۱۳۹۳ مهر ۲۰, یکشنبه

روز شمار سقوط بغداد و لبنان

با توجه به بن بستی که در رابطه با مذاکرات اتمی بوجود آمده است و حکومت اسلامی ایران تا کنون در گره زدن مذاکرات هسته ای به مسئلهٔ «هلال شیعی» ناکام مانده است و طبق اظهارات عراقچی سخن از کشیده شدن مذاکرات هسته ای به دور سوّم میرود؛ اما طرفهای غربی هنوز به این مسئله اشاره ای نکرده اند.
پیش بینی من این است که حلقه های محاصره به دور رژیم انگلهای حاکم بر ایران تنگتر شود و در عرصهٔ میدانی؛ سقوط بغداد در رأس امور قرار گیرد.
رژیم اسلامی ایران برای جلوگیری از عواقب سقوط بغداد که میتواند نوک حمله را به طرف نجف و کربلا سوق دهد و رژیم شیعی ایران که خود را رهبر و قیّم شیعیان میداند؛ یا باید دست از «جنگهای نیابتی» برداشته و به طور رسمی وارد میدان شود و یا باید بازی را واگذار کند.
واگذار کردن بازی تنها در عرصهٔ دست کشیدن از ادعای رهبری شیعیان نخواهد بود و به عرصهٔ باخت کامل در عرصهٔ مذاکرات هسته ای نیز کشانده خواهد شد. اما رژیم رهبر فرزانه تمامی تلاشهای خود را بکار خواهد بست تا مردم ایران و حتی هواداران خود را در تاریکی نگهدارد.
خوانندگان گرامی میتوانند اخبار مربوط به آنچه که مربوط به درگیریهای حزب الله لبنان با داعش و یا مربوط به درگیریهای اطراف بغداد میشوند را در بخش نظرات منتشر کنند که میتواند به صورت یک آرشیو تاریخی در آید.
نظر به اینکه داعش در جبهه های گوناگونی به صورت موازی میجنگد؛ لذا هرگونه پیشروی آنها در جبهه های شیعیان؛ منجر به ضعف عمومی در ساختار استراتژی مبارزاتی رژیم انگلهای صفوی حاکم بر ایران خواهد شد.
خوانندگان گرامی باید در نظر داشته باشند که رژیم هیچگاه تن به اعتراف به شکست نخواهد داد تا زمانیکه مانند خمینی احمق؛ به یکباره همه چیز را بر باد دهد.
این صفحهٔ جدید در ستون سمت راست در دسترس خوانندگان است.

کژدم

۹ نظر:

  1. یک پیشنهاد:
    صفحه ای برای آخرین تغییرات سکه و ارز ایجاد کنید...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نشان گرامی
      تغییرات قیمت سکه و ارز خطی است. صفحه نمیخواهد.
      این وبلاگ تغییرات «ارضی» را بررسی میکند که خطی نیست و به «گستره ها» میپردازد.

      حذف
  2. اشتباه شما اینجاست که فکر می کنید بوش و اباما کاره ای هستند...مشتی پاپت . از همه هم پاپت تر مستر اباما گَ رَ... اینها همه برای پیش برد اهداف صاحبان دنیا هایر شده اند.... بجای کالبد شکافی«گلّه های موسوم به نوپو» سیستمی را تشریح کن که صاحبان دنیا هستند.
    https://www.youtube.com/watch?v=eAaQNACwaLw

    پاسخحذف
  3. پیشروی داعش به سمت بغداد؛ «درخواست اعزام نیروی زمینی آمریکا»

    http://www.radiofarda.com/content/o2-iraq-ask-us-troops/26633543.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      داعش نخست باید استان الانبار را کاملاً تسخیر کند و سپس به تحکیم استحکامات خود بپردازد و سپس نوبت بغداد و یا دو شهر نجف و کربلا خواهد رسید. تمامی تلاشهای این گروه به این خاطر است که تا جایی که میتواند سپاه پاچاهارداران انقلاب اسلامی را به طور رسمی به عراق بکشد و رهبر فرزانه نیز بیش از دو انتخاب «وادادن» و «جنگیدن» راه دیگری نخواهد داشت.

      حذف
  4. بدبختی نیروهایی که شهرهای مورد تصرف داعش را بازپس می گیرند پاکسازی مینها و تله های انفجاری است.
    این سوال برای من پیش آمده که نیروهایی که در حال دفاع در برابر داعشند چرا از این حربه استفاده نمی کنند و قبل از عقب نشینی از این عامل برای تاخیر در پیشروی داعش استفاده کنند؟

    پاسخحذف
  5. ناشناس گرامی
    هیچ حیرتی ندارد. داعشی ها ارازل و اوباشی هستند که از اندونزی و مالزی و فیلیپین و فلسطین و قزاقستان و ...... به آنجا آمده اند و «در خانهٔ خود نمیجنگند»؛ بلکه «در خانهٔ دیگران» میجنگند و برایشان مهم نیست که چه کسانی با آن مینها و تله های انفجاری کشته میشوند و هر که کشته شود؛ ضربه به دشمن است. اما مدافعین شهرها «در خانهٔ خود» میجنگند. معمولاً هم نقشه های مناطق مین گذاری شده و یا تله های انفجاری گم و گور میشوند و برای «صاحب خانه» عواقب ثانوی دارد.
    از سوی دیگر «فرهنگ جنگی داعش» همان فرهنگ «غزوات محمد» است. هر چه بیشتر بکشید باکی نیست و پشتوانه اش هم برداشته شدن گناه کشتارها و قتل عامها از ارازل و اوباش (راهزنان) هوادار محمد بود که با این آیهٔ ننگین مزیّن گردید:
    و ما رمیت اذ رمیت؛ ولیکن الله رمی
    یعنی هر چه تو کردی؛ در واقع تو نکردی؛ بلکه الله انجام داد و گناهش را نیز به گردن میگیرد و چون آفریننده است؛ میتواند کشنده هم باشد. این مسئله را در داستانهای گوناگون تازینامهٔ کثیف؛ بویژه داستانهای مربوط به «خضر» و کارهایی که او کرد و پشت سر آن «حکمتی الهی» نهفته بود به این حیوانات آموزش میدهد و میگوید که: همه را بکشید؛ چون شما نکشته اید... بلکه الله کشته است.

    پاسخحذف
  6. خامنه ای به شدت به خود ریده است و به «فرافکنی» روی آورده است. امام حسن بنفش مؤثر نیفتاده است و تنها حلقهٔ دار را بر گردن این اوباشان ناب صفوی-علوی-محمدی تنگ تر کرده است. اکبر بهرمانی و روسپی پیر فرزانه و سپاه قدس؛ یار غار القاعده بودند؛ اما اکنون که روسپی فرزانه به خر خر افتاده است؛ همهٔ «اسلام ناب محمدی» ساختهٔ انگلیس شده است؛ در حالی که خمینی احمق را که حتی فارسی حرف زدن را نیز بلد نبود با تبلیغات فرانسه و انگلستان و جیمی کارتر و به دست یک ملّت خائن به آیندهٔ فرزندان خویش بر سر کار آوردند.
    آیا خامنه ای داستان آن روسپی هندی را فراموش کرده است که به ناگهان مسلمان و آنهم شیعه شد و تمامی اموالش را به دولت فخیمهٔ انگلستان سپرد تا در نجف؛ شهریهٔ انگلها (طلبه ها) پرداخت شود؟
    فرافکنی های یک موش ذلیل را بنگرید که دریاچهٔ آذربایجان را خشکانیده است؛ تجارت مواد مخدر را هدایت میکند و از فروش اوتوموبیل و مواد مخدر و هر بیشرمی دیگری که میدانید؛ مانند جدّ ننگینش خمس و ذکات جمع میکند و اکنون قهرمان مبارزه با انگلستان شده است:

    http://www.radiofarda.com/content/f12-khamenei-says-britain-made-isis-against-iran/26634692.html

    برو در مستراحتو بذار....

    پاسخحذف
  7. ناشناس گرامی
    نخست اینکه من این وبسایت را نمیشناسم. دوّم آنکه رژیم ننگین صفوی بسیاری از وبسایتها را کپی میکند. سوّم اینکه سپاه پاچاهارداران یکی از تولیدکنندگان «سلفی جهادیها» برای سرکوب مردم کردستان بوده است و در همان اوایل انقلاب؛ زنازاده ای به نام «مفتی زاده» را علم کردند و نخستین جاشهای کگردستان همین زنازاده و مادرقحبه های هوادارش بودند که پس از انجام ماموریت ننگینشان(خیانت به مردم خود) از طرف رژیم صفوی سرکوب شدند.
    اما باید بدانید که این «داعش» با «آن داعش» که با قاسم سلیمانی و خامنه ای جفتگیری میکردند فرق دارد و حتی اگر آقای هجری هم چنین بگوید اشتباه میکند و حرفش وحی منزل نیست.
    لازم به یاد آوری است که وضعیت امروز کردستان محصول حماقتهای کومه له و حزب دموکرات کردستان است و گرنه کردستان جای دیگری میتوانست باشد.

    پاسخحذف