۱۳۹۲ مرداد ۲۴, پنجشنبه

نامهٔ سرگشاده به آقای باراک اوباما

جناب آقای باراک اوباما

از زمانی که شایع شد که پدر شما مسلمان بوده است و عده ای نیز برای بازار گرمی شما را مسلمان خواندند و شما نیز مظلومانه سوگند خوردید که مسلمان نیستید و یک مسیحی هستید؛ همه باید میدانستند که استراتژیستهای شما چه کاسه ای را میخواهند زیر نیم کاسه کنند. زمانی که جایزهٔ صلح نوبل را نیز بدون هیچ دلیلی به شما دادند بازهم همه باید میفهمیدند که استراتژیستهای اروپایی هم در کنار شما هستند و البته سخنرانی پرشور شما در آلمان و استقبال پرشورتر اروپاییها نشان داد که این نیم کاسه محصول مشترک اروپا و آمریکاست و سخنرانی اسلامی شما در مصر مایهٔ مسرت برادران اسلامی (اخوان المسلمین) گردید و راه برای پیشرفتشان گشوده شد و در طی چند سال راه ۸۵ ساله را در دو گام نوردیدند و در مصر و تونس به حکومت رسیدند تا دند سلطان عربستان نرم شود.

جناب آقای رئیس جمهور

 اکنون که پرده ها کنار رفته و همه فهمیده اند که شما و دوستان اروپایی تان تا چه اندازه به اسلام عشق میورزید؟ و با توجه به وسعت خاک ایالات متحدهٔ آمریکا آیا بهتر نیست که مقداری از خاک ایالتهای همجوار را در اختیار برادران اسلامی قرار دهید و حدود ۱۰ میلیون شیعهٔ ولایت فقیهی و ۱۵ میلیون برادران اخوانی را در آن اسکان دهید  و یک ایالت اسلامی در کنار خود داشته باشید تا مجبور نشوید که سربازانتان را به جاهای دوردست و برای آشنایی با مسلمانان بفرستید و آب و کوزه را در کنار خود داشته باشید و اینقدر مانند حسین تشنه لب به اینجا و آنجا سرک نکشید؟ باور کنید که این کار شما میتواند هم در کتاب رکورد «گینس» و هم در تاریخ جهان ثبت شود.

 جناب آقای رئیس جمهور

 باور کنید که این امر باعث خواهد شد تا تلویزیونهای و رادیوها و روزنامه های شما همیشه پر از اخبار جنجالی داخلی شود و فرصتی برای انتشار خبرهای خارجی نماند. فاکس نیوز و واشینگتن پست و اسکای نیوز و همه و همه هر روز جنجالی تر از روز پیش خواهند بود؛ شما میتوانید برای اولین بار از نماز جماعت میلیونی هفتگی در خیابانهای اطراف کاخ سفید بهره مند شوید. دیگر لازم نیست که دانشمندان تاریخ شناس شما تاریخ اسلام را زیر و رو کنند و آخرش هم معلوم نشود که چه قسمتی راست و چه قسمتی دروغ بوده است؛ بلکه شما میتوانید به صورت زنده حرکت گام به گام به سوی گذشته تا رسیدن به ۱۴۰۰ سال پیش را مشاهده نموده و فیلمبرداری کنید و من به شما قول میدهم که اگر این ایالت اسلامی را به حال خود رها کنید در طی کمتر از ۵ سال دنیای زمان محمد به طور زنده در برابر چشمانتان باشد و به عنوان تنها کشوری که دارای موزهٔ زندهٔ تاریخ اسلام است؛ میتوانید سالانه صدها میلیون توریست جلب کنید. برادران اخوانی میتوانند فرهنگ «ختنهٔ زنان» را به طور زنده در برابر چشمان محققین علوم پژشکی دانشگاههای معتبر آمریکا قرار دهند و آمریکا نخستین کشوری باشد که دارای بزرگترین بانک اطلاعاتی «ختنهٔ زنان» شود.
از همان بدو ورود ۲۵ میلیون مسلمان مطمئن باشید که سالانه حد اقل بیست میلیون «سینه بند زنانه» به فروش خواهد رفت که ۱۵ میلیون برای مصارف زنانه و ۵ میلیون نیز برای مصرف مردان مسلمان خواهد بود و مردان مسلمان حتی به «بند» سینه بند نیز نیاز نخواهند داشت و آنرا از وسط قیچی کرده و بر سر خود خواهند گذاشت و در برابر کاخ سفید نماز شکر ۵ میلیونی به جای خواهند آورد.

جناب آقای باراک اوباما

من به شما قول میدهم که جمعیت آمریکا با تلاشهای شبانه روزی این ۲۵ میلیون مسلمان (اجرکم حاضر و عندالله) در عرض ۱۰ سال دوبرابر شود و مانند موش و خرگوش برایتان زاد و ولد کنند و همه جای آمریکا را پر از مساجد زیبا نمایند تا شما نیز از بانگهای ۵ گانهٔ اذان در هر روز لذت ببرید و صبح ها نیز با آواز دلنشین اذان زودتر از معمول از خواب بیدار شوید و در ماه مبارک رمضان نیز از «ربنا»ی استاد شجریان لذت ببرید.

جناب آقای رئیس جمهور

برای آشنایی مردم آمریکا با فرهنگ غنی اسلامی؛ فرصت را از دست ندهید و نگذارید که نسل کنونی آمریکا از این موهبت الهی محروم شوند. نگذارید که موهبت داشتن چهار زن ختنه شده از مردان آمریکایی دریغ شود؛ زیرا خدا این ظلم را بر شما نخواهد بخشید.

جناب آقای رئیس جمهور

اگر این موهبت الهی را در بیخ گوش خودتان نمیپسندید... پس چرا سعی میکنید که این حیوانات را به کون (ببخشید قابلمه) مردم خاورمیانه فرو کنید؟ آیا فکر نمیکنید که استخوانهای «جیزس» در گور میلرزد؟

کژدم

۲ نظر:

  1. نامه بسيار جالبي بود وليكن آقاي اوباما در مورد مسلمانان بخشي از سياستهاي بوش را به كار ميگيد كه آنها را در درون مرزهاي خود درگير كند و مرزهاي اروپا و آمريكا را از سرايت هردو گونه روايت اسلام واكسينه نمايد. ولي چه خوب ميشد اگر اوباما اجازه تاسيس ايالتي اسلامي را در آمريكا ميداد تا مسلمانان ظرف پنج سال چنان بلايي سر آمريكا بياورند كه كارخانه هاي توليد اتومبيل و هواپيماي آمريكا فقط به توليد پالان شتر و الاغ بپردازند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      آقای اوباما همان کوندالیزا رایس مذکّر است

      حذف