۱۳۹۳ مرداد ۱۹, یکشنبه

خبری که از درستی و یا نادرستی آن اطلاعی ندارم

امروز در بخش نظرات یکی از نوشته های قدیمی پیامی به صورت نظر فرستاده شده است که از درستی و یا نادرستی آن اطلاعی ندارم . اما آنرا در این نوشته منتشر میکنم:

با درود. آن شخصی که تندر اعلان کرده رابط استاد است من هستم.من فرمانده بهزاد هستم.به استحضار میرسانم ایران بان خردمند استاد فرود فولادوند زنده هستند و کلیه مسایل را رصد میکنند.طبق آخرین ارتباط اعلان شد که تا زمان بازگشت استاد به صحنه و آغاز عملیات تندر 3 که به انهدام () منجر خواهد شد یاران انجمن منتظر پخش پیام فرماندهی و رهبری انجمن بمانند و فعالیتها و امور وبسایت تندر و جمشید ارتباطی با عملیات پیش رو و نظرات استاد ندارد. به زودی پیام استاد فولادوند را پخش خواهیم کرد. با سپاس. فرمانده بهزاد. اسراییل.حیفا. 18.5.1393 خورشیدی.
پاسخحذف
لینک نظر (اینجا)
کژدم

۱۹ نظر:

  1. اگر آنچه که میگویید درست باشد؛ پیام استاد باید به صورت تصویری پخش شود.

    کژدم

    پاسخحذف
  2. حالا این «فرمانده بهزاد» چه اصراری داشته محل استقرار خود را بگوید؟ می‌توانست همین پیام را بدون ذکر شهر حیفا در اسرائیل بفرستد. فکر می‌کنم با توجه به جو شدید ضداسرائیلی که الان به خاطر بحران غزه در میان ایرانیان احمق شیعه دوازده امامی به راه افتاده، این اشاره جناب «فرمانده» بی‌غرض و بی‌مرض نبوده باشد! البته من از روابط تشکیلاتی میان انجمن شما اطلاعی ندارم، ولی این پیام خیلی تصنعی و بودار به نظر می‌رسد. از قدیم هم گفته‌اند با گوشتی که بو می‌دهد نباید خوراکی پخت!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این پیام را منتشر نمودم تا نظر تحلیلی خوانندگان را نیز بدانم و منتشر کنم.
      اکنون ۳ گروه هستند که تحت نام «انجمن پادشاهی ایران» فعالیت میکنند.
      ۱- گروه تندر که خود را وفادار به استاد میداند و مدعی است که با استاد رابطه دارد و این شخص هم با گفتن «آن رابط من هستم»؛ هم این ارتباط را تأیید میکند و هم اینکه پیغام را از طریق من میخواهد منتشر کند. من هم که ادعای انجمن پادشاهی بودن ندارم.
      لذا شاید (تاکید میکنم شاید) با گروه تندر رابطه داشته است ولی گروه تندر حاضر به انتشار پیامشان نشده است و یا همچنانکه در انتهای پیام مطرح میکند؛ گروه تندر را دیگر به رسمیت نمیشناسد و یا اینکه قبلاً میشناخته است و حالا رابطه شان شکر آب شده است.
      ۲- گروه لندن که خانم رزیتا منطقی و اطرافیانش هستند و خود را وفادار به استاد معرفی میکنند.
      ۳- گروه آقای هوشنگ رادخو؛ که البته استاد را سالهای سال است که قبول ندارند ولی تقریباً همان ایده را دارند.
      مطرح نمودن نام اسرائیل و حیفا از نظر من به خودی خود ایرادی ندارد؛ زیرا آنهایی که با اسرائیل در ظاهر دشمن هستند همگی هواداران ولایت فقیه (خلافت صفوی) میلاشند و اکثر ایرانیان چنین احساسی ندارند.

      حال چرا قرعه به نام من افتاده است در آینده مشخص خواهد شد.

      حذف
    2. مسئلهٔ دیگر اینکه ایشان شاید و باز هم تاکید میکنم «شاید» از اعضای برادران گمنام امام زمان هستند و میخواهند یک نظر سنجی راه بیندازند و چون رژیم در وضعیت خوبی قرار ندارد و اندیشه های «ناسیونالیستی» و میهن پرستانه؛ دشمن اصلی رژیم ننگین اسلامی هستند.
      یعنی با چنین ترفندی میخواهند بدانند که اگر استاد فرود فولادوند اگر دوباره به صحنهٔ سیاسی بازگردد چگونه از ایشان استقبال خواهد شد؟

      حذف
    3. همانطور که عرض کردم من از مناسبات درون تشکیلاتی انجمن پادشاهی یا تندر اطلاعی ندارم. ولی هر کس با الفبای کار مخفی تشکیلاتی آشنا باشد، می‌داند که پیام‌ها را باید با فشرده‌ترین عبارات و کمترین اطلاعات منتشر کرد و از خودنمایی اکیدا پرهیز کرد. یک مبارز انقلابی می‌تواند در اسرائیل یا عربستان یا کویت یا ترکیه یا هر جای دیگری مستقر باشد و بقول شما این بخودی خود بلامانع است. در زمان مبارزه با فاشیسم، آلمانی‌های میهن‌دوست حتی در صفوف نیروهای متفقین علیه رژیم نازی می‌جنگیدند و تاریخ هم همه‌ی آنان را تبرئه کرد. سخن من این بود که اشاره به محل استقرار در پیام بالا چه معنایی جز پرووکاسیون می‌تواند داشته باشد؟ آیا نمی‌خواهد چنین القا کند که انجمن پادشاهی یا گروه تندر ساخته‌ی دست اسرائیل است؟ البته من نمی‌خواهم زود قضاوت کنم و در هر صورت گذشت زمان صحت و سقم این پیام را روشن خواهد کرد. منتهی احتیاط شرط عقل است.

      حذف
  3. کژدم جان اگر استاد در سلامتی هستند خیلی هم خوب است.و در این وضعییت اسفبار شاید ظهور دوباره ایشان دوای درد است. امیدوام کسی که ادعا می کند فرمانده بهزاد است نشانی پیامی چیزی نشان دهند وگرنه هر کسی می تواند برای رسیدن به هدفی این ادعا را بکند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من نیز همین را از ایشان خواسته ام.

      حذف
  4. اینها همه اطلاعاتی هستند. لطفا هیچ خبر یا اطلاعی به این شخص ندهید

    پاسخحذف
  5. من فکر می کنم باید این مسئله را مسکوت گذاشت و با ان به عنوان یک خبر معمولی برخورد کرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      با نظر شما موافقم؛ اما همهٔ آنهایی که به نام استاد فرود فولادوند در حال «علم گردانی» هستند. اگر صدا و سیمای ایشان پخش شود. سوراخ موش را به صد میلیون (منظورم دلار بود) هم نتوانند خرید.

      حذف
  6. اینها همه زنازاده های اطلاعاتی هستند. ترس ورشان برداشته.

    پاسخحذف
  7. جانم فدای استاد.

    پاسخحذف
  8. کژدم گرامی، با توجه به نام بردن از او در لینک زیر بنظرمی رسد در گذشته با گروه تندر رابطه داشته است:
    https://tondar.org/content/2007/01/8542.html
    ولی چرا اگر رابطه اش با این گروه بهم خورده نام عملیات بعدی را تندر 3 گذاشته است؟ آیا به این معنی است که گروه تندر دیگری نیز وجوددارد؟
    آریو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آریو گرامی
      تندر ۳ نامی بود که استاد فرود فولادوند بر جنبش براندازی گذاشته بودند.
      آنچه که گروه تندر نامیده میشود؛ نامش ار از همین نام گرفته است. استاد فرود فولادوند گروهی سیاسی-فرهنگی را بنا نهاد که نامش را «انجمن پادشاهی ایران» نهاد. (برای آشنایی به مقالهٔ «انجمن پادشاهی چه بود؟» و یا بیانیه های «پیشگامان کاویانی برای فرخوان انجمن پادشاهی ایران» مراجعه کنید.)
      این بدین معنی نیست که دو گروه تندر وجود دارد. «گروه تندر» خود را پیرو «راه استاد فرود فولادوند» میداند. و مدتی نیز هست که خود را «انجمن پادشاهی ایران» معرفی میکند.
      در دوره ای که من با گروه تندر همکاری داشتم؛ تلاش این گروه این بود که نام «انجمن پادشاهی ایران» را آرام آرام کمرنگ نموده و نام «تندر» را برجسته تر کند. در آن زمان من با این امر مخالف بودم. ولی اکنون اهمیتی نمیدهم. زیرا که اگر قرار است کاری نشود. چه فرقی دارد که بیکارگان نام خود را چه بگذارند؟

      حذف
  9. پیام به نیروهای وفادار .
    پیام به یاران پا بر جا .
    آغاز عملیات تندر ۳ ...
    حضور استاد فولادوند در عملیات آذرخش،تندر ۱ ،تندر ۲ و بزودی تندر ۳ قطعی و بلاشک است.
    پیام استاد به یاران :
    ما چند دلاوران که از یک پشتیم ،در عرصه روزگار چند انگشتین
    گر فرد شویم در نطرها علمیم ،ور جمع شویم بر دهانها مشتیم .
    اینجانب فرمانده بهزاد بزودی رمز و آغاز عملیات تندر ۳ را به فرمان تاریخی ایرانبان خردمند فرود فولادوند اعلان خواهم نمود .
    دنیا بزودی شاهد سکان داری استاد خواهند بود .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چشم.
      اوّلاً بیانیّهٔ رسمی شما چند غلط املایی دارد. معلومه که خیلی با عجله نوشته ای.
      دوّماً راستی صبحانه چه خورده ای؟ قیقناق با عسلِ سبلان؟
      سوّماً قبل از شما یک نفر گفته بود که در روزِ ۲۰ ژوئن اتفاقاتِ وحشتناکی خواهد افتاد و خواست که در تاریخ ثبت شود.
      احتمالاً در روز ۲۰ ژوئن پدر و مادرش از همدیگر طلاق گرفتند. (فاجعه)

      حذف