۱۳۹۲ آذر ۷, پنجشنبه

پایان بازی

گشایش اتاق بازرگانی مشترک «آمریکا-ایران» از پایان بازی خبر میدهد. آنهایی که از توافق اولیهٔ هسته ای با عنوان قرارداد «ترکمانچای» نام میبرند؛ باید بدانند که ایرانیان در سال ۵۷ این قرارداد را با «جیمی کارتر» بستند و قلادهٔ ارواح پلید و از گور ۵۰۰ ساله برخاستهٔ صفویان را بر گردن انداختند و در این ۳۵ سال تاوان «عدالت اسلامی دروغین» را پرداختند و بر ویرانی روزمرهٔ سرزمینشان به دست این اراذل و اوباش قزلباش نظاره کردند. آنچه که «اقتدار و عظمت اسلامی» نامیده میشد؛ درهم شکسته شد و «آخرین ولی فقیه فرزانه» پیش از به گور سپرده شدن باید آن بخش از «قراردادهای فوق محرمانه» را که نه در توافق «ژنو۳» بلکه در روند «دیپلماسی پنهان» با غرب بسته اند را به اجراء بگذارند.

۱- حذف تدریجی ولی پرشتاب «صفوی نوین». (سربازان دیروز رهبر فرزانه).

احضار محمود احمدی نژاد به دادگاه؛ آغاز روند حذف «صفوی نوین» از ساختار قدرت است و رهبر فرزانه و سایر سگها و شغالها؛ اکنون در حال بده بستانهای پشت پرده با «صفوی نوین»؛ همراه با فشار و تهدید هستند. «صفوی نوین» نیز میداند که آخر بازی فرا رسیده است و گرنه میدانند که در این سرزمین هم «نیروهای خودسر» به وفور یافت میشوند و هم «موجهای سازمانیافته و هدایت شدهٔ حرکتهای خودجوش مردمی» به سادگی میتوانند بر علیه آنها شکل بگیرند. «صفوی نوین» بیش از هرکسی با قوانین بازی «اوباش گری و اوباش سالاری» که خمیرهٔ اصلی «حاکمیت شیعی» است آشنا هستند.
لذا بهتر است که یا به سایر غارتگران بپیوندند و یا «ریزش» بفرمایند. همچنین سربازان میدانی صفوی نوین (قزلباشها) باید بدانند که همهٔ کاسه کوزه های قتلها و تجاوزها و شکنجه ها و کهریزک ها بر سر آنها خواهد شکست. این احمقها هنوز هم نفهمیده اند که «حکومت امیر المؤمنینی» یعنی همین. اگر داستان «قتل عام نهروان» را نخوانده اند؛ دوباره بخوانند که «مولای متقیان»شان با سربازان دیروزش چه کرد؟ نگران بهانه هم نباشند (چون بهانه همیشه پیدا میشود و انبان آخوندها پر از احادیث است). همچنین  به اسناد غارتها و افشاگریها ها هم ننازند زیرا همهٔ باندهای این قوم غارتگران و چپاولگران و راهزنانند (داستان غزوات محمد را دوباره بخوانند)؛ فقط تا دیر نشده است؛ دمشان را روی کولشان گذاشته و بروند. دیگر قرار نیست که «ظهور نزدیک باشد» و در دیدارهای موازی با «ژنو ۳» قراردادی بسته شده است که آن حضرت تا اطلاع ثانوی ظهور نفرمایند و فعلاً به وجود «ناجی» نیازی نیست و شهر در امن و امان است.

۲- ماجرای سوریه نیز باید به شکلی از اشکال حل شود و سلب مسئولیت غرب از گشودن گره سوریه؛ همهٔ مسئولیت ها را به گردن مردم سوریه و بازیگران منطقه ای انداخته است. این بازی نیز باید به بازیهای عراق و لبنان گره خورده و همگی به موازات هم حل شوند که البته به خاطر وجود بازیگران منطقه ای پیچیده تر خواهد بود و از سوی دیگر نباید مانع فروش صدها میلیارد دلار جنگ افزار به کشورهای عربی شود و بخشی از این کش و قوسها از طرف غرب برای فروش هرچه بیشتر جنگ افزار هدایت خواهد شد.

۳- حزب الله لبنان به تدریج؛ تبدیل به یک حزب سیاسی خواهد شد و سلاحهای خود را به ارتش لبنان تحویل خواهد داد.در این رابطه باید همکاری قطر و عربستان سعودی جلب شود؛ تا ادامهٔ زندگی شیعیان جنوب لبنان تضمین شود.

۴- رهبر فرزانه در این مدت ۶ ماهه باید به اصلاحات حقوق بشری نیز نیم نگاهی بیندازد و این امر تنها با صدور فرمان امکان پذیر نیست و باید به اصلاحاتی در ساختار دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی بپردازد.

۵- اتاق بازرگانی مشترک «آمریکا-ایران» بر روند هزینه کردن ۴ و نیم میلیارد دلار برداشت ماهانه از درآمدهای نفتی را کنترل خواهد نمود که تنها هزینهٔ خرید دارو-مواد غذایی- قطعات یدکی هواپیما و صنایع اتوموبیل سازی شود. البته آنچه که در ظاهر «اتاق بازرگانی مشترک» نامیده میشود؛ در واقع «اتاق نظارت بر مصرف در آمدهای نفتی رژیم» است.

کژدم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر