۱۳۹۱ مهر ۱۳, پنجشنبه

جنبش قلّابی و سبز دلار و طلا

گویا خیلی ها حرکت قلابی و سازمان یافته و کنترل شده از طرف رژیم اسلامی را باور کرده اند. جنبش سبز دلار و جواهرات و طلا؟؟!!! آنهم از طرف زالو صفت ترین و کثیفترین صنف انگلی اقتصاد ایران؟؟ راستی چقدر حماقت لازم است که آنرا باور نمود؟ این صنف انگلی تنها به سود کوتاه مدت می اندیشد و یکی از حامیان یکصد سالهٔ حکومت اسلامی است. لجنزاری که تمامی گروههای انگلی اسلامی چه حوزه های علمیه و چه گروههای سیاسی اسلامی همگی از طریق آنها تغذیه شده اند و اکنون ۳۳ سال است که به بهشت موعود خود دست یافته اند؛ جمهوری اسلامی پشتوانهٔ استراتژیک وجود انگلی آنهاست. صنفی که به هیچ عنوان دست به سرمایه گذاری در تولید نمی یازد؛ زیرا سود آوری آن حتی در صورت موفقیت مدت زمان زیادی میطلبد و ریسک موفقیت آن بالا است. اقتصاد دلالی  که به نام صادرات و واردات آراسته شده است و اساس اقتصاد اسلامی و به تبع آن بنیاد اقتصادی رژیم اسلامی حاکم بر ایران را تشکیل میدهد؛ لجنزاری است که بهشت کرمهایی است که بازاریان در آن بوجود می آیند و رشد میکنند و با زنهای لنگه به لنگه و فحشای اسلامی که صیغه نامیده میشود و نوکران ارزان قیمتی که سپاهی و بسیجی نامیده میشوند و حامیان بهشت الهی آنها هستند ..... این انگل ها چنان بهشتی برای خود بوجود آورده اند که حتی محمد نیز در خواب نمی دید و حسین نوره کش هم در راه رسیدن به آن کشته شد و شاید تنها امام زنبارهٔ دوم شیعیان به آن دست یافت. حال آیا این اراذل انقلابی شده اند و یا اینکه رشتهٔ ماجرا در دست سلسله جنبانان دیگری است؟ 
 به نظر من کاسهٔ بسیار بزرگی زیر نیم کاسه است و ماجرا بسیار پیشتر از اینها شروع شده است. نخست زنی که به اتهام دلالی برای سپاه پاسداران در آمریکا دستگیر و به چند سال زندان محکوم گردید از طریق عمان به ایران بازگشت و در همان زمان دادگاه فردی که به اتهام تلاش برای کشتن سفیر عربستان دستگیر شده بود؛ به بهانهٔ عدم تکمیل پرونده به تعویق می افتد. دولت و حزب امام حسین اوباما بسیار علاقه مند هستند که در انتخابات بازهم حاکمیت را برای ۴ سال دیگر در دست داشته باشند و رژیم اسلامی نیز در یک تصویر بزرگتر در سطح بین المللی؛ امام حسین اوباما را به حزب جمهوری خواه ترجیح میدهد و آنچه که حزب اوباما در آن دو مورد به رژیم اسلامی هدیه نمود؛ اکنون در آستانهٔ انتخابات آمریکا به صورت جنبش سبز طلا و دلار انگلها ظهور میکند تا حزب حاکم آمریکا با دمیدن آن در بوق و کرنای تبلیغاتی به عنوان دست آوردهای بزرگ سیاستهای امام حسین اوباما توی خرخرهٔ مردم آمریکا فرو رود و او را در برابر تندباد انتقادات حزب رقیب در رابطه با سیاست خارجی او مصونیت بخشد.
ماجرا باید خیلی طبیعی باشد؛ کانالهای تبلیغاتی سبز مذهبی و سایر جریانهای بیکاره و علَاف معروف به اپوزیسیون تشنهٔ یک اتفاق هستند تا بازهم عربده های دروغین انقلابی سر دهند و تمامی کانالهای تبلیغاتی خود را به طور مجانی در اختیار رژیم اسلامی و حزب دموکرات آمریکا قرار دهند. اقتصاد دانها هم داد سخن بدهند که دیگر همه چیز در حال فروپاشی است و خانم کلینتون و امام حسین اوباما نیز خوشحال و خندان شوند و بگویند که : میبینید؟؟!!! ما که نمیگوییم تا ادعا کنید که دروغ انتخاباتی است؛ مردم ایران خودشان میگویند.
نخست گوگل را فیلتر میکنند و بعد از دو سه روز ناگهان هم جی میل و هم گوگل را برای توتیوبی کردن و ارسال فیلم و عکس و گزارش باز میکنند و دلار همینطوری قیمتش ثانیه به ثانیه بالا میرود و بخش داخلی رژیم نیز نقش خود را بازی میکند؛ این یکی میگوید که تقصیر آن یکی بود و آن یکی هم میگوید که تقصیر عمهٔ خامنه ای بود و .... و یکدفعه عده ای از بازاریها جوش می آورند و میریزند توی چند تا کوچه و میدان و نخستین خبر رادیو فردا این بود که دهها هزار نفر به خیابانها ریخته اند و جنبش شروع شده است و رادیو فردا را پارازیت باران نموده اند و بعد از چند ساعت دهها هزار نفر تبدیل به هزاران نفر میگردد و چند فیلم یوتیوبی با چاشنی تفسیرهای سبزهای مذهبی ( پیرهن زیر شلوار از باب تقیّه) و آبرو ریخته تمامی اخبار را به خود مزین میکند. فردای آن روز (یعنی امروز) جنبش طلا و جواهر سبز پایان می یابد و قیمت دلار هم در این میانه گم میشود. میگویند که دستها همدیگر را میشویند؛ نخست امام حسین اوباما دست رژیم را شست و حالا نوبت رژیم بود که دست او را بشوید.
اما مسئله به همین سادگیها هم نیست و رژیم از این تظاهرات قلابی سودهای دیگری نیز برد:
۱- یک تمرین و مانور عملیاتی ایجاد و کنترل بحران و ضد شورش انجام داد.
۲- چون همهٔ انگلهای اقتصادی فوری به لانه هایشان خزیدند؛ یک پیروزی قلابی و تبلیغاتی در تواناییهای و قدر قدرتی رژیم به نمایش گذاشته شد.
۳- زهر چشمی  از سایرین گرفته شد که مبادا در صورت بوجود آمدن بحرانهای شدید تر به خیابانها بریزند.
۴- به امام حسین اوباما کمک تبلیغاتی شد که بتواند در بارهٔ موفقیت سیاستهایش در بارهٔ ایران حرفی برای زدن داشته باشد.
باید به آن دسته از خوش خیالها بگویم که زیاد قند توی دلتان آب نشود؛ چشم دوختن به انگلهای اقتصادی و حبل المتین های اسلام یک خود فریبی است. 
از نظر من تا آغاز جنبشهای واقعی مردمی هنوز ماهها فاصله داریم.

کژدم

۱۰ نظر:

  1. عالی بود. بالا رفتن نرخ ارز وافزایش تورم، کمترین تاثیر منفی روی بازاریها داره. درضمن روحانیت شیعه و بازار از قبل از انقلاب 57 تا همیشه دو برادر جدانشدنی هستند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در تایید نظر شما باید بگویم که مدتهاست که بازاریان اجناس خود را به قیمت دلار میفروشند و هر کدام که به رژین نزدیکتر و مجیز گو تر باشد؛ منافع بیشتری میبرد. در اقتصاد انگلی دلالی تنها تولید کنندگان متضرر میشوند و کارگران بیکار میشوند.

      حذف
    2. زمانی که خمینی کبیر جانشین برحق محمد و آنکه هرگز از مادر زاده نشد و در درون چاهها به دنبالش میگردند گفت که اقتصاد مال خران است؛ بقیه هم مثل خر به جان اقتصاد افتادند. ولی اینکه در یکی دو روز همهٔ این مسائل یکدفعه به این شکل در آمد؛ نتیجهٔ اقتصاد خران نبود بلکه یک مسئلهٔ هدایت شده برای رسیدن به اهداف خاصی است که بخشی از آن خارجی و بخشی دیگر داخلی است.

      حذف
  2. کژدم گرامی همان جور که به درستی گفتیداین جریان٫ جریانی هدایت شده است. خوب باشد. چگونه می شود با سلاح خودشان به جانشان افتاد؟ چگونه می شود از این جریان حداکثر استفاده را به نفع مردم کرد ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست گرامی
      نظر به اینکه این حرکت یک حرکت محدود و هدایت شده از طرف رژیم است؛ بدون داشتن نیروهای میدانی سازمان یافته نمیتوان کاری از پیش برد. حتی اگر در آینده جنبشهای واقعی مردمی نیز شروع بشوند؛ بدون داشتن ابزار تشکیلاتی و نیروهای سازماندهی شده بر اساس استراتژی مبارزاتی مدوّن هیچکس کاری از پیش نخواهد برد. این کلیدی ترین مسئله برای ایجاد و هدایت جنبش است.

      حذف
  3. درست است واقعا. چگونه ممکن است کسی جرات کند بازاریان را تهدید به بستن مغازه کند و یا گروه های ده نفری شعار ضد رژیم بدهند در خیابان. کافیست کمی دور و برتان را نگاه کنید. ایا کسی را می شناسید که جرات داشته باشد در خیابان شعار بدهد و یا در تظاهرات جدی شرکت کند؟؟؟ من که سراغ ندارم. فقط این تظاهرات واقعی زمانی در کشور اتفاق خواهد افتاد که گرسنگی بر مردم غالب شود تا اینبار نه به خاطر ازادی و کرامت انسانی بلکه مانند حیوان به مراکز رژیم حمله کنند و انها را بدرند گرچه چنین تظاهراتی نیز شاید با پرت کردن چند استخوان برای تظاهر کنندگان انها را خاموش کند. لیاقت مردی بی خایه پول پرست و کس لیس بیشتر ازین نیست-اکبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اکبر گرامی
      نظر شما کاملاً درست است. تنها چیزی که هواداران انواع و اقسام گروهها و شخصیتهای متعلق به اپوزیسیون قلابی جین شارپی به آن توجه ندارند؛ قیام گرسنگان است. جنبشهای روشنفکری روشنفکر مآبانهٔ «لپ تاپاله»ای نه تنها ارزش یک جنبش واقعی را پایین می آورد؛ بلکه مردم را بیش از پیش نا امید میسازد. زمانی که به این روشنفکر نماها از تدوین استراتژی مبارزاتی سخن میگویی؛ ذهن علیلشان نمیکشد و هنوز در گاندی ذوب شده اند. زمانی که خامنه ای میگوید اینها یک مشت سلطان حسین صفوی هستند؛ همزوان با تحقیر میخواهد بگوید که یا مرد میدان هستید و یا بروید کنار بگذارید باد بیاد. این جماعت اپوزیسیون قلابی دلشان را به قصهٔ حقوق بشر خوش کرده اند و تا زمانی که مردانی از جنس فولاد بر نخیزند؛ کاری از پیش نخواهد رفت. از این جماعت باید دست شست و به حال خودشان رها نمود تا با «لپ تاپاله»ای که مامان جونشون براشون خریده حال کنند.

      حذف
  4. می گویند اس ام اس ها برای اعتصاب از طرف یک شبکه دولتی پخش شده.وزارت اقتصاد.!!!!!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. SMS ها از طرف هر کسی که پخش شده باشند فرقی نمیکنه. در این میان خواهید دید که میلیارها تومان به جیب دولت و یا سپاه پاسداران روانه خواهد شد. دلارها و طلاهای به دست آمده از طریق فروش مواد مخدر (سپاه پاسداران) نیز به این شکل وارد بازار شده و رد آنها نیز گم میشود و یک پولشویی بزگ انجام میشود. میلیاردها تومانی هم که در مجموع این بازی گرد آوری میشود بخش بزرگی از نیازهای داخلی ارگانهای رژیم را میتواند تامین کند. به هر حال بازی پیچیده ای است و همانگونه که گفتم اهداف گوناگونی را دنبال میکند. از طریق ایمیلهای دریافتی نیز مشخص شده است که عده ای ماموران حکومتی بخشی از تظاهر کنندگان بوده و شعارهای ضد حکومتی هم داده اند. هیچکس هم دستگیر نشده است. جریان جنبش دلار از آغاز تا به پایان یک سناریو بوده است.

      حذف
    2. جالبتر از همه چیز اینکه اکنون ۳ روز است که تیترهای اخبار بی بی سی و رادیو فردا دربارهٔ ایران هیچ تغییر نکرده اند و تمامی تلاششان این است که خبر ۳ روز پیش را در صدر اخبار نگه دارند. گویی که به جنبش سبز دلار و جواهر خاک مرگ پاشیده اند. زمانی که نیروهای اپوزیسیون قلابی با اینگونه اخبار نئشه میشود و تمامی توان تبلیغاتی خود را در اختیار رژیم میگذارد که سناریوهای حکومتی را به پیش ببرند؛ واقعاً شایسته تر از تُف به این اپوزیسیون قلابی نمیتوان انداخت.

      حذف