۱۳۹۳ آبان ۲۵, یکشنبه

«محمد رسول الله دوّم» (البغدادی) و «امام علی دوّم» (خامنه لی)

من فکر میکردم که این آدم خیلی باهوشه و اینکه در مسجد جامع موصل نماز خواند و ادعای خلافت کرد و ساعت نشان داد... حتماً یک کاسه ای زیر نیم کاسه داره ....!!!!!! حتی مسابقهٔ هوش هم براش گذاشتم.. اما این مردک پاک آبروی منو برد. بعد از این تصمیم گرفته ام که هیچ فرد مذهبی را «باهوش» ندانم.
اصلاً اینطوری بگم که اگه خواستید «الاغ» ببینید؛ هیچ لازم نیست که به دهات بروید و دنبال طویله بگردید تا الاغ را زیارت کنید..... همینقدر که یک آدم مذهبی دیدید (فرقی نداره کدوم دین و مذهب) مطمئن باشید که «زیارت تان قبول است».
«حضرت محمد رسول الله دوّم» به جای نفرت کور از «رافضی ها» باید برخی مسائل را از آنها یاد میگرفت. «نفرت کور» نیز از جنس «ایمان» است و «چشم واقع بین» را کور میکند.
«محمد رسول الله دوّم» باید میدید که «امام زمان شیعیان» حدود ۱۲ قرن است که به «چاه نوردی» مشغول است و هرگز بیرون نیامده است و نخواهد آمد. زیرا میداند که بیرون آمدن همانا و کشته شدن به دست «نایبان» و «منتظران» همان.
«نایبان» میدانند که اگر او ظهور کند؛ باید عمامه هایشان را برداشته و بر زمین بکوبند و به دنبالش راه بیفتند و تمامی «کاخ اوقاف و نجف و کربلا و قم» در یک چشم به هم زدن تبدیل به خاکستر شود. لذا دعای دسته جمعی «نایبان» این است که او همچنان به «چاه و غار و تونل نوردی» ادامه دهد. منتظران نیز میدانند که اگر او ظهور کند؛ همهٔ شان به درک واصل خواهند شد؛ لذا آنان نیز علاقه ای به ظهورش ندارند.


حملات هوایی اخیر و «محمد رسول الله دوّم»

حملات هوایی اخیر نیروهای «ائتلاف به رهبری آمریکا» به مواضع کلیدی داعش و کشته شدن عده ای از فرماندهان مهم نظامی آن و زخمی شدن «محمد رسول الله دوّم» منجر به «غیبت صغرا»ی او شد و هنوز معلوم نشده است که آیا پزشکان «عثمانی» در بهبود او نقش داشته اند و یا نه؟
«محمد رسول الله دوّم» نیز مانند هر آخوند دیگری؛ سعی دارد تا هاله ای نورانی داشته باشد و همیشه امدادهای غیبی او را از شرّ و گزند کفّار نجات دهند؛ تا هر روزه بر تقدسش در میان «اهل طویله» افزوده گردد. به همین خاطر ایشان چندین بار با صحنه سازی و دادن «گرای غلط»؛ آمریکاییها را به دنبال بمباران «نخود سیاه» فرستاده است. پس از بمبارانهای اخیر؛ «محمد رسول الله دوّم» و «اتاقهای فکری اش» به این فکر افتادند که او را هرچه بیشتر«شکست ناپذیر» جلوه دهند و منتظر بودند که همه بگویند که او کشته شده است و محمد رسول الله بغدادی مانند یک شعبده باز به صحنهٔ تئاتر بپرد و بگوید که «الله خیر الماکرین»... و او هنوز به کمک معجزات الهی زنده است. اما «پنتاگون شیطانی» (به خاطر تجربهٔ نخود سیاه) گفت که هیچ خبری از زخمی و یا به درک واصل شدن «محمد رسول الله دوّم» ندارد.... نهایت اینکه خلیفهٔ مسلمین به ناچار از زیر ابرهای «غیبت تاکتیکی» بیرون آمد و بیانیّه صادر فرمود که: «من اینجام».
امّا این باربیانیه فقط صوتی بود؛ زیرا تصویر میتواند به روحیهٔ هواداران ضربه بزند.
من به این بیانیهٔ صوتی چندین بار گوش دادم و برخلاف ادعای نویسندهٔ اخبار «رادیو فردا»؛ نه تنها کیفیت فایل صوتی بد نبود؛ بلکه بسیار واضح و حرفه ای بود.
«محمد رسول الله دوّم»؛ از فرط هیجان زدگی  و دیدن رؤیای صادقهٔ «غارهای تورا بورا»؛ به رجز خوانیهای دعواهای «نوجوانان» پناه برده و فرمود:  «چرا از هوا میزنید؟ اگر مرد هستید ....... بیایید پایین و نیروی زمینی بفرستید». تمامی سخنان او در جهت «روحیه دادن» به «اهل طویله» است و شعارهایی از قبیل «همه جا را به آتش بکشید» و امثالهم بیشتر نمایانگر این مطلب است که نیروهایش در حال استحالهٔ روحی هستند. او در این فایل صوتی «اهل طویله» را به صبر و بردباری طولانی مدت فرا میخواند. این فایل صوتی بیانگر این مطلب است که  اگر چند ضربهٔ جانانه هم بخورند؛ زمان «هزیمت بزرگ» فرا خواهد رسید.
«محمد رسول الله دوّم» از شدّت آسیبها فراموش کرد که «سورة الفیل» را به یاد آورد و پرندگانی که «سنگریزه های گداخته» حمل میکنند و از آسمان بر پیکر آنها فرود می آورند را ببیند. مسلمانان همان «اصحاب کهف» هستند و نمیدانند که زمانه عوض شده است و مردان خدا دارای «فیل» و «اهل طویله» هستند واین پرنده ها از دست «الله» خارج شده اند و «کفّار» تولید انواع آنرا به عهده دارند.
اما «محمد رسول الله دوّم» در این فایل صوتی نشان میدهد که همچنان از سوی « ۲ الله» به او همچنان وحی میشود. نخست «الله اردوغان» و دوّم «الله تمیم قطری».
وحی جدید به او گفته است که وضعیت در عراق در حال خیط شدن است و دامنهٔ آن به سوریه نیز کشیده خواهد شد؛ لذا بهتر است که «محمد رسول الله دوّم» بخشی از نیروهایش را به «یمن» بفرستد. لذا در این فایل صوتی به مسئلهٔ باز کردن جبههٔ جدید در یمن و کشتار «حوثی های مرتد رافضی» تاکید شده است . حوثی های یمن؛ آخرین تیر ترکش رهبر فرزانه بودند و اکنون با رهسپار شدن داعشی ها به یمن؛ جبههٔ جدید و بسیار پر هزینهٔ دیگری بر گرده های رهبر فرزانه سنگینی خواهد کرد. یمن بیغوله ای مانند وزیرستان  و یکی از جایگاههای طبیعی «اهل طویله» است. سرزمینی که بخشی از «نفرین شدگان روی زمین» چنین می پندارند که در آن «زندگی» میکنند.

«امام علی فرزانهٔ پهپاد باز»

ایرانیان «آفرینندگان» بودند و «پردیس»های آنها آرزوی سوسمار خواران بود که در کتاب ننگینشان آنرا «فردوس» خواندند و اروپائیان «بربر» آنرا «پردایس» نامیدند. امّا ساکنین :ایران گربه نشان» عاشق «کپی برداری» هستند .... در زمان محمد رضا پهلوی هم همینطور بودند... هیپی شدند... شلوار پاچه گشاد و خط ریش «جیسون کینگی» و در نهایت «بازگشت به عصر سوسمارخواران حجاز» و دراز شدن ریشها و پیراهنهای روی شلوار مُد شد ...  حالا هم از جراحی بینی و ابروهای خالکوبی و پستانهای مصنوعی بگیر و بیا «پایین تر» ........ (البته همون وسطها بمون و خیلی زیاد پایین نرو... و الّا پای زشت طاووس هفتاد رنگ قلمکاری شده پیدا میشود).
اینها ۷۰ درصد ساکنین ایران هستند. ۲۰ در صد بقیه هم «شارلاتانهای رنگارنگ» هستند و من روی سخنم همیشه با آن «۱۰ در صد» بوده است.

تبریزیها مثلی بسیار زیبا دارند که میگوید: اویناغانا  بیر چیلتیک
ترجمه اش (البته به معنی) به زبان فارسی این است: برای رقصندهٔ حرفه ای یک «بشکن» کافی است که به رقص در آید.

«اهل طویلهٔ شیعه مسلک» نیز مانند «اهل طویلهٔ سنّی مسلک» نیازی به اندیشه ندارند .. اندیشه در میان این «موجودات» به اندازه گیری درجهٔ ایمان (چشمهای کور) ختم میشود. هر چه «کور تر»....... «مؤمن تر».


«اهل طویلهٔ شیعه مسلک» نمیدانند که در کشور های غربی؛ پارکهایی ویژه برای به پرواز در آوردن «پهپاد» وجود دارد..... آنها نمیدانند که برخی پهپادها در «کارگاههای خانگی» ساخته میشوند و نیازی به «ستاد هوا فضای سپاه پاچاهارداران» ندارد. امّا خوراک «اهل طویله» از اندکی کاه و یونجهٔ خشک فراتر نمیرود.


آن «پاچاهاردار»ی که به «پهپاد پلاستیکی» تکیه داده است در واقع به هیکل «امام علی فرزانه» ریده است که مانند «گُه وارفته» (محصول نهایی آش نذری) بر روی صندلی لم داده است و در حال «مشروعیت بخشیدن» به دروغهای شاخدار مزدوران ناتوان خویش است. این صحنه ها با فایل صوتی «محمد رسول الله دوّم» برای روحیه دادن به «اهل طویله» بسیار همخوانی دارند.



به اندازه های گوناگون این پهپادهای دروغین پلاستیکی نگاه کنید و با اظهارات مشعشع سردستهٔ شیادان سپاه پاچاهاردارن که گفته است؛ اندازهٔ کپی ۱۵ در صد نمونهٔ اصلی است مقایسه کنید.

پیشنهاد من به «امام علی دوّم فرزانه» این است که اگر میخواهد کاری واقعی انجام دهد و نامش برای همیشه در «کتاب رکورد گینس» باقی بماند؛ بهتر است که «پستانهای سیلیکونی»  بگذارد. حد اقل این است که خیلی واقعی خواهند بود.

خبرهای خوب برای «گیرنده های آریایی»

اکنون جوانان ایرانی؛ هر چند ره گم کرده؛ اما با حرکتهای خودجوش نشان میدهند که آمادهٔ خیزش میشوند. جوانانی که حتی به بهانهٔ بزرگداشت مرگ یک هنرمند جوان به خیابانها میریزند. اینها «سیگنال» هایی هستند که نیروهای «پیشگامان کاویانی» باید به سرعت آنها را بگیرند.
جشن «سده» نزدیک است. نیاکانمان در این جشن بزرگ؛ «آتشهای بزرگ» بر می افروختند و روانهای نیاکانی را برای دیدار فرزندانشان فرا میخواندند. جشن سدهٔ امسال را باشکوه برگذار کنید. آتشهای بزرگ برپا کنید.

هیزم هایتان: انبارهای کالای بازاریان کثیف.
هیزم هایتان: انبارهای کالاهای عوامل سپاه پاچاهارداران.
هیزم هایتان: اموال سازمان کثیف «اوقاف».
هیزم هایتان: اموال آستان کثیف رضای تازی.

چهارشنبه سوری روز بر افروختن آتشهای کوچک و «گذشتن از اتش سوزان» بود.
هیچ یک از دو جشن نیاکانی «بر افروختن آتش» را که گرمی دهندهٔ زندگی است؛ فراموش نکنید.

کژدم

۶ نظر:

  1. درود بر شما کژدم گرامی
    به نظر من کل قضیه آقای پاشایی سناریوی اطلاعات است تا توجه ها به سمت دیگر جلب شود. مردم عادی نمی توانند چنین تجمع خودجوشی با این همه پوستر که همگی کارهای گرافیکی (با توجه به گرانی طراحی گرافیکی در ایران) دارند انجام دهند. همانطور هم که دیدیم برای اسید پاشی کلا ۲۰۰ نفر هم در تهران جمع نشدند ولی برای یک هنرمند گمنام هزاران نفر! این کمی عجیب نیست؟ فعلا جامعه به یک موج احتیاج دارد.
    بهروز ایرانی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بهروز گرامی در ود بر شما

      «به حاشیه رانده شدگی» یکی از مسائل رایج و مهم اجتماعی در ایران است.
      متاسفانه من از گسترگی تظاهرات و هزینه های آن اطلاع دقیقی ندارم. اما میدانم که موسیقی صنعت بسیار پر هزینه ای است. این پوسترها میتواند محصول دوستان خواننده و یا هواداران پولدار این جوان هنرمند نیز تهیه شده باشد. اما حضور اعضای دولت در این مراسم و تسلیت گفتن آنها موضوع را به ۴ راه میبرد:
      ۱- دولت امام حسن میخواهد در برابر فشارهای اوباشان عربده کش؛ از این تجمع سوء استفاده کند و آنرا عقبهٔ خود قرار دهد و چه بسا بخشی از هزینه ها را نیز به اشکال گوناگون به عهده گرفته است.
      ۲- بزرگنمایی رادیوهای بی بی سی و فردا و به دنبال آنها دویچه وله نیز میتواند این فکر را که که یک هماهنگی در میان دولت امام حسن و این رادیوها برای بوق و کرنایی کردن داستان را تقویت میکند.
      ۳- دولت امام حسن روحانی موافق این جریان نیست؛ اما میخواهد بگوید که در آینده مشکلات اقتصادی و اجتماعی بیشتری خواهیم داشت. لذا بگذارید شور جوانان به جای اینکه تبدیل به خشم شود و بر سر حکومت بریزد؛ بهتر است به مسیر «موسیقی سرخوردگی» (موسیقی به حاشیه رانده شدگان؛ مانند محسن نامجو و شاهین نجفی) و یا «موسیقی عشق ۱۵ سانتیمتری) هدایت شود.
      ۴- وزارت اطلاعات به سری که درد نمیکند دستمال نمیبندد.



      حذف
    2. بهروز گرامی
      آخرین سخن شما کاملاً درست است.
      جامعه به یک موج قدرتمند نیاز دارد. موجی که تمامی خشم و کینه های فروخوردهٔ آنها را رها کند.

      حذف
  2. به نظر می‌رسه باز دانشمندان آمریکایی می‌خواهند دست به «مهندسی معکوس» بزنند و از روی پهپادها و روبات‌ها و موشکهای سپاه پاسداران، یا همان «برادران قاچاقچی» برای خودشان کپی و الگوبرداری کنند!

    http://www.dw.de/%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D9%BE%D9%87%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%DA%AF%D8%B1%DA%AF%D9%88%D9%86-%D9%85%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF/a-18068355

    پاسخحذف
  3. به بهروز
    ۱.اطلاعات که نمیاد روحیه با هم بودن و تجمع و سازماندهی رو تقویت کنه.
    ۲. دلیل آمدن حکومتی ها هم ساده است برای مهار و درونی کردن موج هاست. شگردی که اسهال طلبا ید طولایی توش دارن.
    m.b.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. m.b. گرامی

      تنها در شرایطی رژیم و یا اصلاح طلبان نمیتوانند حرکتی را درونی کرده و یا تصاحب کنند که حرکاتی نظامی و ویرانگر باشند.
      اگر به تظاهراتهای ضد اسید پاشی دقت کرده باشید؛ رژیم فوری سرکوب کرد؛ زیرا میتوانست به یک مشکل تبدیل شود. تظاهراتهایی مانند تظاهرات ضد اسیدپاشی را میتوان «حمله به اهداف نیمه سخت» تعبیر کرد که معمولاً با سرکوب مواجه میشوند. اما تشییع جنازه برای یک هنرمند با اینکه نوعی حرکت اعتراضی بود؛ ولی زیاد هم برای رژیم اهمیت نداشت.
      اما اگر ایرانیان بخواهند کاری موثر انجام دهند که نه رژیم و نه اصلاح طلبان و نه سلطنت طلبان نتوانند آنرا به نفع خود مصادره کنند و دست همهٔ شان از ترس سوختن به آن نزدیک نشود. عملیاتهای نظامی و حمله به «اهداف استراتژیک نرم» است.

      حذف