۱۳۹۲ شهریور ۲۳, شنبه

«کژدم پیشگو» و گوشهای کَر و تنبلهای ذهنی

اکنون ۳ سال است که از فروپاشی هلال شیعی و شکست استراتژیک غیر قابل پیشگیری رژیم منحوس تازی پرستان حاکم بر ایران سخن میگویم؛ روندی که از شکست شیعیان حوثی یمنی آغاز و با شکست بحرین ادامه یافت و اکنون در سوریه به عنوان «ستون فقرات هلال شیعی» ادامه دارد. سخنانی را که در طی این ۳ سال در رابطه با «خاورمیانهٔ بزرگ» و نقش بازیگران بین المللی و غربی و چین و روسیه و سازمان شانگهای زده ام را از زبان رادیو آمریکا بشنوید. توضیح بیشتر نمیخواهد.



به سخنان آقای «رجب صفرف» که عنوان «مدیر مرکز مطالعلات استراتژیک در رابطه با ایران» را نیز به یدک میکشد؛ با دقت توجه کنید؛ که با چند کشیدهٔ ژورنالیستی تمامی استراتژیهای روسیه را به عنوان یک مقام رسمی در یک رسانهٔ بین المللی لو میدهد و دلایل حمایت از رژیم بشار اسد و خامنه ای (جلّ جلاله) را توضیح میدهد و مانند خری که در گل مانده است به تناقض گویی میپردازد. تشابه سخنان «رجب صفرف» با سخانان طوطی واری که به تقلید از ایشان و سایر مقامات روسی؛ از زبان اراذل و اوباش جمهوری اسلامی که نعل به نعل همان سخنان را تکرار میکنند؛ تصادفی نیست و نشانهٔ «نوکری رژیم رهبر فرزانه» و نقش رهبری روسها در رژیم صفویان حاکم بر ایران است.

کژدم

۱۰ نظر:

  1. كژدم عزيز با درود.
    نميدانم به گفته هاي آقاي صفراف بايد خنديد يا گرييد. البته سخنان وي عمق فاجعه را در ايران نشان ميدهد كه زعماي قومش دل به حمايت كشوري بسته اند كه مدير مركز مطالعات استراتژيكش در باره ايران چنين در باره اهداف روسيه در ايران صحبت ميكند. بنا به گفته ايشان در آينده نزديكي ايران آوردگاه جنگ ميان روسيه و آمريكا خواهد بود و چه خوب است ملت ايران نيز لختي به اين مسئله بيانديشند چون چندان دور از حقيقت نيست.
    اين يعني تبديل ايران به سوريه اي ديگر.

    پاسخحذف
  2. اتفاقا به نظر من این صفروک خیلی حساب شده صحبت می کند. اینکه حفظ وضعیت فعلی ایران را به شکل علنی جزو منافع ملی روسیه قلمداد کرد کاملا عمدی بود. در واقع با گفتن این جملات حساسیت هایی که در مورد تبدیل شدن ایران به حوزه نفوذ روسیه در مردم ایران به وجود امده را کم رنگ کرد. زیرا وقتی چنین چیزی علنی اعلام می شود ناخوداگاه ذهن مردم چنین براورد می کند که حتما این یک امر طبیعی است و نیمه پر لیوان را نگاه می کند. از لحاظ روانشناسی بهترین شیوه را انتخاب کرد. البته طرف مقابل هم بسیار مسلط بود و بد جوری صفروف را قهوه ای می کرد اما نباید از نظر دور داشت مه مخاطب صفروف متفاوت بود از مخاطب طرف مقابل و حتی مخاطب مجری برنامه.
    اکبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اکبر گرامی
      صفروف از انسان دوستی و دخالت آمریکا؛ آنهم با ادبیات توده ایها شروع کرد و با چند کشیدهٔ جانانهٔ ژورنالیستی مجبور شد که از شعار دادن به سمت مسائل واقعی تر حرکت کند. لحن صفروف مانند یک تحلیلگر نبود و خایه مالی و چاپلوسی در تمامی کلمات و جملاتش مانند درباریان قدیم و حزب اللهی های کنونی موج میزد. مشتری صفروف خامنه ای و چاکران درگاهش هستند و از اینکه سایهٔ مبارک پوتین بر سرشان سایه انداخته نئشه میشوند.
      این قصه سر دراز خواهد داشت و باید نشست و دید.

      حذف
  3. کژدم عزیز
    مقاله ای بسیار جالب در فاری پولیسی به چاپ رسیده تحت عنوان "ارزش باتلاق" در مورد نقش بازیگران در سوریه.
    www.foreignpolicy.com/articles/2013/09/13/the_price_of_proxies_syria_gulf_cooperation_council?

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. م.ر گرامی
      کاش به جای فرستادن لینک خلاصه ای از آنرا ترجمه و در بخش نظرات مطرح میکردید. زیرا تعدادی از خوانندگان شاید به زبان انگلیسی مسلط نباشند.
      به هر حال سپاس از توجه شما و لینک مقالهٔ خبری-تحلیلی که ارائه نمودید.

      حذف
  4. پا درود به کژدم
    بنده این برنامه VOA را ندیده بودم.متاثفانه بیان این حقایق از زبان اقای حمالوف (با احترام و پوزش از زحمتکشان و صنف کارگر)برای هر ایرانی نگران کننده است.... اینکه مردم ما بدون هیچگونه پشتیبانی و با دست خالی باید با حکومتی در بیفتند که اربابانش آدمخورهای روسی بوده و هر گونه کمکی برای بر پانگه داشتن آن نیز میکنند.. با در نظر گرفتن این حقایق آیااگر در فردایی نچندان دور گروهی از آزادیخواهان ایرانزمین دست به ترور چند تا از این حمالوفهای روسی درایران بزنند کاری بر حق یا همان "Just Cause" نمیباشد؟ نظر شما چیست? در تهران اگر شما به مرکز شهر طرف میدان فردوسی چهارراه استانبول ووو بروید از این حمالوفهایی روسی زیاد میبینید که در ایران ما چه کیفی میکنند ودور دور اینهاست. یک قلعه بزرک با دیوارهایی بلند به اینها دادهاند که کاملا محافظت میشوند در آنجا عرق, ودکا, دیسکو ووو هست و زنهایشان کاملا بیحجاب مچرخد و در چپاول ثروت مردم بدبخت ایران با آخوندها همکار هستند.....

    پ.خ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      اینکه ودکا میخورند و زنهایشان بی حجاب هستند و یا نیستند؛ به ما مربوط نیست؛ آنچه که به ما مربوط است این است که رهبر فرزانه نوکر حلقه به گوش روسهاست و همین ارازلی که به نامهای سردار قاسم سلیمانی و یا یحیی رحیم صفوی مشهور هستند؛ پادوهای دربار کرملین هستند و سپاه پاسداران بخشی از ارتش روسیه است (البته بخش نوکر)و روسیه اهداف کلان خود را با استفاده از این نوکران ظاهراً شیعه مسلک ابیل فض پرست دنبال میکند. این رژیم نه تنها در عرصهٔ سیاسی و نظامی نوکر حلقه بگوش روسهاست؛ بلکه توسط ارازلی مانند رفیق دوست دستشان در دست مافیای روسیه و بلاروس است و در جنایتهای سازمانیافتهٔ جهانی مانند مواد مخدر و دایر کردن روسپی خانه ها و سایر شغلهای شریف با دولت و مافیای روسیه همدست و شریک هستند. در مورد اینکه باید با این ارازل روسی برخورد نظامی کرد؛ باید بگویم که حق هر ملتی است که دشمنان خود را بکشد.

      حذف
    2. متاسفانه مردم ایران فراموشکار هستند و نمیخواهن به یاد بیاورند که روسها در انقلاب مشروطیت چه بر سر مردم و بویژه مشروطه خواهان آوردند. مردم تبریز از طرف روسها تهدید به قتل عام شدند تا نیروهای ستارخان و باقرخان را از منطقه برانند.
      اگر به وبسایت توده ایهای کثیف «پیک نت» مراجعه کنید؛ خواهید دید که چه دفاعی از رژیم میکنند و یکی از استراتژیستهایی که به سخنان او در «پیک نت» استناد میشود؛ همین صفروف است. در ضمن صفروف هیچ ربطی به کارگران ندارد؛ اما تا دلتان بخواهد در میان مارکسیست لنینیستها نوکر دارد.

      حذف
  5. با سپاس

    آری آینده سرنوشت سازی در مقابل مردم ایرانزمین قرار گرفته است.... البته نوشیدن می و شادی و جشن و پوشش آزادانه زن ایرانی هیچ امر بدی نیست و باید آزاد باشد,بخشی از فرهنگ ما بوده و هست.... منظور بنده این بود که مردم ایران نمیتوانند هیچ یک از اینگونه خوشیهایی زندگی را بدون ترس و شلاق در مملکت خودشان انجام دهند ولی حمالوفها با خانواده هایشان در ایران بخور بخور و پارتی دارند....
    با امید روزهایی پیروزی ملت و باز پس گرفتن وطن

    پ.خ

    پاسخحذف
  6. البته منظور پوزش من از حمالهایی شریف (مثلا بچه هایی کرد بار بر دم بازار) و بدبخت بود که این مردک روسی را به نام حمالوف صدا زدم. در ضمن از اینکه از این کلمات بد بد و اخ مثل ترور کردن سیاسی !!! (دیگه خیلی بد شدیم و به جای گل دادن و مسالمت حرف از حرکتهای انقلابی میزنیم خدایی ناکرده از ما بهتران بهشان بر نخورد)پوزش می تلبم..

    پ.خ

    پاسخحذف