۱۳۹۲ آذر ۱۷, یکشنبه

تحلیلی بر ۳ خبر مهم

در دو روز پیش این ۳ خبر را در وبسایتهای خبری داشتیم (اینجا) و (اینجا) و (اینجا) .

نخست خبر سفارشهای بزرگ و سود آور جنگنده های F35 آمریکایی از طرف کشورهای عربی که ظاهراً آخرین نسل از جنگنده های پیشرفتهٔ آمریکا میباشند و دیگری خبر مربوط به نفوذ سلفی-جهادی ها به سوریه از طرق شبکه ها و کانالهای ارتباطی آنها در جنوب ترکیه. خبر سوم که هیجان انگیز نیست و نامهایی مانند «جنگنده» و «سلفی-جهادی» در آن یافت نمیشود؛ اما مهم ترین و زیربنایی ترین خبر است؛ مربوط به سازمان تجارت جهانی و «توافق بر سر پیمان جهانی تجارت» است که حتی «کوبا» را نیز از سوراخ «۵۰ ساله» بیرون کشیده است.
پنتاگون میگوید که  سفارشهای کشورهای عربی برای خرید جنگنده های F35 چنان سود آور است که باید در تحویل آنها عجله کنند. بازی جدید «آب شدن یخهای رابطه بین آمریکا و ایران»؛ چنان دولتمردان باهوش عرب را به وجد و جنب و جوش آورده است که اگر توانایی خرید تمامی سلاحهای هسته ای دنیا را داشتند؛ از خرید آنها لحظه ای دریغ نمی کردند. نمایشنامهٔ کمدی احمقهای حاکم بر ایران به رهبری «شمپانزهٔ فرزانه» که ۲۰ سال است به دنبال بمب اتمی و تولید موشک هستند؛ بدون آنکه به پرسش «اگر باطریها و سیستم های الکترونیک این موشکها و بمبها از کار بیفتند چکار باید کرد؟» (یعنی چه خاکی بر سرشان کنند؟) پاسخ دهند؛ مثل گاوهای نفهم؛ به دنبال قدرت نمایی و تبدیل شدن به قدرتی اتمی بودند که تنها کاریکاتوری مسخره از «قدرت» بود و اکنون که «آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت»؛ الاغ فرزانه میخواهد تعداد شیعیان برای مقابله با «سنی مذهبها» زیاد کند و چنان بلایی سر ایران بیاورد که ضربات آن مهلک تر از ۳۵ سال گذشته خواهد بود و در ظاهر بهانهٔ آنها این است که جامعهٔ ایران در ۲۰ سال آینده وارد مرحلهٔ پیری میشود. اگر مردم ایران به این نصیحتها و تبلیغات «پیامبر گونه» الاغ فرزانه گوش دهند؛ در ۵۰ سال آینده؛ ایران به گداخانهٔ ۳۰۰ میلیونی تبدیل خواهد شد که حتی نتوان آب آشامیدنی شان را تامین نمود و باید به «دعای باران» روی بیاورند. اما تمامی این ادا و اطوارهای رژیم؛ مانند نوید نزدیک شدن به غرب و ازدیاد جمعیت؛ کک به تنبان همسایه های عرب انداخته و اکنون نوبت «نئاندرتالهای عرب» است که به دنبال قدرت نمایی بدوند و دار و ندارشان را برای خرید F35 هزینه نموده و احساس قدرت بفرمایند. جالب اینکه این جنگنده ها قادر به شلیک به هیچ هدف غربی و اسرائیلی نیستند و تنها میتوانند منطقهٔ زندگی خودشان و اطرافشان را ویران سازند.  اورانگوتان های ترک عثمانی که زمانی با اسرائیل نرد عشق میباختند و جنگنده های F16 خود را برای بهینه سازی به اسرائیلیها سپردند؛ پس از طلاق از اسرائیل به این فکر افتادند که کس دیگری بیاید و این جنگنده ها را که قادر به حمله به اهداف اسرائیلی نیستند را بار دیگر اصلاح و بهینه سازی کنند. جالب تر از همه چیز اینکه؛ این جنگنده ها هرگز بر فراز اسرائیل پرواز نخواهند کرد و به همین دلیل بهینه سازی دوبارهٔ آنها به جز یک کار احمقانه مفهوم دیگری نمیتواند داشته باشد. ترکهای عثمانی میدانند که ربودن ۲ سرباز اسرائیلی توسط حزب الله لبنان به کشته شدن بیش از ۱۲۰۰ لبنانی شیعه و چند هزار زخمی و میلیاردها دلار خسارت مالی و ویرانی انجامید و اگر جنگی با مقیاس حملهٔ جنگنده های ترکهای عثمانی آغاز شود؛ به ویرانی کامل ترکیه خواهد انجامید. لذا تنها نتیجه ای که میتوان گرفت این است که حرکت ایرانیان و عربها و ترکهای عثمانی؛ بیش از آنکه بر مبنای محاسبات انجام گیرد؛ مانند حیوانات بر غریزه استوار است.
 خبر دوم  که مربوط به هجوم نیروهای سلفی جهادی به سوی سوریه میباشد؛ نشان از یک همکاری نانوشته و پنهان بین المللی برای جلب نیروهای سلفی جهادی به گرداب سوریه و تضعیف هرچه بیشتر رژیم ایران و از میان بردن اختاپوس هلال شیعی است و اگر رژیم اسلامی؛ حتی از تحریمها جان سالم به در ببرد؛ از دست این جانوران سالم بیرون نخواهد آمد.
از سوی دیگر تشکیل یک نیروی بین المللی در مصر و اردن و فلسطین به رهبری آمریکا و همکاری اسرائیل و عربستان برای تار و مار کردن نیروهای سلفی جهادی در صحرای سینا و اردن و فلسطین و کوچه دادن به گسیل شدن آنها به سوریه؛ نشان از آن دارد که نخست بساط حزب الله لبنان و رژیم اسلامی ایران در سوریه برچیده شود و سپس با همکاری بین المللی؛ نیروهای سلفی-جهادی در سوریه تحت محاصره قرار گرفته و قتل عام شوند و یا به کشور ثالثی مانند پاکستان و یا یکی از کشورهای آفریقایی صادر گردند و آنجا را آباد کنند.

خبر سوم که اهمیت آن با پیشوند «بالاخره بعد از ۱۲ سال» مشخص شده است؛ دست یافتن سازمان تجارت جهانی به پیمانی جهانی را جشن میگیرد و بعد از این کشورهای فقیر که تنها قادر به صادر کردن مواد خام معدنی بودند؛ میتوانند پس از این به صدور «سیخ کباب» و «منقل» نیز بپردازند و در ازای آن اسباب بازی و موبایل فون وارد کرده و وارد «تمدن جهانی» شوند. کوبایی ها میتوانند بعد از این اتوموبیلهای تازه بخرند و از چرخهٔ زجر آور تعمیر و وصله پینهٔ اتوموبیلهای ۵۰ سال پیش خلاص شده و حتی اتوموبیلهای کهنه را به کلکسیونرها به عنوان Heritage بفروشند. اروپا و آمریکا پیمان بسته اند که دیگر «پاتریس لومومبا»های آفریقایی و آمریکای لاتینی را نکشند و به مزارع کوبا «ملخ» صادر نکنند و محصولات کشاورزی آنها را نیز بخرند.
رهبر فرزانهٔ «شیعیان آریایی نژاد» نیز دستور فرموده اند که پس از شل شدن تحریمها و وارد شدن به سازمان تجارت جهانی به شرکتهای دارویی سفارش ساخت داروهایی داده شود که بتواند «اسپرم»ها را چنان تقویت کند که ۵تا ۵ تا وارد «اوول» شده و زنان ایرانی پنج قلو بزایند و خوشبخت شوند.
گفته میشود که آقای رضا پهلوی در جهت کاربردی کردن «استراتژی نافرمانی مدنی»؛ به مردم ایران پیغام داده اند که این خامنه ای بسیار حقه باز است و امکان دارد که پنهانی دستور داده باشد تا «کاندوم های سوراخ» به مردم بفروشند تا جمعیت زیاد شود. لذا هواداران شاهزاده رضا پهلوی « در یک دست قرآن آریامهر و در دست دیگر جزوهٔ آشپزی جین شارپ» اقدام به وارد کردن «دستکشهای لاتکس» با سایز دستهای شیرعلی قصاب نمایند و در میان مردم به طور رایگان پخش کنند تا نژاد باهوش و برتر آریایی؛ انگشنان دستکشها را بریده و به عنوان «کاندوم قابل اعتماد» از آنها استفاده نمایند و بدین صورت مبارزات «نافرمانی مدنی» خود  برای جلوگیری از ازدیاد جمعیت را به پیش برند. 

کژدم

۲ نظر:

  1. تمام تحلیل یک طرف، پاراگراف آخر یک طرف. خداییش باید بریم این شیرعلی قصاب را زیارت کنیم. چه آدمیه که هر انگشتش به اندازه پنیس نعوظ شده یک مرد آریاییه!
    آریو

    پاسخحذف
  2. آریو گرامی
    این رهبر فرزانه و شاهزاده رضا پهلوی و شیعیان آریایی نژاد؛ یک تغار بزرگ از زهر ماری را درست کرده اند که شاید تنها بتوان با شیرینی طنز غورتش داد و یا برای مردم توضیح داد.

    پاسخحذف