۱۳۹۲ شهریور ۶, چهارشنبه

پیشگوییهای «نوستر آداموسی» رهبر فرزانه و حواریون

حضرت رهبر فرزانه بعد از چند روز استخاره و  «احضار اجنّه به صورت حلال» وشنیدن «نمیدانیم چه خواهد شد»های اتاقهای فکری بیت معظم رهبری نهایتاً فرمودند که : حملهٔ آمریکا خیلی خطرناک است و معلوم نیست که این جنگ آخرش به دعوا بکشد. حضرت کردگاری همچنین فرمودند که منطقه مثل بشکهٔ باروت است ولی توجه نفرمودند که بشکهٔ باروت مربوط به دورهٔ حضرت آدم است و باید حداقل به TNT و C4 و یا چیزی شبیه اینها اشاره میفرمودند.
حسن روحانی نیز که فکر میکند رئیس جمهور شده است به صورت بسیار ادیبانه ای فرموده اند که: خاورمیانه آمادگی یک جنگ را ندارد. ایشان نفرمودند که آیا منظورشان از خاورمیانه «سوریه» است که بیش از ۲ سال است که در جنگی خانمانسوز درگیر است و نصف شیعیان عراق و نصف شیعیان لبنان و هزاران قلاده سپاهی و بسیجی را نیز به کام خود کشیده است؟ یا اینکه منظورشان از خاورمیانه «رژیم جمهوری اسلامی» است؟ (اینجا) و (اینجا)
حضرت نوکر انگلستان که ریاست طویلهٔ شورای اسلامی را نیز به یدک میکشد در یک حرکت رزمی از پشت تریبون طویله عربدهٔ جنگی نصفه-نیمه ای کشیده است.
اکبر بهرمانی هم در مستراح خانه گفته است که: این آمریکای شیطون بلا بازهم میخواهد «شیطنت» کند.
اگر به وبسایت «دیپلماسی ایرانی» که یک وبسایت اطلاعاتی امنیتی است  و ارازل و اوباش رژیم با نامهای جعلی «کارشناس» (در حد قوری زاده) در آن «اظهار فضله» میکنند مراجعه کنید خواهید دید که چه آشفته بازاری است و سگ و صاحبش قاطی شده اند.
وبسایت «عصر ایران» وابسته به سرداران رشید و به شدت ترسیده و به خود ریدهٔ اسلام است نیز در یک تحلیل «بند انگشتی» به این محاسبه روی آورده است که: اگر اینقدر فرو برود ایراد شرعی ندارد و اگر آنقدر فرو برود ایراد استراتژیک اسلامی ندارد... اما اگر تا ته فرو برود دیگر قیامت میشود.


همهٔ شان (جمیعاً صلوات) به خودشان ریده اند.

کژدم



۲ نظر:

  1. ك‍ژدم عزيز. اتفاقا سايت ديپلوماسي ايراني از يك نظر قابل خواندن و چيگيريست و آن نشر اخباريست كه كمتر ميتوان در ساستهاي ديگر ايراني آنها را ديد و اين مورد ناشي از نزديكي و ارتباط آن با دستگاههاي اطلاعاتي و امنيتي ايران است. اخبار را منعكس ميكنند و سپس به تحليلي وارونه ميپردازند وليكن خود اين خبرها قابل استفاده و در بسياري موارد جاهاي خالي پازل را پر ميكند.
    توجه شما را به دو مقاله از اين سايت جلب ميكنم تحت عناوين "نقشه جنگ سوريه روي ميز بندر" و "محتواي گفت و شنودهاي فلتمن"
    در ضمن در مقاله اي كه شما اشاره كرديد و با خواندن آن بسيار خنديدم بعلت زرد كردن سربازان امام زمان و جنگجويان سيدالشهدا.
    نگران نباشيد اين جماعت آنقدر پررو و دروغگو هستند كه بعيد نيست فردا ادعا كنند كه ما بخاطر مردم سوريه از آمريكا و كشورهاي غربي تقاضا كرديم كه بشار اسد را گوشمالي دهند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همهٔ وبسایتهای اطلاعاتی-امنیتی برای مطالعه خوب هستند؛ ولی «اطلاعات غلط عمدی» و مقاله های ظاهراً تحلیلی که برای «مهندسی افکار» تهیه میشوند نیز در این وبسایتها فراوان هستند.

      حذف