۱۳۹۳ آبان ۱۴, چهارشنبه

قورباغه ها ساکت شدند... حالا نوبت عربده کش هاست

هوی... عربده کش ها.... زود باشید بیایید بیرون... الآن نوبت شماست

امام حسین قریشی (پسر عموی یزید) دو روز پیش مُرد..... امام حسین اوبامای کنیایی هم امروز شهید شد.

برخلاف نظر تحلیلگران روزنامه ها و رسانه های دیداری و شنیداری؛ گفتم که حزب دموکراتیک آمریکا شکست سنگینی خواهد خورد؛ ولی چون اینجا یک وبلاگ است. کسی باور نکرد. ولی در عمل گستردگی شکست حزب امام حسین اوباما را میتوان با ویرانیهای سوریه مقایسه کرد.

شرح حال امام حسین اوباما در یکی دو جمله:

امام حسین اوباما که پیشترها جهاز هاضمه اش خوب کار میکرد؛ بعد از رسیدن به خلافت؛ به کسی که حتی برای «ریدن» ده ها مشاور داشت تبدیل شد و مشاوره ها چنان طولانی میشدند که بالاخره حضرت امام حسین اوباما به «یبوست» دچار میشد و برای ریدن به «گروه فنّی» نیاز بود تا با قاشق و یا پاشنه کش ایشان را «برینانند».
وضعیت عراق و سوریه و نتیجهٔ «بهار عربی» و اوکرائین و.... همگی محصولات مشاورات هستند. که الآن دیگر حتی با قاشق و پاشنه کش هم نمیشود آن «گُه سفت شده» را از سوراخ مبارک امام حسین اوباما بیرون کشید؛ و نیاز به بیل و کلنگ است.
جمهوریخواهها همان گروه «مهندسی» هستند که ابزارشان اندکی بزرگتر (بیل مکانیکی و چکّش بادی) است و اصلاً شوخی بردار نیست.


نشست مسقط

آنهایی که در بلاد «کمپین سفارت سبز» زندگی میکنند میگویند که «الهامات غیبی» از طرف سلطان قابوس به «امام علی فرزانه» نازل شده و اوضاع «بیل مکانیکی - چکّش بادی»  را در گوش ایشان تلاوت نموده اند و حضرت «امام علی فرزانه» نیز فی الفور نامه ای نگاشته و به نشست مسقط فرستاده اند و در این نامه چند پلّه از منبر «امامت و خلافت» پایین آمده اند (اینجا)
امّا گویا این نامه دیگر ارزش زیادی نخواهد داشت؛ چون کار دارد به «مهندسی» میکشد و سلطان قابوس اندکی دیر «الهامات» فرموده اند.
وقتی که «امام حسن بازی» شروع شد؛ به امام علی فرزانه گفتم: سوراخ دعا همان سوراخ سلطان عربستان است؛ به جای اینکه شلتاق بکنید؛ دستمال بردارید و بروید عربستان.
چند ماه پیش گفتم که سوراخ دعا عوض شده و یک سوراخ سیاه است (سوراخ اوباما).
باز هم امام علی فرزانه باور نکرد.
بار اوّل باور نکرد؛ داعش رفت تو پاچه اش.
بار دوّم هم باور نکرد و منتظر «سروش غیبی مسقط» شد.
اینبار «بیل مکانیکی و چکّش برقی» به پاچه اش فرو خواهد رفت.

مشکل اصلی آمریکاییها

مشکل اصلی حزب جمهوریخواه تنها آقای اوباما نیست؛ خاورمیانه هم نیست؛ حتی چین هم نیست....
مشکل اصلی آنها این است که اروپا را «دلّالها» اداره میکنند و وجود یک «دلّال خانگی» دیگر (اوباما و حزبش) در چند سال آینده میتواند همهٔ معادلات قدرت را در عرصهٔ بین المللی به ضرر آمریکا تغییر دهد. برای کشورهایی که به عنوان «حوزهٔ نفوذ» تعریف شده اند؛ فرقی نمیکند که زیر نفوذ کدام قدرت باشند. اینگونه کشورها همیشه قهرمانانی دارند که با «آسیابهای بادی» میجنگند و پیروز میشوند.
اما چین و روسیه و حزب جمهوریخواه آمریکا میدانند که «زمین سخت» یعنی چه؟
حزب جمهوریخواه آمریکا باید در جبههٔ متحدینش خانه تکانی بزرگی بکند و گرنه با وجود این همه «دلّال» همه چیز به هم خواهد ریخت.

مشکل ایرانیها

مشکل ایرانیها این است که «معادلهٔ قدرت» را نمیشناسند. ایران یکبار «پل پیروزی» شده است و باز هم میتواند بشود. در جنگ جهانی دوّم زمانی که «معادلهٔ قدرت» باز تعریف شد؛ ایران پل پیروزی شد و چند صد هزار نفر تنها از گرسنگی مردند.
چینیها تنها یک قدم با ما فاصله دارند و آن یک قدم «افغانستان» است. ۷۵۰ میلیون مور و ملخ نیز دارند که مانند اعراب زمان محمد به دنبال «بهشت» هستند.
دولت چین در حال «فساد زدایی» است و این نشانهٔ خوبی برای هیچکس نیست. «فساد زدایی» یعنی بوجود آوردن یک ملّت متحد که به افقهای دور نگاه میکند و یکی از افقهای نزدیک میتواند ایران باشد.
آنهایی که شعارهای زمان رضاشاه و محمد رضا پهلوی و مصدق را مبنی بر «تمامیت ارضی» لقلقهٔ زبانشان کرده اند و یا آنهایی که فکر میکنند «هلال شیعی» و «حوثی های کشک خور» نوعی از «قدرت» است. حتی جلو بینی خود را نیز نمیبینند.
آنهایی که امروز شعار مرگ بر آمریکا میدهند؛ نسل چهارمشان چشم بادامی خواهند بود و به زبان «مندرین» سخن خواهند گفت.

کژدم



۱۳ نظر:

  1. با درود.
    نظر شما در مورد این کامنت یک دوست ناشناس در وبلاگ دلقک ایرانی چیست:
    "این اسید پاشی به صورت مردم را امری حکومتی می دانم یک پروژه ای کاملا تعریف شده که ارتباط مستقیمی دارد با تحولات منطقه. از دید من تمامی مسائل نشان می دهد که اوباما با حکومت ایران به توافق رسیده اند که هنوز جزئیات این توافقات پشت پرده مشخص نیست اما پابرجایی بشار اسد و همچنین عدم اجازه به داعش برای فتح بغداد و کربلا در این توافقات مطمئنا هست، مابقی بمرور مشخص خواهد شد ولی در توافقات پشت پرده مابین اوبامای صلح طلب با حکومت شیعی ایرانی کمترین تردیدی ندارم. بعد از این توافق، حکومت ایران آنقدر از خود اعتماد به نفس دارد که روز روشن دختر مردم را به این روز بیاندازد و هیچ ترسی نداشته باشد، یعنی سرکوب صد در صد. به هر حال اوبامای صلح طلب در کنارشان است. در این مجموعه کشورهای عربی را اوباما در تله می کند، این بدبخت ها با دست خود در حال کندن گور خود هستند در این ائتلاف علیه داعش، نمی دانند شده اند سربازان علی خامنه ای...... این روزها در حال نق زدن در سایتهایشان هستند عرب ها، نادانی خودشان را می اندازند گردن یک نادانی دیگر به نام اوباما. تنها و تنها کسی که در تله اوباما و امام علی خامنه ای نیفتاده همین اردوغان و ترکیه هست. سیاستمدار به این می گویند. حتی می بینید که حسن روحانی حرف های پشمکی در رابطه با اسید پاشی ارائه می کند، می دانید چرا؟ چون می داند که اسید پاشی توسط اوباش نفر اول مملکت درب و داغونی بنام ایران انجام شده است و نه کسی مثل یک امام جمعه زپرتی و می بینید که بازوان حسن روحانی مرتب اسید پاشی را به دشمنان نسبت می دهند، چرا؟ چون حسن روحانی می خواهد به امام خود نشان دهد که خارج از موضوع و قاعده نخواهد بود. تمام این اتفاقات عجیب و غریب یک مجموعه کامل هستند و وای به حال مردم ایران"

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر این توافقها پشت پرده هستند؛ چگونه این دوست به آنها پی برده است؟ اما سخنان ایشان را می توان به عنوان یک «حدس» و یا برآیند یک «تحلیل» به حساب آورد. بسیاری از گفتگوها و مذاکرات حسّاس در پشت درهای بسته انجام میشوند؛ و معمولاً حاکمیتها آنرا انجام میدهند؛ حاکمیتها هم معمولاً عده ای از افراد هستند که نظرات خاصی دارند و نظر خود را ارجح میدانند و نظرات دیگران را نادرست میپندارند؛ لذا برای فرار از انتقادها؛ مذاکرات به «پشت پرده» کشیده میشود.
      در ایران این مذاکرات پشت پرده؛ میتواند چهرهٔ شکست خوردهٔ امام علی فرزانه را بپوشاند و اگر هم گندی در آمد میتوان آنرا به حساب ظریف و یا امام حسن روحانی نوشت؛ تا چهرهٔ کثیف خامنه ای همچنان «قدرتمند و شکست ناپذیر» باقی بماند.
      اسیدپاشی نتیجهٔ تلاش رژیم برای ایجاد رعب و وحشت برای جلوگیری از شورشهای احتمالی بوده است و برای رژیم نتیجهٔ خوبی هم داشت.
      سیستمهای اطلاعاتی رژیم با ارزیابیهایی که دارند؛ احتمال شورشها را بالا میدانستند. اما با ماجرای اسید پاشی به این نتیجه رسیدند که مردم تهران و اصفهان بی غیرت تر از آنی هستند که بتوانند حرکتی را شروع کنند و به آخر برسانند.
      رژیم موفق شد و «ساکنین ایران» (نه ایرانیان) بار دیگر ثابت کردند؛ که ظرفیت کیر کلفت تر را هم دارند و حرکتی نخواهند کرد. اما در شعار بسیار انقلابی و تشنهٔ خون حزب اللهی ها هستند.
      امیدوارم که از ادبیات مودبانهٔ من نرنجیده باشید.

      حذف
  2. کدوم توافق؟ ...اباما خودش کِشِ تنبانش دو روز پیش در رفت ... و یقین داشته باشید که زمینه های روندٍ در رفتن کِشِ تنبان ٫ تا دو سال اینده که ریگانی دیگر به کاخ سفید می رود از دو روز پیش به قول اطلاعاتی های پشمکی رژیم اسلامی کلید خورد ..

    پاسخحذف
  3. "خاله بازی" با رژیم خونخوار آخوندی ۲ روز پیش با پیروزی جمهوری خواهان پایان گرفت و اغای مفعول ایران منتظر تحریم‌های هولناک از سوی کنگره آمریکا باشد :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      فرض کنیم که تحریمها چنان شدید باشند که رژیم به یک فوت بند شود.
      پرسش این است که کجاست آن نیرویی که «فوت» کند؟
      آنچه که اپوزیسیون نامیده میشود؛ در واقع وجود خارجی ندارد. وجود خارجی یعنی یک اتحادیهٔ منسجم و با برنامه های فراگیر.

      حذف
  4. من جریان اسید پاشی را به مانند بمب گذاریهای یک گروه ناراضی قدرتمند برای بهم زدن اوضاع سیاسی و اقتصادی می دانم تنها تفاوت این است که فعلا این گروه قدرتمند در صحنه اجتماعی با اسید پاشی(معادل بمب گذاری)اوضاع را نا امن کرده اند و این پالس را به سایرین (از جمله نهادهای اجتماعی و رفرمیست هاو در نهایت جناحهای رقیب و ..) می دهند که همچنان بازدارندگی قویی برای به سرانجام نرسیدن رفرمها ی اجتماعی و به دنبال ان سیاسی و اقتصادی را دارا هستند اگر این گروهها در اینده مجال پیدا بکنند و با توافق هسته ای به کنار گذاشته شوند شروع به ترورهای فیزیکی و به هم ریختن وضعیت اقتصادی خواهند کرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناتشناس گرامی
      این گروه اسم دارد و همان جریانهای جبههٔ پایداری و نیروهای همسویش هستند. اگر منظورتان را درست فهمیده باشم.

      حذف
  5. بله کژدم گرامی اینها تا انتهای خط را خواهند رفت چون با نرم شدن شرایط دیگری نه جایی و نه موقعیتی خواهند داشت..

    پاسخحذف
  6. بزودی دولت امرکیا مجبور است طرح خط نفت الاسکا را انجام دهد ...
    نفت گاز شل علیرغم توطئه ال سعود در حال رشد است...یکی دو سال دیگر ظرفیت تولید امرکیا بالا رود می تواند صادر کند...
    جراحی بزرگ خاورمیانه شروع می شود
    یک مشت تومور مغزی بد خیم هست باید برداشته شود...
    اگر مذاکرات به نتیجه نرسد عربستان چاره ای جز مسلح شدن به بمب اتم ندارد شایدم شده باشد .....
    اینجا هم ملت تهدید میکنند مناطق شیعه نشین عربستان را می شورانیم هیچ غلطی نمی توانند بکنند
    کار دو روز است حل ان مسئله
    میلیونها فلسطینی اواره سنی ..ناصبی که سب علی شب روز می کننند در کشورها سرگردانند ال سعود با دادن تابعیت به انها و دادن پول سنگین انها را در این مناطق سکنی کرده یک شبه ترکیب جمعیتی را چنان بهم می زند که این تحلیل چی گنجشک مغز نفهمند چی شد چطور شد ...
    اگر داعش بخواهد پیروز شود باید ریاض را تصر ف کند با شورش مردم....انموقع حاج قاسم سلیمانی باید بدود که خاندان سعودی سقوط نکنند...
    البته اگر این دموکراتهای بی خاصیت بودند شاید چنین می شد ولی با امدن جمهوریخواهان..با هر غوغایی شدید تر برخورد خواهد شد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      بخشی از سخنان شما چون به صورت کلّی بیان شده اند؛ هر کسی میتواند تعبیر و تفسیر خودش را داشته باشد. به عنوان مثال « یک مشت تومور مغزی بدخیم» میتواند تفسیر های گوناگونی از آن نمود. اگر لطف کنید و مطلب را اندکی بشکافید؛ به نظر من بهتر است. نترسید؛ اینجا چیزی سانسور نمیشود. اتفاقاً من خریدار هر تحلیلی هستم و دوست دارم تا خوانندگان نیز آب و هوایی تازه به صورتشان بخورد. بخشی از مسائل مانند اتمی شدن عربستان سعودی؛ از نظر من درست است و هم اکنون نیز اتمی هستند و کافی است که کلاهکها به عربستان منتقل شوند.
      اما در رابطه با اینکه سنّی مذهبها شب و روز سبّ علی میکنند را به خاطر تجربهٔ شخصی نمیپذیرم. به عنوان مثال دوستان سلفی و اخوانی که دارم؛ هرگز نام علی را بدون «رضی الله عنه» به زبان نمی آورند و همان احترام ۳ خلیفهٔ دیگر را برایشان دارد. بلکه این شیعیان هستند که سبّ سه خلیفهٔ دیگر را میکنند و مسئلهٔ پنهانی هم نیست. حتی تا آنجایی که به یاد دارم عده ای از نویسندگان شیعهٔ عراقی عایشه را به زنا با طلحه و زبیر متهم میکنند که نام یکی از نویسندگان شیعه مسلک «عسگری » میباشد. آنهایی که اطلاعاتشان مانند من کهنه نیست میتوانند نامهای دیگری و نگاشته های آنها را در همینجا مطرح کنند. امّا اینکه همهٔ مسلمانان عرب تبار ضد ایرانی صد در صد هستند؛ حرفی در آن نیست و آنهایی هم که عرب تبار نیستند بنا بر «باور اسلامی برتری عرب بر ایرانیان»؛ دشمن ایران هستند.
      در رابطه با برخورد شدیدتر توسط جمهوریخواهان نیز حق باشمست.

      حذف
    2. این سخن شما هم درست است که اگر داعش بخواهد به عربستان یورش برد؛ قاسم سلیمانی باید برود از سلطان عربستان دفاع کند و گرنه اگر چنین اتفاقی بیفتد؛ طوما تشیع پیچیده میشود و رودخانه های خون براه می افتد.
      لذا به شعارها و عربده های سپاه پاچاهارداران و رهبر فرزانه؛ نباید اهمیتی داد.

      حذف
  7. (نام: حقیقت جو)
    یه پای سیاست، همیشه، خیانت هاست

    ماجرای اسید پاشی هم تقابلی برای جناح اقتدارگرا و دولته که داره زیر جلکی میره جلو و ترمزیه برای اقدامات بعدی

    این رو از جفتک پرانی های دو جناح و درست به فاصله کوتاه از رسانه ای کردن نظراتشون میگم

    مثل دفاع رهبر فرضانه از پالایش علوم انسانی در دانشگاه ها و بلا فاصله، سخنرانی روحانی در دانشگاه در مورد جلوی علم را نمیتوان گرفت

    یا دخالت رهبر فرضانه در بر ملا کردن اینکه ما 190هزار سو میخوایم تا باهاش کونمون رو بشوریم

    الان هم یه جورایی با حربه اسیدپاشی، دارند به دولت میفهمانند که دور قضیه توریسم و باز شدن درهای مملکت رو باید خیط بکشی

    ما جبهه پایداری و اعتدال و اصولگرا و اصلاح طلب و آبادگران و سازندگان و بازندگان و ائتلافیون و موتلفیون و هزارپایان و چماقداران و ..... نداریم


    ما فقط یک چیز داریم

    دیکتاترری آخوندی و ایران خانم که همه براش سیخ کرده اند

    پاسخحذف