۱۳۹۲ خرداد ۱۵, چهارشنبه

کوبیدن بر طبل «بهار ترکیه» یک اشتباه بزرگ است

روی سخنم با ایرانیانی است که برای رهایی ایران و مردم ایران از چنگ رژیم ننگین اسلامی حاکم بر ایران و رسیدن به یک حاکمیت دموکراتیک مبارزه میکنند.

یاران.....

ترکهای عثمانی؛ چه چپگرا باشند و چه ناسیونالیستهای دو آتشهٔ پان ترک و چه اخوان المسلمینی و چه سلفی مسلک؛ چه لیبرال و چه لائیک و سکولار؛ همگی به طور یکپارچه دشمنان استراتژیک ایرانیان هستند و ستمی که توسط آنها بر بخشی از سرزمین ماد که در چهارچوب ارضی مصنوعی کشور انگلیس و فرانسه ساختهٔ ترکیه قرار دارد رفته است باید داغی فراموش نشدنی بر سینهٔ همهٔ ایرانیان باشد. تا زمانی که ما یاد نگیریم تا در یک تصویر بزرگتر به ماجراهای سیاسی نگاه کنیم؛ هر کسی میتواند با موج سازیهای سیاسی نیروهای مبارز را به اینسوی و آنسوی بکشاند و از نیروی آنها در جهت اهداف خود سود ببرد.
آنچه که در سوریه میگذرد و اینکه حکومت و قبایل و عشایر سوری دست در دست هم کمر به ویرانی کشورشان بسته اند؛ هیچ ربطی به ما ندارد. آنچه که به ما مربوط است شکسته شدن کمر «هلال شیعی» است که ستون فقرات آنرا رژیم علویهای سوریه تشکیل میدهد. آنچه که برای ما باید مهم باشد گسیل شدن نیروهای حزب الله لبنان و سپاه قدس به سوریه است تا تمامی دست آوردهای ۳۴ سالهٔ خود را در باتلاق سوریه ببازند. من به طور شخصی دوست ندارم که لبنانیها و یا پاسداران در سوریه کشته شوند؛ اما کشته شدن آنها را در عراق و سوریه و لبنان به کشته شدن آنها در جنگی که بر علیه مردم ایران براه خواهند انداخت ترجیح میدهم. بهتر است که در سوریه کشته شوند تا اینکه ایران را غارت کنند و با سرمایه های ملی ایران؛ ایرانیان را تحقیر کنند و بکشند.
در شرایط کنونی هر حرکتی که بتواند حکومت ترکیه را دچار تشنج سازد؛ سود آن به جیب ۴ حکومت سرازیر خواهد شد:
۱- روسیه.
۲- رژیم اسلامی حاکم بر ایران.
۳- حکومت بشار اسد به عنوان ستون فقرات هلال شیعی.
۴- حکومت شیعی عراق.
 شعارهایی از قبیل «جنبش مردم ترکیه بر علیه اخوان المسلمینی ها و حکومت اسلامگرای ترکیه» شعاری است که توسط اعوان و انصار رژیم جمهوری اسلامی و بویژه وزارت اطلاعات  منتشر میشود تا از احساسات «ضد عثمانی» و «ضد اسلامی» نیروهای اپوزیسیون برای پیشبرد اهداف خود سوء استفاده نمایند. در واقع رژیم اسلامی حاکم بر ایران در حال «موج سازی» است و اعوان و انصار نفوذی آنها نیز برای دامن زدن به این موجها به شدت فعالیت میکنند.
آنچه که از نظر استراتژی کلان و دراز مدت برای ما باید مطرح باشد این است که « شر ترکهای عثمانی باید از سر کردستان ترکیه کم شود»؛ شر عربهای عراق چه شیعه و چه سنی مسلک از سر کردستان عراق و شر حکومت سوریه از سر کردستان سوریه کم شود. اما در شرایط کنونی برای رسیدن به حاکمیتی دموکراتیک در ایران به عنوان پایگاهی که بتوانیم همهٔ اقوام ایرانی را بار دیگر به شیوهٔ نیاکانی به صورت یک اتحادیهٔ بزرگ سازمان دهیم؛  نیاز داریم که رژیم جمهوری اسلامی به شدت تضعیف گردد و این امر امکان پذیر نخواهد بود؛ مگر با شکست سنگین ستون فقرات نظامی رژیم اسلامی  در سوریه و لبنان و سپس عراق.
ما نمایندگان ترکهای عثمانی و یا سنی مذهبهای سوریه و عراق  نیستیم؛ آنها میتوانند با دستهای خود بهشت و یا جهنم خود را بسازند؛ اما باید بدانیم که آنها چه در بهشت و چه در جهنم؛ چه لائیک و چه مذهبی و چه دموکراتیک و چه دیکتاتوری؛ همیشه دشمنان ایرانیان هستند. مهم نیست که دشمنان ما به چه شکلی خود را سازمان داده اند. ما دکان تقسیم دموکراسی برای همهٔ جهان باز نکرده ایم. لذا رقصیدن به سازی که دیگران مینوازند؛ تنها و تنها به هدر دادن نیرو و تبدیل شدن به بازیچهٔ مجانی و عروسک خیمه شب بازی دیگران ختم میشود.
 چیزی به نام «بهار ترکیه» وجود ندارد و تمامی نیروهای راستگرای سنتی ترکیه در این بلبشو شرکت دارند و حماقت طرفداران محیط زیست ترکیه نیز کمتر از حماقت بسیاری از گروههای اپوزیسیون قلابی ما نیست.

کژدم

۱۱ نظر:

  1. اردوغان نماز جمعه این هفته استانبول :

    من جان ناقابلی دارم... جسم ناقصی دارم
    John hiçlik ben ... Ben bozuk bir vücuda sahip

    اندک آبرویی هم دارم
    Ben küçük bir yüzü var

    پاسخحذف
  2. کژدم گرامی، متوجه این حرف نشدم "من به طور شخصی دوست ندارم که لبنانیها و یا پاسداران در سوریه کشته شوند"
    آیا جنگ و کشته شدن آنها در جای دیگری بهتر است؟ آیا بخاطر کردهای سوریه است؟
    آریو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آریو گرامی
      شما ادامهٔ جمله را ننوشته اید. من دوست ندارم هیچکس کشته شود؛ چه در سوریه و یا هر جای دیگر دنیا؛ اما گویا سرشت انسان با قدرت طلبی و به بردگی کشیدن ضعیفان و کشتار معترضان زهر آگین است. در ادامهٔ آن بخشی که شما نقل کرده اید گفته ام:( اما کشته شدن آنها را در عراق و سوریه و لبنان به کشته شدن آنها در جنگی که بر علیه مردم ایران براه خواهند انداخت ترجیح میدهم. بهتر است که در سوریه کشته شوند تا اینکه ایران را غارت کنند و با سرمایه های ملی ایران؛ ایرانیان را تحقیر کنند و بکشند.) این نه به خاطر کردهای سوریه؛ بلکه به این خاطر است که همین پاسداران اگر به خود نیایند و در ولایت ذوب شوند؛ مانند ارتش اسد؛ برای ماندن بر سر قدرت؛ به کشتار مردم ایران خواهند پرداخت و در این امر از شیعیان پاکستانی و عراقی و لبنانی نیز استفاده خواهند کرد؛ پس یک سپاه پاسداران ضعیفتر بیشتر به نفع مردم و آیندهٔ ایران است.

      حذف
    2. نمیدانم متوجه شدید یا خیر. سایت آزادگی دوباره راه افتاد.
      آریو

      حذف
    3. درود آریو گرامی
      من هنوز نمیتوانم به سایت آزادگی وارد شوم. اگر امکان دارد؛ آدرس جدیدش را بدهید
      سپاس
      کژدم

      حذف
    4. کژدم گرامی، آدرس تغییری نکرده است. احتمالا مشکل از مرورگر است. من با فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر توانستم وارد شوم ولی با اپرا نتوانستم.
      ظاهرا سرور این سایت هم تغییرمکان داده است.
      آریو

      حذف
    5. من مرورگرهای مختلف را امتحان کردم؛آزادگی همچنان غیر قابل دسترس است. (حد اقل برایمن)

      حذف
  3. کار آزادگی کم‌کم دارد به‎جاهای باریک می‏‎کشد! آدرس IP سایت آزادگی همیشه 62.102.150.199 بوده و محل سرور هم در سوئد! من هنوز هم امکان باز کردن سایت آزادگی را ندارم! تمام حیله‎هائی را که می‎دانستم هم به‎کار بردم! این‎که یکی از دوستان گرامی, IP دیگری را (62.149.23.243) با ping به‎دست می‎آورند, بسیار مشکوک است چون ping به‎ آدرس azadegi.com به‎من IP اصلی سایت آزادگی را می‎دهد هم‎راه با request timed out ! متاسفانه شواهد نشان از آن دارد که گویا دامنه (domain) سایت دزدیده شده! عدم جواب‎گوئی صاحب و یا صاحبان سایت هم قوزبالاقوز شده! به‎هرحال کسانی که که امکان وصل‎شدن به‎آزادگی را دارند, شرط احتیاط را رعایت کنند تا تکلیف مشخص شود!

    پاسخحذف
  4. ای پی قدیم در سوئد هست و دیگر کار نمی کند . آی پی جدید که هر از گاهی کار می کند در روسیه نیست بلکه در اکرائین وجود دارد . بنابر این بسیار مشکوک به نظر می رسد. اطلاع رسانی کنید.
    ِِِ

    پاسخحذف
  5. لطفا این را هم اضافه کنید که صفحه ازادگی در فیس بوک هم مشکوک هست و برای شناسایی و رد پای مبارزین دایر شده که متعصفانه خود شما هم مبلغ ان بودید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست گرامی
      در فیسبوک هرچیزی میتواند مشکوک باشد. صفحهٔ آزادگی در فیسبوک توسط یکی از خوانندگان معرفی شد و من از وجودش خبری نداشتم و اطلاع رسانی کردم تا اگر کسی اطلاع بیشتری دارد در این صفحه به اشتراک بگذارد. اما آنچه که مشخص است مسئولین آزادگی هیچگونه عکس الملی نشان نمیدهند و این مشخص میکند که وادار به سکوت شده اند.

      حذف