۱۳۹۳ آذر ۵, چهارشنبه

روزی قَجَلَه توتک چالیردی ...... یولدان گِچنی قوناق چاغردی

«دُن کیشوت فرزانهٔ ما» باز هم شیر شده است ..... باد به غبغب انداخته و از ذلّت دشمن سخن میگوید ....
بوی دلار به مشامش رسیده و انگلهای اوباش ۸۰ کشور را دعوت فرموده تا با چمدانهای پر از دلار به کشورهایشان برگردند و بگویند «داعش بد است و انحصار فروش شاش محمد در دست شیعیان صفویست». دلارهایی که برای هر یک دلارش دهها بار به درگاه کبریایی ۱+۵ عجز و ناله کرده و طفلان مسلم را نشانشان داده تا دلشان به رحم آید.... 
امّا «دُن کیشوت فرزانه و قهرمان ما» به خاطر پیری و خرفتی؛ گویا نمیخواهد بفهمد که این ارازل و اوباش؛ انگلهایی مانند او و اطرافیانش هستند و بوی دلار را از فرسخها میشوند.


رهبر فرزانه به حزب اللهی ها و ذوب شدگان در ولایتش باید بگوید که از ظهور داعش چقدر به خودش ریده است؟ نخست بخشی از اوباشان خود را تعطیل کرد؛ سپس مداحانش را تعطیل نمود و اکنون در حال پخش دلار و اسلحه است همزمان با این خوشرقصی ها؛ در پردهٔ آخر میخواهد «سهیل عربی» گرامی را به اتهام «کفرگویی» اعدام کند.
صاحب خون «سهیل عربی» همسر و فرزند گرامی او نیستند.....
صاحب خون «سهیل عربی»؛ و همهٔ فرزندان ایران ما هستیم.... کاویانیها ...
خون او و همهٔ جانباختگانی که توسط انگلهای صفوی از ابتدا تا به امروز و تا روز آخر ریخته شده اند و ریخته خواهند شد ... بر دوش ما سنگینی خواهد کرد و:

 ما خون را با «آب» نخواهیم شست ... بلکه با خون و آتش.

پیشگامان کاویانی؛ هرگز فراموش نمیکنند ... و هرگز نمیبخشند.









کینه های ۱۴۰۰ سالهٔ حملهٔ تازیان و کینهٔ ۵۰۰ سالهٔ اوباشان صفوی هرگز خاموشی نخواهد گرفت.... مگر با ریشه کنی مالاریا.


اینهمه لودگی و «نرمش قهرمانه» کردید.... امام حسن کشتی گیر به میدان فرستادید و اینهمه سوره های قرآنتان را در «سوراخ دعای سیاه» خواندید... فقط برای ۵۰۰ هزار دلار جیرهٔ ماهانه؟ و حال خدای سیاهتان دلش به رحم آمده و ۲۰۰ میلیون دلار جیرهٔ تان بیشترشد؟

آیا الاغهای بنفشی که فکر میکردند؛ «امام حسن» درهای بهشت را با کلید پانصد کیلویی اش باز خواهد کرد هنوز در خوابند؟ آیا هنوز هم میگویید که : صبر کنید ببینیم چه میشود؟ آیا هنوز هم فکر میکنید که آنها میخواهند دولت «امام حسن» را سرنگون کنند؟  آیا فکر میکنید که اسنادی که سحام نیوز منتشر کرده است را جاسوسان اصلاح طلبان  به دست آنها رسانیده اند؟
این اسناد را بدستور «الاغ فرزانه» به سحام نیوز داده اند. این نمایش؛ نمایشی دیگر به موازات «پهپادبازی» و «موشک پرانی» بود تا به خیال خود ۱+۵ را بترسانند که اگر توافق نشود؛ شاید در دور بعدی «امام حسن» وجود نداشته باشد.
کی میخواهید از مغز علیل تان کار بکشید؟ .... کی میخواهید بفهمید؟

کژدم

۱۰ نظر:

  1. پس از شکست مذاکرات وین؛ بازار بورس ۵۰۰۰ میلیارد تومان ریزش نموده است که به قیمت روز دلار برابر با یک و نیم میلیارد دلار میباشد. آخرین جیرهٔ دوماههٔ رژیم به خاطر خوشرقصی هایش ۹۰۰ میلیون دلار بود و قرار است که اگر بچه های خوبی باشند؛ ۷۰۰ میلیون دلار جیرهٔ جدید را در پایان ماه دسامبر ۲۰۱۴ دریافت کنند. که در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار میباشد (با احتساب دوماه آخر تمدید پیشین). لذا رژیم در طول ۲ ماه نه تنها ۹۰۰ میلیون دلار جیرهٔ خود را در «کازینوی هسته ای» باخته است؛ بلکه جیرهٔ پرداخت نشده را نیز پیشاپیش باخته است. البته اگر هزینه های دیگر را که مربوط به کم نمودن درجهٔ خلوص اورانیم غنی شده را (که دوبار برایش هزینه میشود) و هزینه های سنگین برو و بیاها و هتلهای گرانقیمت و .... را نیز به آن اضافه کنیم؛ در واقع رژیم جیرهٔ ۶ ماه را هزینه نموده است و تحریمها همچنان بر سر جای خود هستند.
    مسخره تر از همه نوشتهٔ «روزی نامهٔ اعتماد» است که گفته است «مردم امیدوار شده اند»!!!!!
    چه اصلاح طلب و چه امام زمانیها و چه ذوب شده ها ... «دول واپسان» و.... همگی در حال بافتن دروغهای سیاسی هستند. (خودشان میگوزند و خودشان میخندند).

    http://www.radiofarda.com/content/f3-iran-newspapers-review/26711103.html

    اکنون تمامی امید رهبر فرزانه به هنرپیشهٔ هالیوودی شان گروهبان «میرزا قاسمی» سلیمانی است و به همین خاطر عکشهای گوناگونی از او را منتشر میکنند تا بنوانند در رابطه با ماجرای «داعش» او را به «مذاکرات اتمی و تحریمها» طاق بزنند. آمریکاییها هم میگویند: خیلی خوب و عالیه؛ انشاءالله به پای هم پیر شید.

    پاسخحذف
  2. در نوشتهء مذاکرات دقیقهٔ ۹۰ گفتم که رهبر فرزانه چاره ای ندارد که چنین بیندیشد که: وضعیت خوب است.
    الاغ فرزانه نه به دلخواه بلکه با افسار خفت به طویلهٔ مذاکرات کشیده شده است. ادامهٔ مذاکرات؛ همان مذاکرات است:
    حزب اللهی ها بخوانند و به سوراخ کون ننهٔ شان بخندند:
    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2014

    پاسخحذف
  3. با درود به کژدم بعد از این اولویت هسته ای چه برای بازار و چه برای زژیم به کنار می رود و به زودی شاهد جنگهای جدید بین باند رفسنجانی و باند نظامیها خواهیم بود نهایتا بعد از عید امسال ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      معمولاً زمانی که حزبی شکست میخورد؛ باید منتظر انشعابها بود. در درون رژیم انشعابها نهادینه شده اند و سمبهٔ پر زور در دست خامنه ای و دار و دستهٔ اوست. اگر میبینید که مطهری ظاهراً با خامنه ای چپ میزند؛ همگی برای یارگیری بیشتر از نیروهایی است که بعد از مرگ او ریزش خواهند کرد. به هر روی تمامی باندهای رژیم برای روبرو شدن با شرایط پس از مرگ خامنه ای آماده میشوند. بخشی از سپاه پاچاهارداران نیز در تدارک کشاندن «بسیج» به عرصهٔ فعالیتهای اقتصادی است و بدینگونه میخواهد بسیج را با وعده های مالی و شرکت دادن آنها در «سفرهٔ غارت»؛ آنها را در دست خود نگه دارد.
      در این میان تنها کسانی که هیچ حرکتی از خود نشان نمیدهند؛ «اپوزیسیون قلّابی» است که همچنان مثل گربه با دم خودش بازی میکند. در واقع ما «اپوزیسیونی نداریم». عده ای مشغول بررسی انقلاب مشروطیت و نقش روحانیت در آن و در دورهٔ رضاشاه و محمد رضا پهلوی هستند. عده ای به بحثهای شاه و مصدق سرگرم هستند. عده ای نیز منتظرند تا امام زمان از آستین آمریکا بیرون بیاید و آنها را به حکومت برساند ....
      پیشگامان کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران؛ تنها جریانی هستند که مسائل را به طور جدی دنبال میکنند.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      صدای ما کم شنیده میشود و در میان صدای ونگ ونگ گربه هایی که با دم خویش بازی میکنند؛ گم میشود.
      اگر حد اقل به این نقطه رسیده اید که ما مسائل را به صورتی جدی دنبال میکنیم؛ صدای ما باشید... تا شنیده شویم. ما پولهای کلان و نیمه کلان و حتی پول برای گذران زندگی روزمرهٔ خود نداریم.
      پیشگامان کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران؛ تنها جریان خودجوش و بسیار جدّی هستند.
      صدای ما باشید.

      حذف
    3. ناشناس گرامی و خوانندگان گرامی

      به هیچ وجه فکر نکنید که صفحهٔ بررسی مرگ خامنه ای در این وبلاگ به صورت تصادفی و توسط شخص کژدم راه اندازی شد. .... هرگز
      یاران پیشگامان کاویانی مسئلهٔ مرگ خامنه ای را به درستی و دقت بررسی نمودند و باز شدن این صفحه برای کشاندن نیروها به سمت «تفکر جدّی تر» بود. متاسفانه هنوز از طرف گربه های ملوسی که با دُم خویش بازی میکنند؛ شنیده نشده است. این پاسخ قرار نیست به ما داده شود؛ این پاسخ باید یک «پاسخ میدانی» در صحنهٔ نبرد سیاسی باشد.
      بیدارشوید.... هشیار شوید.

      حذف
  4. سريال دنباله دار هزارو يكشب اتمى
    در تهران يكى تيتر زد : هيج !!!
    بظاهر بازى مذاكرات دهساله صفر -صفر تمام شد ....
    اما يكى در ديبلماسى ايران نوشت :
    حالا در تهران همه ريلكس شدند
    مهلت هفت ماهه بسود كيست ؟؟
    بظاهر تيم اوباما وقت ميخرد تا احتمالا
    رهبر از صحنه خارج شود
    تندروهاى دو طرف هم به ايجاد ارتباط
    عادت كنند
    كاهش بهاى نفت اثرش در تعضيف سه
    حكومت روسيه ؛ونزوئلا وايران رو شود
    بتوان مهره ايران را در بازى شطرنج
    استراتزيك براى كيش و مات كردن
    روسيه وسوريه وامارات اسلامى ايران
    ونهايتا عربستان ......
    اما هدف اصلى آچمز كردن اسرائيل و
    ناتانياهو كه بركنار شود !!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      بازیهای سیاسی هیچگاه صفر صفر تمام نمیشوند. اما این نظر که آمریکا واروپا منتظر مرگ خامنه ای هستند کاملاً درست است و مرگ خامنه ای یکی از پارامترهای دخیل در تمدید ۷ ماهه است.
      ماجرای نفت در نهایت به این امر منجر نخواهد شد که از ایران بنوانند به عنوان یک اهرم برای کیش و وات کردن کسی استفاده کنند. ادامهٔ نزول قیمت نفت کمر رژیم سیعی ایران را خواهد شکست. یک حکومت «کمر شکسته» نمیتواند نقش «اهرم» در صفحهٔ شطرنج داشته باشد.
      مسئلهٔ آچمز کردن اسرائیل مدتهاست که از طرف اروپا و بخشی از سیاستمداران آمریکا دنبال میشود و انگلستان و روسیه نیز تا حدودی در این رابطه همداستان هستند. اما کشته شدن اسحاق رابین و بر زمین ماندن طرح صلح ایشان نشان داد که یک قدرت در پشت این قتل بود و گرنه اگر طرح اسحاق رابین یک مسئلهٔ استراتژیک بود؛ حتماً چه با او و چه پس از کشته شدنش ادامه می یافت.
      اسرائیل حالا حالاها آچمز نخواهد شد.

      حذف
  5. جناب کژدم این لینک پیغام not found میزنه

    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2014

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      با پوزش
      http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2014/11/141127_l45_khamenei_nuclear_negotiation

      حذف