۱۳۹۳ مهر ۱۵, سه‌شنبه

اوباما... اوباما.... یا با «اونا» ... یا ... «با ما»..... زرشششششک

اوباما چند هفتهٔ پیش گفت:
«در حمله به داعش در سوریه تردید به خود راه نخواهد داد.»
مفهوم دروغین این گفته این بود که: اگر در حمله به رژیم بشار اسد تردید و قصور کرده است؛ اشتباه بوده است (نوعی پوزش کنایه آمیز و حاشیه ای دروغین برای دلگرمیهای دروغین).
سپس در اروپا نشست و برخاست کردند و حملات برق آسایی به مراکز فرماندهی داعش انجام گرفت.
اما به تصاویر زیرین نگاه کنید و روی آنها کلیک کنید تا بفهمید که چرا اینبار اوباما (کوندالیزا رایس مذکّر) اینبار «تردیدی» به خود راه نداد:









آمریکاییها در مجموع ۹۰ موشک «تاماهاک» به اهداف تعیین شده شلیک کردند که ۴۷ فروند آن برای کشتن فقط «یک نفر» بوده است.
امّا این «یک نفر» مامور سازمانهای ۱۶ گانهٔ اطلاعاتی-امنیتی آمریکا نیست..... این یک نفر «عضو سازمان اطلاعات مرکزی فرانسه» است.
قیمت تقریبی هر موشک «تاما هاک» حدود ۵۶۰ هزار دلار است که اگر تنها قیمت موشکها را حساب کنید و هزینه های جانبی آنها را که صدها هزار دلار دیگر است را به باد فراموشی بسپارید؛ هزینهٔ شکار این «یک نفر»؛ بالغ بر ۲۶ میلیون و ۳۶۰ هزار دلار بوده است..... عجب «یک نفر» گران قیمتی؟؟؟!!!!!!!

اما این «یک نفر» نیست که اینچنین گرانقیمت است؛ به تصاویر زیرین نگاه کنید تا ببینید که چه چیزی بسیار گرانقیمت است:







آنچه که بسیار گرانقیمت است و چه بسا حاضر باشند ۱۰۰ موشک تاماهاک نیز حرامش کنند در این یک جملهٔ یک مامور ارشد اطلاعاتی نهفته است:

یک مامور مخفی سرویس اطلاعاتی هم گفته است: «برخی مشکلات بهتر است برای همیشه زیر آوار فراموشی دفن شوند.»

اما مسئله این است که چرا «اوباما» که بالاخره معلوم نشد که «با اوناست» و یا «با شماها» حاضر است برای شکار این شخص این همه هزینه کند؟ آن هم یک مامور اطلاعاتی ارشد فرانسوی. چرا اوباما «تردیدی» به خود راه نمیخواست بدهد؟
پاسخ روشن است:
برخی مشکلات (بخوانید اسرار) بهتر است که برای همیشه زیر آوار فراموشی دفن شوند.

نخستین وبسایتی که از گروهی به نام «گروه خراسان» یاد کرد؛ وبسایت «العربیه» بود. این مطلب درست ۲ روز پیش از حملهٔ موشکی برای کشتن این شخص (یک نفر خیلی گرانقیمت)؛ انجام گرفت و شاید هم «هشدار»ی  بود که «العربیه» به آن گروه داد و به آنها یاد آور شد که فرار کنید؛ زیرا هدف شماره یک شما هستید. امآ واقعیت این است که گروهی به نام «گروه خراسان» وجود خارجی نداشته است و این یک «اسم رمز» و یا «کُد» بوده است که آمریکاییها و اروپاییها به این شخص و تیم محافظ او و تشکیلات برون مرزی (اروپایی-آمریکایی) سازمان «جبهةالنصرة» داده اند.

حالا ایرانیان آریایی نژاد شیعه مسلک باهوش به این پرسش پاسخ دهند که بالاخره:

«اوباما» با «اوناست» یا با «شماها»؟

البته رضا پهلوی باهوش نیز میتواند در این مسابقهٔ هوش شرکت کند.

پاسخ من برای این شعار این است:

«کیر» «اوباما» با «خامنه ایست» و خایه هایش «با شماها».

کژدم

۱۵ نظر:

  1. دبیركل "جنبش ملی کُرد برای تغییر مسالمت آمیز" در سوریه، ترکیه را به همدستی با داعش در محاصره شهر عین العرب (کوبانی) متهم، و تهدید کرد که دامنۀ درگیری های این شهر را به استانبول و آنكارا خواهد کشاند
    ..............................................................
    کژدم جان انگار برای نوشته های پربارتان مخاطبی پیدا شد امیدوارم این پروسه دنبال شود و گوش این عثمانی چی ها خوب کشیده شود

    اخوند یونیس مشاور روحانی هم عنوان کرده که ای کاش عبدالمالک ریگی را اعدام نمی کردند و به عنوان برگ برنده نگه می داشتند به یاد نوشته شما در مورد اپو افتادم

    سلامت باشید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این گروهها و سازمانها خودشان را بسیار بزرگتر و پر افتخارتر میدانند و نوشته های مرا نمیخوانند. همان اجرای سمفونی های «پلنوم های بی مصرف و کسالت آور» و تبدیل سازمانهای سیاسی به «کلوپ های اجتماعی» بزرگترین سرگرمی آنهاست.

      حذف
  2. درود کژدم گرامی.
    من این خبر را به نوعی ساختگی و هدفدار می دونم که توسط نهاد امنیتی امریکا به رسانه های عمومی و دم دستی تزریق شده به چند دلیل.
    ا.ل اینکه اصولا یک افسر اطلاعاتی چنین ارزشی نداره و اگر هم پیوسته باشه به تروریستها تا حالا اطلاعاتی رو که نباید میداده داده و تمام شده دیگه زنده و مرده بودنش چه فایده ای داره. دوم اینکه اصولا یک افسر اطلاعات نظامی وقتی خطرناک میشه که به یک ارتش کلاسیک بپیونده و اطلاعات برای ارتش کلاسیک رقیب خیلی با ارزش خواهد بود وگرنه برای کون نشورهای داعشی و نصرتی مشخصات فنی و تکنولوژی جنگ افزارهای فرانسوی به چه دردی می خوره؟
    اما هدف سازمان امنیت امریکا و غرب از انتشار گسترده و پر رنگ این خبر چیه؟ جواب روشنه. اونها می خوان خودشونو از اتهام ساخته و پرداخته کردن تروریستها و همدستی با اونها تبرئه کنن. البته ادمهای سیاسی و سازمانهای امنیتی از خیلی وقت پیش می دونن واقعیت رو منتها جدیدا این اتهام در بین افکار عمومی رواج پیدا کرده که داعش و تروریستها رو خود غرب ساخته و مجهز کرده و هر ننه قمری اینو فهمیده. این موج اگاهی برای امریکا ممکنه تبعات داشته باشه. اونها با انتشار چنین اخباری به ناخوداگاه مخاطب القا می کنن که نه تنها با این جنگجویان همراه نیستن که حتی حاضرن برای یک افسر خاون که به اونها پیوسته این همه هزینه کنن و جالب اینه که برای باور پذیر شدن قضیه امریکا رو متهم نشون میدن که به بهانه هدف گیری تروریستها اهداف امنیتی خودشو دنبال می کنه و اینجاست که احمقها این رو یک افشاگری از طرف رسانه های ازاد بر علیه امریکا قلمداد می کنند اما غافلن که امریکا تا دسته فرو کرده تو دهنشون کیر کلفتشو!
    اکبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما اکبر گرامی
      بالاخره صدایی از شما در آمد.
      این افسر اطلاعاتی به عنوان یک «سازمانده زبردست» میتونه همچنان مؤثر باشه. اما اینکه یک افسر ارشد اطلاعاتی به عنوان مسئول پرونده؛ تا چه حدی در ماجراها قاطی شده بود زیر سوال است. آیا ماموریتش آموزش و تسلیحات بوده است؟ که ظاهراً چنین به نظر می آید.
      دوّم اینکه این چنین گرانبها است؛ باید از افراد بسیار رده بالا بوده باشد و یک افسر اطلاعاتی معمولی نیست و اگر اینچنین است پرسش بعدی این است که چرا آمریکا نقش شکارچی را بازی میکند؟ و فرانسویها گفته اند که با داعش تنها در عراق درگیر (حملهٔ هوایی) خواهند شد و نه در سوریه.
      سوّم اینکه باید دید آمریکاییها چه دسته گلی به آب داده اند؟ چون آنها همینطوری عده ای را آموزش میدهند و بعد هم گروههای آموزش دیده (نمونهٔ اخیر در سومالی) به القاعده پیوسته اند.
      چهارم اینکه؛ با در نظر گرفتن این مسئله که «داعش» یک سازمان واقعی است و مثل سازمانهای شنگول و منگولی مثل جبههٔ مشارکت و ملی مذهبی ها و حزب دموکرات کردستان و کومله نیست و به همین دلیل نیز «در قامت حکومتی» با مسائل برخورد میکند و اینچنین نیز «آفریده» شده است. لذا این افسر اطلاعاتی با توجه به بیمی که آمریکاییها نشان میدهند؛ احتمالاً سر نخهای زیادی در رابطه با عوامل نفوذی دارد و میتواند به یک بازی عریض و طویل «جاسوسی و ضد جاسوسی» و «اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی» پر هزینه تبدیل شود و چه بسا بسیاری از مسائل میدانی را تحت تأثیر قرار دهد.
      پنجم اینکه آقای «پانه تا» اخیراً گفته است که این جنگ شاید ۳۰ سال طول بکشد. این سخن آقای پانه تا اندکی خنده دار به نظر می آید؛ زیرا جنگ جهانی دوّم با آن عظمت و حدود ۷۰ میلیون کشته؛ در عرض ۴ سال به پایان رسید.
      مسئلهٔ ششم اینکه وبسایت رادیو آلمان (دویچه وله)؛ یک خط در میان نقشهٔ بزرگ و سیاهرنگ «محمد رسول الله دوّم» را یک خط در میان منتشر میکند؛ تا مبادا از یاد خوانندگانش برود!!!!!!
      من انتشار خبر رو مثل شما هدفدار میدونم ولی خبر رو ساختگی نمیدونم ولی امکان دستکاری و کم و زیاد گفتن و تحریف خبر رو هم در نظر میگیرم. ولی باید اندکی صبر کرد و خبرها را دنبال کرد و دید که چه نکاتی را میتوان یافت و ارتباط میان آنها را کشف نمود و برای مردم توضیح داد.
      من این مطلب رو به عنوان گشایش بحث مطرح نمودم و میدانم که گسترهٔ آن بسیار وسیع تر از آن چیزهایی است که «خبر خوانها» به نظرشان می آید.

      حذف
  3. پاسگاه هاي پليس دياربكر( ئامد ) به دست مردم تسخير شد و اسلحه در در ميان مردم توضيح شد.
    داعش در شهر كوباني تار و مار شده.
    نه تن از رزمندگان ( ي پ گ) هم جان باخته اند و حدود چهل رزمنده زخمي به خاك تركيه انتقال و در بيمارستان سروچ تحت حمايت مردم مداويشان آغاز شد.
    سه داعشي در لباس زنانه در مرز سوريه و تركيه توسط مردم دستگير شدند
    در چند منطقه مرزي مرزبانان ترك در مقابل سيل مردم آزاديخواه كردستان تركيه پا به فرار گذاشته اند و مرز عملا به دست مردم باز شده.
    ٢٢ تن از نفرات ارتش تركيه صفوف خود را ترك و با اسلحه هايشان به ي پ گ پيوسته اند.
    شهرهاي ازمير، آنتاليا ، جيزره، آدانا ، نوسايبين ،مرسين درسيم و... در خيابان هستند.
    Fariborz

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فریبرز گرامی
      به این وبلاگ (خانهٔ خود) خوش آمدید.
      از تمامی یاران بخواهید که تا میتوانند اخبار مربوط به کردستان ترکیه و سوریه را در هر جایی که میتوانند منتشر کنند. من ایمان دارم که ایرانیان اصیل و نه پان ایرانیستهای شیعی-صفوی؛ به دنبال اخبار رزمندگان دلاور کردستا و به خاک مالیده شدن پوزهٔ «محمد رسول الله دوّم» و حکومت کثیف اخوان المسلمینهای عثمانی هستند.
      سربلند و پیروز رزم قوم ماد

      حذف
  4. من کرد نیستم. من یک ایرانی هستم از قوم پارس. ما که تعدادمان هم زیاد است چند روز است که در مرزها که بهتر است نگویم کجا سرگردانیم ومنتظر فرصت هستیم که به کمک هم فبیله و هم تباران خود کردهای عزیز برویم. در حال حاضر ۵ نفر از ما موفق به رفتن به ان سو شده اند. منتظر خبرها ی خوب باشید. کوبانی زنده است . قلب ما با قلب کوبانی می تپد.
    Fariborz

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پاینده باشید.
      شاید تنها چنین روزهایی میتوانستند؛ اقوام ایران باستان را که از هم جدا افتاده اند؛ اینچنین به هم نزدیک کند.
      من نیز آذری هستم.
      پاینده باشید.

      حذف
  5. عبدالباری عطوان
    استراتژی آمريکا در مقابله با داعش چه اندازه شانس موفقيت دارد؟

    ......................................................................................
    با درود این مقاله را بخوانید جالب است

    http://www.asre-nou.net/php/view.php?objnr=32370

    کاش می تونستیم به اوارگان کوبانی در ترکیه کمک مالی بکنیم اگر راهی هست دوستان اطلاع رسانی بکنند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تمامی تلاش این شخص این است که بگوید؛ آمریکا باید بین سلفی ها و تشیع؛ یکی را انتخاب کند و گرنه شکست خواهد خورد.
      عطوان بمبارانهای برلین و هیروشیما و ناکازاکی یادش رفته است که اگر کارد به استخوان برسد؛ حتماً تکرار خواهند شد.
      البته غرب هنوز تنها نظاره میکند و به ریش مسلمانان خاورمیانه میخندد. جنگ هنوز در خانهٔ مسلمانان است و تا آنجایی که بتوانند تلاش خواهند نمود که در همین منطقه بماند.
      صحبت آقای پانه تا مبنی بر اینکه این جنگ ۳۰ سال طول خواهد کشید؛ به این مفهوم است که هیچیک از کشورهای خاورمیانه از «لذّت دین مبین اسلام» بی بهره نخواهد ماند. شاید بتوان در یک جنگ چند ماهه خود را از آتش کنار کشید؛ اما در جنگی ۳۰ ساله همه به میدان کشیده میشوند و حتی اگر هم نخواهند؛ به باتلاق کشانیده خواهند شد.

      حذف
  6. از نشست کشورهای حوزه دریای مازندران خبرهای بدی در میان اخبار رسانه ها به چشم میخورد.آذربایجان و روسیه و قزاقستان که تا بحال می خواسته اند سهم 13 درصدی را به ایران بدهند اینبار ادعا کرده اند که سهم ایران 11 درصد هست! ضمن اینکه ایران حق استخراج نفت از بستر دریای مازندران را ندارد! همانطور که صدام قرار داد 75 الجزایر را با گفتن طلاحه پاره کرد روسیه هم قرارداد 1940 را که ایران و شوروی دریای مازندران را 50-50 میان خود تقسیم کرده بودند پاره کرده و دور انداخته.من از قوانین بین الملل شناختی ندارم ولی قاعدتا و عقلا اگر شوروی تجزیه شده 50 درصد آنطرف باید میان چهار کشور تقسیم شود ولی ظاهرا جریان به نحوی دیگر است.جایی که در مصاحبه ای با فرمانده نیروی دریایی به مناسبت سالروز اغاز جنگ دیدم در پاسخ به همه پرسشهای مصاحبه کننده در باره خلیج فارس این فرمانده چه عربده ها و نعره هایی کشید درباره قدرت ایران در این حوزه ولی وقتی یک سوال از او پرسیده شد که گویا درباره حضورمان در دریای خزر کوتاهی کرده ایم این فرمانده یک خط گفت: پاسخ به این سوال در حوزه اختیارات من نیست و دستورات از فرماندهی های بالا می اید اولویت باید ساقط کردن جمهوری اسلامی باشد و نباید به بهانه کارفرهنگی برای تغییرات شگرف اجتماعی از هدف سیاسی برانداختن نظام اسلامی غافل شده یا اولویت دوم قرار دهیم با طمئنینه و امید به آگاه شدن جامعه به سوی اصلاح نظام سیاسی نمی توان اقدامی کرد زیرا اینکار هم زمانبر است. این همه عجله ای که نظام اسلامی و ابرقدرتها برای ایرانستان کردن و خرج کردن ایران دارند فکر کنم کلا بی خیال ایران بشویم به صرفه تر کارهای زمانبری باشد که وقتی بخواهیم به ثمر برسانیم اصولا نه از تاک نشان مانده نه از تاکنشان.کارهای با طمئنینه و صبر برای زمانی هست که بذری را بکاریم و با مراقبت و تیمار بخواهیم رشد کند ما هیچ بذری نکاشته ایم و آنها حتی خاک این باغچه را هم دارند می فروشند...باید عجله کرد.باید زمین و خاک را نجات داد که از دست می رود...به زودی...
    این فقط به دریای خزر و منابع غنی انرژی و غذایی و طبیعی اش محدود نمی شود ازمنابع آب های داخلی ما تا معادن ما تا حوزه های انرژی ما تا حوزه های فرهنگی ما تا ....اگر واقعا و دقیقا بدانیم ایران به کدام سو در حال سقوط و نابودی میرود آنگاه هر آینه خواهیم دانست زمانی برای ژستهای فرهنگ سازانه ! و جامعه پرورانه نداریم چون ظرفی اگر بشکست مظروف می ریزد و فکر شربت درست کردن مضحک است

    پاسخحذف
  7. فرمانده داعش: کوبانی ها ایرانی هستند/ جزیه دهید در امانید
    http://www.khabaronline.ir/(X(1)S(r3zh01xn5bepxc21ms1c24rr))/detail/379551/World/middle-east

    پاسخحذف
  8. به گزارش خبرگزاری فرانسه، ارتش ترکیه صدها مبارز کرد را که در حال بازگشت از کوبانی هستند در مرز بازداشت کرده است. این خبرگزاری تعداد دقیق بازداشت شدگان را ۲۶۵ نفر اعلام کرده است. همزمان فرانسوا اولاند گفته که از ایجاد منتطقه‌ی حائل در مرز ترکیه و سوریه توسط ارتش ترکیه پشتیبانی می‌کند. سناریوی مشترک دارد وارد مرحله‌ی پایانی خود می‌شود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر منظورتان را از مراحل نهایی سناریو توضیح میدادید؛ خوانندگان و همچنین خود من بسیار خوشحال میشدیم. زیرا به خاطر پیچیده بودن مسائل؛ نظریات گوناگونی وجود دارند که آشنایی با آنها بسیار مفید است.

      حذف
  9. اکنون بیش از دو هزار نفر از مردم آزادیخواه در مقابل مقر سازمان ملل در تهران در حمایت از مقاومت مردم کوبانی و مدافعانش تجمع کرده اند تجمع کننده گان دهها پلاکارد و عکس در حمایت از مردم کوبانی و علیه داعش و دولتهای حامیش در دست دارند . تجمع کنندگان شعار میدهند کوبانی تنها نیست کوبانی تنها نیست .
    عکس و گزارش تکمیلی بزودی منتشر می شود
    آزاد زمانی

    پاسخحذف