۱۳۹۱ دی ۱۰, یکشنبه

رژیم اسلامی چه بر سر جانبازان مدافع میهن در نبردهای ۸ سالهٔ قادسیهٔ صدام می آورد؟

قهرمانان ملی ما و شرم های ملی ما

این یک شرم ملی برای ایرانیان است که فرزندان خود را که برای دفاع از مام میهن؛ در نبردهای ۸ سالهٔ قادسیهٔ صدام  و جنگ طلبیهای خمینی گجستک برای به پا سازی هلال شیعی اینچنین به دست سرداران رانت خوار و قاچاقچیان مواد مخدر و به پا دارندگان روسپی خانه های بین المللی انداخته اند. این تنها یک بخش از آن چیزهایی است که باید از آن شرم کرد. وضعیت زلزله زدگان آذربایجان؛ کودکان کار؛ جوانان معتاد....  اینها درد ملی نیستند .... اینها شرم های ملی ما هستند؛ شاید هم بیشتر...اختگی ملی.... پفیوزی ملی.... تو بگو.... تو براش اسمی پیدا کن....
چی....؟ گفتی که رضا پهلوی میگه  روزی ۱۷ رکعت « جزوهٔ جین شارپ ملی» بخونید؟..... ولش کن این تاجر میلیاردرو..... تو اسمشو چی میگذاری...؟ تو  چی میخوای بخونی....؟ ... بازهم بگو... میخوام ببینم درست شنیدم یانه...؟ گفتی که روزی هزار بار نام بابک خرمدین رو بخونیم؟ یا گفتی که روزی هزار بار نامشو فریاد بزنیم؟... حالا فهمیدم... روزی هزاربار نام و یاد چهرهٔ خونین بابک خرمدین رو فریاد بزنیم......

دوستان زحمتکش در وبسایت «دیگربان» که شاید مرا هم دوست نداشته باشند (البته شاید هم حتماً)؛ فیلمی را منتشر نموده اند که بدون اجازهٔ آنها اما با توضیحات کامل آنها به باز نشر آن دست میبرم. اعتراض هم کردند؛ به درک اسفل السافلین. من کار خودم را میکنم.

توضیح دیگربان

مستند «فراموشی» ساخته احمد سلیمان‌نیا٬ یکی از معدود فیلم‌هایی است که وضعیت بازماندگان جنگ عراق و ایران را به تصویر می‌کشد و پرده از واقعیت‌های تلخی از زندگی آنها کنار می‌زند که سال‌هاست در ایران مخفی نگه داشته شده است.
در این فیلم «جانبازانی» نشان داده می‌شوند که برخی از آنها توسط وزارت اطلاعات بازجویی و مورد ضرب و جرح قرار گرفته‌اند٬ عده‌ای دچار اعتیاد شده‌ و از برخی از آنها نیز از سوی ماموران آسایشگاه کتک خورده‌اند.
«جانبازانی» که در فیلم به تصویر کشیده شده‌اند از برخورد‌های دوگانه و بی‌اعتنایی بنیاد مستضعغان و جانبازان به آنها به شدت انتقاد می‌کنند. با این حال بیننده فیلم در بسیاری از موارد با قطع صدای آنها (سانسور) روبرو می‌شود.
خانواده این «جانبازان» نیز در این فیلم از بی‌توجهی مقام‌های جمهوری اسلامی به عزیزان خود به شدت انتقاد می‌کنند که بخش‌های زیادی از گفته‌های آنها نیز سانسور شده است.
بسیاری از قربانیان جنگ هشت ساله عراق و ایران سال‌هاست از سوی مقام‌های جمهوری به فراموشی سپرده شده‌ و زندگی گروه قابل توجهی از آنها در پی این بی‌توجهی از هم پاشیده است.


از تمامی خوانندگان تقاضا میکنم از انتشار این درد و شرم ملی؛ دریغ نکنند.

سپاس مجدد از دیگربان

کژدم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر