۱۳۹۲ آبان ۶, دوشنبه

خوانندگان گرامی خامنه ای در حال مرگ است و بزودی جشنی ملی خواهیم داشت.

خوانندگان گرامی

این چندمین بار است که این مسئله را تکرار میکنم که خامنه ای در حال مرگ است؛ از زمانی که مقاله ای در رابطه با امام حسن در وبسایت این جلاد منتشر شد و از شیعیانش خواست که اگر شیعه هستند باید امام حسن را نیز مانند امام حسین دوست داشته باشند؛ ماجرای «امام حسن روحانی» را در قابلمه گذاشتند و پختند. من مواضع اخیر این دژخیم و دشمن ایران را به عنوان «وصیتنامه» قلمداد کردم و همچنین بر این نظر هستم که کفتار پیر در حال مرگ است. مقالهٔ دیگری نیز در وبسایت کفتار پیر منتشر شده است که سخن از تغییر و تحول میرود و با اینکه نویسندهٔ بی شرف مقاله از تمدنهای گوناگونی که برخی از آنها حتی تمدن نیز به حساب نمی آیند نام میبرد؛ اما به تمدن خاکی که بر آن راه میرود (ایران) حتی اشاره هم نمیکند. خامنه ای دارد میمیرد. و ایرانیان جشنی ملی در پیش دارند.





اینها وصیتنامهٔ کفتار پیر هستند که به سید فرید وحی شده است تا از زبان او منتشر شود تا ترمهٔ قبای «چه گوارای زمان» آلوده به  امضای «گه خوردن نامه» نشود. کفتار پیر فرزانه حتی در عید دروغین قربان (سلاخی بی دلیل حیوانات به رسم اجداد وحشی) هم شرکت نداشته است.

کژدم


۱۲ نظر:

  1. کژدم گرامی با درود
    نویسنده این مطلب (حجت الاسلام سید فرید حاج سید جوادی)، وجود خارجی ندارد و من درآوردیست. اگر به ادبیات این مقاله هم توجه کنید متوجه خواهید شد که یک بچه حوضه ای این چنین سخن نمی گوید .

    پاسخحذف
  2. درود به شما کژدم گرامی، امیدوارم سلامتی کامل را بدست آورده باشید.
    دلایلی که در بالا آوردید، بیشتر به مقدمه چینی برای تغییر مواضع سیاسی کشور در مقابل غرب شباهت دارد. آیا دلیل خاصی دارد که شما این مواضع را وصیتنامه خامنه‌ای می‌دانید؟ اگر دلیلش این است که خامنه‌ای می‌خواهد قبل از مرگش مشکلات کشور را حل نماید، درگیریهایی که بین باندهای داخل کشور بوجود خواهد آمد که خیلی مهمتر است و باید فکری به حال ثبات رهبری کشور بکند. اگر این مشکل را حل نماید درگیری با غرب برای بعد از او حداقل یک مشکل فوری نخواهد بود.
    آریو

    پاسخحذف
  3. درود کژدم گرامی.
    جدیدا کلید کردی رو مرگ خامنه ای... ایا به غیر از تحلیل اطلاعات موثقي و يا شنيذه هايي در اين زمينه داري??

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      مرگ خامنه ای یک نقطهٔ عطف خواهد بود.

      حذف
  4. انتشار عکس مجتبی خامنه ای در حال تدریس درس خارج فقه که بالاترین سطح در دروس حوزوی است، این شائبه که وی در صدد کسب شرایط جانشینی رهبری است را تقویت می کند.
    بر اساس مواد ۱۰۷ و ۱۰۹ اصلاحیه قانون اساسی، رهبر جمهوری اسلامی که توسط مجلس خبرگان تعیین می شود، باید ضمن داشتن مدرک "اجتهاد"، "اعلم‏ به‏ احکام‏ و موضوعات‏ فقهی‏ یا مسایل‏ سیاسی‏ و اجتماعی‏ یا دارای‏ مقبولیت‏ عامه‏ یا واجد برجستگی‏ خاص‏" باشد. این درحالیست که پیش از این از جمله شروط رهبری، "مرجعیت" بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فرقی نمیکند که چه کسی بر سر کار بیاید؛ شرایط مثل یک سال قبل نیست؛ کارها بیخ پیدا خواهند کرد.

      حذف
  5. مگر قرار است که خامنه ای تا ابد زنده باشد؟ اونهم مثل همه پیر شده و بخاطر کهولت میمیرد. اینکه پیشگویی ندارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرگ خامنه ای اندکی با مرگ سگ و گربه فرق دارد. وقتی که محمد مرد؛ ارازل و اوباش هوادارش به جان هم افتادند. مرگ خامنه ای هم چنین خاصیتی دارد.

      حذف
  6. لطفا به سگ و گربه بی احترامی نکنید. مرگ خامنه ای اندکی با « شغال و کفتار» فرق دارد .

    پاسخحذف
  7. خاک بر سر جمهوری اسلامی

    پاسخحذف
  8. کس ننه همتون کسکشا بی ناموس ههههه کونیا بخوابید کف

    پاسخحذف
  9. الان عملا خامنه ای نقش خاصی در حکومت نداره و مترسکی بیش نیست و کنترل این مترسک توسط سپاه انجام میشه .من هم بی اندازه از مرگ این کفتار خوشحال میشم ،ولی فکر نکنید بعد از مرگش وضعیت بهتر میشه .اون هایی که الان مملکت رو به گند کشیدن ،چندین ساله که خودشون رو برای نشتن بر تخت این کفتار آماده کردند.

    پاسخحذف