۱۳۹۲ فروردین ۹, جمعه

رژیم سوریه و سپاه قدس به زودی با شکستهای سنگین روبرو خواهند شد

طبق اخباری که از طرف منابع اطلاعاتی غرب منتشر شده است؛ رژیم عربستان سعودی موفق به خریداری سیستمهای آتشباری موشکی روسی از کشورهای بالکان در برابر پول نقد شده است و این جنگ افزارهای بسیار سنگین از طریق همکاری ترکیه به سوی سوریه در حرکت هستند و به سلفی - جهادیهای «جبهة النصره» تحویل داده خواهند شد.
آشنایی و آموزش نیروهای «جبهة النصره» برای استفاده از این سلاحها زنگ خطری برای مردم ایران است. در صورت فروپاشی هلال شیعی و شکست رژیم اسلامی در جبهه های خارجی  «سوریه - عراق - لبنان»؛ نیروهای سلفی - جهادی از طریق ترکیه و عراق و مرزهای شرقی با حمایتهای سنگین کشورهای عربی و امیرنشینهای حوزهٔ خلیج فارس به سوی ایران گسیل خواهند شد. یکی از استراتژیهای منطقه ای که دولت ترکهای عثمانی در برقراری صلح با سازمان « پ.ک.ک» دنبال میکند ایجاد محیط امن نظامی در درون مرزهای خود برای آمادگی به تصرف در آوردن بخشهایی از ایران است که در آینده میتواند به عنوان اهرم های فشار سنگین بر حاکمیت آینده ایران مورد استفاده قرار گیرد. مردم ما باید بدانند که این خطر بسیار جدی است و از هم اکنون برای رودر رویی با آن به طور مستقل آماده شوند. شاید اکنون به خاطر پرده پوشی های رژیم اسلامی در جهت قدر قدرت نشان دادن خودشان؛  این خطر احساس نشود؛ اما با توجه به مسیر حرکت حوادث میتوان فهمید که آمریکا و اروپا از هرگونه دخالت مستقیم در معادلات خاورمیانه پرهیز میکنند و خط قرمزهای خود را برای دخالت مستقیم تغییر داده اند و میدان را برای بازیگران عرب منطقه و ترکهای عثمانی باز گذاشته اند. بازگشت پرویز مشرف به پاکستان و باز شدن دفتر طالبان در قطر در شرایط کنونی را نباید امری عادی قلمداد نمود و دست کم گرفت.




سیستم موشک انداز موسوم به MRLS - Hurricane  با موشکهایی به وزن ۸۰۰ کیلوگرم و برد ۷۰ کیلومتر میتوانند در نبرد میان نیروهای مخالف بشار اسد و ارتش بشار اسد به عنوان سلاحهای Game Changer به حساب آورده شوند. این سلاحها در مرحلهٔ نخست پایگاه هوایی حلب موسوم به «نایراب» را مورد هجوم قرار خواهند داد تا بخش بسیار مهمی از امکانات روسیه و رژیم اسلامی حاکم بر ایران در رابطه با انتقال سلاح به سوریه را از میان ببرند. سرنگونی هواپیمای باری رژیم اسلامی بر فراز دمشق (اینجا) و (اینجا) نخستین اولتیماتوم عملی به رژیم ولی فقیه فرزانه بود که بعد از مذاکرات بی ثمر جان کری و نوری المالکی در عراق به اجرا در آمد.
آنهایی که استفاده از این سلاحها را یاد بگیرند و به ایران گسیل شوند؛ به جز ویرانی و کشتار جمعی ایرانیان چیزی به ارمغان نخواهند آورد. رژیم اسلامی حاکم تا زمان وقوع حادثه به خاطر صرف نیروهای انسانی و مالی در سوریه و عراق و لبنان و تحریمهای اقتصادی به شدت تضعیف خواهد شد و اگر مردم ایران به طور مستقل وارد عمل نشوند؛ در آن زمان عده ای مجبور خواهند شد تا در کنار سپاه پاسداران و نهایتاً در جهت حفظ رژیم آخوندها بجنگند و این آن چیزی است که رژیم در پشت پردهٔ پنهانکاریهایش به دنبال آن است تا بار دیگر مردم را به بهانهٔ جنگ میهنی در حول محور خود و برای حفظ حاکمیت غارتگران اسلامی بسیج نماید. ما آرام آرام به لحظات سرنوشت سازی نزدیک میشویم که متاسفانه هم از طرف اپوزیسیون قلابی و بویژه رضا پهلوی از مردم پنهان نگاه داشته میشود. اپوزیسیون قلابی در صدد است تا مردم در شرایط وانفسا و اضطراری قرار بگیرند و از روی اضطرار به حاکمیت آنها تن دهند. اپوزیسیون قلابی مبارزه را تا حد «هر کسی یک رای دارد که باید در رفراندوم آنرا به صندوق بیندازد» پایین آورده ساده سازی میکنند و هیچ تصویری از اوضاع وحشتناک آینده را برای مردم ترسیم نمیکنند و حد اکثر از «احتمال تجزیهٔ ایران» سخن میگویند و در پشت بند آن از مردم میخواهند که برای جلوگیری از تجزیهٔ ایران به آنها روی آورند. اما مردم ایران باید بدانند که توفان سهمگینی به سوی میهنمان در حال وزیدن است و مردم باید از هم اکنون خود را آماده سازند تا به خودشان تکیه کنند؛ زیرا نه اپوزیسیون قلابی و نه رژیم کثیف حاکم؛ به فکر آنها نیستند و نخواهند بود و آنچه که هر دو جریان به آن می اندیشند شکار ماهی «قدرت سیاسی» از درون رودهای  خونی است که جاری خواهد شد.

کژدم 

۵ نظر:

  1. با درود کژدم گرامی. در کامنت قبلی خود از شما در خواست کردم که شیوه کارهای اطلاعاتی و جمع آوری اطلاعات را آموزش دهید اما شما توجه نکردید.
    واقعیت امر این است که من به همراه دوستان و یارانم یک گروه مبارز با مشی مسلحانه تشکیل دادیم و سعی داریم تا یک کار گروه اطلاعاتی تشکیل بدهیم تا بتوانیم اهداف را شناسایی و مورد ارزیابی قرار دهیم و سپس با اطلاعات وارد میدان مبارزه شویم.
    لطف کنید و منابعی را برای آموزش معرفی کنید اگر هم که خودتان آموزش دادید که چه بهتر
    با تشکر از وبلاگ با حال شما الکس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. الکس گرامی

      من به سخن شما بی توجهی نکردم و گفتم که در این رابطه نیاز به نوشتن یک مقاله است. مقالهٔ بعدی را به این مسئله اختصاص خواهم داد.

      حذف
    2. الکس گرامی
      من نظر شما در رابطه با آموزش کارهای اطلاعاتی و گردآوری اطلاعات را به عنوان یک درخواست عمومی مورد بررسی مجدد قرار دادم. بعد از بر رسی جوانب گوناگون مسئله به این نتیجه رسیدم که به خاطر وسعت بسیار زیاد این مبحث؛ بدون داشتن سوژهٔ خاصی که بتوان در رابطه با آن این مسئله را به طور ملموس توضیح داد؛ نوشتن مقاله به کلی گویی محدود خواهد شد و ارزش کاربردی نخواهد داشت. لذا به طور موقت از نوشتن هر گونه مقالهٔ آموزشی در این رابطه معذور هستم. این معذور بودن نه به خاطر نداشتن دانش لازم؛ بلکه به خاطر وسعت مبحث است که حتی در چندین مقاله هم نمیگنجد. اما به طور شخصی برای آغاز سلسله آموزشهای استخواندار در این رابطه آغاز خواهم نمود ؛ اما انتشار مقالات آموزشی به سرعت اتفاق نخواهد افتاد و مدتی زمان خواهد برد.
      با پوزش از کامنت پیشین خودم در رابطه با اختصاص مقالهٔ بعدی به این مبحث.
      کژدم

      حذف
  2. کژدم گرامی
    با تشکر از توجه شما اگر منابعی را در اینترنت برای مطالعه این مبحث میشناسید معرفی کنید. در ضمن فایلهای ویدئویی بحث های ساختار شناسی پاک شدند و قابل دسترس نیستند لطف کنید آنها را دوباره آپلود کنید.
    الکس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. الکس گرامی؛ متاسفانه من کپی بحثهای «ساختار شناسی» را در اختیار ندارم و ویدیوها و فایلهای صوتی آنها را دار و دستهٔ تندر از لیست ویدیوهایشان حذف نموده اند. که باید این بحثها را دوباره یا به صورت نوشتاری و یا گفتاری دوباره تولید و منتشر کنم.
      اما در رابطه با گردآوری اطلاعات این یو لینک برای شروع خوب هستند که در زیر می آورم:

      http://en.wikipedia.org/wiki/Intelligence_collection_management

      و همچنین:

      http://www.fbi.gov/about-us/intelligence/disciplines

      امیدوارم این دو لینک مفید واقع شوند ولی این بحث را به صورت سلسله مقاله ها تولید و منتشر خواهم نمود.

      حذف