۱۳۹۳ شهریور ۲۵, سه‌شنبه

امام زین العابدین بیمار؛ از تابوت بیرون پرید

رژیم ننگین صفوی حاکم بر ایران باز هم یک شکست بزرگ دیگر را به سبد شکستهای متوالی استراتژیک خود افزود و اکنون راهی به جز دو انتخاب ندارد:
۱- جنگیدن با داعش به عنوان سربازان پیاده نظام و بی جیره و مواجب آمریکا و اروپا و کشورهای عربی (بدون وارد شدن به ائتلاف و مزایای آن)؛ که تنها برای «زنده ماندن» خواهند جنگید (استراتژی پذیرش شکست استراتژیک و تلاش برای زنده ماندن).
۲- رفتن به سوی «تقویت داعش» و هدایت خشم بین المللی به سوی ایران.
رهبر معظّم و پروستاتی فرزانه و گروهبان قاسم سلیمانی با اشتباه محاسباتی دیگر؛ به این پرتگاه کشانده شدند و نمایش هالیوودی رهبر فرزانه (واقعاً احمق) و «اطوار امام زین العابدین بیمار» او که قرار بود مصرف داخلی داشته باشد و پس ازانتشار تصاویر نوه های انگل فرزانه برای «جذب قلوب ایرانیان»؛ به صحنه آمد و نه از طرف کشورهای دیگر و نه حتی از طرف مردم ایران به «تخم» هم حساب نشد؛ ناگهان «انگل فرزانه» را از «تابوت هالیوودی» بیرون کشید و نخستین اظهارات او؛ سخنانی پرت و پلا بود که به جز «الاغکان حزبلبلی» مشتری دیگری ندارد. در مورد سخنان پرت و پلای «رهبر پروستاتی لبهٔ پرتگاه مرگ با ننگ» همین بس که نه «امام حسن روحانی بنفش» و نه ظریف زبان بزرگ و نه عراقچی؛ نه تنها در رابطه با پروندهٔ هسته ای؛ کاره ای نیستند؛ بلکه در هیچ زمینه ای محلّی از اعراب ندارند (چه رسد به معادلهٔ داعش)  و اگر ۱+۵ با اینها مذاکره میکند؛ نه به خاطر توانمندیها و قدرتشان؛ بلکه به عنوان «زبان لال و گوشهای کَر خامنه ای بیمار فرزانه» با آنها  سخن میگویند و اگر امر بر کسی مشتبه شده است؛ تنها به خاطر «حماقت» آن کسان است. لذا سخنان رهبر احمق فرزانه برای رنگ کردن خرهای حزبلبلی به درد میخورد.
همانگونه که پیشتر گفته ام؛ رژیم صفوی احمق فرزانه؛ همیشه تلاش میکرد که مسئلهٔ هسته ای را به «سوریه و لبنان» گره بزند و یک «معاملهٔ همه جانبه» برای ادامهٔ زندگی انگلی ننگینش را سازمان دهد.
زمانی که «محمد علی کلی دوّم» به زمامداران کشورهای عربی گفت «این حکوت شیعی حاکم بر ایران» برای نخستین بار دشمن «اهل تسنن» نیست؛ در واقع نتیجهٔ آخرین بر آوردهای مذاکرات پنهانی با رژیم صفوی بود تا بر افتخارات قلّابی خود برای بوقهای تبلیغاتی خانم کلینتون و حزب دموکراتیک در انتخابات آیندهٔ ریاست جمهوری آمریکا خوراک تهیه کند ولی به خاطر دشمنی کشورهای عربی با «ایرانیان» که حاکمیت ننگین صفوی حاکم کنونی را «بهانه ای برای جلوگیری ازرشد ناسیونالیسم ایرانی در زیر پرچم تشیع» را تبلیغ میکنند؛ آقای رئیس جمهور ناتوان آمریکا را به زانو در آورد و رژیم صفوی را از شرکت در «ائتلاف بر علیه محمد رسول الله دوم»؛ کنار گذاشتند و به همین دلیل بود که «امام زین العابدین بیمار فرزانه» از تابوت به بیرون پرید.
اکنون خامنه ای فرزانه و گروهبان قاسم سلیمانی مجبور هستند که یکی از دو راه ذکر شده در بالا را انتخاب کنند.
داعش نیرویی است که توسط همهٔ قدرتهای درگیر در معادلهٔ سوریه بوجود آمد . همهٔ طرفهای درگیر در سوریه بنابر استراتژیهای خود؛ جایی برای رشد این جریان تعریف نمودند. این سازمان تا کنون توانسته است که تمامی نیروهای بالفعل و بالقوهٔ خود را به باتلاق سوریه بکشاند؛ اما ائتلاف کنونی که به رهبری آمریکا بوجود آمده است؛ برای مرگ داعش و رژیم حاکم بر سوریه و مرگ نفوذ حکومت صفوی حاکم بر ایران در سوریه و لبنان تلاش خواهد نمود.
شاید بتوان این ائتلاف را آخرین نقطهٔ عطف در مسیر شکست استراتژیک رژیم «انگلهای صفوی حاکم بر ایران» دانست.
مذاکرات هسته ای رژیم؛ دیگر توانایی گره خوردن با «تثبیت هلال شیعی» را از دست داده و  رژیم انگلهای شیعه مسلک صفوی؛ اکنون دست در خمیر مانده است و تماتمی امتیازات داده شدهٔ هسته ای به غرب به قول فلاسفه «علّت غایی» خود را از دست داده و کشتی امید نگاهداشتن هلال شیعی و شکستن تحریمها به گل نشسته است.

کژدم

۱ نظر:

  1. به عنوان متمم این نوشته؛ اتفاقات زیرین پیشبینی میشوند:
    ۱- فروپاشی کامل هلال شیعی و خروج حزب الله لبنان از سوریه وخلع سلاح حزب الله لبنان و تبدیل شدن آن به یک حزب سیاسی.
    ۲- روسها در ازای دست کشیدن از حمایت از حکومت بشار اسد؛ به «حکومت خودمختار شرق اوکرائین» بسنده کنند و در نتیجه منطقهٔ حائل میان روسیه و اروپا (Buffer Zone) ایجاد شود.
    ۳- «الاغهای عثمانی» با باند شیخهای حاکم بر قطر تقسیم کار کرده اند و در این معادله ضربهٔ شدیدی خواهند خورد و وعدهٔ اردوغان مبنی بر «ترکیهٔ جدید» به باد خواهد رفت.
    ۴- در بدترین حالت با مرگ آخرین ولی فقیه فرزانه باندهای کثیف «جبهه پایداری» (حجتیه) و «ذوب شدگان در ولایت» از میان خواهن رفت.
    و در بهترین حالت شورشهای مردمی طومار رژیم صفوی را بر خواهد کند.

    پاسخحذف