۱۳۹۱ دی ۲۳, شنبه

طرح یک پرسش: چه جریانی میتواند قاتل ۳ شیرزن مبارز سرزمین ماد باشد؟


سه روز پیش خبر قتل سه تن از کادرهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در پاریس و در یکی از مراکز حزبی منتشر گردید. اطلاعاتی که به صورت رسمی و غیر رسمی منتشر گردیده است به شرح زیر است:
۱- این مرکز حزبی در یکی از محله های پر ازدحام پاریس مستقر میباشد.
۲- هیچکس در همسایگی صدایی که نشان از درگیری داشته باشد؛ نشنیده است.
۳- یکی از جانباختگان عضو کمیتهٔ مرکزی حزب کارگران کردستان و از بنیانگذاران حزب میباشد.
۴- این سه شیرزن در شب قتل با یکی از اعضای حزب در همان محل قرار ملاقات داشته ند.
۵- هیچگونه اطلاعات رسمی در رابطه با شخص چهارم که با این جمع سه نفره قرار ملاقات داشته است منتشر نگردیده است.
۶- طبق اعلام پلیس فرانسه در محل قتل دوربینهای مداربسته وجود نداشته اند که با توجه به فرهنگ امنیتی در کشورهای غربی بسیار عجیب به مظر میرسد که چنین ساختمانی دوربینهای مدار بسته نداشته باشد و احتمال اینکه پلیس فرانسه به خاطر مسائل امنیتی و اطلاعاتی و یا دیپلماتیک دروغ گفته باشد بالاست.

نتیجهٔ منطقی حتمی: این قتل با راهنمایی یک عامل نفوذی و هدایت تیم عملیاتی قاتلین به درون ساختمان انجام گرفته است و قتل با استفاده از سلاح با صدا خفه کن انجام گرفته و هیچ صدای مشاجره ای هم شنیده نشده است. 

جریانات ذینفع در این قتل

1- مهمترین جریانی که میتواند از این قتلها سود ببرد رژیم جمهوری اسلامی است. برای اینکه میداند که در صورت موفقیت مذاکرات حکومت ترکهای عثمانی با حزب کارگران کردستان؛ دامنهٔ این توافقها میتواند مرزهای غربی و بویژه شمال غربی  ایران با ترکیه را برای رژیم نا امن کرده و دامنهٔ نا امنیها تا سنندج و مریوان نیز گسترش یابد. همچنین این توافقها میتوانند بر روی وضعیت کردستان سوریه و عراق تاثیر مستقیم گذاشته و وضعیت دولت شیعی نوری المالکی را در کردستان عراق شدیداً تضعیف نماید.  نوری المالکی در یک گفتگوی خصوصی اظهار داشته بود که در رابطه با کردستان عراق زمانی برخورد جدی خواهد کرد که جنگنده های F 16 را از آمریکا تحویل بگیرد. دشمنی حکومت سوریه با کردستان سوریه جنبهٔ نژادی دارد؛ اما دشمنی دولت نوری المالکی با کردستان عراق آمیخته ای از دشمنی نژادی؛ شیعی و نوکری رژیم شیعی حاکم بر ایران است.
در مراحل بعدی تحقیقات اگر هویت قاتلین چه یک و یا چند نفر «جاش» کرد و یا عرب اعلام شود؛ باید گفت که این قتلها احتمالاً توسط سپاه قدس طراحی و عملیاتی شده است.
۲- شاید بتوان گفت که پان ترکهای عثمانی رادیکال که به حاشیه رانده شده اند نیز برای جلوگیری از این مذاکرات؛ دست به این جنایت زده باشند؛ اما حتی «پان ترکها» نیز همیشه خواستار پیوستن به اروپا بوده اند و دلیلی ندارد که چنین ریسکی را به جان بخرند. دولت ترکیه نیز به جز ضرر هیچ سودی از این قتلها نمیبرد؛ زیرا نه تنها در رابطه با اروپا مشکلات زیادی برای ترکیه ایجاد میکند؛ بلکه کشتن ۳ زن (جنسیت جان باختگان نیز برای تاثیر گذاری بیشتر انتخاب شده است) کرد حتی در سطح رهبری؛ به جز ضربه زدن به روند مذاکرات محصولی در بر ندارد و احمقانه است که بپنداریم؛ کسی کاری را شروع کند و خودش زمینه های روند موفقیت آمیز آنرا به عمد از میان ببرد.
۳- حکومت اسرائیل که زمانی با ترکهای عثمانی برادر خوانده شده بودند؛ در دستگیری کاک عبد الله اوجالان و تحویل او به دولت ترکیه دخالت مستقیم و موثر داشت و گفته میشود که نیروهای ویژهٔ دستگاه جاسوسی و عملیات برون مرزی اسرائیل این عملیات را انجام دادند نیز میتواند یکی از جریانهایی باشد که در این جنایت نیز دست داشته باشد. به خاطر روابط گستردهٔ اسرائیل با سازمانها و احزاب کرد؛ این کشور توانسته است عوامل نفوذی زیادی را در میان کردها بپروراند و از نظر امکانات عملی برای این جنایت برخوردار است. اگر ماجرای «ماوی مرمره» و بحران روابط میان ترکیه و اسرائیل را به خاطر آوریم و اینکه اسرائیل نیز در تلاش به دست آوردن جای پا در کردستان است؛ حکومت اسرائیل نیز میتواند در این جنایت دست داشته باشد تا بدین وسیله هم مذاکرات را دچار مشکل نموده و هم انتقام ماجرای «ماوی مرمره» را گرفته و از سوی دیگر به خاطر تلاشهای ترکیه برای به دست آوردن نقش مهم در خاورمیانه نیز؛ ضربه ای کاری به ترکهای عثمانی بزند. اگر در ادامهٔ تحقیقات قاتلین «جاشهای کرد» اعلام شوند. این احتمال وجود دارد که اسرائیل نیز دست به این جنایت زده باشد.
۴- کشورهای عربی و حاشیه نشینان خلیج فارس؛ در این جنایت نمیتوانند نفعی داشته باشند.

نتیجه اینکه: به نظر من این جنایت در درجهٔ اول به دست سپاه قدس و در درجهٔ دوم توسط اسرائیل انجام گرفته است و یا محصول مشترک بده بستانهای میان سپاه قدس و موساد است.

کژدم  

۱۰ نظر:

  1. ترور تروریستها کار عجیبی نیست شک نکن تصفیه داخلی بوده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اولاً بکار بردن کلمهٔ تروریست در رابطه با هر گروه مسلحی که مبارزه میکند؛ تنها نشانهٔ نفرت است.
      چیزی به نام تروریسم وجود ندارد و اگر شما میگویید وجود دارد شامل تمامی نیروهای مسلح هم میشود.
      بکار بردن نام تروریست را باید یک نوع رفتار تکفیری سیاسی به حساب آورد.
      در ضمن این تصفیهٔ درونی میتوانست زمانهای پیش از این اتفاق بیفتد و من نظر شما را به دلیل پایین رد میکنم:
      ۱- اگر جریان طرفدار آپو این ترور را انجام داده است؛ نیازی به آن نبوده است و چون در حال مذاکره است بیشتر به ضررش تمام میشود تا به نفعش.
      ۲- اگر جریان مخالف مذاکرات این کار را انجام داده باشد نیز؛ با توجه به اینکه اکثریت نیروهای پ.ک.ک «آپویی» هستند؛ باید این کار را به یک جناح بسیار کوچک نسبت داد که اینرا تصفیه نمینامند. تصفیه معمولاً از طرف نیروهای قدرتمندتر بر علیه جناح کوچکتر انجام میشود. در حالی که یکی از شیرزنان جانباخته از نزدیکترین یاران آپو بوده است.

      حذف
  2. کار اسرائیل می باشد . تنها این اسرائیل است که با این کار چندین سود می برد. مادها هم باید یک روز بیدار شوند و دست از بی هوییتی برداشته و به ایرانییت خود بازگردند. تا کی می خواهند فقط بخورند. این چه مبارزه ایی است که همیشه فرزندان ماد هستند که از صحنه پاک می شوند . تا کی فرزندان ماد به دشمنان تاریخی و متجاوز خود اعتماد کرده و وارد مذاکره و به نابودی خود کمک می کنند. رهپویان راه فولادوند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رهپویان گرامی راه فولادوند

      البته من نمیدانم که معنی «رهپویان راه فولادوند» آیا اشاره به استاد فرود فولادوند دارد که به «فراخوانی و بنیانگذاری انجمن پادشاهی ایران» و «تدوین آیین ریشه ای» و «بازگشایی تازینامه» شهرت دارد میباشد؟ و یا یکی از صدها فولادوندی است که با استاد فرود فولادوند تنها تشابه اسمی دارد!!!!؟؟؟؟
      اما اینکه بگوییم این تنها کار دولت اسرائیل میتواند باشد؛ نیاز به اطلاعات بسیار بیشتری دارد.
      حتی اینکه بگوییم که این کار حتماً به دست سپاه قدس انجام گرفته است نیز نیاز به اطلاعات بیشتری دارد. به همین دلیل هم من تلاش کرده ام که تنها انگیزه ها را به نمایش بگذارم و حکمی قطعی نداده ام. حکم قطعی این است که یک طرف را با اسناد معتبر حد اقل ۹۹ در صد متهم اصلی اعلام کنیم. من چنین کاری نکرده ام و تنها انگیزه ها و تواناییها را مورد بحث قرار داده ام. حتی حکومت شیعی عراق و حکومت سوریه را نیز نام نبرده ام؛ زیرا حرکات این دو حکمت در رابطه با «هماهنگی با رژیم اسلامی حاکم بر ایران» تعریف میشوند. من در این مقاله از تمامی یاران و خوانندگان انتظار داشتم که در صورت داشتن اطلاعات بیشتر؛ در بخش نظرات به روشن شدن قضیه کمک کنند.
      سپاس از نظر شما

      حذف
  3. منهم فکر میکنم که کار اسراییل باشه.
    این صهیونیست های جنایتکار نه تنها در همه جای ایران از دولت و حکومت گرفته تا دورافتاده ترین جای مملکت ایادی و جاسوس دارند، بلکه در اقصی نقاط دنیا مزدور دارند که مراقب تک تک ایرانیها و کردها و فلسطینی ها و ترکها و عربها و تروریست ها و کمونیستها هستند.اصلن این جمعیت شش هفت میلیونی هر وقت بخوان منبسط شده و به میلیارد میرسند و جاسوسی میکنند.
    فکر نمیکنید که نظراتتون داره به نظرات خامنه ای نزدیک میشه؟

    دیوید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دیوید گرامی
      تحلیل خبر مربوط به نزدیکی و یا دوری تحلیلگر با هیچکس نیست. اما اگر سعی کنیم که در زمان تحلیل کردن مواظب اطرافمان باشیم که نکنه شبیه کمونیستها بشیم... نکنه یکدفعه حرفمون شبیه سلطنت طلبها بشه... نکنه یکدفعه بگویند که اینهم طرفدار اسرائیل شده و.... دهها از اینگونه مسائل که متاسفانه در میان ایرانیان بازار خوبی هم داره؛ آنوقت باید قید تحلیل کردن بیطرفانه را زد و «عقاید شخصی» را به عنوان «تحلیل» به خورد مردم داد که اسمش «مهندسی اجتماعی» و یا اسم دیگرش «مغزشویی» است.
      اینکه شما به طنز گفته اید که به نظر شما هم کار کاره صهیونیستهاست و سپس با جملات بعدی خواسته اید آنرا نفی کنید که البته خالی از طنز هم نیست و منهم خیلی از روش شما خوشم آمد؛ داستان اصلاً بر سر نامها نیست. سخن بر سر ۶ یا ۷ میلیون نفری که یکدفعه منبسط میشوند و یک میلیارد میشوند هم نیست. سخن بر سر این است که این ۷ میلیون نفر دارای حد اقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای هستند که نه تنها کپی شده از روی کره ای ها و روسها نیست بلکه «بومی» است یعنی از A to Z هم طراحی میکنند و هم میسازند و هم نگهداری میکنند و تواناییهای بسیار بالایی دارند که «لیاقتش را هم دارند» و گرنه یک و نیم میلیارد مسلمان زپرتی همیشه به صورت تراژیک و خنده داری از دست آنها نمینالیدند و اگر مینالند به این خاطر است که «لیاقتش را ندارند» و لیاقتشان همان نالیدن و آیةالکرسی و سورهٔ یاسین خواندن است.
      اما برای احاطه با میلیاردها انسان لازم نیست که شما میلیارده باشید و یا به میلیاردها تبدیل بشوید. کافی است که مغزتان را بکار بیندازید و به جای خواندن دعای فرج و آیةالکرسی؛ «گلوگاههای کنترل» را با مطالعات فراوان کشف کنید و برای به دست آوردن آن گلوگاهها «ابزار سازی» کنید.(ادامه در پایین)

      حذف
    2. آنچه که الآن «جامعهٔ یهود» در دست دارد نه به خاطر خوش شانسی و نه به خاطر حمایت عجیب و غریب دیگران (به قول کمونیستها و مسلمانها امپریالیستها)؛ بلکه به خاطر «فرهنگ زمینی دین یهود» است که مردمی را پرورش داده است که از تمامی پتانسیل های فکری آنها در جهت رشد و شکوفایی و در نتیجه رسیدن به «قدرت» و شیوه های اعمال قدرت و شیوه های حفظ قدرت؛ استفاده میکنند. این نه تنها بد نیست بلکه بسیار هم قابل تحسین است. اما من به عنوان یک ناسیونالیست ایرانی ضمن اینکه به قوم یهود به خاطر تواناییهایش احترام میگذارم؛ بلکه هر جایی که پایشان را به باغ «آریاییها» به طور خصمانه دراز میکنند نیز وظیفهٔ خود میدانم که به هموطنانم بگویم. زمانی که یک نفر به دست دولت ترکهای عثمانی و دولت یهود دستگیر میشود من نمیتوانم به خاطر اینکه کسی بیاید و مرا متهم به چیزی بکند که نیستم؛ از این اتفاق چشم بپوشم. الآن طوری مُد شده است که اگر شما به یک یهودی بگویید که بالای چشمش ابروست؛ فوری متهم به «آنتی سمیتیسم» میشوید. در حالی که عربها خودشان «سمیتیک» هستند و پسر عموی یهودیها. بر خلاف تصور غلط بین المللی؛ «آنتی سمیتیزم» حتی توسط هیتلر نیز بنیانگذاری نشده است؛ بلکه توسط کلیسای مسیحی اختراع شده و دامن زده شده است و حزب نازی هم از آن به عنوان یک حربهٔ «برانگیزاننده» استفاده نمود. حال شاید شما بگویید که من دارم هیتلر و نازی ها را تطهیر میکنم؛ ولی مسئله این است که نازیها «آریایی» نبودند و آلمانها هم آریایی نیستند. بلکه «وایکینگ» هستند. و حزب نازی و هیتلر و تمامی کثافتکاریهایشان هیچ ربطی به ایرانیها (یعنی آریاییها) ندارد. حتی برتریهای علمی و صنعتی قابل ستایش آلمانها نیز به ما(ایرانیها) ربطی ندارد. اما «عبد الله اوجالان» به ما ربط دارد برای اینکه از رهبران «مادها» هست که بنیانگذاران امپراطوری آریایی (یعنی ایران) هستند. (دنباله در پایین)

      حذف
    3. برخلاف تصوری که شما با طنزتان میخواهید القأ کنید مشکل ایرانیها؛ اندیشهٔ ایرانی و آریایی ستیز اسلام است و خامنه ای یک «تازی پرست» و دشمن ایران و آریایی هاست. مشکل دیگری که شما در این طنز خود داشتید؛ گویا آن بخش را که «سپاه قدس اولین مظنون و اسرائیل دومین مظنون» از نظر من است را ندیده اید و تنها با دیدن کلمهٔ «اسرائیل» جوش آورده اید.
      اگر در تحلیلهای دیگری نیز که دارم فکر میکنید که به خامنه ای نزدیک شده است لطفاً دریغ نفرمایید. باز هم تکرار میکنم که اگر یک نفر به قتل برسد و ۳ نفر شاهد قتل باشند که یکی یهودی و دیگری عرب و سومی ایرانی باشد؛ شما نمیتوانید که وقتی که آن شخص یهودی شهادت به دیدن صحنهٔ قتل میدهد؛ به دنبال این باشید که نکند چون یهودی است شهادتش مشکوک است و در مورد دیگران نیز همینطور. به نظر من شما بهتر بود میگفتید که دولت اسرائیل در دستگیری «آپو» و تحویل دادن ایشان به ترکیه دست نداشته است. شما میتوانید بگویید که در آن دوره هم دولت ترکهای عثمانی و دولت اسرائیل مشغول «جفتگیری» نبودند. ولی بودند و «آپو» نیز مانند یک گ
      ردنبند و یا انگشتر؛ هدیه ای از طرف دولت اسائیل به «معشوق ترک عثمانی»اش بود. اسرائیل منافع ملی و منطقه ای خودش را دارد و برای آن تلاش میکند و کسی (ویا حد اقل شخص من) از آنها امید نیکخواهی ندارم. و همچنین از حاکمیت تازی پرستان ضد ایران و ایرانی که جمهوری اسلامی نامیده میشود نیز انتظار نیکخواهی برای ایران را ندارم.

      حذف
  4. با تشکر از جواب و توضیحات کاملی که دادید و با عرض معذرت از دیرکرد این نوشته.
    دیوید

    پاسخحذف
  5. ادامهٔ گمانه زنیها:

    http://www.bbc.co.uk/persian/world/2013/01/130127_l10_jg_paris_killings.shtml

    پاسخحذف