۱۳۹۳ خرداد ۲۶, دوشنبه

در شرایط کنونی چگونه باید به مسائل نگاه کرد؟

چه رژیم صفوی انگلهای حاکم بر ایران تایید کنند و یا تکذیب کنند؛ دم خروس بسیار زودتر از آنچه که فکر میکردند از زیر عبایشان بیرون زد (اینجا). زمانی که جمهوری ننگین اسلامی-شیعی میداند که این تو بمیری ها از آن تو بمیریها نیست؛ دیگر لزومی برای کتمان وجود ندارد و بهتر است آرام آرام مسائل را رو کنند. در معادلات نظامی هر یک «کشته» بیش از ۱۰ زخمی (در درجه های مختلف) به همراه دارد.

آنچه که به شما خواهند گفت:

۱- طبق معمول خواهند گفت که این تپه و آن روستا را از چنگ دشمنان اسلام (اسلام یعنی آخوندها) در آوردیم و تمامی روند نبرد را به صورت پیروزیهای بی انتها جلوه خواهند داد و البته این طبیعی است که برای خر کردن پیروانشان یک کلاغ چهل کلاغ کنند. تعداد کشته ها و زخمیهایشان را کمتر و تعداد کشته ها و زخمیهای دشمن را بیشتر جلوه دهند. اما پرسش این است که آیا تو هم باید به گلّهٔ خران بپیوندی و این مزخرفات را باور کنی؟
مطمئن باشید که آن افسر سپاه پاسداران تنها کشتهٔ این نبردها نبوده است و تعداد کشته ها بیش از آن چیزیست که اعلام میشود و بقیهٔ اجساد به صورت مدیریت شده برای رسیدن به اهداف  طرحهای تبلیغاتی؛ بعدها اعلام خواهند شد.
۲- بر روی خونخواری نیروهای داعش و بافتن داستانهای توطئه های سیاسی دشمنان اسلام عزیز (اسلام عزیز یعنی غارتگران ثروت ملی ایرانیان که افراد تشکیل دهندهٔ حاکمیت صفوی هستند) تاکید خواهند کرد و اینکه صهیونیزم و فراماسونری و نیروهای سفیانی و علایم ظهور امام زمانی که از ترس کونش به چاه مستراح پناه برده است سخن خواهند گفت و از «شمس الواعظین» ها و سایر اراذل و اوباشی که شما را در جریان جنبش سبز به بیراهه کشاندند بهره خواهند جست تا این جنگ را یک «جنگ میهنی» جلوه دهند و شما را یا به قتلگاه بفرستند و یا از شما سربازانی بسازند که مخالفین این نبرد ویرانگر را به خیانت متهم کنید. در اینکه نیروهای داعش؛ نیروهای بسیار بیرحمی هستند هیچ شکّی نیست؛ زیرا بر اساس آموزه های اسلامی (قرآن و سنّت رسول و صحابه) آموزش دیده اند؛ اما پرسش این است که آیا «روسپی زادگان بسیجی و سپاه» دست کمی از آنها دارند؟
تبلیغ بر روی «خونخواری دشمن» برای تولید روحیهٔ «تنازع بقاء» است؛ تا هرچه میتوانند از نیروهای مذبذبی که نمیدانند چه کسی در واقع عامل اصلی این بدبختیهاست؟ «سرباز گیری» کنند و این آیندهٔ «نفهمیدگان» است که همیشه و در همهٔ زمانها حاضر بوده اند تا برای اهداف دیگران بجنگند و کشته شوند و هرگز به هیچ هدفی نرسیده اند و مانند الاغ مرده اند.

آنچه که باید ذهنتان را بر آن متمرکز کنید:

۱- باید بیندیشید که «پس من چکاره هستم؟»؛ گوشت دم توپ خامنه ای و غارتگران اطراف او؟
۲- آیا میخواهی که زندگی آیندگان تو بهتر از این باشد؟ کویرهایی که ساخته اند دوباره آباد شود؟
۳- آیا میخواهی که از این فرصت بزرگ برای «ریشه کنی انگل ها» استفاده کنی؟

که اگر چنین نکنی و نیندیشی؛ مانند برگی در باد  خواهی بود و به این سوی و آن سوی خواهی رفت و بزرگترین بازندهٔ این توفان تو خواهی بود.

کژدم

۲۲ نظر:

  1. سفارخانه های خارجی در حال کم کردن شدید نیروهای خود و خارج نمودن آنها از بغداد هستند و سازمان ملل نیز در حال خارج نمودن افراد خود از بغداد است. دولت شیعی عراق و جمهوری اسلامی با مشکل فاجعهٔ انسانی در عراق روبرو هستند و باید پاسخگوی پناهندگان باشند. اگر منابع مالی دولت شیعی عراق که بر فروش نفت متکّی است مورد حمله قرار گیرد و صدور نفت تقلیل یابد؛ تمامی داستان تبدیل به یک فاجعهٔ بزرگ برای رژیم شیعی حاکم بر ایران و شیعیان عراق خواهد شد. اکنون هر دو طرف منازعه در حال تحکیم مواضع خود هستند و خود را برای نبردهای بعدی آماده میسازند. داعش در حال جابجایی نیروهای خود است و از مناطق اشغال شدهٔ کم اهمیت تر در سوریه خارج میشود و بشار اسد آن مناطق را به عنوان فتوحات جدید خود جا میزند.
    اینبار نیز خرخرهٰ رهبر فرزانه و قاسم سلیمانی به چنگ شیطان بزرگ افتاده است و حاضر خواهند شد تا برای جلوگیری از عبور بحران از مرزهای عراق و وارد شدن آن به ایران باجهای بزرگی به آمریکا بدهند و در ازای آن چادر و دارو و پتو و غذا بگیرند.

    پاسخحذف
  2. امروز تصاویری منتشر شد که ارتش عراق زندانیان اهل سنت در زندان تلعفر را قتل عام کرده اند.شما درست نوشتید دو طرف سر وته یک کرباسند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رضای گرامی لینک تصاویر را بفرستید تا خوانندگان نیز بتوانند با آن آشنا شوند.
      سپاس

      حذف
    2. http://www.islammemo.cc/hadath-el-saa/ElIraq-Entefada-ElSona/2014/06/17/201177.html

      حذف
  3. نخست‌وزیر کردستان عراق: دولت خودگردان سنی‌ راه حل مناسبی است

    .............................................................................

    سناریوی سه قسمتی شدن عراق با این حرفهای امروز بارزانی رسما کلید خورد...و این بسیار به ضرر جمهوری اسلامی خواهد شد چرا که راه ارتباطی با سوریه و حزب الله را از دست خواهد داد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تمامی داستان بر سر فروپاشی هلال شیعی است و این فروپاشی به ایران نیز سرایت خواهد کرد. ساکنین آریایی نژاد و باهوش شیعه مسلک ایران؛ همهٔ تخم مرغهای حال و آیندهٔ شان را در سبد انگلها(آخوندها و نیروهای نظامی آنها) گذاشتند و انگلها هم همهٔ تخم مرغهای خود را در سبد هلال شیعی و بمب اتمی گذاشتند. همهٔ تخم مرغ ها با هم خواهند شکست. دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. آریایی نژادهای باهوش شیعه مسلک هنوز به روغن داغ نیفتاده اند و همچنان امیدوارند که «انشاءالله گربه است»

      حذف
    2. به نظر شما تجزیه ایران در چند وقت و به چند تکه صورت خواهد گرفت؟و به نظرتون شکل تجزیه به چه صورتی خواهد بود ایا شباهتی به عراق خواهد داشت؟

      و در اخر ربط قضیه توافق هسته ای را به این موضوع چه جور می بینید ایا عقب نشینی ایران و به نوعی توافق هسته ای مانع از شکل گیری سناریوی تجزیه ایران خواهد شد؟

      حذف
    3. در این رابطه نظر نظر دقیقی وجود ندارد و هر حادثه ای میتواند پله ای برای پلّه های بعدی باشد؛ و هرگونه پیشبینی که بخواهد مسیری را مانند فالبینها و جادوگران ترسیم نماید و نکته به نکتهٔ آنرا ترسیم نماید؛ تنها از دست اینگونه مردمان (فالبینها) بر می آید. اما آنچه که مسلم است؛ کردستان پتانسیل بسیار بالایی برای جدا شدن دارد و سپس آذربایجان و بلوچستان و خوزستان.

      حذف
    4. بازیهای سیاسی و منافع کشورهای منطقه و منافع مشترک آنها و همچنین منافع مشترک قدرتهای بزرگ و یا تضاد منافع آنها میتواند ایران را به سوریه ای دیگر تبدیل کند و به حال خود رها شود؛ تا مردم ایران به دست خود؛ خانه های یکدیگر را ویران کنند. پیش بینی چنین امری بسیار دشوار؛ و در واقع دور از واقع نگری خواهد بود.

      حذف
  4. من حدود سال 87 با نقشه ای برخورد کردم که ایران را به چهار قسمت تقسیم کرده بود

    1.خوزستان + بوشهر+هرمزگان =یک کشور

    2.بلوچستان ایران با بلوچستان پاکستان یک کشور تشکیل خواهند داد

    3.اذربایجان ایران با اذربایجان ترکیه ملحق خواهد شد

    اما نامی از کردستان نبود ولی با رخدادهای چند وقته این امکان وجود دارد که انهم مستقل بشود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. البته ترکهای آذربایجان و آران (که به غلط آذربایجان شمالی خوانده میشود) با ترکهای عثمانی زاویه دارند. پیوستن آران و آذربایجان ملموس تر به نظر می آید.

      حذف
    2. ترکهای عثمانی را باید با آلبانی و بوسنی هرزگوین و ترکهای بلغارستان؛ در یک جمع قرار داد که به ترکهای بالکان مشهورند. زبان ترکی مایهٔ پیوند این اقوام نیست و هرچند که زبان مشترکی دارند؛ اما تاریخچهٔ نیاکانی شان با هم فرق دارد. مانند هزاره های افغانستان که بازماندگان مغول ها هستند و هرچند که به زبان فارسی گفتگو میکنند و شیعه مسلک هم هستند؛ در همه جای ایران موجوداتی رانده به حساب می آیند و این حکومت شیعی صفوی است که از آنها به عنوان مزدور استفاده میکند.

      حذف
  5. http://news.gooya.com/didaniha/archives/2014/06/181568.php

    پاسخحذف
  6. کژدم گرامی،
    فکر می‌کنم منظور دوستان از نقشه‌ی خاورمیانه جدید، لینکی باشد که من در پایین می‌گذارم. گفتنی است که چند سال پیش انتشار این تصویر جنجال زیادی در محافل غربی بپا کرد، چون بسیاری این نقشه را به پنتاگون منتسب کردند. کارشناسی به نام «رالف پیترز» در ژورنال نظامی آمریکا این نقشه پنتاگون را «مرزهای خون» نامیده بود و مدعی شده بود فقط با تغییر رادیکال جغرافیای سیاسی منطقه می‌توان بر بحران‌های خاورمیانه غلبه کرد و آرامش را به این منطقه بازگرداند. آنچه طبق این نقشه بر سر ایران خواهد آمد، جدایی آذربایجان و کردستان و بلوچستان از یکطرف و الحاق بخشی از افغانستان (یعنی منطقه شیعیان هزاره) به ایران است. عراق هم در این نقشه کاملا به سه کشور شیعه و سنی و بخش کردستان آزاد تبدیل شده است. البته شاید شما بتوانید این نقشه را بیشتر برای دوستان واکاوی و تحلیل کنید.
    http://euro-med.dk/billeder/billederredrawing-2dthe-2dmiddle-2deast.jpg

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نکته‌ی جالب دیگر در این نقشه، جداسازی بخشی از عربستان سعودی برای تبدیل مکه و مناطق اطراف آن به عنوان کشوری مستقل تحت کنترل جامعه‌ی بین‌المللی و احتمالا سازمان ملل، به عنوان زیارتگاه مسلمانان است. همچنین بخشی از عربستان به «اردن بزرگ» منضم می‌گردد تا با واگذاری نهایی منطقه باختری رود اردن به فلسطینی‌ها، مشکل فلسطینی‌ها و اسرائیل هم برای بازگشت به مرزهای سال ۶۷ حل شود.

      حذف
    2. تیرداد گرامی
      این نقشه بسیار بلند پروازانه است و اینچنین خمیری بسیار آب میبرد. اینچنین نقشه ای نیاز به یک درگیری وسیع منطقه ای دارد که در روند آن اتحادیه هایی تشکیل شده و اینچنین کشورهایی زاده شوند. به نظر می آید که این نقشه را عده ای که فکر میکنند دنیا را کنترل میکنند و زمان نیز همانند دوران جنگ اول و دوم جهانی است کشیده باشند. شاید هم برای تبلیغات انتخاباتی کشیده شده باشد تا عده ای به سمت کاندیدای خاصی کشانیده شوند. در همین نبردهای ۳ سالهٔ سوریه؛ هنوز هم اتحادیه ای منسجم تشکیل نشده است و شاید تنها دو اتحادیه در سوریه وجود داشته باشد. علوی ها و کردستان. بقیه گروههایی هستند که اتحادیه های ناپایداری تشکیل میدهند.

      حذف
  7. زیر نویس شبكه خبر:
    خبر قابل تامل و آنهم در زیر نویس شبكه خبر : کارخانه سابق تسلیحات شیمیایی عراق بدست داعش افتاد!
    این خبر در کنار خبر تصرف پالایشگاه مهم عراق بدست داعش پیام روشنی به جامعه جهانی دارد!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تصرف این کارخانه احتمالاً جنبهٔ تبلیغاتی برای به وحشت انداختن شیعه ها را دارد و یا برای رد گم کردن منبع اصلی سلاحهای شیمیایی را که احتمالاً سازمان داعش در دست دارد انجام گرفته است. گفته میشود که موادی که در این کارخانه وجود دارند فاسد شده اند. به هر حال شاید مهندسین شیمی بتوانند این مواد فاسد شده را «بازیافت» کنند. آنچه که مسلم است؛ سازمان داعش از بکارگیری هیچ سلاحی در مناطق شیعه نشین؛ ابایی ندارد.

      حذف
  8. مذاکرات هسته ای وین5/ 79
    یک منبع آگاه: روسیه و چین در مورد تعداد سانتریفیوژها جانب ایران را نگرفتند

    پاسخحذف
  9. ناشناس گرامی
    این مصاحبه؛ خیلی آشفته و درهم ریخته است و در واقع مثل این است که مصاحبه کننده یک گونی پرسش در برابر پرسش شونده میگذارد و آن شخص هم نمیداند از کجا شروع کند و به کجا برسد؟ اگر به پاسخها هم نگاه کنید؛ نشان از سرگردانی مصاحبه شونده دارد. اگر طول پرسشها را با طول پاسخها مقایسه کنید؛ تقریباً با هم برابرند. البته بخش نخست اینگونه مینماید؛ شاید در بخش دوم و یا بخشهای بعدی مسائل بهتر شکافته شده باشند و شاید هم مصاحبه به همین منوال (گونی پرسشها و جوال پاسخها) ادامه یابد.
    بخش نخست هیچ مطلبی را بدست نمیدهد و دیدی روشن ایجاد نمیکند. پرسشها پر از ایماء و اشاره هستند و از ضمیر «اینها» و «آنها» بسیار استفاده شده است. تیتر نوشته هم حد اقل در لین بخش (بخش نخست) با هیچ یک از پاسخها همخوانی ندارد مگر اینکه در بخشهای بعدی ارتباط برقرار کند. مشکل دیگر آن دو شخص مصاحبه کننده هستند که یا سواد سیاسی (سیاست کاربردی) ندارند و یا اینکه دارند تمرین میکنند تا راه به BBC و امثالهم پیدا کنند. مصاحبه شونده هم یک فرد «دم دستی» است و ذهنش پر از «مارکس چنین میفرماید» است و کتابهایی هم که نوشته است ارزشی بیش از «تفسیر المیزان» و «شرح صحیفهٔ سجادیه» ندارند.
    در مجموع چنگی به دل نمیزند.

    پاسخحذف
  10. اگر مارکسیست‌ها می‌توانستند اوضاع را تحلیل کنند، دیوار برلین ناگهان روی سرشان خراب نمی‌شد! کیانوری هم یک نمونه حقیرش بود که هی داشت تعداد توطئه‌های امپریالیسم آمریکا علیه «انقلاب شکوهمند ضدامپریالیستی» را می‌شمرد و ناگهان چشم باز کرد و دید در شکنجه‌گاه ضدامپریالیست‌های «خط امامی» گرفتار است!! این جناب کالینیکوس هم از همان سنخ ولی در فرمت اروپایی است و اگر چیزی بارش بود اصلا نمی‌رفت با سایت «اصلاح‌طلب» خودنویس مصاحبه کند! آخر کسی که در اوایل قرن بیست و یکم هنوز سردبیر مجله‌ی «سوسیالیسم بین‌المللی» است، باید از خواب تاریخی بیدار نشده باشد و هنوز از افق فکری اواسط قرن نوزدهم یک گام پیش نیامده باشد. منظورش کدام «سوسیالیسم بین‌المللی» است؟ کره‌ شمالی و چین و کوبا؟!! البته ببخشید در بحث شما مداخله کردم!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      با شما کاملاً موافقم. اینها همانقدر «پروفسور» هستند که احمدی نژاد دکتر است.
      متاسفانه بخش وسیعی از ایرانیان هنوز فریب نامهای غربی را که القابی مانند پروفسور را نیز با خود به یدک میکشند میخورند. زمانی که سخنگوی خوش لهجهٔ فارسی گوی کاخ سفید گفت که «لپ تاپ ماهواره ای» واینترنت ماهواره ای را میخواهد برای جنبش سبز به ارمغان بیاورد؛ به این ذلیل مرده های سبز مذهبی گفتم که این یک شوخی است. با «لپ تاپاله» و یو تیوب نمیشه انقلاب کرد؛ ولی طبق معمول چون با «اندیشه های عامیانهٔ سیاسی گاوهای متمدن» که هنوز در دوران شاه و مصدق یخ زده و فسیل شده اند؛ همراه نبودم .... رانده شدم.
      الآن هم همینطور است. تنها عدهٔ کمی بیدار شده اند ولی هنوز دست و رویشان را نشسته اند و در فضای واقعی که بوی گند میدهد نفس عمیق نکشیده اند.
      کار خیلی سخت است.

      حذف