۱۳۹۲ مرداد ۲۰, یکشنبه

حجّاریان.... آفتابه... و هیکل «جنبش رای من کو»؟

حتماً سخنان حجاریان یکی از بنیانگذاران وزارت اطلاعات و دفتر نخست وزیری ( نخستین سازمان اطلاعاتی دولت) و یکی از پیشگامان اصلاحات را خوانده اید (اینجا) و ( اینجا).  سخنان ایشان تکرار سخنان یکی دیگر از سران اصلاح طلبان است که در مصاحبه با رادیو آلمان (DW) گفته بود که گونی های سیب زمینی و تقسیم پول تاثیر تعیین کننده ای در انتخابات سال ۸۸ داشته اند که من در همان زمان به این نتیجه گیری رسیدم که اصلاح طلبان در رابطه با مسئلهٔ تقلب گسترده و اینکه موسوی پیروز انتخابات بوده است دروغ میگویند و این مسئله را در همان زمان در یکی از نوشته ها مطرح نمودم که در آرشیو وبلاگ موجود است. در این اواخر نیز باند احمدی نژاد مسئلهٔ تعداد واقعی رای  او (حدود ۱۴ میلیون) و اینکه ۸ میلیون رای اضافه را به نام او خوانده بودند را به عنوان افشاگری بر علیه دوستان قدیمی شان مطرح نمودند. اما دوباره گویی این مسئله از طرف حجاریان چند سناریوی احتمالی را به ذهن می آورد:

۱- اصلاح طلبان به مردم دروغ گفته اند

این احتمال که اصلاح طلبان (باندهای رانده شده از حاشیهٔ سفرهٔ غارت) برای بازگشت به دور سفره و به تعبیر خودشان «کشتی انقلاب» میدانسته اند که احمدی نژاد با اختلافی حدود یک میلیون نفر برندهٔ انتخابات بوده است ولی برای فشار به حاکمیت باند خامنه ای و اطلاعاتی- امنیتی- نظامیها به دروغ متوصل شده و حتی موسوی را هم فریب داده اند و به او گفته اند که تو پیروز شده ای ولی میخواهند رای ها را به نام احمدی نژاد بخوانند.

۲- به موسوی دروغ گفته شده است

این نیز یک احتمال است که نفوذیهای باند خامنه ای به دروغ به موسوی گفته اند که او برنده شده است و باید فوری خودش را برنده اعلام کند تا رای ها را به نام احمدی نژاد نخوانند؛ تا به این طریق بعد از انتخابات موسوی به عنوان دروغگو معرفی شده و سکهٔ یک پول شود. این مسئله به خاطر خیزش میلیونی مردم به بهانهٔ رای من کو؟ ضربهٔ بزرگی را بر پیکر رژیم وارد آورد که زخمهای آن التیام نخواهد یافت.

۳- حجاریان به فراخوان رهبر فرزانه لبیک گفته است

تمامی سخنان حجاریان مملو از نوعی عذرخواهی از رهبر فرزانه (عزّ و جل) و فراخوان مردم به صبر و انتظار است و اینکه حسن روحانی نمیتواند معجزه کند و باید سالیان سال صبر کرد تا شاید آمریکا و اروپا رژیم اسلامی را ببخشند و تحریمها را لغو کنند. این گفتار نیز فوتوکوپی سخنان خاتمی شیاد هستند که به عنوان کارچاق کن خامنه ای و رفسنجانی وارد معرکهٔ انتخابات شد و اینبار رایها به نفع روحانی تقسیم گردید و سهم خاتمی هم همانی شد که زنهای صیغه ای یک ساعته نصیبشان میشود و اکنون نیز دمش را روی کولش گذاشته و به سوراخی خزیده است تا عدهّ اش تمام شود و دوباره صیغهٔ کس دیگری بشود (خلایق هرچه لایق). مصاحبهٔ حجاریان و سخنان او مملو از وحشتی است که سرتا پای رژیم را گرفته است. همان وحشتی که رهبر فرزانه در نماز عید فطر به عنوان خبرهای بد از آنها یاد کرد و اگر مخمصهٔ اقتصادی کنونی را نیز بر آن وحشتها اضافه کنیم؛ نا امیدی و ترس و وحشت  تمامیت حاکمیت از سرنگونی رژیم را به راحتی میتوان دید و این موقعیتی است که نیروهای دموکراسی خواه نباید از دست بدهند. رژیم صنف انگلی آخوندی اکنون به صورتی جدی احساس ناتوانی میکند. این ناتوانی از دید کشورهای بیگانه به دور نیست و باید از طرف نیروهای آزادیخواه نیز به دور نماند.

کژدم

۹ نظر:

  1. البته نباید از نظر دور داشت تا بوده چنین بوده

    پاسخحذف
  2. حجاریان به فراخوان رهبر فرزانه لبیک گفته است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      من با شما موافقم. اراذل و اوباشی مانند خاتمی و حجاریان و سازگارا و مخملباف و اکبر گنجی و..... نه تنها مایهٔ شرمساری هستند؛ بلکه آنهایی که به دنبال این «قوّادان» راه می افتند مایهٔ ننگ این سرزمینند.
      روزی با یکی از این کثافتها (سید ابراهیبم نبوی) صحبت میکردم و او از پیشرفتهای اتمی و مهندسان «نانو تکنولوژی» و از این قبیل افتخارات رژیم ننگین اسلامی سخن میگفت. از او پرسیدم که فکر میکنید که روسها و چینی ها که هزاران بمب هسته ای و موشکهای قاره پیما دارند و در موضوع نانو تکنولوژی هم پیشرفتهای بسیاری داشته اند به کجا رسیده اند که رژیم شیعی مسلک شما که حتی یک تار «پشم خایهٔ» روسها و چینیها نیست به کجا برسد؟ خریدن موتور موشک از چین و سایر لوازم دیگرش و مونتاژ کرذدن آن به نامهای گوناگون فجر و رعد و امام حسین که افتخاری ندارد و از پشم خایه فراتر نمیرود (دور از جون امام حسین). حال تصور کنید که این کثافت (سید ابراهیم نبوی) روشنفکر این ایل و تبار است... بقیهٔ شان از الاغ هم کمتر میفهمند.

      حذف
  3. اينها همگي سروته يك كرباسند وفرقي بين اصلاح (اسهال) طلب و اصولگرايشان نيست. آنها تمامي ملت ايران را به اسلام ناب محمديشان فروخته اند و بدبخت اين ملتي كه پس از سي سال هنوز با يك سوت اين اوباشان جمع ميشود و اميدوار به آينده ميشود. قاتلان ديروز و بنيانگزاران اطلاعات برايشان امام و پيغمبر ميشود و در جنگ زرگزي اين شياطين جانب اين و آن را ميگيرد و روشنفكرانشان نيز از اين ملت احمقتر و عقب افتاده تر.

    پاسخحذف
  4. کژدم گرامی با درود،
    این جناب حجاریان حتا زمانی که او را «مغز متفکر اصلاحات» می‌نامیدند، مانند بقیه‌ی «روشنفکران دینی» آدم ناقص‌العقلی بود، زیرا عقلش بدون فرمان ایمانش اجازه آب خوردن هم نداشت! بعدها که یکی از همکیشان مسلمانش در هیئت یکی از «سربازان گمنام امام زمان» ناگهان بر سر راه او ظاهر شد و گلوله‌ای به صورت او شلیک کرد، نیمی از مغز خودش را هم از دست داد و به این روز افتاد. حالا «مغز متفکری» را تصور کنید که نصفه است و تازه آن نصفه هم در التزام ایمان! از این افلیج ذهنی چه انتظاری دارید جز خزعبلاتی که فقط می‌تواند بینندگان بی بی سی یا مشتی «سبزاللهی» را به هیجان آورد؟!

    پاسخحذف
  5. در ضمن فراموش کردم بگویم که شما احتمالا منظور جناب آبراهام نبوی از «نانو تکنولوژی» را درست متوجه نشده‌اید. منظور ایشان احتمالا «نان و تکنولوژی» بوده است که سخن درستی هم هست. جمهوری اسلامی همانطور که موتور و قطعات موشک از کره شمالی و چین وارد و مونتاژ می‌کند، در عرصه‌ی تولید انواع و اقسام نان بربری و سنگک و لواش هم همینطور عمل می‌کند، یعنی با پول بادآورده‌ی نفت گندم وارد و تبدیل یه نان می‌کند! بنابراین می‌توان گفت که جمهوری اسلامی هم در عرصه‌ی نان و هم تکنولوژی کاملا خودکفا شده است که روی هم می‌شود «نان و تکنولوژی»!

    پاسخحذف
  6. ایستاده‌ با مشت
    http://youtu.be/SlYqwf-ZufY


    پاسخحذف
  7. استاد این مملکت وضعش خیلی خرابه.
    http://youtu.be/OCg98SOzFU8

    پاسخحذف
  8. ba dorood. gahi fekr mikonam oroupai ke nashodim, mesle keshwar-haye china wa South Korea ham ke nashodim. shodim mesle yek keshware khaware-miyanei badbakhte masraf-konandehe naft-foroosh ke har zaman nafteman tamam shawad bayad gorosnegi be bekeshim. ya ba panah-daadan be janiane eslami mesle keshware pakestan be badbakhti bioftim. nange donya bar maaaa hameh bashad ke nemitawanim hatta az nazare fekri khodeman ra az mollah wa eslam joda konim.

    پاسخحذف