۱۳۹۱ آذر ۲۷, دوشنبه

شوخی با مسیح

مسیح پیش از تولدش متولد شده......... به این میگن نخستین معجزه. این معجزه بعد از ۲۰۱۲ سال توسط پاپ بندیکت کشف شده همونیکه چشماشو بست و به نازیها گفت هرچقدر دوست دارین از این یهودیهای مسیح کُش بکشید تا دین ما زَن دَه شود. جالبتر اینکه اون گاو فارسی زبانی که در رادیو فردا نشسته اینطوری تیتر زده: مسیح پیش از میلاد به دنیا آمده است. (اینجا)
این حیفِ نونها وقتی کار پیدا نمیکنن ... یا میرن بی بی سی و یا رادیو فردا.
پاپ میگه همه اش تقصیر و اشتتباه محاسباتی یک راهب مسیحی با یک اسم عجیب و غریب بوده.
معجزهٔ دومی که هنوز کشف نشده اینه که مسیح با این حساب در ۳۳ سالگی (۳+۳=۶ = ستارهٔ داوود) به صلیب کشیده نشده و این عدد هم یک اشتباه عمدی برای این بوده که بگویند مسیح همان ستارهٔ داووده. با این حساب؛ مسیح بین ۳۷ تا ۴۰ سالگی به صلیب کشیده شده. حالا اگه ۳۷ رو در نظر بگیریم و ۳ رو از ۷ کم کنیم نتیجه میشه ۴ و اگه ۴۰ رو انتخاب کنیم . صفر رو از ۴ کم کنیم نتیجه باز هم میشه ۴ به این میگن علم «جَفر» حالا اگه این ۴ رو با اون یکی ۴ جمع کنیم نتیجه میشه ۸ یعنی روزی که پسربچه های یهودی در این روز از تولد باید شومبولشون رو تیز کنند. بازهم اگه  ۳ از عدد ۳۷ رو انتخاب کنیم و در یکی از آن ۴ ها ضرب کنیم میشه ۱۲ که همان تعداد حواریون مسیح که شیعه ها هم برای چشم هم چشمی ۱۲ امام دارند که چون یکیش غایبه و اون یکی ها هم که مُرده اند و آنها هم غایب هستند پس شیعه های ۱۲ امامی؛ تعداد امامشان میشود صفر. ولی اینهم کاری ندارد و میتوان باعلم اعداد حلش کرد. کافیه آن دوتا ۴ ها رو از هم کم کنید تا نتیجه اش بشود صفر و یا ۳ را از ۳۷ بگیرید و با ۸ (همون ۸ شومبول بچه یهودیها)جمع کنید بشود ۱۱ . این عدد یازده هم خیلی مهمّه؛ از ۱۲حواری یکیش خائن بود پس در واقع ۱۱ حواری بوده. اینجا هم ۱۱ تا امام داریم و یکیش غایبه. اگر از معجزهٔ اعداد که در کتاب «جفر» تشریح طولانی شده است بگذریم نوبت میرسد به معجزهٔ دوم مسیح...
معجزهٔ دوم مسیح مقام پیامبری اوست. بعضی ها میگویند که خداوند از دستش در رفته بود و دو پیامبر را همزمان فرستاده بود و این دو پیامبر به عنوان گیرنده روی همدیگه پارازیت مینداختن یکی از اونها همون یحیی تعمید دهنده است که پیامبر «مندایی» هاست. دیگری هم همین عیسی ناصری است. مسیحی ها میگن که این دوتا پسر عمو بودند. ولی من در زمان دانشجویی با یک خانم «مندایی» که ما اونها رو به نام «صابئی» میشناسیم آشنا شدم که ایشان حرفهای دیگری میزد. همه قبول دارند که یحیی تعمید دهنده یک موجود «آبزی» بوده است و هرکی از کنارش رد میشد؛ ناگهان یک سطل آب میریخت روی سرش و بعد که طرف گیج میشد؛ میپرید و سر طرف رو میکرد زیر آب تا اینکه نفسش بریده بشه و بعد می آوردش بیرون و میگفت که: فرزندم تو پاک شدی و غسل تعمید گرفتی. باز هم همه میدونن که مسیح هم یک روزی داشت از اونجا رد میشد که یحیی همون بلا رو سر مسیح هم آورد و مسیحی ها این رو افتخار میدونن که مسیح را یحیی غسل تعمید داد. بعضی ها میگن که مسیح از اینکار یحیی خیلی ترسید چون داشت خفه میشد و به همین دلیل مسیحی ها فقط چند قطره آب برای تعمید روی بچه میپاشن. بعضی ها هم میگن که کشیشهای مسیحی از رودخونه میترسن و میترسن که یکدفعه یحیی با اون سطلش از آب بیاد بیرون و سر اونها رو زیر آب بکنه به همین خاطر با چند قطره آب ماستمالی میکنن میره پی کارش.
اما داستانی که آن خانم «مندایی» میگفت یک چیز دیگه بود. ایشون میگفتند که یحیی همینطوری الله بختکی سر مسیح رو زیر آب نکرد؛ بلکه مسیح خودش «حواری» یحیی بود و هیچ هم پسر عمو نبودند. مسیح از یهود بود و یحیی آرامی بود و هیچ ربطی به هم نداشتند. ایشون میگفتند که مسیح آموزه های مندایی رو از یحیی آموخت و به او خیانت کرد و رفت اون وَر رود اردن برای خودش دکّون باز کرد( مثل حماس که تو غزّه دکون باز کرده) و این کار او باعث شد که یهودیها یحیی رو کشتند و بعدش مسیح رو هم کشتند. با این حساب شاید بشه گفت که مسیحیت نتیجهٔ نگرش مندایی به آیین یهوده. خلاصه اینکه مندایی ها هیچ دل خوشی از عیسی ناصری ندارند و او را در حد همان حواری سرخ موی خائن به مسیح که نامش یهودا اسخریوطی بود میدانند.
معجزهٔ سوم مسیح این بود که یک روز به پطرس گفت که چکار میکنی؟ گفت دارم ماهی میگیرم و مسیح گفت بلند شو با من بیا تا بریم شکار انسان. پطرس هم نپرسید که چند منه؟ همینطوری راه افتاد دنبال عیسی ناصری. بعضی ها میگویند که معجزهٔ کلام مسیح در اینجاست که او انسانها رو مثل ماهی میدونست که حافظه و هوشی ندارند و هر جوری خواستی میتونی بارشون کنی و یکی از علامتهای مقدس مسیحیها هم ماهی هستش. میگن یکی از معجزات هیتلر هم همین بوده و میگفته که آدمها وعده ها رو زود باور میکنند و زود هم فراموش میکنند (در سال ۵۷ این معجزه روی ایرانیها تجربه شد). حال در ناف آمریکا هم میبینیم که یک مردی میاد و یک نفر رو میارن و هُل میده و میگه: بنام عیسی مسیح شفا یافتی و خوب شدی.... و دهها هزار نفر اشکشون در میاد و غش میکنن.
معجزهٔ چهارم مسیح هم این بود که اصلاً نمرده بود و همیشه او را روی کشتی میدیدند و بعدش هم دیگه ایشون رو ندیدند. میگن که با زنش «مریم مجدلیه» و بچه اش رفتند طرف فرانسه و همگی غیبشون زد.

کژدم
 

۱۰ نظر:

  1. بخود خدا و معاون دست اول اون رهبری مسلمین جهان و بخول قوه الهی تا حالا معجزه ایی به بزرگی سید علی به هیچ پیامبری نداده خداوند تبارک به سیدعلی گفته ای سیدعلی همه مسلمین جهان همون 21 مبارک ولایت هست هرروز انان را مورد خظاب کن و به بند خود نطاره کن بدرستی که خدا برزگترین نظارت کننده هست ای کسانیکه ایمان اوردید مال سید علی هم بیارید که خداوند راضی و خشنود شونده هست

    پاسخحذف
  2. یکی از دوستان در بارهٔ متن پرسیده بودند که:

    ((کلا متن رو میگم، نفهمیدم شوخی بود، جدی بود، انتقادی بود، اصلا متوجه نشدم در مورد چی بود))

    این متن؛ شوخی با مسائلی بود که از طرف خیلی ها جدی گرفته شده اند و بخشی از آن هم باز کردن نکات کور تاریخی زندگی عیسی ناصری؛ مانند تعمید گرفتن او از دست یحیی تعمید دهنده؛ مسیحی ها شرمگینانه داستانهایی سر هم بندی میکنند تا به نوعی حتی یحیی را هم زیر زیرکی تکفیر کنند و مقام مسیح را بالا ببرند. در حالی که مسیح از شاگردان (حواریون) یحیی بوده و افسانه های عددی در رابطه با سن مسیح تا او را همان ستارهٔ داوود بشمارند که نماد پادشاه یهود(مشیخا) است. مثلاً عدد ۳۳ از دو عدد ۳ تشکیل شده که هر کدام اشاره به یک مثلث دارد که وقتی ۲ مثلث را روی هم بگذارید میشود علامت ستارهٔ داوود. و عدد ۶ که جمع این دو مثلث است؛ اشاره به کامل شدن خلقت کائنات در ۶ روز است (تورات و قرآن) و به این ترتیب میخواهد چنین القاء کند که عیسی ناصری کمال خلقت است. من با بازی ریاضی روی اعداد خواستم نشان دهم که این سمبل سازی ها شارلاتانیسم هستند و هر عددی که به شما بدهند ؛ باتوجه به فراوانی روایات شما میتوانید با آن اعداد به طور عمدی طوری بازی کنید که به نتیجهٔ دلخواه خودتان برسید. در اسلام هم همینطور است و «حروفی ها» و «عددی» ها و کتاب «جفر» پر است از اینگونه مزخرفات بازی کردن با اعداد و حروف که از طریق «ابجد» انجام میگیرد که یهودیها و لاتین زبانها هم گونه های خودشان را دارند. در مجموع خواسته ام بسیاری از مطالب مربوط به مسیحیت را با گره زدن به انواع مشابه آن و افسانه سازی های آخوندها برای فریب مردم را و نمونه های فریب خوردن مردم چه در جنگ جهانی دوم و یا سال ۵۷ و فریب دائمی از دست آخوندهای گوناگون فرقه های مختلف را به زبان طنز بیان کنم.
    اصولاً مکانیسم فریب دادن و فریب خوردنها بسیار شبیه هم هستند و برای همین هم از داستان پطرس و ماهیگیری و شکار انسان و درجهٔ هوش ماهی و تشبیه آن به درجهٔ هوش بسیاری از انسانها استفاده کرده ام.

    پاسخحذف
  3. شیعیان عزیز معادلات خیلی پیچیده‌تری از این کفار مسیحی نما بدست آورده‌اند که مسیر زندگی بشر را تغییر داده. بعنوان نمونه معادل «علی» در ابجد 110 و معادل «محمد» 92 می‌باشد. با جمع این دو عدد به 220 می‌رسیم که نام «رب» می‌باشد. یا اگر عدد محمد را با روزی که ادعا کرده‌اند که علی به ولایت رسیده است (18 ذی حجه) جمع کنید می‌شود 92+18=110 که نام علی است. پس نتجه می‌گیریم که ما مسلمین جهان از لحاظ معادلات ریاضی خیلی پیشرفته‌تر از اون حرامیها هستیم.
    آریو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بازی کردن با حروف و اعداد؛ سابقه ای طولانی دارد و بعضیها منشاء آنرا مصر باستان میدانند. میگویند که این بازی توسط فیثاغورث به اروپا برده شده است.
      این بازی یکی از مبانی ساختن «کُد» و رمز نگاری نیز بوده است.

      حذف
  4. به عنوان نمونه به لینک زیر یک سری بزنید:
    http://www.21122012.blogfa.com/post-40.aspx
    آیا اینها هم بعنوان روشهایی جدید از کلاهبرداری هستند یا واقعا نمادها و نشانه‌هایی از گروهی مخفی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست گرامی
      اینکه بگوییم گروهها و سازمانها و یا تصمیم گیریهای زیرزمینی وجود ندارند؛ دروغ است ولی آنچه که این نوع از وبسایتها و گروهها مطرح میکنند؛ متکی بر خیالبافی است. مثلاً به همین کلمهٔ « انرژی الهی» توجه کنید. انرژی را چسبانده است توی کون الله و یک کلمهٔ جدید درست کرده است. شما از فیزیکدانها بپرسید که آیا تا به حال چنین نوعی از انرژی بخشی از مسائل مورد تحقیق آنها بوده است؟ پاسخ منفی است. پس چه کسانی این مزخرفات را میبافند؟ همین آدمهایی که این وبسایتها را میگردانند.
      گروههای مخفی که من مطرح کردم منظورم فراماسون ها و ایلومیناتی ها نیسشتند. بلکه همین سپاه قدس یکی از آنهاست. و چه بسا این وبسایت را وزارت اطلاعات راه انداخته است تا عده ای را دنبال نخود سیاه بفرستند

      حذف
  5. آدرس را اشتباه وارد کردم. این است:
    http://emamzadeowsat.parsiblog.com/Archive/%81%D1%E6%8E%E5+%E3%E6%DA%E6%CF+%D3%C7%D2%ED+%DB%D1%C8/

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینهم نوع مهدی موعودی همان آدرس قبلی است. زیاد هم اشتباه نکرده اید. همهٔ شان سر و ته یک کرباسند.
      همین نامه ای که در ایران فراوان است که می اندازند توی خونه ها و نامه بعد از ذکر یک داستان مزخرف از خواننده میخواهد که آنرا ۲۵ بار تکثیر کند و الّا الله خواهر و مادرشان را خواهد گا..... این در آمریکا هم هست در اروپا هم هست. اما به جای الله... میگویند که خدای آنها و یا یکی از فرشتگان اینکار را با خواهر و مادر مردم خواهد کرد. اینها شبکه های کثیف مذهبی هستند که باز هم فکر نکنید که فقط مسیحی ها و مسلمانها و یهودیها هستند.... نه... هندوها هم همین کثافتکاری را میکنند. بودایی ها هم همینطور....... اینگونه کثافتکاری ها فقط برای اسرار آمیز نشان دادن مزخرفاتی است که این مذاهب و ادیان میگویند و پشت بند هر مزخرفی هم میگویند حکمت الهی... حتماً حکمتی در آن است و گرنه الله که گاو نیست؟... نهایت اینکه هیچ یک از این کثافتها سندی برای اثبات حرف خود ارائه نمیدهند و در هر گامی سعی میکنند حرفهایشان را پیچیده تر نشان دهند و خواننده و شنونده را همیشه مثل خر توی گل نگه دارند.... همین.

      حذف
    2. برای نسل حاضر دیگه فکر میکنم که بازی با اعداد برای نشان دادن حق به جانب بودن خودشان، جذابیتش را از دست داده است. اگر به این سایتهای تبلیغ مهدویت که نمونه‌هایش را دیدید مراجعه کنید روشهای جدید تبلیغات اونها را مشاهده می‌کنید که خیلی هم در میان جامعه عادی و حتی بسیاری تحصیلکردگان تاثیر گذاشته و متاسفانه من هیچ منبعی که بتواند اینها را نقد کند و به چالش بکشد ندیده‌ام. بالاخره این یک روش نیروگیری برای حکومت است که اشخاصی مثل رائفی پور و حسن عباسی آن را تبلیغ می‌کنند که باید با آن مبارزه شود که احتیاج به تحقیق دارد. ولی من هیچ منبعی که به شکلی قابل دفاع با این طرز تفکر مبارزه کند را پیدا نکردم.
      آریو

      حذف
    3. آریوی گرامی
      این تنها حسن عباسی و رائفی پور نیستند. عبدالله شهبازیان؛ مارکسیست لنینیستهایی که به امپریالیسم جهانی معتقدند. و عده ای مالیخولیایی در غرب که وبسایتهای گونگون و مشتریان زیادی هم دارند..... خیلی ها هنوز در بند هستند و همه چیز را از دید توطئه نگاه میکنند.

      حذف