۱۳۹۱ دی ۱۲, سه‌شنبه

شایعهٔ دیدار سرّی خانم هیلاری کلینتون از تهران

هفتهٔ گذشته اخباری در رسانه های عمومی مبنی بر «فرود اضطراری هواپیمای کوچک تجاری آمریکایی در فرودگاه اهواز» منتشر گردید که موجبات شیوع شایعاتی را در رابطه با بیماری خانم هیلاری کلینتون را به این حادثه گره زد.
این خبر را در (اینجا) و (اینجا) میتوانید مشاهده کنید.
۱- خانم کلینتون ۳ هفته است که در انظار عمومی ظاهر نشده است و مقامات رسمی نیز در این رابطه هیچ اطلاعات مشروحی منتشر ننموده و تنها به بستری شدن ایشان در بیمارستان به دلیل عفونت سیستم گوارشی و کم شدن آب بدن و سپس نیز وجود لختهٔ خون در پای ایشان اشاره شده است.
۲- فرود اضطراری  هواپیمای آمریکایی در اهواز.
۳- مرگ ناگهانی بدون توضیح یکی از فرماندهان نیروهای ویژهٔ  آمریکایی در افغانستان به نام  Job Price  که گفته میشود در افغانستان به دلیل مرگ ناگهانی در گذشته است (مرگ ناگهانی یک اصطلاح پزشکی است) و علت مرگ ایشان در دست بررسی است. این فرمانده در زمان مرگ ۴۲ ساله بوده است.

شایعه چه میگوید؟

۱- خانم کلینتون در همان هواپیمایی بوده است که گزارش فرود اضطراری آن منتشر شده و به همین خاطر متحمل زخمها و جراحاتی گردیده و علت لختهٔ خون نیز همین جراحات ناشی از فرود اضطراری سخت بوده است.
۲- فرمانده «جاب پرایس» مسئول تیم حفاظتی خانم کلینتون را به عهده داشته است و در این سانحه کشته شده است.
۳- خانم کلینتون در واقع برای مذاکره با مقامات ارشد رژیم که نقش تصمیم گیرنده در رابطه با مسائل هسته ای را دارند؛ عازم تهران بوده است.
۴- تاریخ انجام فرود اضطراری چندین روز بعد از سانحه اعلام گردیده است تا تمامی رد پاهای ممکن و رابطهٔ این اتفاقات را پاک نماید.

همانگونه که گفتم؛ این تحلیل هنوز دارای شواهد و قراین محکمی نیست و در حد یک تئوری و سناریو مطرح میباشد؛ اما به عنوان یک شایعه در آمریکا و کشورهای حوزهٔ خلیج فارس پیچیده است.

خبر تکمیلی:

وبسایت امنیتی دبکا فایل نیز این شایعه را پیگیری میکند:

لینک : (دبکا فایل)

واکنش غیر رسمی باندهای اطلاعاتی امنیتی رژیم اسلامی به شایعه:

واکنش وبسایت اطلاعاتی امنیتی «دیپلماسی ایرانی» به شایعهٔ تلاش دولت اوباما برای مذاکرات محرمانه با تهران توسط خانم هیلاری کلینتون.

لینک: (اینجا)

کژدم

۴ نظر:

  1. بنا به خبر رسمی BBC لختهٔ خون در بین جمجمه و مغز مشاهده شده است و علت آن نیز از حال رفتن و بر زمین افتادن خانم کلینتون ذکر شده است.
    http://www.bbc.co.uk/persian/world/2013/01/121231_u09_clinton_clot.shtml

    پاسخحذف
  2. این خبر را نیز در کنار شایعه قرار دهید:
    (علی‌اکبر صالحی:به زودی خبرهای خوشی درباره ۴۸ گروگان ایرانی در سوریه اعلام می‌شود )
    http://www.radiofarda.com/content/news/24812244.html

    همزمانی چند اتفاق هم میتواند به شکل گرفتن یک شایعه دامن بزند و هم میتواند کاملاً هم اتفاقی نباشد.

    پاسخحذف
  3. پاسخ‌ها
    1. عزیز من؛ به تیتر مطلب چرا توجه نمیکنید؟
      این یک «شایعه» است؛

      حذف