسلحانه و غارت آثار باستانی - تندر» را بشنوید و اندکی هم به متن زیر که پاسخ به ایشان است را بخوانید تا ببینیم که این شخص بالاخره چه میخواهد بگوید؟

اگر شارمهد فقط میتوانست نظر یک و یا دونفر از یاران قدیم را جلب کند؛ الآن شما این تشکل را نه به نام انجمن پادشاهی ایران بلکه «گروه تندر» میشناختید و در واقع هم همین است. این تشکل هیچ ربطی به انجمن پادشاهی ایران ندارد و خودش یک تشکل جداگانه است و ریاست آنهم فقط خود جمشید شارمهد است که در ویدیو میبینید. افرادی هم که در اطراف ایشان هستند؛ همپیمانان فروش آثار باستانی و خرید و تهیهٔ تخت طلا هستند. و ارزشی هم بیش از این ندارند.

حرف آخر اینکه: نام انجمن پادشاهی ایران را بردارید و به نام «گروه تندر» همانی که شما را به آن نام میشناسند؛ هر گهی که میخواهید بخورید.... بخورید. اگر من حرفی زدم.
 ننگ و شرم بر لجنزار نشینان تندر
 پاینده ایران؛ برقرار باد آیین ریشه ای؛ کوبنده جنبش تندر
 کژدم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر