۱۳۹۲ آبان ۱۷, جمعه

توافق هسته ای و پی آمدهای آن

بالاخره رهبر فرزانه که هم ایران را به تنگنای اقتصادی و هم تنگنای بی آبرو شدن در میان مسلمین جهان کشانید؛ و تمامی درها را به روی خود و بویژه ایرانیان بست؛ جام زهر را بی سر و صدا سرکشید و غرب نیز پذیرفت که رهبر فرزانه همچنان در ظاهر «چه گوارا» بماند؛ اما در پشت پرده زهر را بنوشد. رهبر فرزانه از پذیرفتن صلح امام حسین وحشت کرد (صلح امام حسین یعنی مرگ و؛  لت و پار شدن و به قول داستان کوراوغلی : باش بیریانا لِش بیریانا)؛ و به صلح امام حسن راضی شد. همهٔ موشکهایی که ساخته شدند و آزمایش گردیده و گرد و خاک برپا نمودند و «ندید بدیدهای دهاتی» را پر از غرور پیشرفت نظامی نمودند؛ هرگز شلیک نشدند؛ تنگهٔ هرمز بسته نشد و امنیت خلیج فارس برای تردد نفتکشها به هم نخورد. در این میان تنها پاسدار فیروزآبادی ۲۰۰ کیلو گرم به مدفوعش (وزنش) اضافه شد. اما این وسط کون میرفطروس هم حسابی سوخت؛ زیرا غرب به ایران حمله نکرد. انرژی هسته ای که قرار بود به حق مسلم الاغها تبدیل شود؛ به خشک شدن دریاچهٔ ارومیه و زاینده رود و نابودی کشاورزی و تولید صنعتی انجامید و همهٔ ایرانیان باهوش (نژاد برتر آریایی) به بساط فروشی و شمارهٔ تلفن فروشی و کول بری و دلالی و دلار و طلا و مشروب فروشی؛ بساز بفروشی و سایر شغلهای محترم انگلی روی آوردند. اکبر گنجی هم از اینکه ایران کلنگی شده توسط برادران و خواهران مادرقحبهٔ دینی اش؛ بیشتر از این کلنگی نشود؛ راضی است. آلمانها هم از اینکه نمایندهٔ انحصاری BMW را به امام علی خامنه ای و پسر نازنینش سپرده اند راضی هستند. پس بادا بادا مبارک بادا.....

چرا آمریکا کوتاه آمد؟:

۱- به خاطر اروپاییهای تشنهٔ فروش محصولات باد کرده در انبارها.
۲- خروج از افغانستان با باج خواهی پاکستان میتواند به یک کابوس تبدیل گردد؛ بویژه اینکه عربستان سعودی نیز خشمگین است.
۳- سپاه پاسداران میتواند به خروج ارتش آمریکا از افغانستان کمک کند.
۴- رژیم خامنه ای میتواند جریانهای سلفی-جهادی را در سوریه سرکوب کند و جلو زیاده خواهی های ترکهای عثمانی و عربستان سعودی و قطر را بگیرد.
۵- خروج تدریجی حزب الله لبنان از سوریه و خلع سلاح حزب الله لبنان در مراحل بعدی مذاکرات و تبدیل شدن آن به یک نیروی  سیاسی در لبنان.
۶- دادن امتیاز به روسها؛ برای مهار چین.

دست آوردهای رژیم اسلامی:

تنها دست آورد رژیم اسلامی بازگشت به نقطهٔ زیر صفر است (تکرار ماجرای صلح با صدام). زیرا هیچکس به صورتی واقعی از بمب اتمی رژیم اسلامی نمیترسد.

دست آوردهای اسرائیل:

به تبلیغات اسرائیل توجه نکنید؛ زیرا با اشراف به تمامی سناریویی که مرحله به مرحله به اجرا در خواهد آمد؛ منافع خود را تضمین شده میدانند و تمامی ذق و ذق هایی که میشنویم؛ اجرای نقش «پلیس بد» است و کاملاً توخالی است.

کژدم 
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر