۱۳۹۳ مرداد ۲۰, دوشنبه

نوری المالکی (حزب الدعوه) تبدیل به بستنی شکلاتی شد

نوری المالکی که ظاهراً نوکر سرسپردهٔ رهبر فرزانهٔ عالم و عالمیان بود و در سایهٔ این نوکریها؛ میلیارده دلار نفت عراق را به حلقوم ارازل و اوباش خود ریخته است و از اینکه اگر حتی به دست سپاهیان «محمد رسول الله» (البغدادی)؛ نفله نشود؛ به خاطر دزدیها و غارت اموال مردم عراق؛ پس از سقوط از اریکهٔ قدرت محاکمه شود؛ اکنون حتی به سخنان «انگلهای عظمی» (خامنه ای و سیستانی) نیز گوش نمیدهد و با اینکه میداند؛ بدون حمایت آمریکا یک لقهٔ چپ نیروهای «محمد رسول الله» (البغدادی) است؛ اما دچار مالیخولیا و اشتباه محاسباتی بزرگی شده است. زمانی که از او خواسته بودند تا با رهبران اقلیم کردستان عراق وارد مذاکرات سازنده ای شود؛ مانند رهبر کثیف خیابان پاستور نشینش؛ دچار رویا های کاذب حاصل از پرخوری شده بود و در پاسخ به این پیشنهاد گفته بود: « زمانی که F16 ها را از آمریکا گرفتیم با کردستان عراق وارد مذاکره خواهیم شد».
معنی چنین جمله ای را همه میدانند و اگر نمیدانند من به آنها میگویم.
معنی این سخن را باید در قتل عام مردم روستاهای «قارنه» و«ایندیرقاش» (از توابع نقده) جستجو کنید.(پاسداران روسپی زاده معنی آنرا خوب میدانند ولی نمیدانند که آن خونها هنوز میجوشند و خون میطلبند و بالاخره سیراب خواهند شد).
اکنون نوری المالکی «یخ» زده است و شکلاتهای رنگارنگ و محصول شام و نهار وصبحانهٔ خامنه ای فرزانه و سیستانی و سایرین؛ بر سر و رویش میبارد و او را به «بستنی شکلاتی» تبدیل کرده است.
پس از اشتباهات ننگ آور «استوار رامسفلد» و در پی آن باختن قافیه از طرف «جورج دبلیو بوش» و ظهور دکترین «کوندالیزا رایس» و ادامهٔ آن با «محمد علی کلی دوم برده زاده»؛ آمریکاییها چنان قافیه را باختند که دست به هر «خس و خاشاکی» میبردند. عدم تسلیح کردستان؛ نتیجهٔ ترس آمریکا از بی مهری مالکی و مزدوران شیعه مسلک او و دهها گروه و سازمان مزدور شیعی بود.
اما اکنون زمانه دگر گشته است. جهان تشیع به ذلّت دچار شده و «امام حسن بنفش» ظهور نموده و باندهای گوناگون شیعه مسلک حکومت صفوی  (عاشقان به دست آوردن فدک = ثروت ملی ایران) مانند سگهای وحشی و کفتارها به جان هم افتاده اند.
در این میانه خبر خوش اینکه؛ بالاخره آمریکاییها با اینکه رهبرشان یک برده زاده با «خوی بردگی» است. به جای دادن F16 ها به حاکمیت ننگین شیعیان عراق؛ کردستان را تسلیح میکند (اینجا)؛ که البته نه از روی «مهر ورزی» بلکه از ترس گسترش قدرت «محمد رسول الله (البغدادی)» است. زیرا اگر امروز نیز بار دیگر تسلیح کردستان را به خاطر نگهداشتن «بالانس قدرت»؛ به عقب بیندازد؛ همه چیز برباد خواهد رفت و برای جمع و جور کردن بحران؛ شاید بیش از ۵ تریلیارد دیگر؛ در مجموعهٔ بازیگران هزینه کند و دست آخر هم نتیجهٔ دلخواه را بدست نیاورد (مانند نبرد عراق).
شبه کودتایی که «نوری المالکی» در بغداد براه انداخته است (اینجا)؛ نشانهٔ استیصال کامل تمانی جناحهای شیعه مسلک  قمه و زنجیر زن عراقی است (سازمان مجاهدین خلق هم پُخی مثل همینهاست؛ زیرا مسلمانها در هیچ چیزی که مهارت نداشته باشند؛ در کافر و منافق تراشی مهارت دارند).

سخنی کوتاه با فرزندان دلاور کردستان ایران

طبق گفته ها؛ حزب دموکرات کردستان ایران و سایر سازمانهای کردستان ایران؛ عده ای از پیشمرگان خود را برای کمک به اقلیم کردستان عراق در راه مبارزه با حیوانات «محمد رسول الله» (البغدادی) به کمک برادران و خواهران عراقی خود فرستاده بودند که با فشارهای رژیم ننگین شیعی حاکم بر ایران و عراق؛ به خاطر تنگناهای موجود در این شرایط بحرانی؛ از طرف حکومت اقلیم کردستان عراق؛ پذیرفته نشده اند (دلهایی گشاده داشته باشید و رنجیده نشوید). اما میتوانید نه به عنوان پیشمرگان رسمی؛ بلکه نیروهای کرد به نبرد کثافتهای داعشی بروید  که سرزمین کردستان را از دست این روسپی زادگان (محمد رسول الله البغدادی) نجات دهید و هم توشهٔ مبارزاتی به چنگ آورید؛ زیرا در فرداهای نه چندان دور و چه بسا بسیار نزدیک؛ باید پوزهٔ «قاسم سلیمانیها» را به خاک بمالید.

کژدم

۱۳ نظر:

  1. كژدم گرامي
    بار ديگر چنين به نظر ميرسد كه بازيگران سياسي در تعيين سرنوشت خلق كرد دخالت نمودند و در قبال برخي از امتيازات توانستند امتيازاتي را نيز به دست آورند.
    آخرين مرحله جنگ ميان به اصطلاح داعش و پيشمرگان كردستان با اشغال شهرك جلولا در پنجاه كيلومتري مرز ايران نزديك به خانقين به اتمام رسيد و ديگر خبري از جنگ و جدال نيست.
    اخبار ميدانهاي جنگ به يكباره دگرگون شد و نيروهاي پيشمرگه و جنگاوران ي پ گ كردستان سوريه كه ربيعه و زوممار و سد موصل را در كنترل خود داشتند به يكباره عقب كشيده و تمامي اين مناطق را به داعش واگذار نمودند.
    در محور اربيل - موصل پيشمرگها كه در ده كيلومتري موصل بودند تا ناحيه خازر در چهل كيلومتري غرب اربيل عقب كشيده و پس از تخليه شهركهاي مسيحي نشين بارتله و بعشيقه و حمدانيه عملا تمامي مناطق و روستاهاي عرب نشين حد فاصل خازر تا موصل را به داعش واگذار نمودند.
    در ناحيه خانقين پيشمرگها تا ناحيه خانقين و كلار عقب نشسته و در كرانه غربي رودخانه سيروان جايگير شدند. جاده كركوك - دوزخورماتو بعنوان مرز مابين داعش و پيشمرگها تعيين و مناطق واقع در جنوب جاده در اختيار داعش و مناطق شمالي آن در اختيار پيشمرگها قرار گرفت و رودخانه عوزيم در جنوب كركوك نيز بعنوان مرز مابين اين دو تعيين گرديده است.
    به عبارتي در قبال واگذاري كركوك به اقليم كردستان عملا مناطق ربيعه و زوممار و شنگال در داخل مناطق اهل تسنن قرار گرفت و ازجنوب خانقين تا مندلي وكوت نيز در داخل منطقه شيعه قرار داده شد.
    به عبارتي كمي بيش از ده هزار كيلومتر مربع از خاك اصلي كردستان با جمعيتي بيش از يك ميليون و دويست هزار نفر به اقليم كردستان اضافه گرديد وليكن مناطقي با وسعت دوازده هزار كيلومتر مربع و با جمعيتي حدود هشتصد هزار نفر كه متشكل از عرب ها و كردها هستند در داخل مناطق سني و شيعه قرار گرفت.
    دو شهرك اصلي مخمور و گوير به اقليم كردستان بازگردانده شد و رودخانه ديبگه بعنوان مرز جداكننده اين نواحي از مناطق عرب نشين مشخص گرديده است.
    پيشمرگهاي كرد در نواحي مرزي خود مستقر شده و اجازه پيشروي ندارند و همگان منتظر تشكيل حكومت به قولي فراگير كه اگر عملي شود آنچه كه بعنوان داعش خوانده ميشود در يكشب با تغيير لباس تبديل به جنگاوران سني بشوند كه داعش را از مناطق خود بيرون رانده اند و عملا اقليم سني بعنوان بخشي از كنفدراسيون عراق در جوار اقليم كردستان و اقليم شيعه معرفي گردد.
    به نظر ميرسد بخش عمده اي از شيعيان اين تقسيم بندي را قبول نموده اند و اگر نيز قبول ندارند مالكي آخرين وظيفه خود را انجام خواهد داد و آن جنگ ميان شيعيان خواهد بود و يا سرازير شدن داعش به بغداد.
    نتيجه اينست كه آمريكا و بريتانيا با پارچه پارچه شدن عراق موافقت نكرده اند و به جاي آن حكومتي ضعيف در مركز و سه اقليم كاملا خودمختار كرد و سني و شيعه را مد نظر دارند و با نشان دادن گرگ داعش به كردها عملا صحبت "تشكيل دولت كردستان" را به بعدها موكول نموده اند.
    وليكن شايد در مجموع اين مسئله براي ملت كرد چندان بد نيز تمام نشده است. با وقايع اخير عملا هيبت پارتي و خانواده بارزاني و همچنين اتحاديه ميهني و خانواده طالباني را در نزد مردم كردستان شكستند و با اعلام اينكه از اين پس "آمريكا به كمك كشورهاي دوست وظيفه تنظيم و آموزش و تجهيز نيروهاي پيشمرگه را در دست ميگيرد" كنترل آنرا از دست دو حزب اصلي بيرون كشيده و آنرا اساسي جهت تبديل به ارتش ملي كردستان قرار داده اند.
    زمزمه هاي جدايي دكتر به رهه م صالح از اتحاديه ميهني و تشكيل حزبي جديد و راه اندازي فرستنده تلويزيوني وابسته به آن نشانگر شروع تجزيه اتحاديه ميهني و خارج شدنش از معادله قدرت در كردستان است. وقايع شنگال و عقب نشيني پيشمرگهاي پارتي نيز بسياري از مردم را در دهوك و اربيل از پارتي رويگردان نموده و پارتي جهت بقاي خود و جذب مردم نياز به تصفيه اي بزرگ در ميان سركرده هاي خود و واگذاري قدرت از خانواده بارزاني و تبديل سيستم عشيرتي خود خواهد داشت.
    آينده فرزندان ماد روشن است وليكن شايد تشكيل دولت ماد جديد به وقت ديگري موكول شود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. م.ر گرامی
      متاسفانه من از مسائل میدانی در منطقه بی خبر هستم. اما در مجموعهٔ مشکلاتی که کردستان با آن دست به گریبان است که یکی از مهمترین آنها «عشیره بازی» است. البته با تشکیل ارتش ملی کردستان نیز مشکل کردستان حل نخواهد شد و همانگونه که گفته ام تا تبدیل شدن به یک «ملّت» راه زیادی مانده است. به هر حال برآیند مجموعهٔ تواناییها و ناتوانیها و بازیهای قدرتهای منطقه ای و بین المللی؛ آن «ملاقه»ای است که در دست کسی قرار میگیرد و میتواند به همان اندازه آش بخورد.
      اگر آنگونه که میگویید؛ نبردها در جبهه ها تقریباً تمام شده است؛ میتوان از دو زاویه به آن نگاه کرد:
      ۱- داعش به استراحت و تحکیم استحکامات خود خواهد پرداخت و و در آینده باز هم نبردها ادامه خواهند یافت و این آرامش موقتی است.
      ۲- اگر داعش به خواسته های خود در عراق رسیده است و به آرامش نهایی در عراق تن داده است؛ باید در آینده ای نزدیک منتظر حرکتهای تهاجمی داعش در سوریه باشیم تا آش بشار اسد و حزب الله نیز پخته شوند.

      حذف
    2. یکی از مسائل بسیار مهمی که مردم کردستان و یا هر منطقهٔ عشیره زده ای باید به آن توجه داشته باشند این است که مسائل استراتژیک باید به ارگانهای فراحزبی سپرده شوند تا از گزند امیال حزبی و عشیره ای خارج شوند. اگر کردهای عراق اکنون از هر دو حزب ناراضی شده اند به خاطر سپرده شدن امور استراتژیک به این دو حزب است و اینرا نیز خود همانهایی که اکنون ناراضی شده اند؛ بوجود آورده اند.
      پیش از آنکه کسی هوادار و یا عضو حزب و گروهی شود؛ باید از پوستهٔ شعارهای حزبی بگذرد و مطامع واقعی آنرا بداند و گرنه آش همیشه همان آش خواهد بود و کاسه همان. اما متاسفانه؛ زمانی که از «هوادار» سخن به میان می آید باید اسم معادل و واقعی آنرا نیز در نظر گرفت که معادل «احمق و نفهم» است.
      زمانی که بگویید من «هوادار ایران» هستم؛ دیگر حزبی و هوادار احمقی وجود نخواهد داشت. زیرا ایران چیزی است که باید ساخته شود و توسعه پیدا کند و هوادار ایران یعنی سازند. اما زمانی که از هوادار احزاب و افراد سخن به میان می آید؛ مسئله تبدیل به «مجتهد و مقلّد» میشود و هوادار یا باید تمامی کثافتکاریهای مجتهدش را سرپوش بگذارد (که معمولاً همیشه اینچنین است) و یا باید از دایرهٔ «حماقت = پیروی = تقلید» بیرون آید. البته به خاطر گستردگی وجود «انسان نماها» در عرصهٔ جهانی (حدود ۹۷ در صد)؛ چنین امری امکان پذیر نیست< لذا راضی بودن امروز و ناراضی شدن در فرداها ارزش خاصی را با خود حمل نمیکند.

      حذف
  2. درود بر جناب کژدم شایعاتی جسته و گریخته عنوان میشه شبیه این خبر

    http://fa.firatajans.com/news/tzh-h/qdmt-slfy-h-dr-snh-khrmshn-w-bnh-w-qtl-shhrwndn.htm

    نظرتون در رابطه با این اخبار چیه من خیلی نگرانم اگه واقعیت داشته باشه

    پاسخحذف
  3. ناشناس گرامی
    این حرکات مانند ماجرای اردبیل است که یک نفر با لباسهای داعشی و لهجهٔ ترکی و شمشیر و چماق به دست داد و فریاد راه انداخته بود و هیچکس هم کاری بکارش نداشت. این حرکات از طرف نیروهای اطلاعات و امنیتی رژیم و سپاه پاسداران انجام میشود و اهداف گوناگونی را دنبال میکند.
    همانگونه که پیشتر گفته ام؛ نیروهای داعش زمانی که وارد ایران شوند؛ با یک عملیات پر سر و صدا شروع خواهند نمود و نیازی به عضوگیری در مساجد ندارند. هر زمان که دیدید مثلاً «گور رضای تازی» و همهٔ زیارت کنندگانش به هوا رفت؛ بدانید داعش بود. اگر دیدید که مسخره بازی است؛ بدانید که کار سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات است.
    داعش را خیلی جدی بگیرید.

    پاسخحذف
  4. با درود تعیین حیدر عبادی به عنوان نخست وزیر جدید و خرسندی ایران و حمایت اوباما و تبریک عربستان را به چه عنوان تفسیر می کنید و تاثیر ان بر مختصات عراق و منطقه و داعش چگونه تفسیر می کنید؟با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نوشتهٔ بعدی در همین رابطه است که فردا منتشر خواهد شد.

      حذف
  5. دروغهای امروز خامنه ای برای حفظ چماق "دشمن" : تحریم های کم نشد بلکه زیاد شد/ دشمنی آمریکا بیشتر شد/ با همه دنیا تعامل میکنیم جز با اسرائیل و آمریکا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تمامی تلاشهای ۲ سال و نیم اخیر رهبر فرزانه ؛ نتیجهٔ تحریمهای سنگینی بوده است که به تدریج و به صورت تهاجمی بر علیه رژیم آغاز شدند و امام حسن روحانی نتیجهٔ نهایی آن بود تا بتوانند تحریمها را بشکنند. اما تحریمها به جای خود مانده اند و تاثیرات آن هر روزه بیشتر میشود. خامنه ای فرزانه میداند که هیچ راهی به جز تسلیم نهایی ندارد . یا باید دقّ مرگ شود و یا تسلیم. او نمیتواند «امام حسن» علم کند و بعد نیز تقصی را گردن او بیندازد؛ این آشی است که او و بهرمانی و ارازل و اوباشان نشسته در طویلهٔ اسلامی و پاسداران با هم پخته اند. خامنه ای فرزانه خودش باید «امام حسن شود». سخنان ایشان دشمن تراشی نیست؛ چون دشمنا نشان را سالهاست که تراشیده اند. هم در درون میهن و هم در برون مرزها.
      سخنان خامنه ای را باید نوعی «عجز و لابهٔ قهرمانانه» به درگاه غرب به حساب آورد که به زبان تهدید بیان شدند. این سخنان ادامهٔ همان بازی به اصطلاح خودشان بزرگی است که من آنرا «تکرار پروژهٔ خاتمی با ظهور امام حسن نامیدم»؛ «پروژهٔ خاتمی» هم گلویشان را از دادگاه میکونوس نجات داد و هم سرپوشی برای ماجراهای اتمی و عبدالقدیرخانی شد و هم مردم را به بازی بی سر و ته «اسلاحات دروغین» کشانیده و استهاله داد. اما تکرار این پروژه اینبار پاسخ نخواهد داد. خامنه ای فرزانه نیز از همان میدانست که امکان کشف پروژه موجود است. رهبران غرب با اینکه در ظاهر به به و چه چه میگویند؛ اما اینبار با آمادگی کامل به مقابل «پروژهٔ مندرس» آمده اند. از اینکه غرب در رابطه با مذاکرات اتمی اظهار خوشحالی میکند؛ نباید این نتیجه را گرفت که در حال آشتی با رژیم صفوی است. اینها بخشی از بازی بزرگی هستند و لبخندهای غرب؛ به خاطر طبیعت «پروژهٔ امام حسن» است.

      حذف
  6. ناشناس گرامی
    کمک تسلیحاتی رژیم شیعی ایران به اقلیم کردستان عراق؛ نه از روی مهر و محبت و نگاهی «آریایی» بلکه از روی استیصال است. رژیم به هر دری میزند که پای داعش به ایران نرسد و با پخش اسلحه در خارج از کشور تلاش میکند که سدّهای حایل بوجود آورد و البته این امر (فرستادن تسلیحات به کردستان) در سایهٔ «یکه تی نیشتمانی» انجام میگیرد تا نفوذ آنها را در اقلیم کردستان نیز بیشتر کند. برای اقلیم کردستان خوب است که از هرکسی که میتوانند امکانات دریافت کنند. چه آمریکا و چه اسرائیل و چه اروپا و چه مرّیخی ها و چه ارواح شیاطین.
    اگر چه ارسال تسلیحات بر مبنای تعدادی وعده و وعید هاست. اما نباید نگران وعده و وعیدها باشند؛ در دنیای سیاست «دبّه در آوردن»؛ یک رسم پذیرفته شده است و همیشه جای بهانه باز است.

    پاسخحذف
  7. روزنامه “المدی پرس” عراق روز پنج شنبه با اشاره به هشدار یک مامور امنیتی نسبت به تلاش گروه تروریستی داعش برای تسلط بر چاه‏‎های نفت و خطوط انتقال انرژی در استان دیاله با هدف دور کردن اقلیم کردستان از باقی استان‎ها و بنابر تسلط بر شهر “جلولاء” و پیشروی به سمت منطقه خانقین در نزدیکی مرزهای ایران، تاکید کرد: عناصر داعش در ۵۰ کیلومتری سکوهای نفتی منطقه نفت‌خیز “خانه” قرار دارند.

    وی در ادامه با ابراز نگرانی نسبت به تسلط گروه‎های مسلح بر این منطقه نفت‎خیز، گفت: نیروهای پیشمرگه همچنان در “جلولاء” مستقر هستند و آماده همکاری با نیروهای حرب کارگران برای بازپس‎گیری مناطق اشغال شده هستند.

    در همین حال “هشام الهاشمی” کارشناس امور امنیتی گفت: داعش پس از تسلط بر “جلولاء” درصدد تسلط بر خط مرزی عراق و ایران در استان دیاله و پیشروی به سمت “خانقین” است.

    همچنین “فرات التمیمی” یکی از نمایندگان استان دیاله تلاش افراد مسلح برای تسلط کامل بر منطقه جلولاء تا خط مرزی عراق و ایران را بعید دانست و تاکید کرد: خانقین به شکل گسترده‎ای از سوی نیروهای امنیتی و پلیس حفاظت می‎شود.
    .............................................

    با تشکر از کژدم گرامی منتظر تحلیلهای جدید شما هستیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما ناشناس گرامی
      کژدم پیر از شادی در پوست خود نمیگنجد؛ زمانی که میبیند؛ ایرانیان و ایران پرستان؛ به وجد آمده اند و در برابر دد منشان از گورهای ۱۴۰۰ ساله برخاسته؛ بیدار شده اند. برای «مردم ۱۴۰۰ سال خوابیده » و «واداده» حتی انتشار یک خبر نیز در حد بیداری از خوابهای عمیق است.
      ناشناس گرامی
      «داعش» یک «گردباد» و همزمان یک «چاله» و «گرداب» است.
      هدفش ویرانی و سپس ناپدید شدن است.

      حذف
  8. بخشی از نامه "چرچیل" به ملکه وقت انگلستان:
    از آنجایی که هیچ چیز به اندازه اسلام نمیتواند اندیشه را مسموم و فرد و جامعه را به قهقرا و عقب بکشد، من به علیا حضرت اطمینان میدهم تا اسلام در خاور میانه هست استعمار هم هست .
    وینستون چرچیل سیاست‌مدار و نویسندهٔ بریتانیایی است

    حالا حلیه المتقین بخوانید یا بحار الانورا13 در احوال مهدی موعود در همه جایش مجلسی که شاخ تشیع باشد زیر احادیثش زده معتبر ..چنین میگوید....
    که مهدی موعود جزیه قبول نمیکند....
    حتی در بحار میگوید قبور مطلا ویران میشود همینطور مساجد منقش....
    چون نقاشی در سالام حرام است ایرانیها با ترفند اسلیمی کردند تا حلال شوند و نقاشی کردند مساجد را.....

    من نمیدانم اینها که میگویند داعش کارهایش در اسلام نیست بجز توهمات تصورات خودشان یک کتابم خوانده اند..؟!!.در حالیکه احکام جهاد قصاص...کنیز برده ضرورت دین است هم خمینی هم طباطبایی این را تایید کردند ...حالا شیعه میگفت فعلا جنگ نداریم سنی میگوید داریم...حالا فردا امام شیعه ظهور کند قانون برقرار است ...منتها فعلا کنسل است ..این یعنی قانون از نظر دیندرست است...کافر یا جزیه دهد یا بجنگد یا مسلم شود...
    لذا کار داعش با ایزدیان عین اسلام است....منتها مشلکش این است الان زمان سلطه امرکیا و ارتباطات جمعی است ...1400سال قبل هم مسلمین همینطور عربستان گرفتند بعد هم به کشورهای همسایه حمله کردند گرفتند....
    بجز مکه و بیت المقدس که بخاطر مقدس بودنشان بخشش خوردند و عفو شدند مخالفان با شدت سرکوب شدند..خصوصا قانون اینکه زن دختر مخالفان در خانه قاتلین نگهداری شوند و ماد العمر تجاوز شوند و کلفت باشند سبب شد دشمنان اسلام سست شوند و زود فرار کنند برای همین ایران زود سقوط کرد ..نه انطور که مطهری در کتبش جعل میکند مردم با گل شیرینی استقبال سپاه عرب امدند....

    پاسخحذف