۱۳۹۳ شهریور ۲۷, پنجشنبه

آیا کسی این الاغ بیسواد و نفهم را میشناسد؟

ناسیونالیسم کردی یک چیز است؛ اما «الاغ بودن» چیز دیگری است....

آیا کسی این الاغ را میشناسد؟






الاغی که نه تاریخ خوانده است و نه از مسائل سیاسی بویی برده است. کثافات معدهٔ پان ترکیستی و پان عربیستی در تمامی گویش او آشکار است.
به این الاغ باید بگویم:
آنچه که «شوینیسم فارس» مینامی؛ وجود خارجی ندارد.
الاغ عزیز!!!!
اسلام چه به شکل اصلی آن «تسنن» و چه به صورت تقلبی آن «تشیع»..... فارس و ترک و کرد و بلوچ و طبرستانی و گیلانی و اصفهانی و چاه بهاری و بندر عباسی و لر و بختیاری و ..... را به یکسان «گاییده » است.

در میان خوانندگان آیا کسی این گروه به اصطلاح سیاسی را که وقتی به وبسایتشان رجوع میکنی هیچ چیز به جز کثافات معده و تولید هیجانات قلّابی به شیوهٔ «شیعیان صفوی» و «داعشی ها» چیزی نمی یابی را میشناسد؟

به این وبسایت هرزه مراجعه کنید.
اگر این الاغ یکی از سخنوران این گروه است؛ خاک بر سر آنهایی که به این گروه میپیوندند و نام پیشمرگه را آلوده میسازند.

اینجا

گویا بازار «کثافات معده» در حال اوجگیری است.
زمانی که «سیاست» داعشی و صفوی شود؛ راه به روی اندیشه بسته میشود و کرمها و میکروبها تکثیر میشوند.

کژدم

۲ نظر:

  1. کژدم گرامی
    این حاج اغا چون خیلی شجاع تشریف دارند و قراره بی مهابا در مقابل تجاوز نامشروع ما غاضبان بیشرم فارس بە خاک مقدس کوردستان تا آخرین قطرە خون قد علم کنند٫ جرعت انتشار یک جمله از ما را ندارد.

    پاسخحذف
  2. کژدم گرامی
    این فرد جزو اعضای پارت آزادی کردستان هستند که به زعامت حسین یزدان پناه و با حمایت مالی و سیاسی حزب دمکرات کردستان عراق در اربیل شکل گرفته اند و وظیفه اصلی آنان به خدمت گرفتن جوانان کردیست که به امیدهای واهی و گاه با آرزوی رسیدن به ارو÷ا به کردستان عراق می آیند. آنها را که اغلب هیچ پناهی ندارند به نام پیشمرگه به خدمت در می آورند و با دادن ماکن زندگی در یکی از ÷ایگاههایشان در اطراف اربیل تفنگی به شانه شان می کنند و ماهانه در حدود صد و پنجاه دلار به آنان پرداخت می کنند و در اصل در فاصله ششماه آنها را استحاله می نمایند تقریبا به مانند مابقی دیگر احزاب کردستان ایران در این سوی کردستان.
    وطیفه اصلی این جوانان از مبارزه تبدیل به حفاظت از خانواده جناب حسین یزدان پناه و چند کسی از دفتر سیاسی شان میگردد که در حالیکه این جوانان به اصطلاح مبارز در بدترین شرایط زندگی به سر میبرند زنان و فرزندان اعضای دفتر سیاسی در بهترین شرایط زندگی می کنند و فرزندانشان به گرانترین و بهترین مدرسه آمریکایی در اربیل می روند و قس علیهذا....
    علی قاضی فرزند محمد قاضی نیز مدتی جزو اعضای دفتر سیاسی این جماعت بود و در فواصل سه ماهه از اروپا که خود و خانواده اش در آن زندگی می کنند سری به اینها میزد و هم رهنمودهای لازم را می داد و هم از طریق روابط حسنه اش با مسعود بارزانی هزینه های این جماعت را از طریق پارتی تامین می نمود.
    در نبرد اخیر با داعش نیز پیشمرگهای این حزب در مناطق غرب اربیل در جوار پیشمرگهای کردستان عراق به جنگ پرداختند و تلفاتی را نیز متحمل شده اند و این در حالی بود که به سبب اعتراض شدید ایران نسبت به حضور پیشمرگهای حزب دمکرات کردستان ایران و کومله . دولت کردستان مجبور شد که از آنها بخواهد که جبهه های نبرد را ترک کنند ولیکن اعتراضی مبنی بر حضور پیشمرگهای پارت آزادی ایران از جانب ایران اعمال نگردید.
    مایل نیستم بیش از این به موضوع اینان بپردازم چون ارزش وقت صرف کردن را ندارند فقط اندکی نوشتم تا خوانندگان "حدیث مفصل بخوانند از این مجمل"

    پاسخحذف