۱۳۹۳ مرداد ۱۷, جمعه

بالاخره آقای اوباما به خودش تکانی داد

با اینکه حکومت اقلیم کردستان عراق تلاش زیادی نمود تا خود را از معرکهٔ جنگ شیعه و سنی که محصول مشترک خامنه ای ملعون و اخوان المسلمینی های عثمانی و قطر و عربستان است به دور نگهدارد؛ اما شتر اسلام مانند مرگ میخواهد جلو در تمامی خانه ها بخوابد.
زمانی که نیروهای داعش به طور برق آسایی بر چندین شهر عراق مسلط شدند؛ عده ای از دولتمردان و تحلیلگران احمق اروپایی و آمریکایی؛ میخواستند؛ پیشمرگان کردستان را «گوشت دم توپ» کنند و میگفتند که تنها نیروهای پیشمرگان کردستان میتوانند از پس نیروهای داعش بر آیند. اما من ضمن اینکه از تصمیم رهبران کردستان عراق به چنین امری تن در ندادند خوشحال بودم؛ از طرف دیگر میدانستم که نیروهای پیشمرگان کرد نمیتوانند از پس نیروهای داعش برآیند؛ آنهم به چند دلیل ساده:
۱- شیوهٔ جنگی نیروهای داعش با شیوه های نبرد پیشمرگان از زمین تا آسمان تفاوت دارد.
۲- نیروهای داعش از سرعت عمل بسیار بالایی برخوردارند و آموزشهای بهتری دیده اند و از تجربهٔ نبردهای پارتیزانی جاری در افغانستان و لیبی و سوریه و پاکستان برخوردارند.
۳- انگیزهٔ پیشمرگان کردستان؛ انگیزه های تدافعی هستند؛ در حالی که نیروهای داعش استادان تهاجم هستند.
۴- استراتژیستهای نیروهای داعش یک سر و گردن از فرماندهان پیشمرگان کرد بالاترند. (البته نباید به دل بگیرند؛ بلکه باید خود را رشد دهند).
۵- برای رودر رویی با جنگاوران داعش؛ به نیروهایی مانند جنگاوران «بابک خرمدین» نیاز است؛ که متاسفانه در میان هیچ یک از اقوام آریایی وجود ندارند.
حتی یکی از خوانندگان گرامی نیز در بخش نظرات میگفتند که با شناختی که دارند؛ حکومت اقلیم کردستان عراق؛ توان دفاع از خودشان را دارند. حال دیدیم که ندارند.
دستور جدید آقای اوباما که طبق معمول با «مِنّ و مِنّ» و «اِهنّ و تولوپ» همراه بود و نشان از شخصیت «ترسو و محافظه کار» ایشان دارد؛ یک مسئله را برای همه روشن کرد که از طرف ایشان نیز به صراحت گفته شد: به کردستان عراق نزدیک نشوید. به مفهوم دیگر؛ هر چه شیعه میخواهیدبکشید؛ چون آنها هم شماها را کشته اند؛ هر چقدر میتوانید به حکومت شیعی عراق و حکومت بشار اسد و حزب الله لبنان فشار بیاورید؛ نوش جانتان؛ اما به کردستان عراق نزدیک نشوید. البته انگلستان که یکی از مراکز «تولید و پرورش پشه های مالاریای اسلامی » است؛ ضمن حمایت از دستور آقای اوباما؛ از ترس پشه های خانگی؛ گفته است که در این جنگ شرکت نمیکند.
حال باید دید که تلفاتی که بر نیروهای داعش در نخستین حملات جنگنده های آمریکایی تا چه حد بوده است؟ دیگر اینکه پاسخ داعش به ورود آمریکا به معادله؛ چگونه پاسخی خواهد بود؟
۱- برای زهر چشم گرفتن؛ به طور مستقیم به منافع آمریکا حمله کند. (این امر به معنی درگیر نمودن آمریکا در مقیاسی بزرگتر در معادلهٔ عراق خواهد بود؛ لذا فکر نمیکنم چنین حماقتی از آنها سر بزند. زیرا تجربهٔ بن لادن و ماجرای فرار دستجمعی القاعده و طالبان در طی یک هفته به «تورا بورا» و پاکستان را در کیسه دارند و همچنین تجربهٔ «ژنرال دوستم» را نیز از یاد نبرده اند.
۲- در افغانستان با نیروهای آمریکایی تسویه حساب کند؛ که هم آمریکا بداند که از کجا خورده است؛ و هم نتواند بگوید که از کجا خورده است.
۳- مسیر حرکت خود را از کردستان به سمت بغداد و نجف و کربلا و بصره تغییر دهد.
۴- در صورت زیاد شدن فشارها؛ سد موصل را منفجر کنند. (انفجار سد موصل تاثیری بیش از هزاران موشک کروز میتواند داشته باشد).
۵- مسیر خود را به طرف ایران تغییر دهند.

کژدم


۱۸ نظر:

  1. درود بیکران به همه ایران دوستان...

    پاسخحذف
  2. این داعش تا حالا نشون داده که زیاد با کوه و کمر مزاجش سازگار نیست و بیشتر تصرفاتش تو دشت و صحرا بوده. تا نظر شما چه باشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      افغانستان یعنی کوه و کمر. یمن نیز یعنی کوه و کمر و دشت. الجزایر نیز یعنی کوه و کمر و دشت. چچن نیز به همینطور. اما مسئله اصلاً این نیست. مسئله حتی استقرار «خلافت اسلامی» هم نیست. مسئله تنها و تنها «ویرانگری» ساختارهای کنونی خاورمیانه و مالیدن پوزهٔ «هلال شیعی» بر خاک است. «ایزدیها» و «مسیحیان» تنها «چاشنی» این روند ویرانگری هستند؛ همانگونه که «یهودیان» چاشنی نبردهای جنگ جهانی دوم از طرف «رایش سوم» بودند.
      برای ادامهٔ نبرد؛ همیشه «بهانه» لازم است. «دشمن فرضی» لازم است و حتی اگر وجود نداشته باشد؛ باید این «دشمن» را خلق کرد. بقیهٔ داستان تنها مسائل فنی و ابتکارات و قدرت مالی و «لجستیک» و .... از این قبیل مسائل هستند. داعش مجموعه ای از نبردهای صحرایی و دشت و کوهستانیست.

      حذف
  3. چرا داعش به جای حمله به بغداد و بصره و شهرهای شیعه نشین به کردها حمله کرد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ۱- نفت کرکوک.
      ۲- جلوگیری از تشکیل کردستان مستقل که میتواند ستون محکمی برای سه پارهٔ دیگر کردستان باشد.
      ۳- برای به زانو در آوردن کردستان سوریه.
      ۴- دادن انگیزهٔ «الهی» به اوباشان خود در «جنگ علیه کفار ایزدی و صلیبیها (مسیحیان)».

      حذف
  4. اجازه دهید یک نظر هم خودم بدهم:
    اگر ادعاهای مسئولین کردستان عراق؛ ادعاهای «سعید الصحافی» نباشند. بمبارانهای جنگنده های آمریکایی موثر بوده است.

    پاسخحذف
  5. کژدم گرامی با درود
    گروه متعفن داعش که از اسمان هفتم و مطمعنا سوار برعفیر خر پیغمبر به بلاد اسلام پاشیده نشدند...
    نطفهٔ این گروه هم مثل باقی نطفه ها توی رختخواب و در این مورد بخصوص رختخوابِ مشترک عربستان ٫ قطر و ترکیه بسته شد.... موجودی چند سر متولد شد که خونها ریخت و ویران کرد ...
    تا زمانی هم که این اژدها در مناطقی مخصوص مشغول مکیدن خونها بود و هست کک هیچ قدرتی هم نمی گزید ... ولی زمانی که این اژدها « هول حلیم » ورشان می دارد و این هول٫ هیچ نتیجه ای جز افتادن در « دیگ حلیم » ندارد٫ پدر خوانده اباما ظهور پیدا کرده و به شیوهٔ « دَر میگم٫ دیوار تو گوش کن » پیام می دهد که « بهتر است سر خر را کج کنید پدر خوانده هم موی دماغ شما نخواهد شد »....
    بوی کبابِ رسیده به مشامِ شما ٫ سرزمین خرهایی است (مثلث بلاهت ارد غان ٫ ملک عبدالله ٫ شیخ تمیم بن حمد آل ثانی ) که جای دیگر داغشان کرده اند ..

    پاسخحذف
  6. داعش محصول امریکاو انگلیسه مگه نیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. علی گرامی
      این گروه محصول آمریکا و انگلیس نیست. بنیانگذار اصلی این جریان؛ «ابو مصعب الرزقاوی» بود و امیر القاعده در عراق بود و گروهش نیز «التوحید والجهاد» نام داشت. این گروه نخست از طرف رژیم سوریه «کوچه» دادند تا وارد معادلهٔ عراق شود. کارشان از همان نخست شیعه کشی- مسیحی کشی- ایزدی کشی بود. و بخشی از منابع مالی و مهماتش نیز از طرف همین مقاسم سلیمانی» و بشار اسد تأمین میشد. اما نوکر آنها هم نبود. با همدیگر شرط و شروطی داشتند. چنین گروههایی زمانی که قدرت میگیرند؛ دیگر «صاحب اصلی» ندارند. بلکه «حامی» پیدا میکنند.
      همین «سعید قاسمی» را ببینید که ظاهراً برای خامنه ای سینه میزند؛ اما در سخنرانی آخرش گفت:
      اگر مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد؛ باید از ولی فقیه خداحافظی کرد.

      حذف
  7. منتظر تحلیلهای بیشتر هستیم کژدم گرامی اکبر

    پاسخحذف
  8. داعش ما امام نامش بود
    «اقتلوا» زینتِ کلامش بود

    ذوالفقار علی به دستش لیک
    خون ایرانیان به جامش بود

    داعش ما امام سیزدهم
    شمر، فرمانده قیامش بود

    به زبان دین و معنویت داشت
    به عمل قصد انهدامش بود

    پر جبریل و داس عزراییل
    جمله اسباب قتل عامش بود

    نصّ قرآن نوشته بر ساطور
    شاهدِ ظلمِ بی لگامش بود

    شخصِ حجاجِ یوسفِ ثقفی
    کمترین چاکر و غلامش بود

    لاجوردی کنار دستِ یزید
    در اوین صاحب حسامش* بود

    به کفی حُکم قتل و هَدم و حدود*
    به کفی تیغ بی نیامش بود

    اهل ایران بنی قریظه* و او
    بانگ کشتار ، طبل بامش بود

    گفت لاکن به قم رویم ولی
    قم او قهرِ بردوامش بود

    به جماران نشست و ویران کرد
    پیک خون حامل پیامش بود

    دل در ایران نبسته بود ، از آنک
    آرمان عرب مرامش بود

    جنگ و ویرانی و قساوت بود
    آنچه شالودهء نظامش بود

    داعش ما امام سیزدهم
    خون ایرانیان طعامش بود

    داعش امروز برتر از او نیست
    کاین مرید است و او امامش بود

    آنچه طالب به خاک افغان کرد
    پا نهادن به ردِّ گامش بود

    وآنچه امروز می کند داعش
    شیوۀ صبح و ظهر و شامش بود

    به شرافت قسم که دین زنجیر
    به کف از بهر انتقامش بود

    به عدالت قسم که قرآن نیز
    صوت تزویر و قیدِ دامش بود

    مرغزن * های به مرگ شد آباد
    که گذار زمان به کامش بود

    رفت و بیداد، ارثِ جاری اوست
    که همین، شغلِ ناتمامش بود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      هرکثافتکاری که از البغدادی و خامنه ای و خمینی سرزده است؛ همگی فوتوکپی رفتار محمد بچه باز و علی سگ کش و برندهٔ ۸۰۰۰ سر در یک روز و سایر صحابه هاست. اسلام یعنی همین و از آغاز هم همین بوده است و اکنون نیز همین است و خواهد بود.

      حذف
  9. قرار شده گروه گایش از قزوین به کمک مردم بی دفاع عراق بر ضد داعش برن

    گایش = گروه اسلامی یاوران شیعه

    پاسخحذف
  10. به گزارش پایگاه خبری داعش دات آی آر:
    روزنامه نگار کهنه کار آمریکایی متخصص در خاورمیانه در مقاله ای با عنوان “آمریکا درصدد نجات اقلیت محدود و نه مسلمانان است ” در روزنامه ایندپندنت از نفاق واشنگتن انتقاد کرد.
    رابرت فیسک گفت: اوباما زمانی که سازمان دولت اسلامی (داعش) به فرماندهی ابوبکر البغدادی جنایتهایی در حق شیعیان عراق مرتکب می شد، هیچ اقدامی نکرد اما برای نجات مسیحیان و ایزدی ها از جنایتگری داعش به سرعت وارد شده است.فیسک معتقد است این نفاق به دلایل مختلفی بسیار تعجب آور است و ساده ترین دلیل این است که رییس جمهور آمریکا هنوز از استفاده از اصطلاح کشتار جمعی برای جنایت های ترکها در سال ۱۹۱۵ ضد مسیحیان ارمنی که به کشته شدن یک و نیم میلیون نفر منجر شده، بیمناک است.
    این نویسنده افزود: اوباما از هم پیمان خود یعنی عربستان سعودی که سلفی هایش، الهام بخش و مسوول جمع آوری هزینه و پول برای افراد مسلح تندرو عراق و سوریه وهم چنین درافغانستان هستند،هیچ سخنی نگفته است.


    فیسک خاطرنشان کرد: آمریکا ترجیح می دهد که دیوار میان عربستان و این افراد وحشی که آنها را به وجود آورده است، نامرئی بماند.
    وی در پایان مقاله خود افزود: اگر پناهجویان بیچاره به شمال عراق فلسطینیان باشند، آیا آمریکا همینگونه اقدام خواهد کرد ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این داعش دات آی آر ها دیگر کدام روسپی زاده ای هایی هستند؟ سپاه و یا بسیج سایبری؟ به اینها بگویید که مگر نمیگفتید: وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد و «خواهران خوشگل زینب» نیز میگفتند که: ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد!!!!! (عجب لکاته هایی!!!)
      جهاد آغاز شده و «یزیدیان» حمله کرده اند و میخواهند خواهر و مادرانتان را برای «ارتش دنیا ببرند»
      چرا از آمریکا شاکی هستید؟ مگر زنها و دختران و مادرانتان را به آمریکاییها «کرایه داده اید» که مواظب شما و آنها باشند؟

      حذف
  11. جناب کژدم نظرتون در رابطه با این خبر چیه؟از سایتهای که دارای سمپاتی با مجاهدین هست این خبر درج شده بود سایت جنگ خبر

    .................................................
    رافع الرفاعي: آنهايي كه به كردستان حمله مي‌كنند و مردم را آواره مي‌ كنند مي‌ خواهند به مالكي كمك كنند و طرح و برنامه ايران را به پيش برند

    رافع الرفاعي: آنهايي كه به كردستان حمله مي‌كنند و مردم را آواره مي‌كنند مي‌خواهند به مالكي كمك كنند و طرح و برنامه ايران را به پيش برند
    تلويزيون التغيير جمعه 17 مرداد 1393 - 8 اوت 2014


    رافع الرفاعي هرگونه حمله به منطقه كردستان را محكوم كرد
    رافع الرفاعي مفتي عراق:
    منطقي نيست كه ايالت كردستان مورد هدف قرار بگيرد در صورتي مردم كردستان بيش از يك ميليون آواره را پناه داده‌اند. آيا حمله به ايالت كردستان پاداشتي به طرفي است كه مردم عراق را پناه داده است . اين انقلاب براي جنگ با ظالمان شروع شده است و نه براي جنگ با برادرانمان دركردستان كه خودشان مورد هدف شبه نظاميان هستند. آنهايي كه با ايالت مي‌جنگند از انقلابيون نيستند. آنهايي كه مردم را آواره مي‌كنند از انقلابيون نيستند و طرحهايي پشت اين وضعيت قرار دارد. ستون پنجمي وجود دارد و كساني هستند كه پروژه تقسيم به پيش مي‌برند و مي‌خواهند اين انقلاب را به شكست بكشانند. آنهايي كه به كردستان حمله مي‌كنند و مردم را آواره مي‌كنند مي‌خواهند به مالكي كمك كنند و طرح و برنامه ايران را به پيش ببرند. حمله به ايالت هدفش ايجاد اختلاف بين عرب و كرد مي‌باشد. مردم بايد بيدار شوند كه اگر اينها بر مسند قدرت باقي بمانند وضعيت بدتر خواهد شد. پيام من به انقلابيون اين است كه آگاه باشيد و اجازه ندهيد كسي در بين شما وارد شود و سوء‌استفاده كند، بايد هدف تان آن چيزي باشد كه به‌خاطرش بپا خاستيد ما و اكراد در يك مسير هستيم».

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اولاً از این مفتی شپشو باید پرسید که کدام دستهای پنهان؟ اگر سندی نداری حداقل شواهدی داری؟ این شارلاتانها (مفتیها-آخوندهای شیعهـکمونیستها) همهٔ شان میخواهند با بازی «دایی جان ناپليون» سر مردم را شیره بمالند.
      کدام انقلاب عراق؟ شیعیان زیر فلان صدام ده تا ده تا بچه می آوردند و خایه هایشان هم کشیده شده بود. آنچه که باعث سقوط صدام شد؛ هر چه که بود «انقلاب» نبود و من نمیدانم این «انگل کفتار صفت» چه میگوید. مجاهدین را فراموش کنید چونکه «شیعهٔ صفوی جعفر صادقی هستند» و هر چه میتوانند آسمان و ریسمان خواهند بافت. اگر سپاه پاسداران به «قاچاق مواد مخدر» و «قوّادی» میپردازد. مجاهدین خلق هم تبدیل به «دلالان اطلاعاتی» شده اند. خامنه ای کثیفتر از آنها و آنها کثیفتر از خامنه ای هستند. تولید این گونه پارادوکسهای فکری همیشه یکی از تاکتیکهای «انگلهای همهٔ ادیان» بوده است.
      اگر بگویی به خدا کاری ندارم؛ میگویند که پس شیطان هستی؛ اگر بگویی با شیطان هم کاری ندارم... خواهند گفت که پس ادعای «عصمت» میکنی و «مرتد و مشرک» هستی. اگر بگویی که مادر الله و شیطان را گاییدم؛ خواهند گفت که تو حتی بدتر از شیطان هستی.
      این حیوانات چه به اسم محمد و ابوبکر و عثمان و علی و یا چهار امام سنی و ۱۲ امام شیعه و یا شریعتی و هر کثافت دیگری را به حال خود بگذارید. همهٔ اینها کرمهای یک لجنزار هستند.

      حذف
  12. شاید منظور طغیان سنی ها علیه مالکی بوده که از دو سال پیش شروع شده و بوسیله داعش دارد به کثافت کشیده میشود برای منحرف کردن ان. حمله گسترده و رعد آسا داعش دقیقا بعد از انتصاب مجدد اسد در سوریه هنوز برای من یک معماست.
    م. ب.

    پاسخحذف