۱۳۹۲ مرداد ۲۷, یکشنبه

ملاقات محمد جواد ظریف و خانم کاترین اشتون (۱۸+)

«ویل کاپی» در کتاب طنز خود «چنین کنند بزرگان» که توسط آقای نجف دریا بندری به صورت «ترجمهٔ آزاد»  به زبان فارسی ترجمه شده است میگوید که البته به خاطر «ترجمهٔ آزاد» معلوم نیست که ویل کاپی میگوید و یا آقای نجف دریا بندری میگوید... ولی به هر حال یکی از این دو موجود تاریخی میگویند که:

«مذاکرات ژولیوس سزار و کلئوپاترا به مدت ۳ شبانه روز در پشت درهای بسته به طول انجامید و نتیجهٔ مذاکرات پسر بود.»
 اما مسئله این است که نه آقای محمد جواد ظریف «ژولیوس سزار» است و نه خانم اشتون «کلئوپاترا»ست. آقای ظریف بازماندهٔ دورانی است که آمریکا و اروپا به رژیم اسلامی ایران «کوچه» میدادند و رژیم اسلامی هم این کوچه دادنها را به حساب «زیرکی» خود میگذاشتند و این مسئله در واویلای «قحط الرجال» ایران و تبلیغات گستردهٔ رژیم در رابطه با توانمندیهای دیپلماتیک اسلام (مانند خلبانهای صدر اسلام) از یک سوی و تبلیغات کشورهای غربی از سوی دیگرتبدیل به موجودی شد که اکنون برخی احمقها به او دل خوش کرده اند.
تا آنجایی که میدانم آقای محمد جواد ظریف دارای زبان بزرگی است که در دهانش نمیگنجد و به راحتی در آن نمی چرخد (بیماری زبان بزرگ). اما این زبان اگر به هیچ دردی هم نخورد؛ به درد «لیس زدن» میخورد. بیماری دیگر آقای ظریف «از جلو برآمدگی فک پایین» است که در دورانی که جوان بودیم ... وقتی که از «ازجلو برآمدگی کردن» صحبت میشد اشاره به مردهایی بود که شورت تنگ بپوشند و از جلو برآمدیگیشان به چشم بزند. در تصویر زیرین همه چیز به صورت روشن دیده میشود و نیازی به توضیح نیست:






حسن روحانی اخیراً گفته است که آنهایی که به او رای داده اند تنها برای «تغییر در روشها» رای داده اند و اصول تغییری نخواهند کرد و تنها روشها تغییر خواهند نمود و انتخاب آقای محمد جواد ظریف نیز به همین دلیل است.
آقای سعید جلیلی بر اساس همان اصولی که تغییر نخواهند کرد؛ میدانست که خانم اشتون پیر تر از آن است که بتوان با مذاکرات روباز و روبسته از او بچه ای تولید نمود؛ اما نازایی جفتگیری های رژیم و غرب و فشارهای ثانوی؛ رهبر فرزانه را بر آن داشته است که یکبار هم که شده جفتگیری به شیوه ای دیگر (شیوهٔ تغییری حسن روحانی) را بیازماید و به قول رهبر فرزانه «تقدیر الهی» شاید بتواند کاری بکند (مانند تقدیر الهی در انتخاب حسن روحانی).
از سوی دیگر خانم اشتون نیز میخواهد به هرحال بچه دار شود و اینبار بعد از تمام شدن «عده»ٔ به صیغه در آمدن سعید جلیلی میخواهد محمد جواد ظریف را هم بیازماید و شاید «تقدیر جیزس» بتواند کاری بکند.

آقای محمد جواد ظریف میخواهد از «تاکتیک لیس زدن» برای تحریکات هورمونی و گشودن راهی برای جاری شدن تقدیر الهی استفاده کند و این تصویر ایشان را در حال تمریناتی که برای مذاکرات قریب الوقوع آینده در حال انجام هستند نشان میدهد:





خانم اشتون نیز میداند که چه عکس العمل طبیعی در هنگام لیس خوردن باید از خود نشان دهد و حد اقل در این مورد بسیار کار آزموده است:




 اما پیش بینی من در مورد حالات خانم اشتون در اواخر مذاکرات و مرحلهٔ نهایی مذاکرات شبانه روزی با توجه به سن و سال خانم اشتون در تصاویر گویای زیرین بدون توضیحات اضافه مشهود است:

حالات نیمه نهایی:








و حالت نهایی:




شاید تمامی امید رهبر فرزانهٔ مسلمین جهان و حسن روحانی به تقدیر الهی و بیماری زبان بزرگ و پروگناسی (برآمدگی فک پایین) بسته شده است. اما برای این جفتگیری بسیار دیر شده است.

پیشنهاد به رهبر فرزانه:

«سوراخ دعا» را در خانم اشتون نجویید.... بهتر است که وزیر امور خارجه ای با دستهای بزرگ و دستمالی به اندازهٔ «سفرهٔ ابیل فض» برای مالیدن ابزار آلات سلطان عربستان پیدا کنید.

کژدم بی تربیت





۹ نظر:

  1. ba dorood. ze digari mibashad.bawar konid delam mikhast yek nameh baraye saraane arteshe Egypt benwisam ke anha dar haale nejaate gharne 21 dar moghabele gharne 7 miladi hastand.man kaari be arabestan nadaram ke daraye yek khalifehe aghab-mandeh hast amma arteshe Egypt chi

    پاسخحذف
  2. کژدم جان:
    این نوشته ات بر خلاف تمام نوشته های قبلی خیلی چیپ، بند تنبونی و ناشیانه بود. از شما انتظار مقاله های سنگین و تحلیل های پخته میرود. اینکه چند تا عکس میگذارید و فتوشاپ آبکی میکنید و حرفهای سبک میزنید کار شما نیست و امیدوارم که سایت شما هک شده باشد.
    دیوید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دیوید گرامی
      این نوشته مقالهٔ وزین نیست و چیزی است که اشتون ها و جواد ظریفها لایق آن هستند. خامنه ای تصور میکند که این کشور آزمایشگاه است و مردم خوکچهٔ هندی هستند که هر بار با مهندسی عده ای مادرقحبه را بر سر کار آورند. اشتون و اتحادیهٔ اروپا و آمریکا را هم میبینید که برای اخوان المسلمین چگونه خودشان را جِر میدهند و تهدید میکنند.
      تصاویر هم فوتو شاپ نشده اند و از گوگل انتخاب شده اند.
      نوشته نیز استعاری است و دستمایه اش هم همان جملهٔ نخستی است که از کتاب چنین کنند بزرگان انتخاب شده است.
      شما بیش از اندازه مودب هستید و این حیوانات را شایستهٔ احترام دیپلماتیک میدانید.
      ولی من نمیدانم.

      حذف
    2. تازه.... مگر محمد جواد ظریف میخواهد کاری به جز آن بکند که در تصاویر نشان داده شده اند؟ خانم اشتون هم همینطور. این حیوانات در پشت درهای بسته در مورد سرنوشت ۷۰ میلیون ایرانی تصمیم میگیرند. اما در مجموع فکر میکنم که این نوشتهٔ مصور مودبانه تر از اشعار ایرج میرزا بود؛ ولی من ذوق شعری ندارم و در عوض ذوق تصویری دارم. همین

      حذف
  3. زبان ظریفو قشنگ درست کردی معلومه سررشته تو فتوشاپ و گرافیک داری... حالا واقعا بیماری زبان بزرگ و فک پایین داره این مرتیکه؟ اکبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اکبر گرامی
      چون محمد جواد ظریف به عنوان وزیر امور خارجه معرفی شده است و نقش دیپلمات ارشد را دارد؛ از این روی فکّ و زبان نقش مهمی در کار او دارند. من در این نوشتهٔ طنز ۱۸+ به طور استعاری خواستم تمامی آنچه را که به مهندسی انتخاب حسن روحانی منجر شده است را به مناسب ترین شکل آن (تاکتیک رژیم در شرایط کنونی) را به تصویر بکشم. اما تصویر زبان را نه با فوتو شاپ بلکه با Paint ویندوز به تصویر اضافه کردم. شاید هم نیم ساعتی برای پیدا کردن تصویری که به آن حالتی که میخواستم گویای آن باشد وقت تلف شد. تمامی تصاویر از گوگل انتخاب شدند. متاسفانه تصاویر بهتری از خانم اشتون که گویای حالات بهتری باشد پیدا نکردم. اما تصویر آخری که از اشتون میبینید بهترین تصویر بود.
      به هر حال: «چنین کنند بزرگان»

      حذف
    2. در ضمن؛ محمد جواد ظریف ناراحتی پروگناسی (فک پایین جلوتر از فک بالا) و بزرگی بیش از حد زبان رنج میبرد. و تنها چیزی که در مصاحبه های دوران طلایی اش بیش از هر چیز به چشم میخورد؛ بزرگی زبان و نچرخیدن آن در دهانش بود. و گرنه سخنانش همان مزخرفاتی بودند که ۳۴ سال است رایج هستند.

      حذف
  4. کژدم عزیز با توجه به شناخت نسیب از شما از خلال تحلیل ها و تفسیرهایتان دارم این مقتاه شما را بسیار سبک و به دور از شان شما ارزیابی میکنم. چون توله آخوندهایی همچون ظریف و واسظه هایی چون اشتون ارزش اینرا ندارند که در موردشان نوشته شود به خصوص به این سبک آبکی و بی مایه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این نوشته کاملاً عمدی بوده و خواسته ام که کثافتکاریهای رژیم اسلامی و اروپا را در بازی با سرنوشت مردم ایران به همان شکلی که شایستهٔ این روسپی زاده هاست به تصویر بکشم.

      حذف