۱۳۹۱ بهمن ۱۵, یکشنبه

طبق آخرین اخبار اسرائیل ۳ هدف را در سوریه بمباران کرده است

بنا بر اخباری که در منابع اطلاعاتی غربی منتشر شده است؛ نیروی هوایی اسرائیل ۳ هدف مهم را در خاک سوریه بمباران نموده است که به شرح زیر هستند:
۱- مرکز تحقیق و تولید و نگهداری سلاحهای شیمیایی و بیولوژیک در جمرایه که مورد استفادهٔ مشترک ارتش سوریه و حزب الله لبنان و سپاه قدس بوده است.
۲- یک زاغهٔ مهمات که شامل موشکهای ضد هوایی  S.A17 پیشرفتهٔ روسی و موشکهای دوربرد متعلق به حزب الله لبنان بوده است.
۳- یک کاروان عظیم حمل موشکهای S.A17 به همراه موشکهای دوربرد که به سمت لبنان در حرکت بوده است.
طبق این اخبار عده ای از نیروهای سپاه قدس و حزب الله لبنان و ارتش سوریه کشته و زخمی شده اند که تعداد آنها به دهها نفر میرسد. تعداد دقیق آنها از طرف نیروهای بمباران شده اعلام نشده است. (هرگز هم نخواهد شد. اگر هم اعلام شود بر اساس «سیاست طفلان مسلم» تعدادی پیرزن و پیرمرد و کودک و زنان حامله را ردیف خواهند کرد).
تعداد جنگنده های اسرائیلی در این ۳ عملیات حد اقل ۱۲ فروند بوده و میزان تخریب و انهدام نیز بسیار بالاست.
در چند ماه اخیر این سومین ضربهٔ مهم است که به سپاه قدس و حزب الله لبنان وارد شده است:
۱- بمباران کارخانهٔ مونتاژ موشک و تولید مهمات سپاه قدس در سودان توسط نیروی هوایی اسرائیل.
۲- فروپاشی شبکهٔ بسیار بزرگ قاچاق اسلحهٔ سپاه قدس و حزب الله لبنان (شبکهٔ بالکان-مصر-لیبی-سودان) که با مشارکت و همکاری اسرائیل و مصر انجام گردید.
۳- حملهٔ اخیر به سوریه توسط جنگنده های اسرائیل.

آمریکا و روسیه مطلع بوده اند

همانگونه که در خبر قبلی گفته شد؛ بعد از نا امید شدن اسرائیل از دخالت مستقیم آمریکا در سوریه؛ دولت اسرائیل دو نامهٔ رسمی به کاخ سفید و کرملین فرستاده و اذعان داشته بود که هرگونه نقل و انتقال تسلیحات متعارف و غیر متعارف از سوریه به لبنان را بمباران خواهد نمود. در فرهنگ دیپلماتیک؛ چنین نامه هایی  بسیار جدی تلقی میشوند. گفته میشود که آقای باراک اوباما در برابر نامه و پیغام شفاهی همراه آن سکوت نموده است و روسها نیز یا به عمد و یا سهو؛ دیر جنبیده اند.

شکست مذاکرات پنهان مقدماتی میان رژیم اسلامی و آمریکا

طبق اخبار منابع اطلاعاتی غرب؛ یکی از خواسته های گروه مذاکرات مستقیم مقدماتی رژیم اسلامی؛ پایان یافته تلقی کردن ماجرای انفجار «آمیا» بوده است و در این جهت رژیم با پرداخت رشوه های کلان و وعده های مالی به دولت آرژانتین توانسته است «هیئت حقیقت یاب» قلابی به راه انداخته و از طرف آمریکایی خواسته است که نتایج تحقیقات قلابی این هیئت را به رسمیت شناخته و اسرائیل را نیز وادار به پذیزش  نتایج آن نماید که با مخالفت گروه مذاکراتی آمریکایی قرار گرفته و بعد از آن گروه مذاکره کنندهٔ مقدماتی آمریکایی؛ این گفتگوها را قطع نموده و سخنان آقای «جو بایدن» مبنی بر اینکه «هرگاه رهبر رژیم اسلامی ایران به طور جدی بخواهد مذاکره کند؛ آمریکا حاضر به مذاکره است» نظر به پایان و شکست مذاکرات دوجانبهٔ مقدماتی پنهانی دارد.
گفته میشود که شکست مذاکرات مقدماتی و مشاهدهٔ ادامهٔ دیپلماسی «گریه رقصانی» از طرف رژیم و اعلام نصب سانتریفوژهای جدید IR2m از طرف سازمان انرژی اتمی به IAEA دلیل دیگری برای نشان دادن چراغ سبز از طرف آقای باراک اوباما به اسرائیل در حمله به سوریه بوده است.

نتیجه:
۱- ورود نظامی اسرائیل به معادلهٔ مثلث خامنه ای- اسد- نصرالله؛  در صورت ادامه یافتن قوانین بازی را عوض خواهد کرد و دعوت رهبر مخالفین سوریه به مسکو را میتوان آغازی بر تغییر قوانین بازی از طرف روسها تلقی نمود.
۲- آماده باش کامل نظامی از طرف اسرائیل نشانگر این است که اسرائیل پیهٔ یک جنگ تمام عیار با حزب الله لبنان را به تن خود مالیده است و سیاست «دود دادن به لانهٔ روباه» برای بیرون کشیدن و شکار روباه را در پیش گرفته است و هدف بعدی اسرائیل چه بسا در خاک لبنان خواهد بود.

پرسش از حِزبُلبُل للهی ها:

اینجا دیگر شوی تلویزیونی «میمون هوا کردن» و «میمون فضانورد قلابی» و «پهپاد بازی» نیست. کارخانهٔ هلیکوپتر سازی «بِل» در زمان شاه راه اندازی شده بود و در کشورهای غربی فروشگاههای «اسباب بازی بزرگسالان» انواع و اقسام «پهپاد» را میفروشند و با ۱۰۰۰ پوند میتوانید یک پهپاد خیلی خوب بخرید (هلی کوپتر یا هواپیما) و در پارکهای مخصوص؛ میانسالان و جوانان  خود را با آن سرگرم میکنند و بعضی ها هم که ذوق و علاقه ای دارند در گاراژ منزلشان در آنها تغییراتی داده و کیفیت آنها را بالا میبرند.... پس این قصه ها را فراموش کنید و خودتونو با این لاف زدنهای علمی بیشتر از این خر نکنید.
قصهٔ اصلی این است که فرماندهان دلاور سپاه که عربده میکشیدند که منتظر بهانه هستند تا اسرائیل را منهدم کنند؛ در عرض ۳ ماه ۳ ضربهٔ بسیار بزرگ خورده اند که دو ضربهٔ اصلی آن مستقیماً از طرف اسرائیل پدرسوختهٔ صهیونیست بوده است. از فرماندهانتان بپرسید که پس آن عربده ها چه شد؟ آیا فرقی بین عرعر الاغ و این عربده های توخالی میبینید؟
اینجا دیگه خیابان ۲۴ اسفند نیست که به دستور سرداران دلاور اسلام؛ دخترها و پسرهای بیدفاع رو شجاعانه با هفت تیر و یا کلاشینکوف بکشید. اینجا به قول کردها : «توتو نَه کَه ی زور تونه»..... این شما و اینهم اسرائیل پدرسوختهٔ بدجنس صهیونیست.

کژدم

خبر تکمیلی برای برادران حزبلبل للهی از سخنان دلاورانهٔ سردار رشید اسلام فرمانده کل سپاه پاسداران و طراح استراتژی موزائیکی و مانورهای موشکی و.......:
سردار؛ ژنرال جعفری فرموده اند: «امیدوارم سوریه پاسخ تجاوز سوریه را بدهد.»
 (لحن کلام عشوه خرکی های رفسنجانی در نماز جمعه ها را بیاد می آورد که علیه اسرائیل نفرینهای زنانه میفرمودند)
لینک مطلب هم از خوتونه دیپلماسی ایرانی: اینجا

 

۴ نظر:

  1. مثل هميشه با شما كاملآ موافقم، ولى در اين مقاله نتيجه گيرى شما ملموس نيست.
    اولآ: تا مادام كه مخالفين بشار اسد درگيرند و امريكا، تركيه و كشورهاى عربى از آنها پشتيبانى ميكنند، اسراييل خودش را وارد مناقشه نميكند. اسراييلى ها ميدانند كه بدون اينكه درگير شوند كار اسد كم كم تمام است و تضعيف ايران حتمى است. اگر هرازچندگاهى كارى ميكند حالت باغبانى را دارد كه هرس ميكند.
    دوم: اسراييل هميشه در آماده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود دیوید گرامی
      به نظر می آید که اسرائیل اینبار به چیزی بیش از یک هرس کردن نیازمند باشد. حزب الله لبنان تنومند تر از آنی است که با هرس کردن از میان برود. اسرائیل در نهایت با حزب الله لبنان باید درگیر بشود. مگر آنکه حزب الله خلع سلاح شود.

      حذف
  2. دوم: اسراييل هميشه در حال آماده باش است و چون اعراب از اصرار و حرفهاى واهى خود در مورد محو كردن اسراييل دست بردار نيستند، ناگزير از جنگ هر چند وقت يكبار با آنهاست.
    ديويد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آماده باش عمومی با آماده باش جنگی مقطعی فرق دارد. منظور من آماده باش جنگی تمام عیار است.

      حذف