۱۳۹۳ مرداد ۱۱, شنبه

داعش در این هیر و ویر به چه کاری مشغول است؟

خوانندگان گرامی

با در نظر گرفتن «شیوهٔ رفتاری داعش» باید بگویم که با توجه به حرکتهای اخیر این سازمان؛ باید منتظر یک حرکت تکاندهندهٔ دیگر از طرف داعش در سوریه و یا عراق باشیم. عقب نشینیهای اخیر داعش در برخی مناطق که از طرف خبرگزاری ها با آب و تاب گزارش میشوند؛ بسیار مشکوک هستند. این عقب نشینی ها  میتوانند در جهت «تجدید سازماندهی  نیروها» برای انجام یک عملیات بزرگ دیگر باشند.
هر عملیات بزرگ داعش؛ زنگی را در مسیر نابودی «دژ ترک برداشته و نیمه فرو ریختهٔ هلال شیعی» به صدا در می آورد. در آینده ای نزدیک؛ شاهد یک حرکت پر سر و صدای دیگر از طرف داعش خواهیم بود.

کژدم

۵ نظر:

  1. باید منتظر خبرهایی از لبنان در چندروز اینده باشیم یکی از سایتها امروز خبری منتشر کرده بود که «داعش» عملیات خود در مناطق مختلف لبنان و با هدف برپایی شریعت الهی در زمینش را از دهم ماه شوال برابر با ماه می میلادی آغاز می ‌کند.

    پاسخحذف
  2. از سوی نماینده علی خامنه‌ای در هرمزگان صورت گرفت:
    انتقاد از داعش برای دخالت در امور اعتقادی مردم

    ............................

    اینا که کپی خودشون هستند چه جور روشون میشه از هم انتقاد کنند

    پاسخحذف
  3. سرعت اینترنت بسیار کندواکثر فیلترشکن ها از کار افتاده اند و با توجه به افزایش ارسال امواج پارازیت بیشتر شبکه های ماهواره به هم ریخته اند و مردم ضمن شکایت از سردرد های متناوب در طول روز ،نسبت به هم در مقایسه با هفته های قبل بسیار پرخاشگرتر شده اند.ودیگر اینکه بر اساس شناسایی یکی از قطره های اطلاعاتی ، یکی از این دکل های ارسال پارازیت که خارج از حوزه ی دید دوربین های امنیتی بوده توسط یکی از قطره های عملیاتی با استفاده از ترمیت روی زمین خوابانده شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      هیچ عملیاتی" چه موفق و چه ناموفق نباید اعلان عمومی شود. در زمان خویش همه خواهند دانست که چه کسانی مشغول چکارهایی بوده اند وهستند.
      پیروز و سرفراز و بابک ها باشید.

      حذف
  4. آقا به نظر این داعش زورش به کردها هم می چربه و با یک اولتیماتوم عقب نشوندشون. ترکیه هم همچین بدش نمی آد زیرجلکی داعشو چاق کنه و کردها رو تحقیر!

    پاسخحذف