۱۳۹۳ مرداد ۱۴, سه‌شنبه

حکومت ننگین شیعیان صفوی و حقوق کودکان

آیا همین یک نظریهٔ کثیف شیعی که در دفاع از یک ناطم مدرسه که یکی از همین حزب اللهی های کثیف ذوب شده در «ولایت خامنه ای مادر قحبه» و ادامه دهندهٔ راه مادرقحبه های دیگری که به «ائمهٔ اطهار» مشهورند است؛ برای بریدن سرهای پاسداران و بسیجیان و همهٔ آخوندها کافی نیست؟ آیا میتوانید بفهمید که «ریشه کنی مالاریا» تنها با خشکانیدن «مردابهای انگل زا» امکان پذیر است؟
(بر روی تصاویر کلیک کنید تا واضح تر خوانده شوند)





پیش به سوی خشکانیدن «مردابهای انگل زا»

کژدم

۲ نظر:

  1. فقط به داعش نخندیم. بسیاری از کارهای جمهوری اسلامی بویژه 35 سال پیش کم از داعش نداشت. تیغ کشیدن لب دخترانی که رژ زدن، تیغ کشیدن شلوار لی توی پای جوونا، تراشیدن موها بصورت صلیب واسه اونایی که موهاشون بلند بود. گیر دادن به کراوات و اخراج خیلی ها بخاطر همین مساله از کار و ...........
    این لیست خیلی بالا بلنده. درسته که ملت ایران فراموشی تاریخی دارن اما خود تاریخ که این چیزا از یادش نمیره. فاجعه کردستان و قتل عام بسیاری از روستاها با کلیه ساکنینش از پیرمرد و پیر زن تا بچه ها ( از افتخارات حسنی امام جمعه ملعون )

    نابود کردن بقیه گروهها و حزبها تا فقط حزب الله ( همون حزب علی ) باقی بمونه.
    این اخوندا خیلی زورشون به مردم ایران نرسید وگرنه از جنس همون خلخالین که میخواست تخت جمشید رو با لودر و بلدوزر و با کمک سپاهیها ویران کنه اما شهردار با غیرت شیراز گفت مگر از روی جنازه ام رد شین. ( مقایسه کنید با طالبان که مجسمه بودا رو نابود کرد )

    1400 سال پیش هم مسلمونای عرب مثل همین داعش کشورها رو فتح میکردن. فتح سرزمین+ غارت اموال+ تجاوز به زنها+ به بردگی بردن پسران و کنیزی دختران از افتخارات اعراب 1400 سال پیشه که با الکل صنعتی هم نمیشه از تاریخ پاکش کرد.
    این اسلام رحمانی هم بعضیها ازش دم میزنن اسلام ایرانی یا اسلام شیعه از نوع ایرانیه که خشونت مسلمونای صدر اسلام رو کم کرده.
    بقول احمد کسروی در کتاب شیعه گری، شیعه انتقام تاریخی ایرانیها از اعراب بود که تئوریسینش نصیرالدین طوسی و نظام الملک بودن وبا قدرت مغولها ایران رو از شر خلیفه بغداد راحت کردن. کاری که شاه اسماعیل و شاه عباس تکمیلش کردن و گفتن ایران فقط جای شیعه 12 امامیه و لاغیر.

    حالا هم بحث داعش نیست بلکه جنگ ایران و عربستان سر ابرقدرتی منطقه است. پول عربستان+ استراتژی امریکا و آموزش پاکستانیها به تروریست ها + لجستیک ترکیه جلوی ایرانو دارن میگیرن. فقط هم توی کشورهایی وارد میشن که با ایران متحدن و شیعه ان یا علوین مثل سوریه.

    به هر حال اینجور چیزا رنگ و لعاب دینی نداره بلکه سیاسیه. اگه اسراییل غاصبه پس روسیه هم سر کریمه غاصبه پس چرا جمهوری اسلامی روابط خوبی با روسیه داره و سر کریمه طرف روسیه رو گرفت؟ غاصب غاصبه مگه غیر از اینه.

    توی دهه 90 میلادی نزدیک یک میلیون نفر توی رواندا ( جنگ قبایل هوتو و توتسی ) کشته شدند صدای جمهوری اسلامی در دفاع از مردم اونجا درنیومد ولی واسه 2000 نفر حماس و غزه دراومد. اگه انسانیت مهمه پس چرا تبعیض؟ جمهوری اسلامی هم دلش واسه مردم نسوخته، جنگ منافعه فقط همین.
    مگه 3 سال پیش نزدیک 2000 نفر از مسلمونای اویغوری توی یک روز توسط چماقدارای چینی کشته نشدند چرا جمهوری اسلامی محکوم نکرد و روابطش رو با چین قطع نکرد؟

    داعش و طالبان دارن دقیقا احکام 1400 سال پیش مسلمونای اصیل رو پیاده میکنن چیزی که خمینی میگفت اسلام ناب محمدی. شما که نمیخواید از پاپ کاتولیک تر بشید.

    به ساپورت و ریش و کراوات و موسیقی گیر دادن همون کاریه که طالبان و داعش میکنه فقط ما شیعه غالی ایم و اونا سنی سلفی

    صورت مساله رو نمیشه پاک کرد هر دو تا جنایتکار و متهمن. فقط بزارید تاریخ کمی جلوتر بره اونوقت ما روسفیدتر از این جنایتکارای داعش و ماعش نیستیم. حسین هم اگه جای یزید بود همون کار رو میکرد. برید تاریخ بخونید از واقدی و جلیل طبری. بدیه ما اینه که اوهام و تصورات و افسانه هایی که از 400 سال پیش برامون خوندن و روی کد ژنتیکیمون ثبت شده رو فکر میکنیم واقعی بوده. برید ببینید که محمد چه بلایی سر بنی قریضه اورد واسه تصاحب مال و اموال. تاریخ بخونید اونم تاریخی که خود مسلمونا نوشتن نه کفار و دشمنان.

    توی دوره شرم اوری هستیم

    پاسخحذف
  2. واقعا داعش همون اسلام نابه 1400 سال پیشه.

    پاسخحذف