۱۳۹۲ اسفند ۳, شنبه

روسها شکست خوردند... خامنه ای فرزانه تا جهنم چهار نعل میتازد تا نوبتش برسد

روسها در اوکرائین شکست سختی خوردند. این شکست حتی اگر به ۵۰ درصد تقلیل داده شود؛ بازهم شکست سختی است. رئیس جمهور اوکرائین که نقش نوکری را برای ولادیمیر پوتین بازی میکرد؛ فراری شده است... پرسش این است که چه بلایی بر سر نوکران روسیه در ایران خواهد آمد؟ (البته اگر مردم ساکن ایران غیرت داشته باشند).
مردم اوکرائین در جنبش اخیر دیگر به تظاهرات های مسخره ای مانند «موسوی... موسوی ... رای منوپس بگیر» روی نیاوردند و احمقانه تر از آن ماهها به این نوع تظاهراتهایی که جز شکست نتیجه ای نداشت ادامه ندادند و عطای «مبارزات غیر خشونت آمیز» بنگاه معاملاتی «سوروس» را به لقای آفرینندگانش (آمریکاییهای خر رنگ کن و ارازل و اوباش اصلاح طلبش) بخشیده و تمامی تلاش خود را برای تسخیر مراکز کلیدی حکومتی و دست یافتن به سلاح متمرکز نمودند.
دو روز پیش بخشی از زاغه های مهمات و انبارهای اسلحه به دست مردم افتاد و دیروز دولت روسی حاکم بر اوکرائین سقوط کرد و سردستهٔ نوکران روسیه به نقطهٔ نامعلومی فرار کرد. ولادیمیر پوتین چندین بار شلوار و زیرشلوارش را عوض کرد و سپس به گفتگو با اوباما پرداخت.
آمریکا و اروپا و «بنیاد سوروس» دیگر بر روی «گذار مسالمت آمیز» و «جزوهٔ آشپزی جین شارپ» تبلیغ نکردند؛ زیرا میدانند که تبلیغ اینگونه راهها و تاکتیکهای عقیم ظاهراً مبارزاتی را تنها برای ساکنین ایران تدارک دیده اند؛ تا آنها را از حرکتی جدی باز دارند و مردم ایران را در دایرهٔ باطل تظاهرات مسالمت آمیز و «گاندی بازار» و «یوتیوب بازی» نگه داشته و به این ترتیب ایرانیان را هر روز بیش از روز پیشین به درماندگی و بدبختی بکشانند. این حد اقل درسی است که «مبارزین ایرانی» و نه «شیعیان صفوی مسلک خاک بر سر» باید از مبارزات رعد آسای مردم اوکرائین بیاموزند.
اکنون حزب الله لبنان دستش از شیعیان خاک بر سر و مزدور لبنانی خالی شده است و برای ادامهٔ نبردهای سوریه؛ مزدوران شیعهٔ مقیم اروپا را با هزینه های کلان استخدام میکند؛ رژیم کثیف شیعی حاکم بر ایران نیز بسیاری (صدها تن) از افسران ظاهراً عالیرتبهٔ سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و سپاه قدس را روانهٔ سوریه نموده است که همهٔ هزینه های آن از جیب مردم ایران پرداخت میشود.و خامنه ای عاجز و بیچاره نیز برای فریب مردم از «اقتصاد مقاومتی» که به نوعی «فرستادن مردم به دنبال نخود سیاه» است دم میزند. همهٔ اینها نشانه های بارز ورشکستگی رژیم جمهوری آیین تباهی هستند.
اکنون وظیفهٔ «ایران پرستان» این است که هر آنچه در توش و توان دارند؛ برای سرنگونی حاکمیت ارازل و اوباش صفوی بکار ببندند.
مردم آذربایجان باید بدانند که خشک شدن «دریاچهٔ آذربایجان»؛ یک امر طبیعی نیست و نتیجهٔ بی لیاقتی های غارتگران حاکم صفوی بر این سرزمین است و «دریاچهٔ آذربایجان» در طی ۳۵ سال اخیر قطره قطره خشک شده است و همهٔ ارازل و اوباش حاکم از زمان خمینی کثیف تا کنون در خشک شدن این دریاچه سهیم بوده اند. مردم آذربایجان باید بدانند که در طی چند سال آینده؛ آذربایجان به کویر نمک تبدیل خواهد شد و میلیونها مردم ساکن آذربایجان باید خانه و کاشانه و زمینها و روستاها و شهرها را تخلیه نموده و به مناطق دیگر ایران مهاجرت کنند و اگر دست روی دست بگذارند؛ آذربایجان خالی از سکنه خواهد گردید.
ایران پرستان و ایرانیان باید بدانند که رژیم کثیف شیعی حاکم بر این سرزمین در ضعیف ترین شرایط ممکن قرار دارد و اگر مردم ایران و مبارزان بخواهند پای در راه مبارزات جدّی بگذارند؛ ارازل و اوباش صفوی حاکم را در کمتر از یک ماه میتوانند سرنگون سازند. 
ایرانیان مبارز پیش از هر چیز باید بدانند که تا زمانیکه این ارازل و اوباش را از تمامی صحنه های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی بیرون نرانند؛ این حیوانات همجنس های خود را بازتولید خواهند نمود. لذا اگر مبارزات مردم ایران به «ریشه کنی مالاریا» نینجامد؛ باید بدانند که پیروز نشده اند.
در هفته های آینده؛ رژیم آخوندهای انگل؛ برای تحقیر مردم میخواهد سری دوم «سبد غذایی» را بین مردمی که به دست رهبر کثیف و باندهای غارتگر همین رژیم به فلاکت افتاده اند تقسیم کند. آنهایی که هنوز اندکی شرف برایشان باقی مانده است؛ نه تنها نباید این «سبد غذایی» را بپذیرند؛ بلکه باید مراکز تقسیم این «سبد تحقیر مردم» را به آتش بکشند. روزهای تقسیم «سبد تحقیر مردم» باید به «روزهای سرنگونی رژیم انگلها و غارتگران» تبدیل شود؛ و نه «پذیرش تحقیر».

کژدم

۴ نظر:

  1. کژدم عزیز.
    نمیدانم باید بخندم یا بگریم. باید بخندم بخاطر اراده ملت اوکراین که تمامی بازیهای سیاسی را به چالش کشید و تمامی سیاستمداران اروپایی و روسی و آمریکایی را نه انگشت به دهن بلکه انگشت به ... کون کرد.
    یا دبگریم بختطر ملتی که همه چیز خود و تواناییهایش را فراموش کرده و دل خود را به مشتی انتر به مانند رهبر فرزانه و حسن کلیدی و روباه ظریف خوش کرده و یا به امید موسوی و کروبی نشسته تا بار دیگر گدایی را نه در صف بلکه در خانه ها برایشان به ارمغان آورند.
    واقعیت کامل را شما در مقاله تان خاطر نشان کردید. روسها که رهبر فرزانه دل به امید آنها بسته بود حال باید شلوارشان را بالا بکشند و به هرجان کندنی شده و حتی با بخشیدن لقای ایران و سوریه و عراق و...و...و... بتوانند چاره ای بیابند تا تنها راه ارسال نفت و گازشان به خطر نیفتد و آلمان و سوئیس و هلند و بلژیک نیز باید به فکر این باشند که چه امتیازاتی را باید به بازیگران اصلی بدهند تا شیر نفت و گازشان بسته نشود.
    روسیه جوان پوتین در اوئلین گامهایش بازی را باخته و اوباما نیز که میخواست با چانه زنی راهی برای حل معضلات خاورمیانه بیابد با اقدام ملت اوکراین در بازی تمام برد قرار گرفته است.
    از این پس باید به مسائل خاورمیانه به جوری دیگر نگریست مگر آنکه پوتین تنها کاری را که از دستش برمیاید انجام دهد و آنهم حمله مستقیم به اوکراین است که در آنصورت باید فاتحه جهان را خواند.
    اعلام همبستگی پلیس اوکراین با مخالفان و همچنین پیوستن بخش وسیعی از ارتش اوکراین به مخالفان عملا امکان کودتای نظامی را از بین برده است و تنها کاری که برای پوتین و لافروف میماند فروختن ملاهای ایران و اسد به کمترین غیبت و در قبال تضمین منتفع اقتصادیش در اوکراین است.
    اکنون برایم بوضوح ثابت شده که بازی در دستان اوباما نیست و بازیگران دیگری در حال دیکته دکترین خود بر جهان هستند. دکترینی که بر مبنای ایدئولوژی زدایی در جهان استوار شده است.
    بگذارید روشنفکران مانیز سر این ملت را در تفسیر چگونگی ریش ظریف در مذاکرات گرم کنند.

    پاسخحذف
  2. آیا امکان جنگ داخلی و تجزیه اوکراین وجود دارد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      عقب نشینی روسها برای جلوگیری از همین مسئله بود. و در نوشتهٔ پیشین به این مطلب اشاره کرده بودم که اگر غرب از وقوع جنگ داخلی در اروپا نگران است؛ روسها باید بیشتر نگران باشند. زیرا این جنگ داخلی در مرزهای تا کنون امن آنها اتفاق می افتاد. طبیعت جنگ داخلی را هم باید حدس بزنید.... نفوذ اسلامگرایان قفقاز به درون روسیه از طریق اوکرائین میتوانست کمترین هدیهٔ اوکرائینیها به روسها باشد.

      حذف
  3. دوست عزیز امکان جنگ داخلی در اوکراین عملا با پیوستن پلیس و بخشی از ارتش اوکراین به مخالفین از بین رفته است و تنها مورد خطر خریت پوتین میتواند باشد از طریق دخالت نظامی در اوکراین که آن نیز بعید است. نه روسیه فعلی شوروی سابق است و نه پوتیت در حد برژنف و در ضمن مسائل و مشکلات داخلی روسیه به حدیست که کوچکترین حرکت در این زمینه از جانب پوتین منجر به قیامهای مخالفان خواهد شد. در شرایط فعلی اگر پوتین شانس بیاورد میتواند تکیه بر بی عملی و ترس اوباما کند و با دادن امتیازات قادر شود تضمین لازم جهت صدور نفت و گکاز خود از اوکراین را بگیرد و در ضمن مسئله اوکراین به تنهایی رویارویی دکترین جدید آمریکا با روسیه نیست و در مسئله اوکراین باید تنبیه و آچمز گرفتن از آلمان و بلژیک و هلند و سویس و اتریش را نیز مدنظر قرار داد.
    دکترین جدید آمریما به گونه ایست که بر خلاف دکترین اوباما به اروپا به مانند شریک نگاه نمیکند بلکه اروپا را بخشی از قلمرو استراتژیک خود میداند که وظیفه ای جز اجرای دستورات را نخواهند داشت.
    به هرحال تازه اول بازیست و باید دید سد اوکراین که بر سر روسیه خراب شده چه دستاوردی را در دیگر نقاط جهان خواهد داشت.

    پاسخحذف