۱۳۹۲ آذر ۳, یکشنبه

گویا پیشبینی نتیجهٔ مذاکرات هسته ای درست بود

از اینکه ۷ ساعت پیش از خبرگزاریهای رسمی جهان توانستم خبر موافقت و مفاد اصلی و مبلغ نقدی قیمت روسپی پیر فرزانه (حدود ۴ میلیارد دلار) را به خدمت هم میهنان و خوانندگان گرامی گزارش کنم؛ خوشحالم.
طبق گزارشهای منابع اطلاعاتی غربی؛  محمد جواد ظریف تقاضای ادامهٔ مذاکرات در روز یکشنبه را مطرح میکند که از طرف مقامات آمریکایی به شدت با آن مخالفت شده و جان کری به محمد جواد ظریف خنده رو میگوید که یا امشب و یا اینکه حوصلهٔ شنیدن بحثها و حرفهای تکراری را ندارد و ماجرا باید همین امشب پایان پذیرد. سپس جان کری خود را آمادهٔ ترک ژنو به سوی لندن مینماید. هیئت رژیم صفوی مراتب را به رهبر فرزانه گزارش داده و  مقام کردگاری فرزانه نیز  از موضع انقلابی و اقتدار اسلامی؛ قیمت پرداخت شده (مهریه) را پذیرفته و به عقد نکاح موقت ۶ ماهه (۱+۵ شوهر) بله میگوید. (معنی نکاح را همگان میدانند و نیازی به توضیح نیست؛ مگر توضیحات فرزانه).


کژدم

خبر تکمیلی:

خوانندگان گرامی میتوانند به جزئیات توافق خفت بار روسپی پیر ارزان قیمت فرزانه که بخشی از آنها را BBC منتشر نموده است توجه نمایند (اینجا). دست آوردهای رژیم چیزی نیستند به جز «رفع تحریمهای سبک و برگشت پذیر». حال برادران لاریجانی شاید بتوانند بفهمند که ارزش «درّ و مرجان» اتمی شان تا چه اندازه بوده است؟
نام شرعی شیعیان برای «خود فروشی ارزان قیمت» «صلح امام حسن» است.
 اکنون زمان از سر گیری تصفیه های فیزیکی در درون باندهای شیعی حاکم است و در مرحلهٔ بعدی شاهد شکستهای مفتضحانه رژیم شیعی-صفوی در سوریه و لبنان و عراق خواهیم بود.  

۳ نظر:

  1. واقعآ عالی بود و پیش بینی های شما همگی درست. وای بر ما
    دیوید

    پاسخحذف
  2. dorood. jalb hast ke in zena-zadeh hamishe az sefaate "ghahremananeh" wa "hoshmandaaneh" estefadeh mikonad baraye pooshandane kesafate khodesh.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما؛
      مسلمانها موجوداتی «همیشه پیروز» هستند؛ اگر در کربلا کشته شده و زنشان صیغهٔ این و آن شود؛ باز هم پیروزند و اگر با معاویه عهد اخوت ببندند و لعن بر پدرشان را در ازای «خراج ملک ری» بپذیرند؛ نیز پیروز هستند. الله به اینها گفته است که «ما رمیت اذ رمیت؛ ولاکن الله رمی».... یعنی شما ها حتی اندازهٔ گوساله و الاغ هم نیستید و هر کاری که میشود من میکنم. به یاد داشته باشید که «احمقها همیشه پیروزند؛ زیرا درکی از پیروزی و شکست و خفت و خواری ندارند»

      حذف